Календарне планування для 4 класу до НМК «Family and Friends - 3» (Oxford University Press) І семестр 4 години на тиждень |
|||||||||||||||||||||
№ |
№ по темі |
Дата |
Сфери спілкування (тема, підтема) |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть : |
Експоненти функції |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність
|
Домашнє завдання |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання
|
Усна/ писемна взаємодія/ продукування
|
|||||||||||||||||
Тема:Я, моя сім’я та друзі (8 год.) |
|||||||||||||||||||||
1 |
1
|
|
ПОВТОРЕННЯ Я і моя сім’я.
|
Привітатися. Представити себе. Розповісти про себе та свою сім’ю.
|
I’m Leo. I’m 11. I’ve got a grandma and a grandpa. |
Family words Family, name, too |
Present Simple I’m… I’ve got … He’s got… Possessive pronouns |
Інтонація привітань, розповідних речень |
Чит. C.B p.4 ex. 2 Ауд. C.B p.4 ex. 1, 3 Письмо W.B. p.4 ex.1,2 |
скл. розповідь про себе і родину вивч. слова на диктант |
|||||||||||
2 |
2 |
|
Хто вищий, більший, швидший?
|
Порівнювати предмети. Описувати події в минулому.
|
Cows are bigger than goats. The girl was hungry. |
Animals words; Sunny, children, girl, boy
|
Comparatives Was/were
|
Інтонація розповідних речень |
Чит. C.B p.5, ex. 1, 3 Письмо W.B p.5 ex.2,3 |
W.B p.5 ex. 2,3 |
|||||||||||
3 |
3 |
|
День народження |
Запитувати та відповідати, в якому місяці день народження
|
When’s your birthday? How old are you?
|
The months of the year; month, year
|
Написання великої букви у назвах місяців
|
Інтонація розповідних та питальних речень |
Чит. CB p.6 ex.1 WB p.6 ex.2 Письмо W.B. p.6 ex.1,2,3 Ауд.CB p.6 ex.1 |
Повторити назви місяців на диктант
|
|||||||||||
4 |
4 |
|
День народження членів родини |
Запитувати та відповід., в якому місяці день народження тата і мами
|
When’s your mum’s/ dad’s birthday?
|
The months of the year; month, year
|
Написання великої букви у назвах місяців
|
Інтонація розповідних та питальних речень |
Письмо та діалогічне мовленя W.B. p.6 ex.3 Ауд.CB p.6 ex.1
|
Вивч. пісню та діалог W.B. p.6 ex. 3
|
|||||||||||
5 |
5 |
|
Рахуємо до 100 |
Рахувати до 100 по порядку та називати числа вибірково
|
Ten, twenty, thirty, forty, fifty…
|
Numbers 10-100 |
Прості і складені числівники
|
Вимова числівників |
Чит. WB p.7 ex.1 Письмо CB p.7, ex.3 Ауд.CB p.7, ex.1, 2 WB p.7ex.2,3 |
Повторити кількісні числівники на диктант |
|||||||||||
6 |
6 |
|
Я та моя сім’я |
Розповісти про себе та свою сім’ю.
|
I’m Kate. I’m 10. I’ve got a family. |
Family words Family, name, too |
Present Simple I’m…I’ve got … He’s got… Possessive pronouns |
Інтонація привітань, розповідних речень |
|
Повторити CB p. 4-7 |
|||||||||||
7 |
7 |
|
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я та друзі» |
Підготувати проект «Я та моя сім’я» |
|||||||||||||||||
8 |
8 |
|
Діагностична робота |
|
|||||||||||||||||
Тема: Місце проживання (8 год.) Unit 1 |
|||||||||||||||||||||
9 |
1 |
|
З якої ти країни?
|
Знати назви різних країн Розуміти на слух невели-ку за обсяг. розповідь |
They’re from the USA. Egypt, the UK, Russia, Spain, |
The USA, Thailand, Australia, Brazil, old, family words, our, know, photo, from, Hi! Really |
Написання великої букви у назвах країн Вимова назв країн
|
Інтонація розповідних та питальних речень |
Ауд. СB p.8 ex 1, 2 Мовл. і Чит. CB p.8 ex.2p. Письмо WB p.8 ex.1, 2
|
Вивчити назви країн на диктант CB p.8 ex.2p. чит. діалог |
|||||||||||
10 |
2 |
|
З якої ти країни?
