Календарне планування для дітей з інтелектуальним порушенням 2 клас

Про матеріал
Календарне планування для дітей з інтелектуальним порушенням складено за типовою освітньою програмою для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку (наказ Міністерства освіти і науки України від 02.07.2019 № 917 ), програмою з корекційно – розвиткової роботи «соціально – побутове орієнтування» та програмою з корекційно – розвиткової роботи « корекція розвитку» для дітей з інтелектуальним порушенням.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель початкових класів

             Спаської загальноосвітньої школи I – III ступенів

Савлук Людмила Леонідівна

 

 

 

 

 

 2020 – 2021 н. р.

Календарне планування з математики

для дітей з інтелектуальним порушенням

2 клас

№ п/п

Зміст уроку

Дата

Примітка

 

 

 

 

 

Числа, арифметичні дії з числами.

Величини

 

 

1

Числа першого десятка та дії з ними (повторення).

Утворення чисел першого десятка

 

 

2

Склад числа 2

 

 

3

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

4

Склад числа 3

 

 

5

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

6

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

7

Склад числа 4

 

 

8

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

9

Склад числа 5

 

 

10

Розв’язування задач в межах 10

 

 

11

Склад числа 6

 

 

12

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

13

Діагностична робота №1

 

 

14

Склад числа 7

 

 

15

Розв’язування задач в межах 10

 

 

16

Склад числа 8

 

 

17

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

18

Склад числа 9

 

 

19

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

20

Склад числа 10

 

 

21

Розв’язування прикладів в межах 10

 

 

22

Додавання та віднімання  в межах 10.

 

 

23

Додавання та віднімання  в межах 10.

 

 

24

Додавання та віднімання  в межах 10.

 

 

25

Розв’язування прикладів та задач

 

 

26

Розв’язування прикладів та задач

 

 

27

Діагностична робота №2

 

 

28

Додавання та віднімання  в межах 10.  Розв’язування прикладів та задач

 

 

29

Додавання та віднімання  в межах 10.

 

 

30

Нумерація в межах 20

 

 

31

Числовий ряд 1-20.

 

 

32

Місце числа в числовому ряді.

 

 

33

Утворення чисел в межах 20

 

 

34

Утворення чисел в межах 20

 

 

35

Розв’язування прикладів та задач

 

 

36

Читання та запис чисел другого десятка

 

 

37

Читання та запис чисел другого десятка

 

 

38

Читання та запис чисел другого десятка

 

 

39

Діагностична робота № 3

 

 

40

Рахування чисел  в межах 20 в прямому і

зворотному порядку

 

 

41

Числа одноцифрові та двоцифрові.

 

 

42

Числа одноцифрові та двоцифрові.

 

 

43

Порівняння чисел в межах 20

 

 

44

Порівняння чисел в межах 20

 

 

45

Додавання і віднімання в межах 20 без переходу через десяток

 

 

46

Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд

 

 

47

Діагностична робота №4

 

 

48

Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд

 

 

49

Розв’язування  прикладів  на одну арифметичну  дію

 

 

50

Розв’язування  прикладів  на одну арифметичну дію

 

 

51

Нуль як компонент дії додавання.

 

 

52

Нуль як компонент дії додавання

 

 

53

Приклади на збільшення та зменшення числа на декілька одиниць.

 

 

 

 

54

Приклади на збільшення та зменшення числа на декілька одиниць.

 

 

55

Міри вартості. Монети

 

 

56

Міри вартості. Гривні

 

 

57

Міри довжини. Сантиметр.

 

 

58

Міри довжини. Сантиметр.

 

 

59

Міри довжини. Дециметр.

 

 

60

Міри довжини. Дециметр.

 

 

61

Діагностична робота №5

 

 

62

Креслення відрізків та їх вимірювання.

 

 

63

Креслення відрізків та їх вимірювання.

 

 

64

Дні тижня.

 

 

65

Кількість діб у тижні.

 

 

66

Маса. Одиниця маси – кілограм.

 

 

67

Ваги. Вимірювання маси невеликих предметів.

 

 

68

Ваги. Вимірювання маси невеликих предметів.

 

 

69

Час. Місяці

 

 

70

Час. Місяці

 

 

70

Час. Місяці

 

 

71

Діагностична робота № 6

 

 

72

Одиниці часу – година, доба, тиждень.

