Календарне планування для 6 класу,2,5 години на тиждень, перший семестр .

Про матеріал
Календарне планування для 6 класу,2,5 години на тиждень, перший семестр.Підручник Несвіт Алла.
Перегляд файлу

Планування 6 кл.

№ уроку

Дата

Підтема, ситуація спілкування

Соціокультурна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані

змістові

лінії

Підприємливість та фінансоваграмотність

Домашнє

 завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Екологічнабезпека тасталий

розвиток

Громадянськавідповідальність

Здоров'я і безпека

 

 

 

І семестр             Тема:  Я, моя сім’я, мої друзі.

  1.  

 

 

Знову до школи

Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.

 

Артикль

ЛО теми

 

Впр. 2,3,4 С. 5-6

Впр. 2,3 С. 5

Впр. 1 С.65Впр. 2 С. 64

Впр. 4,6 С. 6

 

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині.

Аргументує

необхідність

дотримання

особистої гігієни.

 

Впр, 7,8 С. 7

  1.  

 

 

Різні сім'ї, різні традиції

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 1 С.10

Впр. 5С.11

Впр. 4С.11

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

 

Демонструє

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я.

 

 

Впр. 6 С.11

 

  1.  

 

 

Сімейне дерево

Ступені порівняння прислівника old

ЛОтеми. Впр. 4 С.13

Впр. 2 С. 12

Впр. 2 С. 12

Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15

Впр. 5 С.15

 

Пояснює вибір

особистих

символів.

 

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі своєї

родини.

 

Впр.7 С.16

  1.  

 

 

Мої батьки

Теперішнійнеозначений час

ЛО теми

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 1 С.16

Впр.3 С. 16

 

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади.

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

Розповідь про батьків

  1.  

 

 

Мої брати та сестри

Ступені порівняння прикметників

ЛО теми

Впр. 5 С. 18

Повідомлення учнів

Впр. 4,6 С. 18

Впр. 7 С. 19

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

Впр. 8 С. 19

  1.  

 

 

Мої тітка та дядько

Теперішнічаси

ЛО теми

Впр. 2,4      С. 20

Повідомлення учнів

Впр. 3,4           С. 20

Впр. 5 С. 21

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

Розповідає про

доцільне

використання

кишенькових

грошей.

Впр. 6 С. 21

  1.  

 

 

Мої родичі

Теперішнічаси

ЛО теми

Впр.2 С.22

Повідомлення учнів

Впр. 1 С.21

Впр. 1(b)С.21

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

Впр. 4  С. 23

  1.  

 

 

Характер людини

Теперішнічаси

ЛО теми

Впр. 6 С. 24

Впр. 4  С. 23

Впр. 3,5 С. 23

Впр. 6 С. 24

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

 

 

Впр. 7 С. 24

  1.  

 

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.тематичне оцінювання

Тривалі та неозначені часи.

ЛО теми

Впр. 1      С.24-25

Повідомлення учнів

Впр. 4 С.25-26

Впр. 2,3      С. 25

 

 

 

 

Впр. 5  С. 26

 

 

 

Тема: Покупки.

  1.  

 

 

Торговий день

Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми С.30

Впр. 2      С.31

Впр. 1,2     С.30-31

Впр. 4,5 С.31-32

Впр. 6     С.32

 

 

 

Ідентифікуєвласніправа і обов’язкиякспоживача.       

Впр. 7  С.32

  1.  

 

 

У супермаркеті

Минулий неозначений час

ЛО теми С.32

Впр. 4 С.33

Впр. 1 С.32

Впр. 2,3 С.33-34

Впр. 1 С.33

 

 

 

Ідентифікуєвласніправа і обов’язкиякспоживача.       

Впр. 6,7     С.35

  1.  

 

 

Покупки у магазині

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

ЛО теми

Впр. 2      С.36

Впр. 1 С.36

Впр. 3,4С.37

Впр. 1 С.36

 

 

 

Ідентифікуєвласніправа і обов’язкиякспоживача.       

Впр. 5 С.38

  1.  

 

 

Магазини

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.38-39

Впр. 3 С.39

Впр. 1 С.38-39

Впр. 2,3,4,5 С.39-4

Впр. 6 С.41

 

 

 

Ставить запитання про можливостікупівлітоварів та замовленняпослуг у мережіІнтернет

Впр. 7,8 С.41-42

  1.  

