Планування 6 кл.
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані |
змістові |
лінії |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Екологічнабезпека тасталий розвиток |
Громадянськавідповідальність |
Здоров'я і безпека |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
І семестр Тема: Я, моя сім’я, мої друзі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Артикль |
ЛО теми
|
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4,6 С. 6 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
Впр, 7,8 С. 7 |
||||||||||||||||||||
|
|
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5С.11 |
Впр. 4С.11 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
Впр. 6 С.11
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
ЛОтеми. Впр. 4 С.13 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 1 С. 12, Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
|
Пояснює вибір особистих символів.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
Впр.7 С.16 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Мої батьки |
Теперішнійнеозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Розповідь про батьків |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Впр. 8 С. 19 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Мої тітка та дядько |
Теперішнічаси |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
Впр. 6 С. 21 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Мої родичі |
Теперішнічаси |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b)С.21 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Впр. 4 С. 23 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Характер людини |
Теперішнічаси |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Впр. 7 С. 24 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу.тематичне оцінювання |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2,3 С. 25 |
|
|
|
|
Впр. 5 С. 26 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема: Покупки. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Торговий день |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
|
|
|
Ідентифікуєвласніправа і обов’язкиякспоживача. |
Впр. 7 С.32 |
||||||||||||||||||||
|
|
|
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 2,3 С.33-34 |
Впр. 1 С.33 |
|
|
|
Ідентифікуєвласніправа і обов’язкиякспоживача. |
Впр. 6,7 С.35 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Покупки у магазині |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4С.37 |
Впр. 1 С.36 |
|
|
|
Ідентифікуєвласніправа і обов’язкиякспоживача. |
Впр. 5 С.38 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4,5 С.39-4 |
Впр. 6 С.41 |
|
|
|
Ставить запитання про можливостікупівлітоварів та замовленняпослуг у мережіІнтернет |
Впр. 7,8 С.41-42 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
|
|
|
|
Впр. 4,5 С.44 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
|
|
|
Тлумачитьфункцію грошей у суспільстві. |
Впр. 5,6 С.47 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
|
|
|
|
Впр. 5 С.49 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
Покупки в Лондоні |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50 |
Впр. 3 С. 51 |
|
|
|
|
Впр, 7 С. 50 |
||||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані |
змістові |
лінії |
|
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Екологічнабезпека тасталий розвиток |
Громадянськавідповідальність |
Здоров'я і безпека |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Мій візит до магазину Повторення та закріплення вивченого матеріалу.Тематичне оцінювання |
ЛО теми |
Впр. 4 С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
|
|
|
|
Впр. 5 С.52
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Тема: Харчування. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Повсякденні страви |
Вміти: розповісти та запитати проякість продуктів, здорове хрчування, страви. |
Теперішнійнеозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
|
|
Розподіляєкошти на продуктихарчування. |
|
Впр. 5 С. 57 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
|
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Складає перелік покупок. |
|
Впр. 9,10 С. 59 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
Час сніданку |
Теперішнічаси |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 5 С. 62 |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. |
|
Впр. 7,8 С.62 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
|
Час обіду
|
Теперішнічаси |
ЛО теми |
Впр.3,4 С.64 |
Впр. 1С.63 |
Впр. 4,5С.64-65 |
Впр.4С.64 |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
Впр. 6,7 С. 65 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
|
Приготування їжі |
Теперішнічаси |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
|
Написати рецепт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
|
Розвиток навичок говорінняПікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
|
|
|
|
Впр. 6,8(2) С. 69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
|
Українська кухня
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 4С.70 |
Впр. 2 С.69 |
|
Обговорюєрізніспособиприготуванняїжі для збереженняздоров’я та дотримання безпеки. |
|
|
Впр. 7 С.71 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
Улюблені страви |
|
|
|
|
Впр. 3 С.70 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
Впр. 5 С.71 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
8-10 речень за темою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
Урок граматики |
|
|
|
|
8-10 запи-тань за темою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
Улюблені страви |
|
Артикль |
ЛО теми |
Впр. 3 С.73 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,5С.73-74 |
Впр. 3(b)С.73 |
|
|
|
|
Кросворд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу.Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані |
змістові |
лінії |
Підприємливість та фінансоваграмотність |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Екологічнабезпека тасталий розвиток |
Громадянськавідповідальність |
Здоров'я і безпека |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема: Спорт. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
Впр, 6(a,b) С. 80 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2С.81 |
|
|
|
|
Впр. 4 С.82
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
|
Ми любимо спорт.Контроль говоріння |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
Впр.7 С.82 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
|
Спорт, яким я займаюсь. Контроль письма |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 4.5С.85 |
Впр.2 С. 84 |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
Впр. 6,7 С. 85-86 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
|
Види спортуКонтроль читання |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
|
Наводить приклади впливу відомих |
|
|
Впр. 5,6 С. 88 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
|
Відомі спортсмени. Контроль аудіювання |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
|
Висловлює повагу до спортсменів |
|
|
Впр. 5, 6 С. 91 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
|
Улюблений вид спортуПовторення та закріплення вивченого матеріалу |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
|
|
|
|
Впр. 4,6 С. 92,93 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2 семестр
Тема: Подорож |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Види подорожі. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3 С.96-97 |
Впр. 1С.96 |
Впр. 1,2 С.96 Впр.4 С.97 |
Впр.,3 С. 96 |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Впр. 5,6 С. 97 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Подорож до Лондону |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
Впр. 7 С.32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Найкраща подорож |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.100 |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
Впр. 5 С.101 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Речі в подорож |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми |
Впр. 3,5С.103 |
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4.5С.105 |
Впр. 3С.103 |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Впр. 6,7С.104 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Документи в дорогу |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 |
Впр. 3 С.106 |
Впр. 1,2С.105 |
Впр.4,5 С.107-108 |
Впр. 2С.105 |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Впр. 6,7 С.108 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Подорож потягом |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2С.109-110 |
Впр. 2С.109-110 |
Впр. 2,3 С.109-111 |
Впр. 4С.110 |
|
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Впр. 5,6 С.111 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Видатні місця Лондону Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.113 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.3,4,5 С.115 |
Впр. 6 С.114 |
|
|
|
|
Впр. 3,5 С.116 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема: Великобританія |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Краса Лондону |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти маршрут. |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.120 |
Впр. 2 С.121 |
Впр. 1 С.120 |
|
|
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
Впр. 5 С.121 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Подорож Лондоном |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 5 С.121 |
Впр.4 С.121 |
|
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейськихстолицях. |
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Впр. 7 С.122 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Карта Лондону |
Грам. структура “to be going to” |
ЛО теми |
Впр. 4 С. 124-125 |
Впр. 1 С. 123 |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Впр,7 С. 126 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Історичні міста Лондону |
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 127 |
Впр. 2 С. 128 |
Впр. 1 С.127
|
|
|
|
|
|
Впр. 5,6 С.129 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Відвідування музею |
Минулий неозначений час |
ЛО теми. |
Впр. 4 С. 132 |
Впр. 3 С.131 |
|
Впр. 1,2 С. 130 Впр. 2 С.130 |
|
|
|
Фото |
Впр.5,6 С.132 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема: Україна. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Київ |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.138-139 |
Впр. 5 С.140 |
Впр. 3,4 С.139 |
Впр. 1 С.138 |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. |
|
|
Впр. 4,6 С. 139, 140 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Подорож нав-коло Києва. |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Києва, розповісти про улюблений урок, діяльність на уроці.
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.96 |
Впр. 3,4 С.142 |
Впр. 1С.140-141 |
Впр. 1,2 С.140-141 |
Впр.,2 С.141 |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
Впр. 6 С. 142 Впр. 1 С.143 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Історичні місця Києва. |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.144 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4С.144 |
Test |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
Впр. 5 С.145 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
З’ясування напрямків |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.146 |
Впр. 4 С.148 |
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.146-147 |
Впр. 5(1,2)С.148 |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
|
Впр. 5(3,4) С.148 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Правила дорож-нього руху |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3,4 С.150 |
|
Впр. 4С.150 |
Впр. 2 С.149 |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
Впр. 5 С.151 Впр. 2 С.152 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57
|
|
Подорож до Києва
Повторення та закріплення вивченого матеріалу
|
Минулий та майбутній неозначений час
|
ЛО теми |
Впр.1,3 С.152-153 |
Впр. 2С.155 |
Впр. 1 С.152 Впр.4,5 С.156 |
Впр. 1С.154 Test |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
|
Впр. 6 С.154 Впр. 6 С.157 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема: Шкільне життя. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Шкільні предмети |
Модальні дієслова. |
ЛО теми С.160 |
Впр. 3,4С.161 |
Впр. 1С.160 |
Впр. 2 С.161 |
Впр. 5С.162 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
Впр. 6 С.162 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Розклад уроків |
Дієслово «мати» |
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.165-166 |
Впр. 1 С.112 |
Впр.1,2 С.163-164 |
Впр. 2(2,3) С.164 |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Впр. 5 С.166 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Урок географії |
|
Граматична структура місцезнаходження. |
ЛО теми С.167 |
Впр. 4 С.169 |
Впр. 2,4 С.168, 169 |
Впр. 4 С.169-170 |
Впр. 5 С.170 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Обговорюєшкільні правила. |
|
|
Впр. 1,2 С.171 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
На уроці географії |
|
|
ЛО теми |
Впр. 3 С.172 |
Впр.5 С.173 |
Впр. 5С.172 |
Test |
|
Обговорюєшкільні правила. |
|
|
Впр. 6 С.173 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
Тест |
Впр. 3 С.175 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
|
|
|
Контроль читання |
Тест |
Впр. 2 С.175 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
|
|
|
Контроль письма |
Тест |
8-10 речень за темою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
Тематична папка |
8-10 запитань за темою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Урок фізкультури |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.175 |
Впр. 1 С.174 |
Впр. 5С.177 |
Впр. 4 С.176 |
|
Обговорюєшкільні правила. |
|
|
Впр. 6 С.177 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67
68 |
|
Урок англійської мови.
Повторення та закріплення вивченого матеріалу
|
|
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Впр. 4 С.179 |
Впр.2 С.179 |
Впр. 3С.179 |
Test |
|
Обговорюєшкільні правила. |
|
|
Повторити вивчену лексику |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||