 

 

73

 Визначення  часу у годинах.

 

 

74

Визначення  часу у годинах

 

 

75

Робота з годинником. Визначення часу.

 

 

76

Робота з годинником. Визначення часу.

 

 

77

Робота з годинником. Визначення часу.

 

 

 

Арифметичні задачі.

Робота з даними

 

 

78

Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь.

 

 

79

Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь.

 

 

80

Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь.

 

 

81

Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь.

 

 

82

Прості текстові арифметичні задачі збільшення (зменшення) чисел на декілька одиниць.

 

 

83

Прості текстові арифметичні задачі збільшення (зменшення) чисел на декілька одиниць.

 

 

84

Діагностична робота № 7

 

 

85

Прості текстові арифметичні задачі збільшення (зменшення) чисел на декілька одиниць.

 

 

86

Диференціація понять «збільшення на…», «зменшення на…».

 

 

87

Прості арифметичні задачі на знаходження суми

 

 

88

 Прості арифметичні задачі на знаходження суми

 

 

89

Прості арифметичні задачі на знаходження суми

 

 

90

Прості арифметичні задачі на знаходження остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»

 

 

91

Прості арифметичні задачі на знаходження остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»

 

 

92

Прості арифметичні задачі на знаходження остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»

 

 

93

Прості арифметичні задачі на знаходження остачі, які мають відношення «менше на…», «більше на…»

 

 

94

Запис розв’язування задачі у вигляді приклада.

 

 

95

Діагностична робота № 8

 

 

 

Просторові відношення.

Геометричні фігури

 

 

96

Промінь.  Відрізок.

 

 

97

Знайомство з поняттям кут. Прямий кут. Гострий кут. Тупий кут. Креслення.

 

 

98

Кути. Прямий кут. Гострий кут. Тупий кут. Креслення

 

 

99

Кути. Прямий кут. Гострий кут. Тупий кут. Креслення

 

 

100

Прямокутник. Креслення фігури.

 

 

101

Квадрат. Креслення фігури.

 

 

102

Трикутник. Креслення фігури.

 

 

103

Порівняння фігур.

 

 

104

Діагностична робота № 9.

 

 

105

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

з корекційно – розвиткової роботи

«Соціально – побутове орієнтування»

2 клас

2 години ( 70 годин на рік)

Для дітей з інтелектуальним порушенням

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Вступне заняття. Знайомство з обладнанням приміщення для уроків соціально - побутового орієнтування.

 

 

2

Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування (повторення та поглиблення знань).

 

 

 

Помешкання, школа, домівка

 

 

3

Житлові будинки: одноповерхові, багатоповерхові; їхні характерні особливості.

 

 

4

Види житлових будинків і господарських будівель у місті (багатоповерховий, приватний будинок та ін.), їх призначення.

 

 

5

Вид власного житлового будинку

 

 

6

Багатоповерховий будинок: під’їзд, ліфт, сходова клітка, їх призначення.

Призначення приміщень. Знайомство з ліфтом.

 

 

7

Правила поведінки на сходових клітках,  під’їздах, ліфті

 

 

8

Види житлових будинків і господарських будівель у селі (житловий будинок, сарай, веранда та ін.), їх призначення.

 

 

9

Квартира. Назви кімнат та їх призначення.

 

 

10

Санітарно-гігієнічні вимоги до житлових приміщень.

 

 

11

Правила безпечної поведінки в приміщеннях школи (коридор, спальня, клас, їдальня, туалет).

 

 

12

Правила безпечної поведінки на перерві.

 

 

13

Правила безпечної поведінки на шкільному подвір'ї.

 

 

14

Практичне заняття. Безпечні ігри на шкільному подвір'ї

Дорога до школи. Вибір безпечного маршруту від школи до дому і від дому до школи.

 

 

15

Правила поведінки під час масових шкільних заходів

 

 

 

Основи загальної гігієни

 

 

16

Особиста гігієна і охайність. Правила особистої гігієни. Догляд за руками.

Практична робота. Як правильно мити руки.

 

 

17

Значення дотримання правил для збереження і зміцнення здоров’я.

 

 

18

Предмети особистої гігієни.