|
Вести діалог про походження людей
|
Where are you/ they from? I’m from Bra-zil. They’re from Russia. |
Egypt, Russia, Brazil |
Present Simple with be we’re, they’re, she’s, he’s
|
Вимова назв країн Інтонація розповідних та питальних речень |
Ауд. CB p.9 ex.1 Мовл. і Чит. CB p.9 ex.3 WB p.9 ex.1 Письмо CB p.9 ex.4 WB p.9ex.2 |
WB p.9 довик. CB p.9 ex.4 вик. письм. |
|||||||||||
11 |
3 |
|
Наші друзі |
Представити свого друга
|
This is my friend. He’s from the USA. It’s nice to meet you |
Revision of country names.
|
Structures seen previously
|
Вимова назв країн Інтонація Розпов. та пит. речень |
Письмо CB p. 10 ex.2, WB p.10 ex.1, 2, 3 Ауд.CB p.10 ex. 1,3 Мовлення і чит . CB p.10 ex.4 |
CB p.10 вивчити діалог та пісню |
|||||||||||
12 |
4 |
|
Наші друзі |
Навчитися вимовляти буквосполучення cr, dr, sp, sn, pl |
.
|
Crayon, draw, spoon,snake, play, cup, eat |
WB p.108 ex.1, 2
|
Відпрацювання звуків /kr/, /dr/, /sp/, /sn /, /pl/ |
Ауд. СB p.11p ex.1, 2,4 Читання CB p.11 ex. 3 письмо WB p.11. |
W. B., стор.11 довик. СB p.11 ex. 2 вивч. вірш |
|||||||||||
13 |
5 |
|
Урок читання “The Lazy Bear” |
Читати опові-дання з розу-мінням основ-ної ідеї, встановлювати послідовність подій |
|
Spring, summer, autumn, winter, garden, season, seen previously, selfish, giant, lovely, want, but, build, wall, now, around, bird, one day, find, hole, hear, go in, because, again. |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень та загальних запитань |
Письмо WB p.12 ex.1 Ауд. CB p.12 ex.1,3 Читання CB p.12 ex.3,4 ;WB p.12 ex.2 |
Вивч. слова CB p.12 Чит. і переказувати текст
|
|||||||||||
14 |
6 |
|
Країна де я живу |
Розповідати про свою країну |
I am from Ukraine. Our flag is blue and yellow. |
Vocabulary and structures seen previously. |
Велика буква у власних назвах |
|
Письмо CB p.13 ex.3 Ауд. WB p.13 ex.1, 2 CB p.13 ex.1 |
Повторити Unit 1 |
|||||||||||
15 |
7 |
|
Підсумковий урок з теми «Місце проживання» |
Підготувати проект «Країна де я живу» |
|||||||||||||||||
16 |
8 |
|
Діагностична робота |
||||||||||||||||||
Тема: Дозвілля і відпочинок(8 год.) Unit 2 |
|||||||||||||||||||||
17 |
1 |
|
Улюблені заняття
|
Називати свої улюбле-ні заняття, розуміти коротку розповідь на задану тему
|
I like reading. I don’t like fishing |
Read comics, skateboard, dogymnastics, play chess, fish, playbasketball, take photos, play volleyball, lots of,fish (n), like (v), you,can, Wow!, Help!, great, for, lunch,time, go home, let’s…, stay.