 

 

Наші покупки

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 1     С.42-43

Впр. 1 С.42-43

Впр. 2,3 С.43

Впр. 3 С.43

 

 

 

 

Впр. 4,5 С.44

  1.  

 

 

Гроші

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 1      С.45-46

Впр. 1 С.45-46

Впр. 2,3,4 С.46

Впр. 3 С.46

 

 

 

Тлумачитьфункцію грошей у суспільстві.

Впр. 5,6 С.47

  1.  

 

 

Найкращі лондонські магазини

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 2     С.48-49

Впр. 2  С.48-49

Впр. 3,4 С.49

План

 

 

 

 

Впр. 5 С.49

  1.  

 

 

Покупки в Лондоні

 

Минулий неозначений час

ЛО теми

 

Впр. 2 С. 49

Повідомлення учнів

Впр. 6 С.50

Впр. 3 С. 51

 

 

 

 

Впр, 7 С. 50

 

№ уроку

Дата

Підтема, ситуація спілкування

Соціокультурна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані

змістові

лінії

 

 

Підприємливість та фінансоваграмотність

 

 

 

 

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Екологічнабезпека тасталий

розвиток

Громадянськавідповідальність

Здоров'я і безпека

  1.  

 

 

Мій візит до

 магазину Повторення та закріплення вивченого матеріалу.Тематичне оцінювання

ЛО теми

Впр. 4

С. 51-52.

Впр. 1 С. 51

Впр. 2,4 С.51

 

Впр. 3 С.51

 

 

 

 

Впр. 5 С.52

 

 

 

 

 

Тема: Харчування.

  1. 20

 

 

Повсякденні страви

Вміти: розповісти та запитати проякість продуктів, здорове хрчування, страви.

Теперішнійнеозначений час

ЛО теми С.56

Впр. 3 С. 56

Впр. 1 С. 56

Впр. 2,3,4 С.56-57

Впр.2 С. 56

 

 

Розподіляєкошти на продуктихарчування.

 

Впр. 5 С. 57

21

 

 

Правильне харчу­вання

Прикметники

ЛО теми

Впр. 6           С. 57-58

Повідомлення учнів

Впр. 7,8 С. 58

Впр. 7 С. 58

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Складає перелік покупок.

 

Впр. 9,10     С. 59

22

 

 

Час сніданку

Теперішнічаси

ЛО теми

Впр. 3  С. 61

Впр. 2  С.61

Впр. 1,2           С. 60

Впр. 5 С. 62

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

 

Впр. 7,8    С.62

23

 

 

Час обіду

 

Теперішнічаси

ЛО теми

Впр.3,4 С.64

Впр. 1С.63

Впр. 4,5С.64-65

Впр.4С.64

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

Впр. 6,7        С. 65

24

 

 

Приготування їжі

Теперішнічаси

ЛО теми

Впр. 1 С. 66

Впр. 1  С. 66

Впр. 2  С. 66

Впр. 8(1)      С. 69

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону.

 

Написати рецепт

25

 

 

 Розвиток навичок говорінняПікнік

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 3 С.67

Повідомлення учнів

Впр. 6 ,7  С.68-69

Впр. 5 С. 68

 

 

 

 

Впр. 6,8(2)  С. 69

26

 

 

Українська кухня

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 3 С.70

Впр. 1 С.69

Впр. 4С.70

Впр. 2 С.69

 

Обговорюєрізніспособиприготуванняїжі для збереженняздоров’я та дотримання безпеки.

 

 

Впр. 7 С.71

      27

 

 

 Улюблені страви

 

 

 

 

Впр. 3 С.70

28

 

 

Розвиток навичок письма

 

 

 

 

Впр. 5 С.71

29

 

 

 Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

8-10 речень за темою

30

 

 

Урок граматики

 

 

 

 

8-10 запи-тань за темою

      31

 

 

Улюблені страви

 

Артикль

ЛО теми

Впр. 3 С.73

Повідомлення учнів

Впр. 4,5С.73-74

Впр. 3(b)С.73

 

 

 

 

Кросворд.

32

 

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Дата

Підтема, ситуація спілкування

Соціокультурна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані

змістові

лінії

Підприємливість та фінансоваграмотність

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Екологічнабезпека тасталий

розвиток

Громадянськавідповідальність

Здоров'я і безпека

 

 

 

Тема: Спорт.