 

 

19

Послідовність ранкового туалету.

 Практичне заняття. Ранковий туалет. Вмивання обличчя. Миття

 

 

20

Послідовність виконання ранкового і вечірнього туалету; періодичність і правила чищення зубів, вух , порядок здійснення ранкового та вечірнього туалету в певній послідовності. 

 

 

21

Речі індивідуального користування. Носовичок. Пральний порошок. Мочалка. Зубна щітка і зубна паста. Мило. Натільна білизна. Рушник. Ознайомлення з казкою К.Чуковського «Мийдодір».

 

 

22

Особиста гігієна. Правила особистої гігієни. Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Догляд за зубами. Правила догляду за зубами.

Практична робота. Як правильно доглядати за порожниною рота.

 

 

23

Догляд за волоссям.  Предмети особистого користування. Гребінець. Зачіска.

Практична робота. Причісування волосся.

 

 

 

Одяг та взуття

 

 

24

Одяг. Головний убір. Види одягу та головних уборів, їх призначення. 

 

 

25

Розрізнення одягу в залежності від його призначення (повсякденний,  святковий,  робочий,  спортивний). Підбір одягу, головного убору по сезону. 

 

 

26

Взуття. Види взуття (шкіряне, гумове,  текстильне).

 

 

27

Догляд за взуттям. Правила догляду за взуттям з різних матеріалів

 

 

28

Розрізнення взуття в залежності від призначення; підготовка взуття до сезонного зберігання. Взуттєва щітка. Крем для взуття.  Полиця для взуття. 

 

 

29

Утримання у чистоті і порядку особистих речей.

 

 

 

Гігієна харчування

 

 

30

Харчування і здоров’я. Значення харчування в житті людини.

 

 

31

 Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту й розвитку людини.

 

 

32

Вода. Значення води для життя і здоров’я людини.

 

 

33

Правила користування джерелами водопостачання.  Бережне ставлення до води.

 

 

34

Культура харчування.

 

 

35

Вітаміни, їх значення для здоров’я.

 

 

36

 Продукти харчування, багаті на вітаміни.

 

 

37

 Про небезпеку від недоїдання і переїдання. Чому необхідно ретельно пережовувати їжу.

 

 

38

Практична робота. Вибір корисних для здоров’я продуктів.

 

 

39

Вплив правильного харчування на здоров я людини. Вибір продуктів харчування.

 

 

40

Шкідливі продукти. Переваги натуральних продуктів. Негативний страв. вплив смажених

 

 

41

Харчові отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях.

 

 

42

Правила поведінки за столом. Як сервірувати стіл, користуватися столовим приладдям

 

 

43

Хімічні засоби по догляду за посудом

 

 

44

Практична робота. Складання пам’ятки: «Як поводитися в шкільній їдальні».

 

 

 

Соціальна орієнтація

 

 

45

Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками

 

 

46

Форми звертання з проханням до однолітків та дорослих.

 

 

47

Вітання та спілкування із своїми однолітками та працівниками школи

 

 

48

Твої друзі. Вибір друзів. Друзі за інтересами. Правила  товаришування.

 

 

49

 Уміння товаришувати. Дівчатка і хлопчики. Практична робота «Розігрування діалогів знайомства», «Спільні ігри для хлопчиків та дівчаток».

 

 

50

Знайомство з людьми

Побудова дружніх стосунків.

 

 

51

Як  звернутися по допомогу, якщо заблукав чи загубився

52

Настрій і почуття людини. Як розпізнавати почуття. Як покращити настрій.  

Практична робота. Вправа «Вгадай емоцію»,  вправа «Намалюй настрій»; ігри, що сприяють гарному настрою.

 

 

53

Культура спілкування. Правила культури спілкування. «Золоте правило» спілкування. Як ти спілкуєшся. Умови взаєморозуміння.

 

 

54

Конфлікт. Як уникнути конфлікту. Попередження і розв’язання конфлікту.

 

 

55

Особисті інтереси, смаки і захоплення. Спільні інтереси з іншими людьми. Вплив смаків і захоплень на здоров’я людини.

 

 

56

Людяність, вдячність і співчуття.

 

 

57

Необхідність гуманного ставлення до хворих і людей з особливими потребами.

