Календарне планування для 2 класу НУШ до НМК ''FLY HIGH-2 UKRAINE'' (PEARSON) І семестр, 3 години на тиждень

Про матеріал

Дане календарне планування створено відповідно до сучасних вимог викладання англійської мови у другому класі НУШ:інтегровані змістові лінії, розвиток комунікативних компетентностей, очікувані результати.

Перегляд файлу

 

Календарне планування для 2  класу до НМК FLY HIGH-2 UKRAINE (PEARSON) на    І семестр  2021/2022 н.р.,

3 години на тиждень

 

тем

дата

   Тема уроку

Очікуваний результат  На кінець уроку учні вмітимуть :

Інтегровані змістові лінії

                           Мовний інвентар                         

  Комунікативна компетентність 

Примітки

      Лексика

  Граматика

     Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

 

Усна/писемна взаємодія/продукування

 

 

Розділ 1: Я і моя школа

Тематика ситуативного спілкування:  Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі, моя класна кімната) (9год)

 Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж  життя (організовувати свій час і навчальний простір)

1

1

 

Давайте знайомитися!

вітатися

прощатися та представляти себе

Громадянська відповідальність:  ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі

kangaroo, tiger, penguin, elephant, monkey, keeper

 

P.B. p 4-5

 

 

Hello! I’m (ім’я). What’s your name?

How are you? I’m fine, thank you.

Вимова слів та інтонація під час привітання.

Практика навичок    аудіювання.

Писати знайомі літери

 

 

2

2

 

Повторимо літери


 

розпізнавати та відтворювати літери

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

  Закріплення вивченого

Закріплення вивченого:

Hello! I’m (ім’я). What’s your name?

How are you? I’m fine, thank you.

Вимова літер та звуків.

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

Писати знайомі літери

 

 

3

3

 

Повторимо літери A, B, C, D,  E, F, G, H

розпізнавати та відтворювати літери Aa, Bb, Cc, Dd ,  Ee, Ff, Gg, Hh

Громадянська відповідальність:  співпрацювати з однолітками

Закріплення вивченого

apple, bear, cat, dog,  elephant, flower, goat, hippo

P.B. p 6-7

P.B. p 8-9

 

Закріплення вивченого

Вимова літер та звуків.

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати знайомі літери

 

 

4

4

 

Повторимо л

ітери  I, J, K, L,  M, N, O, P

розпізнавати та відтворювати літери

Ii, Jj, Kk, Ll,  Mm, Nn, Oo, Pp

Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати,  тримати емоційну рівновагу під час групових форм
навчальної діяльності

P.B. p 10-11

insect, jelly, kangaroo, lion, monkey, nest, octopus, penguin

Закріплення вивченого:

літери A–H, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo

 

Дієслово  to be

(I am….) What’s your name? I am/My name is…

 

Вимова слів  та окремих звуків

у словах:   lion, kangaroo, jelly, insect,  monkey, nest, octopus, penguin

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати та наводити літери

Зєднувати великі та малі літери

 

5

5

 

 

Літери  Q, R, S, T,  U, V, W

 

розпізнавати та відтворювати літери
Qq, Rr, Ss, Tt,  Uu, Vv, Ww

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми,  виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі


Закріплення вивченого:

P.B. p 12-13

queen, rabbit, snake, tiger, umbrella, vulture, whale

P.B. p 14-17

Дієслово  to be

(I am….)

How are you?

Вимова нових слів

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати знайомі літери

 

 

6

6

 

Літери  X, Y, Z

розпізнавати та відтворювати літери

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання

fox, yo-yo, zebra,

P.B. p 18-19

Закріплення вивченого:

 літери A–P, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly,
kangaroo, lion, monkey, nest, octopus, penguin

Дієслово  to be

(I am….)

  How are you?

Вимова нових слів

 

Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати

Розповідати про себе

Прописувати літери.