|
Present Simple (affirmative, negative) у першій особі однини like +ing, don’t like +ing
|
Вимова нових слів і виразів |
Письмо WB p.14 ex.2 Ауд. CB p.14 ex.1,2 Читання та мовлення CB p.14 ex.2 WB p.14 ex.1 |
CB p.14 вивч. слова на диктант, чит. діалог |
|||||||||||
18 |
2 |
|
Улюблені заняття
|
Висловлюватися про власні уподобання та запитувати інших, що їм подобається
|
I like / don’t like fishing. Do you like playing chess?Yes, I do/No, I don’t.. He doesn’t like Does he like playing chess? Yes he does/ No, he doesn’t. |
Vocabulary and structures seen previously
|
Present Simple (affirmative, negative, question forms) у третій особі однини like +ing, don’t like +ing
|
Вимова слів does /dAs/, does’t /dAznt/ |
Письмо CB p.15, ex.4 WB p.15 ex.2 Ауд. CB p.15 ex.1 Читання та мовлення CB p.15 ex.3 WB p.15ex.1 |
Скл. розповідь про свої вподобання та вподобання свого друга |
|||||||||||
19 |
3 |
|
Улюблені заняття моєї сім’ї
|
Запитати дру-га про його улюблені за-няття та пере-дати отриману інформацію іншим. Розпо –вісти про уподобання своєї сім’ї |
Does he like playing chess?He likesskate-boarding. Mum likes Drawing pictures. Dad likes playing basketball. |
Happy, play tennis, like+ best, weekends, Hip, hooray!, picture, have fun, all day, lots to do.
|
Present Simple (affirmative, negative, question forms) у третій особі однини like +ing, don’t like +ing
|
Вимова слів does /dAs/, does’t /dAznt/ |
Письмо CB p.16 ex.2 WB p.16 ex. 2, 3 Ауд. CB p.16 ex.3 Читання та мовлення CB p.16 ex.4 WB p.16 ex.1 |
C B p.16 вивч. пісню WB p.16 ex.3 довиконати |
|||||||||||
20 |
4 |
|
Улюблені заняття моєї сім’ї
|
Навчитися ви-мовляти довгі голосні звуки співвідносити їх з буквоспо-лученнями |
|
Face, space, kite, bike, rope, stone, June, cube, together, me, skipping rope doll |
WB p.109 ex.1, 2 |
Відпрацювання звуків /eI/, /aI/, /qu/, /H/ |
Письмо W Bp.17 ex.2, 3 CB p.17 ex.4 Ауд. CB p.17 ex.1, 2 Чит. CB p.17 ex.3 |
CB p.17 ex. 2 вивч. вірш W B p.17 довик. |
|||||||||||
21 |
5 |
|
Друзі по листуванню |
Читати статтю з веб-сторінки та знаходити потрібну інформацію |
|
Play the guitar, shop,cook, paint, play thepiano, visit family,pet,hate,boring,what, love(v),email(v), email(n),email address, write,Egyptian, play foot-ball, with, send an email |
Present Simple Запитання та короткі відповіді |
Інтонація запитальних речень |
Письмо WB p.18 ex.1, 2 Ауд. CB p.18 ex.1,3 Читання та мовлення CB p.18 ex.3, 4 |
CB p.18 вивч. слова, чит. та переказ. текст |
|||||||||||
22 |
6 |
|
Вподобання друзів |
Розповідати провподобання друзів Розуміти на слух iнфор-мацію, пов’язану з темою уро-ку Запитати прoуподобання і дати відповідь на питання |
What do you like doing? I like taking photos. Good! He/She likes watching TV,cooking… |
Reingd comics, skate-boarding, doing gymnas-tics, playing chess, fishing, playing basket-ball, taking photos, play-ing volleyball, |
Present Simple Запитання та короткі відповіді |
Інтонація розповідних та запиталь-них речень |
Ауд. CBp.19 ex.1 Письмо CB p. 19 ex.3,WB p.19 ex. 1, 2, 3 ; читання,мовлення CB p.19 ex.2 |
WB p.19 ex. 3 вик. письм |
|||||||||||
23 |
7 |
|
Підсумковий урок з теми «Дозвілля і відпочинок» |
Повторити Unit 2 |
|||||||||||||||||
24 |
8 |
|
Діагностична робота |
||||||||||||||||||
Тема: Оточення ( 10 год.) Unit 3 |
|||||||||||||||||||||
25 |
1 |
|
Мої речі
|
Назив.різні предмети,що належать уч-ням,та дії які з ними вико-нують.Розу-міти невели-ку за обсяг. розповідь з новими словами |
Can I use yourcompu ter,please? Can I have mybook, Leo? |
Computer, TV, DVD player, CD player, MP3 player, camera, turn on, turn off, thing, watch (v), my, boring, use (v), school project, about, space, think, broken, Well…
|
Can I use…? Can you turn off…?
|
Вимова нових слів та виразів Інтонація прохання |
Ауд. CB p.20 ex. 1, 2 Письмо WB p.20 ex.2 читання,мовлення CB p.20 ex.2 WB p.20 ex.1 |
Вивчити слова на диктант |
|||||||||||
26 |
2 |
|
Чужі речі |
Просити дозволу скористатися чужими речами та виражати дозвіл або відмову |
Can I use yo-ur computer, Leo?Yes, you can./No, you can’t Can you turn offthe DVD player? Yes,I can./ No, Ican’t. |
This is your CD. That’s our computer. That’s their CD player, television, dinner, listen to. |
Can I use…? Can you turn off…? Possessive adjectives your, our, their |
Інтонація прохання, дозволу, відмови |
Ауд. CB p.21 ex.1 Письмо CB p.21 ex.3, 4WB p.21 ex.2 читання,мовлення WB p.21 ex.1 |
CB p.20 чит. діалог Скласти 6 питань з can. |
|||||||||||
27 |
3 |
|
Висловлюємо прохання |
Висловлювати чемно прохання |
What’s picture 2? Can you open the window, please? |
Open (v), window, close, door, put on, rainy, play a CD, new, show (n), out in the sun, run. |
Can you…? Can we…? |
Інтонація прохання |
Письмо WB p.22 ex.1, 2 Ауд. CB p.22 ex. 3 читання,мовлення CB p.22 ex.4 |
CB p.22 вивч діалог та пісню |
|||||||||||
28 |
4 |
|
Висловлюємо прохання |
Навчитися вимовляти звук /R/ на позначення букв ar |
|
Car, park, shark, star, scarf, after, start, art, arm, farm |
WB p.110 ex.1, 2 |
Вимова звуку / R/ |
Письмо WB p.23 ex. 1, 2, 3 Ауд.CBp.23 ex.1,2 читання,мовлення CB p.23 ex.3, 4 |
CBp.23 читати WB p.23 довик. |
|||||||||||
29 |
5 |
|
Наші улюблені заняття |
Читати шкільний проект та знаходити конкретну інформацію в тексті |
|
Stickers, posters, comics, postcards, badges, shells, collect, collection, special, give, some of, on, jacket, bag, bedroom, wear, hat, cool, funny |
Повторення граматичних структур I’ve got… We’ve got… We like reading… Our dad buys us… |
Інтонація розповідних речень |
Письмо CB p.24 ex.4 WB p .24 ex.1, 2 Ауд. CB p.24 ex.1,3 читання,мовлення CB p.24 ex. 3, 4 |
CB p.24 вивч. слова та читати |
|||||||||||
30 |
6 |
|
Наші вміння та вподобання |
Розуміти на слух інфор- мацію про людей та їхні колекції Уточнювати та деталізу-вати інфор-мацію з допомогою запитань |
Jon has got a shell collection. How many shells has he got? He’s got one hundred shells. |
Vocabulary and structures seen previously. |
I’ve got… He’s got… Can you… Розділові знаки в реченні. |
Інтонація розповідних та питальних речень |
Письмо WB p.25 ex.1, 2, 3 Ауд. CB p.25 ex.1 читання,мовлення CB p.25 ex.3 ,р. 26 ex.1, 2, 3
|
WB p.26 довик. CB p.26 вивчити діалог |
|||||||||||
31 |
7 |
|
Мої вміння та вподобання |
Розуміти на слух інфор- мацію про людей та їхні колекції
|
I like/ don’t like taking photos.- So do I./ Neither do I |
Vocabulary and structures seen previously. |
Present Simple |
Інтонація розповідних та питальних речень |
читання,мовлення CB p.27 ex.1,2,3,4 |
Підготувати проект «Мої вміння та вподобання» |
|||||||||||
32 |
8 |
|
Урок читання “Family” |
Розуміти прочитану інформацію |
|
|
Present Simple |
Інтонація розповідних та питальних речень |
читання,мовлення CB p.30-31 ex.1,2,3, 4, 5
|
CB p.30-31 читати і переказувати |
|||||||||||
33 |
9 |
|
Підсумковий урок з теми «Оточення» |
читання,мовлення,письмоCB p 28-29 |
Повторити Unit 3 |
||||||||||||||||
34 |
10 |
|
Діагностична робота (Progress Test)
|
|
|||||||||||||||||
Тема: Відпочинок та дозвілля. Спорт. (8 год.) Unit 4 |
|||||||||||||||||||||
35 |
1 |
|
Водні види спорту |
Називати водні види спорту. Розумітиречення та опові-дання, в яких події відбув.в даний момент |
Max is reading his books.Holly is playing with her ball. |
Swim, sail, dive, surf, kayak, snorkel, windsurf, waterski, beach, sea, stand on your hands, fall. |
Present continuous Правила написання закінчення –ing. |
Інтонація розповідних речень |
Письмо WB p.30 ex. 2 Ауд. СB p 32 ex.1,2 читання,мовлення CB p. 32 ex.2 |
СB p 32 ex.1, 2 вивч. слова і діалог |
|||||||||||
36 |
2 |
|
Водні види спорту та розваги на пляжі |
Називати улюблені розваги на пляжі та розповідати про те, чим займаються діти. |
We’re sailing. They aren’t waterskiing. |
Water sports vocabulary |
Present continuous (affirmative and negative) Правила написання закінчення –ing. |
Інтонація стверджувальн.их та заперечних речень |
Письмо. СB p33 ex. 4 WB p.31 ex. 2 Ауд. СB p 323ex.1 читання,мовлення CB p. 33 ex.3 WB p.31 ex. 1
|
WB p.31 ex. 1 довиконати. Скласти 6 речень в Present continuous
|
|||||||||||
37 |
3 |
|
Дії в даний момент |
Описувати дії, зображені на картинках |
The boy is eating an ice-cream. |
Sunglasses, look at, sit, sun, little, boat. |
Present continuous Правила написання закінчення –ing |
Інтонація стверджувальних та заперечних речень |
Письмо.CB p. 34 ex. 2 Ауд. CB p. 34 ex. 3 читання,мовлення WB p. 32 ex.1, 2
|
CB p. 34 ex. 2 вик. письм. Вивчити пісню
|
|||||||||||
38 |
4 |
|
Дії в даний момент |
Навчитися вимовляти звук /L/ в комбінації букв all та розпізна- вати його в словах |
I don’t know, which. |
Ball, mall, wall, tall, small, people, |
WB p.111 ex. 1 (Unit 4) |
Вимова звуку /L/ |
Письмо.CB p. 35 ex. 2 WB p. 33 ex. 2, 3 Ауд. CB p. 35 ex. 1, 2 читання,мовлення CB p. 35 ex. 3
|
CB p. 35 вивч . вірш WB p. 33 довиконати |
|||||||||||
39 |
5 |
|
Урок читання “Dolphin Dreams” |
Читати і розуміти брошуру, використовувати в мовленні описові прикметники |
|
Polluted, clean, safe, dangerous, beautiful, ugly, dolphin, dream, look (for), perfect, friendly, breathe, minute (n), live (v),sound (n), call (v), book (v). |
Present Simple, Описові прикметники |
Вимова нових слів |
Письмо.CB p. 36 ex. 4 Ауд. CB p. 36 ex. 1, 3 читання,мовлення CB p. 36 ex. 3, 4 WB p. 33 ex 1, 2
|
CB p. 36 переказ тексту |
|||||||||||
40 |
6 |
|
Водні види спорту |
Запит. та відповід. на запит. про те, що ти любиш робити на пляжі |
|
Vocabulary and structures seen previously. |
Вживання герундія з дієсловом like |
Інтонація стверджувальних та заперечних речень |
Письмо CB p. 37 ex.3 WB p. 35 ex. 1, 3 Ауд..CB p. 37 ex.1 читання,мовлення WB p. 35 ex.2 |
CB p. 37 ex.3 WB p.35 ex.2 довиконати |
|||||||||||
41 |
7 |
|
Підсумковий урок з теми «Відпочинок та дозвілля. Спорт» |
Повторити Unit 4 |
|||||||||||||||||
42 |
8 |
|
Діагностична робота |
||||||||||||||||||
Тема: Природа і навколишнє середовище (8 год.) Unit 5 |
|||||||||||||||||||||
43 |
1 |
|
У зоопарку |
Називати різ-них диких тва-рин та їх дії Розуміти на слух коротку інформацію |
Look! The monkey is taking your sandwich! |
Penguin, zebra, mon key, kangaroo, ca-mel,lizard,flamingo, crocodile,naughty, zoo, wait,see, come |
Present ContinuousУтво-рення запитань, вживання дієслова to be |
Вимова нових слів Інтонація питальних речень |
письмо WB р. 36 ex. 1, 2 Ауд. CB p. 38 ex.1,2Читання, мовлення, CB p. 38 ex.2 |
WB р. 36 вик. CB p. 38 вивч. слова на диктант |
|||||||||||
44 |
2 |
|
Люди і тварини |
Запитувати про події, що відбуваються зараз,та давати коротку відповідь на запитання |
Is the boy reading?Yes, he is. / No, heisn’t. Is the monkey playing with the ball? No, it isn’t. |
Monkey, sandwich, chess, shopping |
Present Continuous Запитання – коротка відповідь |
Інтонація питальних речень Вимова стягнених форм дієслів |
Письмо CB p.39 ex.4 WB p. 37. ex. 2 Ауд.CB p.39 ex.1 Мовлення.Читання CB p.39 ex.3 |
CB p.39 ex.3 вивчити слова на диктант Скласти 6 речень в Present Continuous |
|||||||||||
45 |
3 |
|
Дії тварин у даний момент |
Запитувати та розповідати про те, що робиться зараз |
Is she taking a photo? – No, she isn’t. |
Notebook, lion, tiger, parrot, climb, talk |
Present Continuous |
Вимова нових слів |
Письмо CB p.40 ex.2 WB p. 38. ex. 1, 2 Ауд.CB p.40 ex.3 Мовлення.Читання CB p.40 ex.4 |
CB p.40 ex. 1 вик. письмово, вивч. пісню WB p. 39. ex. 1 вик. |
|||||||||||
46 |
4 |
|
Дії тварин у даний момент |
Навчитися вимовляти звук /L/ у комбінації букв or |
|
Fork, horse, straw, paw, yawn, hold, front, farmer, sport |
WB p.111 ex.1 (Unit 5) |
Вимова звуку /L/ |
Письмо WB p. 39. ex. 3 Ауд.CB p.41 ex.1,2 Мовлення.Читання CB p.41 ex.3,4 |
CB p.41 ex. вивч. вірш |
|||||||||||
47 |
5 |
|
Урок читання “The Lion and the Mouse”
|
Читати і розуміти казку.Навчити-ся співвідноси-ти інформацію з дійовими особами |
|
Angry, scared, free, sorry, funny, kind, Mouse, run (over), wake up, laugh, run away, later, jungle, net, over, mouth, roar(v), hear, move, chew. |
Present Continuous, Present Simple |
Інтонація розповідних речень, перелічування |
Письмо CB p. 42. ex. 4 WB p. 40. ex. 1 Ауд.CB p.42 ex.1,3 Мовлення.Читання CB p.42 ex.3,4 WB p. 40. ex. 1,2
|
CB p. 42 чит. і переказ. текст |
|||||||||||
48 |
6 |
|
Дикі тварини |
Запитувати та відповідати на запитання у теперішньому тривалому часі . |
Is the tiger sleeping in PictureC? No, it isn’t.It’s eating |
Watch, teacher, sit down, desk. |
Позначення прямої мови на письмі |
Інтонація розповідних речень |
Письмо CB p. 43. ex. 3 WB p. 41. ex. 1, 2, 3 Ауд.CB p.43 ex.1 Мовлення.Читання CB p.43 ex.2 WB p. 41. ex.2
|
Підготувати проект «Мої улюблені» |
|||||||||||
49 |
7 |
|
Підсумковий урок з теми «Природа і навколишнє середовище» |
Повторити Unit 5
|
|||||||||||||||||
50 |
8 |
|
Діагностична робота |
|
|||||||||||||||||
Тема: Оточення (10 год.) Unit 6 |
|||||||||||||||||||||
51 |
1 |
|
День мого друга
|
Називати дії, які виконуємо щодня. Розуміти на слух інформа-цію з новими словами та виразами |
Jim gets up early in the morning. He rides a horse and he looks after the sheep. |
Have a shower, brush my teeth, get dressed, have breakfast, brush my hair, get up, catch the bus, job, walk to school, jackaroo, work(v), ride(v), look after, sheep, lucky.
