КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Навчальний рік: 2018 – 2019; Семестр: I; Вчитель: Шаменко Клас: 1; Підручник: “English with Smile” О. Карп’юк 2018р.
№ уроку |
Скоригов№ |
Дата |
Скоригов дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||||||||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Елементи письма/Говоріння |
||||||||||||||
|
Unit 1 “Hello, Friends!”(Привіт, друзі!) |
||||||||||||||||
1. |
|
A-03/09 Б-04/09 |
|
1.Знайомство SB p.6 – 9 TF p.111 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Пісня “Hello!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе. ‘’Hot potato” game |
|||||||
2. |
|
А-05/09 Б |
|
2.Знайомство SB p.10 TF p.112 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry |
What’s your name? I’m (name) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Ball game |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
|||||||
3. |
|
А-10/09 Б-11/09 |
|
3.Знайомство SB p.11 TF p.112 |
Називати імена однокласників |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Імена дітей; boys, girls, badges |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Римівка. Mamory game. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Робота в парах, діалогічне мовлення; Виготовляти іменні бейджі |
|||||||
4. |
|
А-12/09 Б |
|
4.Знайомство SB p.12 – 13 TF p.112 |
Називати імена героїв. Знайомитись |
Співпрацювати в парі |
Цифри: one, two, three, four, five |
Let’s count the children |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах
|
|||||||
5. |
|
А-17/09 Б-18/09 |
|
6.Знайомство SB p.14 - 15 TF p.112 - 113 |
Розмова з однолітками |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
“Goodbye song”, Розуміти короткі і прості вказівки. “Say Hello!” game. Римівка |
Повторювати за прослуханим Інсценувати історію |
|||||||
6. |
|
А-19/09 Б |
|
7.Знайомство/Story time SB p.16 - 17 Test. TF p.113 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості знайомства. Рольова гра |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Story time |
Рольова гра «Знайомство в парку» |
|||||||
7. |
|
А-24/09 Б-25/09 |
|
8.Знайомство/Revision SB p.18-19 TF p.113 |
Описувати малюнки / називати дії зображені на малюнках |
Ознайомлення з культурою України Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок
|
Обирати відповідь Зіграй роль |
|||||||
|
|
Unit 2. “My school” (Моя школа) |
|||||||||||||||
8. |
|
А-26/09 Б |
|
1. Шкільне життя SB p.20 – 21 TF p.113 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box, |
It is a pen. Open your bag. Close your pencil-box.! your, my |
Римівка. Прослуховувати і вказувати. |
Послухай і повтори назви шкільних предметів |
|||||||
9. |
|
А-01/10 Б-02/10 |
|
2.Шкільне життя SB p.22 TF p.113 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори (і вкажи)
|
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game.
|
|||||||
10. |
|
А-03/10 Б |
|
3.Шкільне життя SB p.23 TF p.114 |
Назвати предмети в класі |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It isn’t my pen. Look at (the desk). Tell me. Show me. |
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про належність предметів |
|||||||
11. |
|
А-08/10 Б-09/10 |
|
4.Шкільне життя SB p.24 TF p.114 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please Thank you welcome |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Демонструвати розуміння висловлювань. Заспівай “What’s this?” |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
|||||||
12. |
|
А-10/10 Б |
|
5.Шкільне життя SB p.25 TF p.114 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Цифри: six, seven, eight, nine, ten. |
I’m sorry. It’s OK, Pass me the pen. Here you are. Thank you. |
Історія “Watch out, Flash!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Guessing game. Повторювати речення |
|||||||
13. |
|
А-15/10 Б-16/10 |
|
6.Шкільне життя SB p.26 - 27 TF p.114 |
Називати предмети у множині |
Правила ввічливості Робота в групах і парах |
Desk, table, chair, clap, count |
I can see two tables. This is a bag.
|
Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи
|
|||||||
14. |
|
А-17/10 Б |
|
7.Шкільне життя SB p.28 - 29 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Ввічливість. Робота в групах |
Big, small, short, long |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай. |
Описувати предмети. Розіграй історію |
|||||||
15.
