Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у другому класі НУШ:інтегровані змістові лінії, розвиток комунікативних компетентностей, очікувані результати.
Календарне планування для 2 класу до НМК FLY HIGH-2 UKRAINE (PEARSON) на І семестр 2021/2022 н.р., 3 години на тиждень
|
||||||||||||
№ |
№ тем |
дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть : |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Примітки |
||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання
|
Усна/писемна взаємодія/продукування
|
|
|||||||
Розділ 1: Я і моя школа Тематика ситуативного спілкування: Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі, моя класна кімната) (9год) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір) |
||||||||||||
1 |
1 |
|
Давайте знайомитися! |
вітатися прощатися та представляти себе |
Громадянська відповідальність: ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі |
kangaroo, tiger, penguin, elephant, monkey, keeper
P.B. p 4-5
|
Hello! I’m (ім’я). What’s your name? How are you? I’m fine, thank you. |
Вимова слів та інтонація під час привітання. |
Практика навичок аудіювання. |
Писати знайомі літери
|
|
|
2 |
2 |
|
Повторимо літери
|
розпізнавати та відтворювати літери |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Закріплення вивченого |
Закріплення вивченого: Hello! I’m (ім’я). What’s your name? How are you? I’m fine, thank you. |
Вимова літер та звуків. |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати знайомі літери
|
|
|
3 |
3 |
|
Повторимо літери A, B, C, D, E, F, G, H |
розпізнавати та відтворювати літери Aa, Bb, Cc, Dd , Ee, Ff, Gg, Hh |
Громадянська відповідальність: співпрацювати з однолітками |
Закріплення вивченого apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo P.B. p 6-7 P.B. p 8-9
|
Закріплення вивченого |
Вимова літер та звуків. |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати знайомі літери
|
|
|
4 |
4 |
|
Повторимо л ітери I, J, K, L, M, N, O, P |
розпізнавати та відтворювати літери Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp |
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати, тримати емоційну рівновагу під час групових форм |
P.B. p 10-11 insect, jelly, kangaroo, lion, monkey, nest, octopus, penguin Закріплення вивченого: літери A–H, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo
|
Дієслово to be (I am….) What’s your name? I am/My name is…
|
Вимова слів та окремих звуків у словах: lion, kangaroo, jelly, insect, monkey, nest, octopus, penguin |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати та наводити літери Зєднувати великі та малі літери |
|
|
5 |
5 |
|
Літери Q, R, S, T, U, V, W
|
розпізнавати та відтворювати літери |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми, виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі |
P.B. p 12-13 queen, rabbit, snake, tiger, umbrella, vulture, whale P.B. p 14-17 |
Дієслово to be (I am….) How are you? |
Вимова нових слів
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати знайомі літери
|
|
|
6 |
6 |
|
Літери X, Y, Z |
розпізнавати та відтворювати літери |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання |
fox, yo-yo, zebra, P.B. p 18-19 Закріплення вивченого:
літери A–P, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly, |
Дієслово to be (I am….) How are you? |
Вимова нових слів
|
Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати |
Розповідати про себе Прописувати літери. Читати слова |
|
|
7 |
7 |
|
Кольори
|
вказувати колір тварин та предметів |
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи) |
Закріплення вивченого: apple, cat, dog, flower, jelly, octopus, rabbit, snake, fox, whale, yo-yo P.B. p 20-21
|
Закріплення вивченого: It’s (a)… What colour is it? It is… |
Вимова нових слів назв кольорів Виконання пісні |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Розучити та виконати пісню Рольова гра: назви колір та відповідне слово |
|
|
8 |
8 |
|
Рахуємо разом |
рахувати знайомі предмети |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten P.B. p 22-23
|
What number is it ? It is...... |
Вимова нових слів – чисел. Інтонація розпов. речення та загальн. питання |
Слухати, обводити та зєднувати числа
|
Писати знайомі слова Розучити та вивчити пісню. Гра: Бінго |
|
|
9 |
9 |
|
Підсумковий урок з теми «Я і моя школа» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||
Розділ 2:Моя школа Тематика ситуативного спілкування: Я та моя школа (12 год) Ключові компетентності: математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою) |
||||||||||||
10 |
1 |
|
Шкільні предмети |
називати предмети шкільного вжитку, давати відповіді на запитання вживаючи неозначний артикль. |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визнача-ти пріоритети та планувати дії) |
school, bag, pencil, pen, rubber, book AB впр. 1–2, ст. 12 |
What is this….? It is…… Articles a/an |
Вимова та інтонація питання Вимова слів
|
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Розіграти діалог по ролях Задавати запитання та давати відповідь вживаючи неозначений артикль |
|
|
11 |
2 |
|
Шкільні предмети |
називати предмети шкільного вжитку |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення вивченого P.B. p.25 |
Articles a/an |
Вимова слів
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати нові слова |
|
|
12 |
3 |
|
Дії в класі |
запитувати та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення вивченого: school, bag, pencil, pen, rubber, book P.B. 26-27 AB впр. 3–4, ст. 15
|