 

 

 

Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж)

 

 

58

Безпечні місця для ігор  і розваг. Правила безпечної поведінки під час ігор  і розваг

 

 

59

Безпека в домі. Побутові небезпеки.

 

 

60

Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон. Правила користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном.

 

 

61

Практична робота. Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном

 

 

 

62

Безпечна поведінка вдома

 

 

63

Безпечні і небезпечні ситуації. Поведінка дитини в небезпечних ситуаціях за відсутності дорослих.

 

 

64

Правила користування електроприладами. Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. Повідомлення про небезпеку за телефоном екстреної допомоги.

 

 

65

Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб.

 

 

66

Правила протипожежної безпеки. Що треба робити, щоб не сталося пожежі. Як слід діяти при пожежі.

 

 

67

Наші рятувальники. Поведінка в небезпечних ситуаціях.

 

 

68

Безпечна поведінка вдома. Небезпечні речовини (пральний порошок, засоби для миття посуду тощо).

 

 

69

Як поводитися з незнайомими людьми,  які намагаються потрапити до помешкання. Як поводитися з незнайомими людьми,  які підійшли на вулиці.

 

 

70

Правила пішохідного руху. Правила поведінки  в транспорті і на вулиці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

з корекційно – розвиткової роботи

«Розвиток мовлення»

Для дітей з інтелектуальним порушенням

2 клас

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

 

Закріплення навичок навчальної діяльності.

 

 

1

Бесіди на теми: «Наша школа», «Наш клас», «Шкільне подвір’я»

 

 

2

Бесіди на теми: «Обов’язки учня», «Культура поведінки учнів в школі, на подвір’ї, на вулиці».

 

 

3

Словесні форми спілкування з дітьми та дорослими.

 

 

4

Ознайомлення з навколишнім.

Людина. Власні ім’я та прізвище.

 

 

5

Зовнішній вигляд людини: правила охайності.

 

 

6

Розпорядок дня школяра

 

 

7

Корисне харчування.

 

 

8

Предмети побуту, які нас оточують. Користування ними

 

 

9

Екскурсія: приміщення школи.

 

 

10

Розвиток комунікативних здібностей.

 

 

 

Розвиток слухання-розуміння мовлення вчителя. Накопичення словникового запасу

 

 

11

Слухання-розуміння мовлення вчителя

 

 

12

Наслідування мовлення вчителя.

 

 

13

Пори року

 

 

14

Уявлення про погоду

 

 

15

Вітер, хмари, опади

 

 

16

Погода взимку, влітку.

 

 

17

Відповіді на запитання вчителя ( однозначні).

 

 

18

Називання ( показування)  різних предметів за їх зображенням на малюнках. Осінь .

 

 

19

Сезонні зміни у природі.

 

 

20

Овочі, фрукти

 

 

21

Похолодання, випадання дощів.

 

 

22

Зміна забарвлення листя, листопад.

 

 

 

Активізація мовленнєвої і пізнавальної діяльності.

 

 

23

Розрізнення основних кольорів (чорний, білий, червоний, синій, зелений, жовтий). Овочі. Фрукти. Ягоди

 

 

24

Сприймання і відтворення найпростіших комбінацій з прямих ліній та фігур зліва направо в горизонтальному положенні.

 

 

25

Конструювання з допомогою вчителя простих, добре відомих дітям предметів (драбинка, паркан, ялинка, вікно та ін.).

 

 

26

Складання розрізних малюнків зображення одного-двох предметів (яблуко, груша, котик, півник, чашка з блюдцем, будиночок тощо).

 

 

27

Складання розрізних малюнків зображення одного-двох предметів (яблуко, груша, котик, півник, чашка з блюдцем, будиночок тощо).

 

 

28

Ознайомлення з органами мовлення, їх роль у звуковимові. Органи мовлення та чуттів людини.

 

 

29

Повторення за вчителем окремих звуків, звукосполучень, простих слів і фраз.

 

 

30

Відповіді на запитання вчителя (однозначні, показування).

 

 

31

Сприймання на слух та розуміння окремих слів.