Читати слова

 

7

7

 

Кольори

 

 

 

 

вказувати колір тварин та предметів

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)

Закріплення вивченого: apple, cat, dog, flower, jelly, octopus, rabbit, snake, fox, whale, yo-yo

P.B. p 20-21

 

Закріплення вивченого:

It’s (a)…

What colour is it? It is…

Вимова нових слів  назв кольорів

Виконання пісні

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Розучити та виконати пісню

Рольова гра: назви колір та відповідне слово

 

8

8

 

Рахуємо разом

рахувати знайомі предмети
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

P.B. p 22-23

 

What number is it ? It is......

Вимова нових слів – чисел.  Інтонація розпов. речення та загальн. питання

Слухати, обводити та зєднувати числа

 

Писати знайомі слова

Розучити та вивчити пісню.

 Гра: Бінго

 

9                                                        

9

 

Підсумковий урок з теми  «Я і моя школа» Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу

Revision

 Розділ 2:Моя школа

Тематика ситуативного спілкування: Я та моя школа  (12 год)

Ключові компетентності: математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою)                

10

 

Шкільні предмети

називати предмети шкільного вжитку, давати відповіді на запитання вживаючи неозначний артикль.

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визнача-ти пріоритети та планувати дії)

school, bag, pencil, pen, rubber, book
Закріплення вивченого: numbers, colours P.B. p.24-25

AB впр. 1–2, ст. 12

What is this….? It is……

Articles a/an

Вимова та інтонація питання

Вимова слів

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Розіграти діалог по ролях

Задавати запитання та давати відповідь

вживаючи неозначений артикль

 

11

2

 

Шкільні предмети

називати предмети шкільного вжитку

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

Закріплення вивченого

P.B. p.25

Articles a/an

Вимова слів

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати нові слова

 

12

3

 

Дії в класі

запитувати та відповідати на запитання
про предмети шкільного вжитку

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

Закріплення вивченого: school, bag, pencil, pen, rubber, book

P.B. 26-27

AB впр. 3–4, ст. 15

 

Imperatives

Закріплювати навички використання артиклів.

Articles a/an/the

What’s this? It’s a/an…

Вимова нових слів

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Вживати артиклі.

Вживати наказовий спосіб

Писати  знайомі слова

 

 

13

4

 

Іграшки

описувати предмети у множині,  запитувати та відповідати на запитання
про предмети в множині

 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

Car, dall, doll, stickers, crayon, card

P.B. 28-29

 

 

What are they?They are…….Структура   питального речення

Множина та однина іменників

AB впр. 1, ст. 16

 

Вимова нових слів Інтонація питального реч.

Ставити запитання та давати відповіді.

Писати знайомі слова

Вживати однину та множину іменників

 

14

5

 

Подарунки

Вживати вказівні займенники,

називати та описувати подарунки, називати та описувати предмети, що
розташовані поруч або на відстані

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

Нова лексика: robot, birthday, cake, present, watch

P.B. 30-31

Demonstrative pronouns this is/ that is

Інтонація питального речення

 

 

 

Слухати та давати правильну відповідь

Брати участь у комунікативних мовних іграх

Називати предмети розташовані на відстані чи поруч

 

 

15

6

 

Урок читання

“The Frog’s”

Описувати шкільні предмети.

Вживати наказовий спосіб,  давати та виконувати вказівки

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми

Закріплення лексики

Нова лексика: frog, teacher, close, open, window, stand up, door, sit down P.B. 32-33

Відпрацювання

множини іменників, вживання артиклів

Вимова та інтонація наказового способу

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати коротке повідомлення

 

16

7

 

Мій портфель

Описувати шкільне приладдя

Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)

Закріплення лексики Р.B. 34

AB впр. 1–3, ст. 22

Відпрацювання

вживання вказівних займенників та артиклів

 

Вимова та інтонація розповідного речення

Читати слова і короткі речення

Описувати речі в портфелі.

Називати предмети в множині.

 

17

8

 

 

Мій портфель

Описувати шкільне приладдя

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

Закріплення лексики

P.B. p.35

Відпрацювання

вживання вказівних займенників

Вимова та інтонація розповідного речення

Читати слова і короткі речення

Описувати шкільне приладдя

 

18

9

 

Проект « Я та моя школа»

Описувати шкільне приладдя

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

Закріплення лексики

Закріплення вивченого

Вимова та інтонація розповідного речення

Читати слова і короткі речення

Розповідати про своє шкільне приладдя

 

19

10

 

 

 

 

 

Світ навколо мене.