Imperatives Закріплювати навички використання артиклів. Articles a/an/the What’s this? It’s a/an… |
Вимова нових слів |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Вживати артиклі. Вживати наказовий спосіб Писати знайомі слова
|
|
|
13 |
4 |
|
Іграшки |
описувати предмети у множині, запитувати та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Car, dall, doll, stickers, crayon, card P.B. 28-29
|
What are they?They are…….Структура питального речення Множина та однина іменників AB впр. 1, ст. 16
|
Вимова нових слів Інтонація питального реч. |
Ставити запитання та давати відповіді. |
Писати знайомі слова Вживати однину та множину іменників |
|
|
14 |
5 |
|
Подарунки |
Вживати вказівні займенники,
називати та описувати подарунки, називати та описувати предмети, що |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Нова лексика: robot, birthday, cake, present, watch P.B. 30-31 |
Demonstrative pronouns this is/ that is |
Інтонація питального речення
|
Слухати та давати правильну відповідь |
Брати участь у комунікативних мовних іграх Називати предмети розташовані на відстані чи поруч
|
|
|
15 |
6 |
|
Урок читання “The Frog’s” |
Описувати шкільні предмети. Вживати наказовий спосіб, давати та виконувати вказівки |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення лексики Нова лексика: frog, teacher, close, open, window, stand up, door, sit down P.B. 32-33 |
Відпрацювання множини іменників, вживання артиклів |
Вимова та інтонація наказового способу |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати коротке повідомлення |
|
|
16 |
7 |
|
Мій портфель |
Описувати шкільне приладдя |
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки) |
Закріплення лексики Р.B. 34 AB впр. 1–3, ст. 22 |
Відпрацювання вживання вказівних займенників та артиклів
|
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читати слова і короткі речення |
Описувати речі в портфелі. Називати предмети в множині. |
|
|
17 |
8 |
|
Мій портфель |
Описувати шкільне приладдя |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення лексики P.B. p.35 |
Відпрацювання вживання вказівних займенників |
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читати слова і короткі речення |
Описувати шкільне приладдя |
|
|
18 |
9 |
|
Проект « Я та моя школа» |
Описувати шкільне приладдя |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення лексики |
Закріплення вивченого |
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читати слова і короткі речення |
Розповідати про своє шкільне приладдя |
|
|
19 |
10
|
|
Світ навколо мене. |
розповідати про свої улюблені жанри |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
space, animals, magic, superheroes, adventures P.B. p.114 |
|
Вимова та інтонація розповідного речення |
Читання коротких повідомлень |
Приймати участь у міні діалогах на знайому тему |
|
|
20 |
11 |
|
Я люблю читати |
Розповідати про свою улюблену книгу |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення лексики |
|
Вимова та інтонація розповідного речення |
|
Розповідати про улюблену книгу |
|
|
21 |
12 |
|
Підсумковий урок з теми «Я та моя школа» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|||||||||
Розділ 4: сімя Тематика ситуативного спілкування: Я та моя родина(12 год) Ключові компетентності: уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими) |
||||||||||||
22 |
1 |
|
Члени моєї родини |
Називати членів родини. Описувати родину |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Нова лексика: Family, mum, dad, brother, sister Р.В.р. 36-37 Ab впр. 3–4, ст. 25 |
I am……You are…. He/she/it is……… I’m….. You’re…… He/she/it’s……. |
вимова нових слів |
Слухати та повторювати, слухати та находити правильну відповідь |
Розучити та розіграти історію по ролях. Писати нові слова. Описувати родину |
|
|
23 |
2 |
|
Члени моєї родини |
Описувати родину |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя) |
Grandpa, grandma, friend, baby, boy, girl Р.В.р. 38-39 AB p.26
|
Am I….? Are you…..? Is he/she/it….? Короткі відповіді AB p.27 |
Вимова і інтонація речення |
Запитувати та відповідати, слухати та повторювати
|
Писати про себе. Розповідати про себе та свою родину
|
|
|
24 |
3 |
|
Одяг |
описувати себе та своїх друзів |
Громадянська відповідальність ( брати участь у парних та групових формах навчальної діяльності, |
cowboy, box, clothes, spy, dancer P.B. p. 40 |
Закріплення вивченого: Am / Is / Are…? Yes, _am / is / are. No, _am not / isn’t / aren’t. |
We are/We’re, You are/You’re, They are/They’re. |
Виконання пісні
|
Писати презентовані граматичні структури |
|
|
25 |
4 |
|
Костюми |
Описувати одяг друзів |
Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших) |
Закріплення вивченого P.B p.41 |
We/You/They are….. |
Вимова нових слів |
Виконання пісні |
Писати знайомі слова |
|
|
26 |
5 |
|
Маскарадні костюми |
ставити запитання про себе та оточення |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
pirate, clown, king, crown P.B. p.42-43 AB p.30 |
Are we/you/they cowboys? – Yes / No, we/you/they are/aren’t. AB p.31 |
Інтонація наказового речення Вимова та інтонація розповідного і питального речення |
Участь у комунікативних мовних іграх
|
Писати окремі слова
|
|
|
27 |
6 |
|
Урок читання «Сіре каченя»
|
описувати своїх друзів |
Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших) |
duck, happy, small, big, sad, swan P.B. p. 44-45 |
Закріплення вивченого: Is he/she…? Yes, he/she is. No, he/she isn’t. Are they…? Yes, they are. No, they aren’t. |
Відпрацьовувати вимову нових слів.