 

 

32

Засвоєння слів-назв предметів певних тематичних груп: класні меблі, навчальне приладдя, іграшки, овочі, фрукти, харчові продукти, посуд, свійські тварини, звірі, одяг та взуття, предмети особистої гігієни

 

 

33

Засвоєння слів-назв предметів певних тематичних груп: класні меблі, навчальне приладдя, іграшки, овочі, фрукти, харчові продукти, посуд, свійські тварини, звірі, одяг та взуття, предмети особистої гігієни

 

 

34

Позначення словом дій предметів за запитанням: Хто що робить? .

 

 

35

Зима. Зимова праця людини. Зимові дитячі ігри

 

 

 

Підготовка до читання

 

 

36

Ігри та вправи із звуками оточуючого середовища: розрізнення немовних звуків, імітація, співвідношення звука з його джерелом, характеристика звука за силою звучання (голосно, тихо). (Голоси та звуки природи. Шум дерев, струмка, моря…)

 

 

37

Наслідування звуків природи (тварин, птахів).

 

 

38

Тварини свійські: кіт, собака, корова. Зовнішній вигляд

 

 

39

Практичне знайомство із словом, як одиницею мовлення: виділення слова в ряду інших слів (хлопки, відстукування), називання слів за завданням вчителя (з допомогою предметних та сюжетних малюнків, особистий досвід дітей).

 

 

40

Вправи з поскладовим промовлянням слів в супроводі ритмічних рухів (хлопки, кроки, помахи руками та ін..).

 

 

41

Поняття «часть слова»

 

 

42

Практичне знайомство з реченням: повторення речень за вчителем з правильною інтонацією.

 

 

43

Зима. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.

 

 

44

Складання речень за спостережуваною дією, за предметними та сюжетними малюнками, з опорою на власний досвід.

 

 

45

Ділення коротких речень (2-3 слова) на слова («Про кого це речення?», «Що робить…?»)

 

 

46

Тварини дикі: вовк, заєць. Зовнішній вигляд.

 

 

47

Розрізнення заданого звука в словах: виділення звука, який часто повторюється; виділення слова, яке починається з заданого звука.

 

 

48

Визначення першого звука в слові.

 

 

 

Розвиток графічних умінь.

 

 

49

Правильна постава під час письма. (Здоров’я людини.)

 

 

50

Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців («пальчикова гімнастика»).

 

 

51

Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців («пальчикова гімнастика»).

 

 

52

Малювання вертикальних ліній різної довжини, вертикальних ліній від початкової крапки

 

 

53

 

 

 

Малювання горизонтальних ліній однакової довжини («Гребінь», «Паркан», «Драбинка»), прямих похилих ліній в різних напрямках («Сонечко», «Гілки дерева»).

 

 

  54

Домальовування предметів знайомими лініями.

 

 

 

Спеціальна підготовка до письма.

 

 

55

Корекція пози за партою. Орієнтування в зошиті.

Проведення прямих, прямих ламаних і хвилястих ліній неперервним рухом руки зліва направо (в межах можливого).

 

 

56

Весна. Сезонні зміни у природі. Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів

 

 

57

Подальший розвиток координації рухів кисті руки і пальців у процесі виконання гімнастичних вправ та різних видів практичної діяльності. (Здоров’я людини. Вплив фізичної культури на здоров’я людини.)

 

 

58

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур і нескладних малюнків прямими і хвилястими лініями.

 

 

59

Письмо олівцем прямих і похилих паличок в зошиті та крейдою на дошці.

 

 

60

Основні елементи рукописних букв:

пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка, овал.

 

 

61

Основні елементи рукописних букв:

пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка, овал.

 

 

62

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

 

 

 

Основний період

Букварний період.  Навчання грамоти.

 

 

 

63

Вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

 

 

64

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах.

 

 

65

Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд. Охорона тварин.

 

 

66

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв, накладених одна на одну; виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок

 

 

67

Складання букв з паличок, паперових смужок, проволоки за зразком; доповнення відсутнього елемента букви; називання та порівняння графічно схожих букв.

 

 

68

Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв (мама, сон, сом, папа, липа, молоко…), співвідношення слів з предметами, які вони називають.

 

 

69

Складання індивідуальних альбомів вивчених слів, використання їх для вирішення задач навчального та практичного характеру.

 

 

70

Літо. Сезонні зміни у природі. Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку.

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чепик Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Літвінова Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за це планування!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Савлук Людмила
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
7245
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку