Календарно-тематичне планування у 4 класі на І семестр за підручником “English with Smiling Sam 4” О. Карпюк
3 години на тиждень
№ |
Дата |
Підтема |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||||||||||
Unit 4. HEALTH AND BODY CARE Тема 4: Здоров’я та догляд за тілом ( 16 годин) |
|||||||||||||||||
52 |
|
Листи Лізі |
|
recipe, health, dirty, medal, skip |
Ex. 1, 2, p.70 |
Ex. 1, p.70 |
Ex. 5,6, p.71 |
Ex. 4, p. 71 |
|
||||||||
53 |
|
Я часто їм яблука |
I often/sometimes / never … |
habit, spinach, lollipops, couch potato |
Ex. 6, p.72 |
Ex. 4, p.72
|
Ex.1,2,3,p.72
|
Ex. 5, p. 72
|
|
||||||||
54 |
|
Шкільний фітнес клуб |
You should … |
Keep fit |
|
Ex. 1, 3, p. 73-74 |
Ex. 1, p. 73 |
Ex. 2, 4, p. 74 |
|
||||||||
55 |
|
Здоров’я зубів |
|
aid, proverb, if |
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 4, 5, p. 75 |
Ex. 1, 2, 3, p. 75 |
|
|
||||||||
56 |
|
Давай викличемо лікаря |
Let`s call the doctor! |
stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat |
Ex. 1, 2, p. 76 |
Ex. 2, p.76 |
Ex. 3, 4, 5, p. 77 |
|
|
||||||||
57 |
|
Що з тобою? |
What`s the matter with you? |
|
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 2, 4, p.78 |
Ex. 3, p. 78 |
|
||||||||
58 |
|
У лікаря |
|
|
Ex. 1, p. 79 |
Ex. 3, p. 79 |
Ex. 4, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
|
||||||||
59 |
|
У мене нежить |
I`ve got a runny nose |
runny nose, paper tissues, hanky, towel |
Ex. 2, p. 80 |
Ex. 1, p. 80 |
Ex. 3, 4, p.80
|
Ex. 5, p. 80 |
|
||||||||
60 |
|
Дбай про своє здоров’я |
|
flu, bad tooth |
|
Ex. 1, p. 81 |
Ex. 2, p. 81 |
Ex. 3, 4, p. 81 |
|
||||||||
61 |
|
Оповідання. «Лука у лікаря» |
I know what the matter is. I can`t believe it! |
a supply teacher, to be disappointed, lucky |
Ex. 1, p. 82
|
Ex. 1,p. 82 |
Ex. 2, 4, 5, p. 83-84 |
Ex. 3, p. 84 |
|
||||||||
62 |
|
Повторення теми «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
advice |
|
Ex. 2, 3, p. 85 |
Ex. 1, p. 85 |
|
|
||||||||
63 |
|
Повторення теми «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
|
|
Ex.5,6, p. 86
|
Ex. 4, p. 86 |
|
|
||||||||
64 |
|
У твоє портфоліо: Плакат здоров’я |
|
|
Ex. 1, p. 87 |
Ex. 2, p.87 |
Ex. 2, p. 87 |
|
|
||||||||
65 |
|
У твоє портфоліо: Плакат здоров’я |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
66 |
|
Діагностувальна pобота №4 з теми «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
67 |
|
Узагальнення матеріалу по темі «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Unit 5. THE WORLD OF NATURE Тема 5. Світ природи ( 18 годин) |
|||||||||||||||||
68. (1) |
|
Зима прийшла |
|
ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman |
Ex. 1, p. 88 |
Ex. 2, p. 88 |
|
Ex. 3, p. 89
|
|
||||||||
69 (2) |
|
Зима прийшла |
Past Simple structures |
|
Ex. 5, p. 89 |
|
|
Ex. 4, p. 89 |
|
||||||||
70 (3) |
|
В Україні холодніше, ніж в Англії |
It is colder than … |
|
Ex. 1, p. 90
|
Ex. 2, p. 90 |
|
Ex. 3, p. 90 |
|
||||||||
71 (4) |
|
В Україні холодніше, ніж в Англії |
It is colder than … |
|
Ex. 6, p. 91 |
|
Ex. 5, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
|
||||||||
72 (5) |
|
Літо – найтепліша пора року |
|
Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
Ex. 1, 3, p.92 |
Ex. 2, p. 92 |
|
|
|
||||||||
73 (6) |
|
Літо – найтепліша пора року |
Sahara is the driest place on Earth |
|
|
|
Ex. 5, p. 93 |
Ex. 4, 6, p. 93 |
|
||||||||
74 (7) |
|
Найсухіші та найвологіші місця на Землі |
|
top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down |
Ex. 1, p. 94 |
Ex. 2, 3, p.94 |
|
|
|
||||||||
75 (8) |
|
Найсухіші та найвологіші місця на Землі |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 95 |
Ex. 5, p. 95 |
|
||||||||
76 (9) |
|
Оповідання. «Будинок на фермі» |
|
sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse |
Ex. 1, p. 96 |
Ex. 2, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 3, p. 97 |
|
||||||||
77 (10) |
|
Ферма дядька Фреда |
|
field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous |
Ex. 1, 3, p. 98 |
Ex. 2, p. 98 |
|
|
|
||||||||
78 (11) |
|
Ферма дядька Фреда |
The house looks nicer.The cows are cleaner.The farmhouse is more comfortable |
|
|
Ex. 6, p. 100 |
Ex. 7, p. 100 |
Ex. 4, 5, p. 99-100 |
|
||||||||
79 (12) |
|
Тварини тропічних лісів |
Chameleon is the most interesting lizard |
lizard, chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent |
Ex. 1, p.101 |
Ex. 2,3,p.101 |
Ex. 4, p. 102 |
Ex. 3, p. 101 |
|
||||||||
80 (13) |
|
Повторення теми «Світ природи» |
|
to stay alive |
Ex. 1, p. 103 |
Ex. 2, p.103
|
Ex. 2, p. 103 |
Ex. 3, p. 103 |
|
||||||||
81 (14) |
|
Повторення теми «Світ природи» |
|
domestic |
|
Ex. 4, p.104 |
Ex. 5, 6, p.104 |
|
|
||||||||
82 (15) |
|
У твоє портфоліо: Моя улюблена тварина |
|
|
|
|
Ex.1, p. 105 |
Ex. 2, p. 105 |
|
||||||||
83 (16) |
|
У твоє портфоліо: Моя улюблена тварина |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
84 (17) |
|
Діагностувальна робота з теми №5 «Світ природи» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
85 (18) |
|
Узагальнення матеріалу по темі «Світ природи» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Unit 6. ON THE MOVE Тема 6. Вирушаймо в путь! (20 годин) |
|||||||||||||||||
86 (1) |
|
Засоби пересування |
|
by car, by plane, by train, by boat, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip |
Ex. 1, p. 106 |
|
Ex. 2, p. 106 |
|
|
||||||||
87 (2) |
|
Засоби пересування |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 107 |
|
|
||||||||
88 (3) |
|
Ти їдеш до школи на автобусі? |
|
|
Ex. 3, p. 108
|
|
Ex. 3, p.108 |
Ex. 1,2,p.108 |
|
||||||||
89 (4) |
|
До нас їде дідусь |
… is going to … |
arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 2, p. 109 |
Ex. 1, p. 109 |
Ex. 3, p. 110 |
|
|
||||||||
90 (5) |
|
До нас їде дідусь |
|
|
|
|
|
Ex. 4, 5, p. 110 |
|
||||||||
91 (6) |
|
Чому ми подорожуємо? |
|
ticket, passenger, suitcase, to pack |
Ex. 1, p. 111 |
Ex. 2, p. 111 |
|
Ex. 3, p. 111 |
|
||||||||
92 (7) |
|
Чому ми подорожуємо? |
|
on, by |
|
|
Ex. 5, p. 112 |
Ex. 4, p. 112 |
|
||||||||
93 (8) |
|
У довідковому бюро |
When does the train to …leave? It leaves at … |
luggage, ticket office, timetable board, airport, bus station |
Ex. 1, p. 113 |
|
Ex 2, p. 113 |
|
|
||||||||
94 (9) |
|
У довідковому бюро |
I would like a… When are you going to leave? Have a nice trip! |
|
|
Ex. 3,5,p.114 |
Ex. 4, p. 114 |
|
|
||||||||
95 (10) |
|
Як дістатися до вокзалу? |
How can we get to … ? You can take a … |
tram, trolleybus |
Ex. 1, p. 115 |
Ex. 2, p. 115
|
Ex. 4, p. 114 |
Ex. 3, p. 115 |
|
||||||||
96 (11) |
|
Гість з України |
Guess what! Right you are! |
|
Ex. 1, p. 116 |
|
Ex. 2,3, p. 116 |
|
|
||||||||
97 (12) |
|
Гість з України Контроль сформованості навичок письма |
|
The London Eye, Piccadilly Circus, Madame Tussauds museum, the Houses of Parliament, open-top bus, Oxford Street |
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5, p. 117 |
|
|
|
||||||||
98 (13) |
|
Оповідання. «Дідусь та бабуся збираються нас відвідати»
|
It`s over there! Be quick! |
a coach bus, miss, need, railway station, just, to go on a hike, a good way, to be keen on trips |
Ex. 1, p. 118 |
Ex. 2, 4, p. 118- 119 |
Ex. 3, p. 119 |
|
|
||||||||
99 (14) |
|
Повторення теми «Вирушаймо в путь!» Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 120 |
|
|
||||||||
100 (15) |
|
Повторення теми «Вирушаймо в путь!» Контроль сформованості навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
101 (16) |
|
Діагностувальна pобота №6 з теми «Вирушаймо в путь!» |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 123 |
Ex. 2, p. 123 |
|
||||||||
102 (17) |
|
Моє мовне порт фоліо. Контроль сформованості навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
103 (18) |
|
Повторення вивченого лексичного гpаматичного матеpіалу |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
104 (19) |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеpіалу за ІІ семестp |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
105 (20) |
|
Підсумок і узагальнення за рік |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||