|
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати коротке повідомлення
|
|
|
28 |
7 |
|
Моя сім’я |
Розповідати про свою сімю |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення вивченої лексики .P.B. p.46-47
|
Закріплення вивченого матеріалу |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Читати слова і короткі речення |
Писати окремі слова Участь у комунікативних мовних іграх
|
|
|
29 |
8 |
|
Вечірка |
описувати зображення з використанням вивченої лексики |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Закріплення вивченого:
pencil, bag, tiger, doll, teacher, duck, pen, ball, tiger, grandpa, sister, grandma,
|
Закріплення вивченого: This is |
Фонетичний матеріал: /p/, /b/, /t/, /d/
|
Відпрацьовувати навички аудіювання. |
Писати знайомі слова Участь у комунікативних мовних іграх |
|
|
30 |
9 |
|
Прогулянка |
описувати зображення з використанням вивченої лексики |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Закріплення вивченої лексики P.B p.49 |
Закріплення вивченого матеріалу |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Розуміти коротку історію на слух
|
Писати знайомі слова
|
|
|
31 |
10 |
|
Проект «Моя родина» |
Описувати родину |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Закріплення вивченої лексики
|
Закріплення вивченого матеріалу |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Розуміти коротку історію на слух
|
Описувати свою родину |
|
|
32 |
11 |
|
Світ навколо мене. Мої улюблені книги |
розповідати про свої улюблені книжки |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Закріплення вивченого:
I like books about…, My favourite character is…, character, P.B. p. 115 |
Закріплення вивченого матеріалу |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Читання коротких повідомлень |
Коротка усна презентація на знайому тему |
|
|
33
|
12
|
|
Підсумковий урок з теми «Я та моя родина» .Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|
||||||||
Розділ 5: Друзі Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі(8 год) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником) |
|
|||||||||||
34 |
1 |
|
Іграшки |
давати характеристику своїм речам |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація) |
kite, cloudy, computer game, old, radio, new, bike P.B. p. 50-51 |
Закріплення вивченого: It’s a…, It isn’t a…, This is…, Is it a/an…? I – my, you – your, he – his, she – her, it – its AB p. 37 |
Відпрацьовувати наголос та вимову -er. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати присвійні займенники. Писати нові слова. |
|
|
35 |
2 |
|
Іграшки |
давати характеристику своїм речам, вказувати, кому належать предмети |
Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення, бути свідомими належності речей різним людям та права кожного |
toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize P.B. p. 52-53
|
Закріплення вивченого: It’s his/her/my bike we – our, you – your, they – their |
Вимова /z/, /wi/,/ai/. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати коротке повідомлення |
|
|
36 |
3 |
|
Домашній улюбленець |
Описувати домашніх улюбленців. |
Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)
|
leg, body, head, wing, hand, arm, feet P.B. p. 54,55 |
Закріплення: This is…, Its name is…, It can… Have got – ‘ve got; Has got – ‘s got |
Відпрацьовувати вимову нових слів.
|
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати нові слова. Вживати has got, have got
|
|
|
38 |
4 |
|
Пригода в зоопарку |
описувати частини тіла людей та тварин |
Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і |
ear, mouth, nose, eye, butterfly, hair, hair slide
|
Запитання з структурою have got/ has got та відповідь.
|
Практика наголосу. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати вивчені слова Cтавити запитання з структурою have got/ has got та давати відповідь.
|
|
|
39 |
5 |
|
В зоопарку |
описувати частини тіла тварин |
Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і |
AB p. 42 |
Have I/you/we/they got…? Yes, … have/No, … haven’t. Has he/
|
Вимова нових слів |
Читати слова і короткі речення |
Писати вивчені слова
|
|
|
40 |
6 |
|
Урок читання «Маленький цирковий актор» |
описувати своїх друзів |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)
|
circus, funny, long, short, strong, trunk, star P.B. p. 58-59
|
Закріплення вивченого: to be, have/has got |
Вимова нових слів |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати коротке повідомлення (опис друга).
|
|
|
41 |
7 |
|
Проект «Про себе» |
писати про себе |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати, презентувати себе у
|
Закріплення вивченого матеріалу P.B. p. 60-61 |
Закріплення вивченого граматичного матеріалу AB p. 46–47 |
Відпрацьовувати вимову слів |
Читати слова і короткі речення |
Писати коротке повідомлення про себе. |
|
|
42 |
8 |
|
Підсумковий урок з теми «Я та мої друзі» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
|
||||||||
|
|
|||||||||||
43 |
|
|
|
|
Вивчення римівок про Новий рік |
|
|
|
|
|
|
|