розповідати про свої улюблені жанри
літератури

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

space, animals, magic, superheroes, adventures

P.B. p.114

 

Вимова та інтонація розповідного речення

Читання коротких повідомлень

Приймати участь у міні діалогах на знайому тему

 

20

11

 

Я люблю читати

Розповідати про свою улюблену книгу

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

Закріплення лексики

 

Вимова та інтонація розповідного речення

 

Розповідати про улюблену книгу

 

21

12

 

Підсумковий урок з теми  «Я та моя школа» Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу Revision

Розділ 4: сімя

Тематика ситуативного спілкування: Я та моя родина(12 год)

Ключові компетентності: уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими)

22

1

 

Члени моєї родини

Називати членів родини. Описувати родину

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

Нова лексика:

Family, mum, dad, brother, sister

Р.В.р. 36-37

Ab впр. 3–4, ст. 25

I am……You are….

He/she/it is………

I’m…..

You’re……

He/she/it’s…….

вимова нових слів

Слухати та повторювати, слухати та находити правильну відповідь

Розучити та розіграти історію по ролях. Писати нові слова. Описувати родину

 

 

23

2

 

Члени моєї родини

Описувати родину

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя)

Grandpa, grandma, friend, baby, boy, girl

Р.В.р. 38-39

AB p.26

 

Am I….?

Are you…..? Is he/she/it….?

Короткі відповіді

AB p.27

Вимова і інтонація речення

Запитувати та відповідати, слухати та повторювати

 

Писати про себе.

Розповідати про себе та свою родину

 

 

 

24

3

 

Одяг

описувати себе та своїх друзів

Громадянська відповідальність ( брати участь у парних та групових формах навчальної діяльності,
пропонувати свою допомогу, виявляти ініціативність і толерантність)

cowboy, box, clothes, spy, dancer P.B. p. 40

Закріплення вивченого: Am / Is / Are…? Yes, _am / is / are. No, _am not / isn’t / aren’t.
We/You/They are…..

We are/We’re,

You are/You’re,

They are/They’re.

Виконання пісні

 

Писати презентовані граматичні структури

 

25

4

 

Костюми

Описувати одяг друзів

Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших)

Закріплення вивченого

P.B p.41

We/You/They are…..

Вимова нових слів

Виконання пісні

Писати знайомі слова

 

26

5

 

Маскарадні костюми

ставити запитання про себе та оточення

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

pirate, clown, king, crown

P.B. p.42-43

AB p.30

Are we/you/they cowboys? – Yes / No, we/you/they are/aren’t.

AB p.31

Інтонація наказового речення

Вимова та інтонація розповідного і питального речення

Участь у комунікативних мовних іграх

 

Писати окремі слова

 

 

27

6

 

Урок читання «Сіре каченя»

 

 

 

описувати своїх друзів

Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших)

duck, happy, small, big, sad, swan

P.B.  p. 44-45

 

Закріплення вивченого:

Is he/she…? Yes, he/she is. No, he/she isn’t. Are they…? Yes, they are. No, they aren’t.

Відпрацьовувати вимову нових слів.

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати коротке повідомлення

 

 

28

7

 

Моя сім’я

Розповідати про свою сімю

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

Закріплення вивченої  лексики

.P.B.  p.46-47

 

 Закріплення вивченого матеріалу

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Читати слова і короткі речення

Писати окремі слова

Участь у комунікативних мовних іграх

 

 

29

8

 

Вечірка

описувати зображення з використанням вивченої лексики
та знайомих структур

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

Закріплення вивченого:

pencil, bag, tiger, doll, teacher, duck, pen, ball, tiger, grandpa, sister, grandma,
friend, dad, queen, big, small, door, window P.B.p. 48

 

Закріплення вивченого:

This is

Фонетичний матеріал:

/p/, /b/, /t/, /d/

 

Відпрацьовувати навички аудіювання.

Писати знайомі слова

Участь у комунікативних мовних іграх

 

30

9

 

Прогулянка

описувати зображення з використанням вивченої лексики
та знайомих структур

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

Закріплення вивченої  лексики

P.B p.49

Закріплення вивченого матеріалу

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Розуміти коротку історію на слух

 

Писати знайомі слова

 

 

31

10

 

Проект «Моя родина»

Описувати родину

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

Закріплення вивченої  лексики

 

Закріплення вивченого матеріалу

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Розуміти коротку історію на слух

 

Описувати свою родину

 

32

11

 

Світ навколо мене. Мої улюблені книги

розповідати про свої улюблені книжки
та персонажів

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

Закріплення вивченого:

I like books about…, My favourite character is…, character,
favourite, star, planet, super powers, interesting, cute, strong

P.B. p. 115

Закріплення вивченого матеріалу

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Читання коротких повідомлень

Коротка усна презентація на знайому тему

 

33

 

12

 

 

Підсумковий урок з теми  «Я та моя родина» .Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу

 Revision

 

Розділ 5: Друзі

Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі(8 год)

Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником)

 

34

1

 

Іграшки

давати характеристику своїм речам

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)

kite, cloudy, computer game, old, radio, new, bike P.B. p. 50-51

Закріплення вивченого:

It’s a…, It isn’t a…, This is…, Is it a/an…?

I – my, you – your, he – his, she – her, it – its

AB p. 37

Відпрацьовувати наголос та вимову -er.

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати присвійні займенники. Писати нові слова.

 

35

2

 

Іграшки

давати характеристику своїм речам,

вказувати, кому належать предмети

Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення,  бути свідомими належності речей різним людям та права кожного
на особистий простір)

toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize

P.B. p. 52-53

 

Закріплення вивченого:

It’s his/her/my bike

we – our, you – your, they – their

Вимова /z/, /wi/,/ai/.

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати коротке повідомлення

 

36

3

 

Домашній улюбленець

Описувати домашніх улюбленців.  

Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)

 

leg, body, head, wing, hand, arm, feet P.B. p. 54,55

Закріплення:

This is…, Its name is…, It can…

Have got – ‘ve got; Has got – ‘s got

Відпрацьовувати вимову нових слів.

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати нові слова.

Вживати has got, have got

 

 

38

4

 

Пригода в зоопарку

описувати частини тіла людей та тварин

Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і
тварин)

ear, mouth, nose, eye, butterfly, hair, hair slide
P.B. p. 56-57

 

Запитання з структурою

have got/ has got та відповідь.

 

Практика наголосу.

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати вивчені слова

Cтавити запитання з структурою

have got/ has got та давати відповідь.

 

 

39

5

 

В зоопарку

описувати частини тіла тварин

Екологічна безпека та сталий розвиток(бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і
тварин)

AB p. 42

Have I/you/we/they got…? Yes, … have/No, … haven’t. Has he/
she/it got…? Yes, … has/No, … hasn’t.

 

Вимова нових слів

Читати слова і короткі речення

Писати вивчені слова

 

 

40

6

 

Урок читання «Маленький цирковий актор»

описувати своїх друзів

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)

 

circus, funny, long, short, strong, trunk, star

P.B. p. 58-59

 

Закріплення вивченого:

to be, have/has got

Вимова нових слів

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати коротке повідомлення (опис друга).

 

 

41

7

 

Проект «Про себе»

писати про себе

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати,  презентувати себе у
суспільстві, цінувати своїх друзів та оточення)

 

Закріплення вивченого матеріалу

P.B. p. 60-61

Закріплення вивченого граматичного матеріалу

AB p. 46–47

Відпрацьовувати вимову слів

Читати слова і короткі речення

Писати коротке повідомлення про себе.

 

42

8

 

Підсумковий урок з теми  «Я та мої друзі»   Узагальнення  та повторення вивченого матеріалу   Revision

 

 

 

43

 

 

 

 

Вивчення римівок про Новий рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попружук Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
4 червня 2022
Переглядів
5462
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку