Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі за підручником О.Карп’юк
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Д/З |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування «Шкільне життя», Introduction “Personal Information” Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL (10 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Давайте знайомитися! Давайте рахувати! |
|
Пропонує варіанти участі школи\ класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя. |
|
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns Numbers 1–100 |
Ex. 1, p. 4 Ex. 2, p. 6 |
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5 Ex. 1, p. 6 |
Ex. 5–6, p. 7 |
Ex. 5, p. 5 |
Впр. 6 с.7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
Звідки ти родом? Здрастуй, школо! |
Colours, sounds, letters Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time |
Ex. 1, p. 8 Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 4, p. 9 Ex. 2–6, p. 10–12 |
Ex. 3, 5, p. 9 Ex. 5, p. 11 |
Впр.5 с. 9 Впр. 5 с.11 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Готуємося до школи |
Verbs of movement, school things |
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
|
Впр. 5 с. 14 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Йдемо до магазину |
School things, food |
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16
|
Ex. 3, p. 16 |
Впр. 4 с. 17 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Моя шкільна форма |
School things, food, colours |
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18 |
Ex. 5, p. 19 |
Ex. 2, 3, p. 18 |
Впр. 6 с. 19 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Заняття розпочинаються |
School subjects, school activities |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Ex. 4, p. 22 |
Впр. 5 с. 22 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Мій улюблений предмет |
School subjects |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Ex. 2, p. 23 |
Впр.6 с. 24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Чим ти займаєшся у вівторок? |
Prepositions
|
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 1, p. 25 |
Впр. 5 с. 26 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Як вчаться мої однолітки в Англії |
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 27 |
Впр.6 с.29 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Мій розпорядок дня. Годинник Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
|
Time words |
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
|
Впр.5 с. 31 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля» Тема 2: Unit 2 FREE TIME (10 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Мої друзі та їхні захоплення |
Наводить приклади де і як можна безпечно відпочити. |
|
Наводить приклади активного відпочинку з метою дотримання здорового способу життя. |
|
Sport activities |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37 |
Ex. 3, p. 35 |
Впр.5, 6 с 37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
Розпорядок дня. Годинник |
Morning, afternoon, evening |
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41 |
Ex. 5, p. 42 |
Ex. 6, p. 43 |
Впр. 5 с. 42 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
У вільний час я люблю... |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45 |
Впр. 4 с. 45 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
Hobbies |
Ex. 2, p. 46 |
Ex. 3, 4, p. 47–48 |
Ex. 5, p. 48 |
Ex. 2, p. 46 |
Впр.5 с. 48 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
У парку розваг |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Ex. 4, p. 51 |
Впр. 3 с. 51 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
Я люблю відпочивати у парку |
Revise the words |
Ex. 1, p. 52
|
Ex. 2, 3, p. 52–53 |
|
Ex. 4, p. 54 |
Впр.4 с. 54 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
Давайти грати у комп’ютерні ігри |
Revise the words |
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56 |
Впр. 4 с. 56 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
Впр.4 с. 59 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
Мої улюблені фільми |
Revise the words |
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
Впр. 4 с. 63 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Free time» |
Revise the words |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 64 |
Впр. 5 с. 65 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE (10 год) Тематика ситуативного спілкування: «Свята та традиціїї» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
Готуємо разом |
|
Порівнює свята та традиції в різних країнах. |
|
|
Food, go shopping
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68 |
Впр. 4 с. 68 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
У магазині |
|
|
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
Впр. 5 с.с71 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
Готуємося до свята |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
Впр. 6 с. 74 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
Контроль навичок письма за семестр |
|
|
|
Завдання вчителя по карткам |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
Завдання вчителя по карткам |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
Контроль навичок читання за семестр |
|
|
|
|
Завдання вчителя по карткам |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
Завдання вчителя за ситуативними темами |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
День народження. Коли у тебе день народження? |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Ex. 5, p. 77 |
Впр. 6 с. 75 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
Аналіз контрольних робіт |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Ex. 5, p. 77 |
Розповісти 4-5 речень про улюблене свято. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Свята та традиції» |
Toys |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
|
Ex. 4, p. 81 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||