|
Present Simple (affirmative, negative, interrogative) |
Інтонація стверджувальних та заперечних речень |
Письмо WB p. 42. ex. 2 Ауд.CB p.44 ex.1,2 Мовлення.Читання CB p.44 ex.2 WB p. 42. ex.1
|
CB p.44 вивчити дієслова на диктант читати діалог |
|||||||||||
52 |
2 |
|
Мій день та день моїх друзів |
Розповідати про свій день та день своїх друзів,запиту-вати з метою Отримання ін-формації про інших людей |
Billy gets up at 7o’clock. Does your mum catch the bus to work? I have breakfast at 8 o’clock. |
Vocabulary and structures seen previously. late, start work, at night. |
Present Simple в третій особі однини |
Вимова слів does /dAz/, doesn’t /dAz(q)nt/ |
Письмо CB p.45 ex. 4 WB p. 43. ex. 2 Ауд.CB p.45 ex. 1 Мовлення.Читання CB p.45 ex.3 WB p. 43. ex.1
|
Скласти 6 заперечних і питальних речень в Present Simple |
|||||||||||
53 |
3 |
|
Мій день та день моїх друзів |
Запитувати та відповідати на запитання про час, коли відбуваються щоденні дії |
What time does Tom get up? He gets up at half past 7 |
Busy, all day long, lesson, homework, outside. |
Present Simple в першій та третій особі однини |
Вимова закінчення –s в третій особі однини |
Письмо CB p.46 ex. 1,2, 4 WB p. 44. ex. 1,2 Ауд. CB p.46 ex. 3 p.47 Мовлення.Читання CB p.46 ex.3 p.47 WB p. 44. ex.2 |
Скласти розповідь «Мій день» |
|||||||||||
54 |
4 |
|
Шкільне життя |
Читати і розуміти веб- сторінку Навчитися шукати конкретну інформацію |
|
First, then, next,finally, every day,at theweekend, cyber school, a long way from, town, city, at home, Internet, student, hour, kilometer, sports day, together, close to. |
Present Simple Слова-зв’язки first, then, next, finally, every day, at the weekends |
Вимова нових слів Інтонація розповідних речень |
Письмо CB p.49 ex. 3 WB p. 46. ex. 1 Ауд. CB p.48 ex.1, 3 p.49ex.1Мовлення.Читання CB p.48 ex.3 p.49 WB p. 47. ex.2 |
CB p.48 переказ тексту |
|||||||||||
55 |
5 |
|
Шкільне життя |
Запитувати та відповідати на запитання про здібності |
Are you good at English? Yes, I am very good/ No, I am bad at English. |
|
Present Simple
|
Вимова питальних речень без питального слова |
ПисьмоWB p. 46. ex. 1, 2Ауд. CB p.50 ex.1, 2 WB p.49 ex.1 Мовл.Читання CB p.50 ex.3 p.51 WB p. 49 ex.2 |
WB p. 49 ex .2 C. B. p. 51 підготувати проект “A Poster” |
|||||||||||
56 |
6 |
|
Урок читання |
Читати і розуміти текст Навчитися шукати конкретну інформацію |
|
|
Present Simple однина та множина
|
|
Читання Мовлення.CB p.54 ex.1,2,3 p.55 4,5,6 |
переказ тексту
|
|||||||||||
57 |
7 |
|
Підсумковий урок з теми «Оточення» |
CBp.52-53 WB p.51,52 |
Повторити Unit 5 |
||||||||||||||||
58 |
8 |
|
Діагностична робота |
||||||||||||||||||
59 |
9 |
|
Традициї святкування Різдва та Нового року в Британії та Україні
|
||||||||||||||||||
60 |
10 |
|
Вивчення новорічних пісень та римівок |
||||||||||||||||||