32

 

 

Спорт у нашому житті

Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм  характеристику.

 

Прислівник

ЛО теми С.78

 

Впр. 3 С. 79

Впр. 1,2 С. 78

Впр. 1,2 С.78

Впр. 4,5 С. 79

Впр. 4 С. 79

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

 

Впр, 6(a,b) С. 80

33

 

 

Спортивні клуби

Теперішні та минулі часи дієслів.

ЛО теми

Впр. 2,3

С. 81.

Впр. 2

С. 81

Впр. 1 С.80

 

Впр. 2С.81

 

 

 

 

Впр. 4 С.82

 

34

 

 

Ми любимо спорт.Контроль говоріння

Модальні дієслова.

ЛОтеми.

Впр. 5 С. 82

Повідомлення учнів

Впр. 5.6 С. 82

Впр. 6 С.82

 

 

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом.

 

Впр.7 С.82

35

 

 

Спорт, яким я за­ймаюсь. Контроль письма

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 3C.85

Впр. 1 С. 84

Впр. 4.5С.85

Впр.2 С. 84

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

Впр. 6,7      С. 85-86

36

 

 

Види спортуКонтроль читання

Теперішній доконаний час

ЛО теми С.87

Впр. 3           С. 87-88

Впр. 1 С. 87

Впр. 2,4           С. 87-88

Впр. 1,2         С. 87

 

Наводить приклади впливу відомих

 

 

Впр. 5,6      С. 88

37

 

 

Відомі спортсмени. Контроль аудіювання

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 2             С. 89-90

Впр. 2              С. 89 -90

Впр. 3 С. 90

Впр. 4 С. 90

 

Висловлює повагу до спортсменів

 

 

Впр. 5, 6     С. 91

38

 

 

Улюблений вид спортуПовторення та закріплення вивченого матеріалу

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

ЛО теми

Впр.2 С.91

Повідомлення учнів

Впр. 1,2 С.91

Впр. 3 С.92

 

 

 

 

Впр. 4,6       С. 92,93

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2 семестр

 

 

Тема: Подорож

39

 

Види подорожі.

Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми С.96

Впр. 3      С.96-97

Впр. 1С.96

Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97

Впр.,3 С. 96

Обговорює переваги екологічних видів транспорту

 

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Впр. 5,6      С. 97

40

 

Подорож до Лондону

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 4      С.99

Повідомлення учнів

Впр. 2,3 С.98-99

Впр. 1 С.98

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

Впр. 7  С.32

41

 

Найкраща подорож

Минулий неозначений час

ЛО теми С.100

Впр. 2,4 С.101

Впр. 2 С.100

Впр. 1,3 С.99,100

Впр. 1 С.100

 

 

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

 

Впр. 5     С.101

42

 

Речі в подорож

Модальне дієслово “should”.

ЛО теми

Впр. 3,5С.103

Впр. 1 С.102

Впр. 4.5С.105

Впр. 3С.103

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

 

Впр. 6,7С.104

43

 

Документи в дорогу

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.105

Впр. 3 С.106

Впр. 1,2С.105

Впр.4,5 С.107-108

Впр. 2С.105

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

 

Впр. 6,7 С.108

44

 

Подорож потягом

Теперішній доконаний час

ЛО теми

Впр. 2С.109-110

Впр. 2С.109-110

Впр. 2,3 С.109-111

Впр. 4С.110

 

 

Аналізує наслідки порушення правил

дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Впр. 5,6 С.111

45

 

Видатні місця Лондону Повторення та закріплення вивченого матеріалу

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 2      С.113

Впр. 1 С.112

Впр.3,4,5   С.115

Впр. 6 С.114

 

 

 

 

Впр. 3,5 С.116

 

 

 

 

Тема:  Великобританія

46

 

Краса Лондону

Вміти: пред-ставити та запитати про визначні  місця Лондону, розповісти маршрут.

Граматична стуктура місцезнаходження.

ЛО теми С.120

Впр. 2      С.121

Впр. 1   С.120

 

 

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

 

Впр. 5 С.121

47

 

Подорож Лондоном

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 5  С.121

Впр.4    С.121

 

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейськихстолицях.

 

Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Впр. 7  С.122

48

 

Карта Лондону

Грам. структура “to be going to”

ЛО теми

Впр. 4           С. 124-125

Впр. 1 С. 123

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

Впр,7           С. 126

49

 

Історичні міста Лондону

 

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

Впр. 1

С. 127

Впр. 2

С. 128

Впр. 1 С.127

 

 

 

 

 

 

Впр. 5,6 С.129

50

 

Відвідування музею

Минулий неозначений час

ЛО теми.

Впр. 4 С. 132

Впр. 3  С.131

 

Впр. 1,2          С. 130  Впр. 2 С.130

 

 

 

Фото

Впр.5,6 С.132

51

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Україна. 

52

 

Київ

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр.2     С.138-139

Впр. 5  С.140

Впр. 3,4 С.139

Впр. 1 С.138

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

 

 

Впр. 4,6       С. 139, 140

53

 

Подорож нав-коло Києва.

Вміти: представити та запитати про визначні  місця Києва, розповісти про улюблений урок, діяльність на уроці.

 

Минулий неозначений час

ЛО теми С.96

Впр. 3,4      С.142

Впр. 1С.140-141

Впр. 1,2 С.140-141

Впр.,2 С.141

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

Впр. 6 С. 142

Впр. 1  С.143

54

 

Історичні місця Києва.

Минулий доконаний час

ЛО теми

Впр. 3      С.144

Повідомлення учнів

Впр. 2,4С.144

Test

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

 

Впр. 5  С.145

55

 

З’ясування напрямків

Теперішній доконаний час

ЛО теми С.146

Впр. 4 С.148

Впр. 1 С.145

Впр. 2,3 С.146-147

Впр. 5(1,2)С.148

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

 

 

Впр. 5(3,4)     С.148

56

 

Правила дорож-нього руху

Модальне дієслово “should”.

ЛО теми С.149

Впр. 3,4     С.150

 

Впр. 4С.150

Впр. 2  С.149

 

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

Впр. 5 С.151

Впр. 2 С.152

57

 

 

 

 

Подорож до Києва

 

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

Минулий та майбутній неозначений час

 

 

 

 

 

ЛО теми

Впр.1,3 С.152-153

Впр. 2С.155

Впр. 1 С.152 Впр.4,5 С.156

Впр. 1С.154

Test

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

 

 

Впр. 6 С.154

Впр. 6 С.157

 

 

 

Тема:  Шкільне життя.

58

 

Шкільні предмети

Модальні дієслова.

ЛО теми С.160

Впр. 3,4С.161

Впр. 1С.160

Впр. 2 С.161

Впр. 5С.162

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

Впр. 6 С.162

59

 

Розклад уроків

Дієслово «мати»

ЛО теми

Впр. 4,5     С.165-166

Впр. 1 С.112

Впр.1,2   С.163-164

Впр. 2(2,3) С.164

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Впр. 5 С.166

60

 

Урок географії

 

Граматична структура місцезнаходження.

ЛО теми С.167

Впр. 4      С.169

Впр. 2,4  С.168, 169

Впр. 4 С.169-170

Впр. 5 С.170

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Обговорюєшкільні правила.

 

 

Впр. 1,2 С.171

61

 

На уроці географії

 

 

ЛО теми

Впр. 3 С.172

Впр.5 С.173

Впр. 5С.172

Test

 

Обговорюєшкільні правила.

 

 

Впр. 6  С.173

62

 

 

 

 

Контроль аудіювання

Тест

Впр. 3 С.175

63

 

 

 

 

Контроль читання

Тест

Впр. 2 С.175

64

 

 

 

 

                                                                 Контроль письма

Тест

8-10 речень за темою

65

 

 

 

 

Контроль говоріння

Тематична папка

8-10 запитань за темою

66

 

Урок фізкультури

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 2    С.175

Впр. 1  С.174

Впр. 5С.177

Впр. 4 С.176

 

Обговорюєшкільні правила.

 

 

Впр. 6 С.177

67

 

 

 

 

68

 

Урок англійської мови.

 

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу

 

 

Модальні дієслова

ЛО теми

Впр. 4 С.179

Впр.2 С.179

Впр. 3С.179

Test

 

Обговорюєшкільні правила.

 

 

Повторити вивчену лексику

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
1316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку