Календарно-тематичне плананування
з інформатики для 4 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом
О. Я. Савченко, до підручника «Інформатика» (підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти/М. Корнієнко, С. Крамаровська, І. Зарецька. — Харків: Вид-во «Ранок», 2021.)
Інформатична освітня галузь - 35 год/рік (1 година на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
4-А |
4-Б |
|||
Тема 1: «Інформація. Дії з інформацією» (7 годин) |
||||
1 |
|
|
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями. |
|
2 |
|
|
Інформація навколо нас. Дії з інформацією. |
|
3 |
|
|
Мережа інтернет. |
|
4 |
|
|
Пошук інформації в інтернеті. |
|
5 |
|
|
Спілкування в інтернеті. |
|
6 |
|
|
Критичне оцінювання інформації. |
|
7 |
|
|
Навчання в інтернеті. |
|
Тема 2: «Комп’ютер і його пристрої. Програмне забезпечення комп’ютера» (5 годин) |
||||
8 |
|
|
Сучасні комп’ютери та їх пристрої. |
|
9 |
|
|
Пам’ять комп’ютера. |
|
10 |
|
|
Файли і папки. |
|
11 |
|
|
Операції з файлами та папками. |
|
12 |
|
|
Програмне забезпечення комп’ютера. |
|
Тема 3: «Створення інформаційних моделей. Алгоритми і програми» (13 годин) |
||||
13 |
|
|
Поняття моделі та моделювання. |
|
14 |
|
|
Алгоритми та способи їх подання. |
|
15 |
|
|
Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. |
|
16 |
|
|
Логічні висловлювання. |
|
17 |
|
|
Поняття розгалуження. |
|
18 |
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
19 |
|
|
Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч. |
|
20 |
|
|
Поняття повторення. Алгоритми з повторенням. |
|
21 |
|
|
Алгоритми з повторенням з умовою. |
|
22 |
|
|
Алгоритми із заданою кількістю повторень. |
|
23 |
|
|
Відкриваємо секрети програмування. |
|
24 |
|
|
Відкриваємо секрети програмування. |
|
25 |
|
|
Знайомство з роботами та робототехнікою. |
|
Тема 4: «Комп’ютерні презентації. Об’єкти презентації та їхні властивості» (10 годин) |
||||
26 |
|
|
Поняття комп’ютерної презентації. |
|
27 |
|
|
Етапи створення комп’ютерної презентації. |
|
28 |
|
|
Демонстрування комп’ютерної презентації. |
|
29 |
|
|
Редактор комп’ютерних презентацій. |
|
30 |
|
|
Текстові об’єкти на слайдах презентацій. |
|
31 |
|
|
Графічні об’єкти на слайдах презентацій. |
|
32 |
|
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації. |
|
33 |
|
|
Створюємо навчальний проєкт. |
|
34 |
|
|
Створюємо навчальний проєкт. |
|
35 |
|
|
Повторення та узагальнення знань. |
|