|
|
А-22/10 Б-23/10 |
|
8.Шкільне життя SP p.30 - 31 Test TF p.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань. Story time |
Take, give, sit down, stend up |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). Take a pen. Give me a pencil. |
Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Story time |
Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане. |
|||||||
16. |
|
А-24/10 Б В-25/10 |
|
9.Шкільне життя Revision SB p.32 – 33 TF p.115 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
|||||||
Unit 3 “Family & Friends” (Сім’я та друзі) |
|||||||||||||||||
17. |
|
А-05/11 Б-06/11 B06/11 |
|
1.Сім’я та друзі. Вивчення літери Aa SB p.34 TF p.115 |
Називати членів своєї родини |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Росказувати про свою родину |
Family, mother, father, sister, brother |
I have a mother. I love my father. |
Читання простих слів з буквою Аа (звук [æ]). Слухати і повторювати вірш “Family” |
Написання ліетри Aa за зразком. Віготовлення букви з пластеліну |
|||||||
18. |
|
А-07/11 Б B-08/11 |
|
2. Сім’я та друзі. Вивчення літери Bb SB p.35 TF p.116 |
Розповідати про свою родину |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
This is my friend Max. He is my brother. She is my sister. |
Читання простих слів з буквою Bb, звук [b]. Покажи і назви імя свого друга |
Написання літери Bb. Намалюй друга. Рольова гра, міні діалог. |
|||||||
19. |
|
А-12/11 Б-13/11 B 13/11 |
|
3. Сім’я та друзі Вивчення літери Сс SB p.36 |
Питати однокласників про членів їх сім’ї та давати відповідь. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who is this? This is my… |
Читання простих слів з буквою Сс, звук [k]. Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Написання літели Сс. Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог |
|||||||
20. |
|
А-14/11 Б B-15/11 |
|
4. Сім’я та друзі Вивчення літери Dd SB p.37 - 38 TF p.116 |
Повідомляти про свою родину по фотографії |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Uncle, aunt, cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Dd. Звук [d]. Пісня “Family Слухай та показуй. |
Написання літери Dd. Повторювати за прослуханим |
|||||||
21. |
|
А-19/11 Б-20/11 B-20/11 |
|
5. Сім’я та друзі Вивчення літери Ee SB p.39 TF p.116 |
Описувати себе, свої друзів |
Співпрацювати в парі |
He, She, boy, girl |
I am a girl. My name is … This is Tom. He is a boy. She is a girl. |
Читання простих слів з літерою Ее. Звук [е]. Послухай і повтори. Слухай і показуй. |
Написання букви Ее. Розповідати про себе. Покажи та скажи. |
|||||||
22. |
|
А-21/11 Б B-22/11 |
|
6. Сім’я та друзі Вивчення літери Ff SB p.40 TF p.116 |
Описувати себе, знайомство з новими друзями |
Культура спілкування. Робота в групах. |
Well, bad, so-so |
Nice to meet you! How are you? I’m (fine, ok, well, bad, so-so) |
Читання простих слів з буквою Ff. Звук [f] Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Написання букви Ff. Інсценувати історію, поговоріть утрьох |
|||||||
23. |
|
А-26/11 Б-27/11 B-27/11 |
|
7. Сім’я та друзі Вивчення літери Gg SB p.41 TF p.117 |
Представити свого друга родині. |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати прості слова з буквою Gg. Звук [g]. Слухай та показуй |
Написання букви Gg. Інсценувати знайомство. |
|||||||
24. |
|
А-28/11 Б B-29/11 |
|
8. Сім’я та друзі Story time Вивчення літери Hh. SB p.42 – 43; TF p.117 |
Розповідати про свою родину та друзів |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Hh. Звук [h]. Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Написання літери Hh. Ставити питання та відповідати на них Заспівай пісню |
|||||||
25. |
|
А-03/12 Б-04/12 B-04/12 |
|
9. Сім’я та друзі Revision Вивчення літери Ii SB p.44 – 45; TF p.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквою Ii. Звук [i]. Послухай та знайди. Пограй у гру. |
Написання букви Іі. Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї, описувати свої малюнки |
|||||||
|
Unit 4 “My pets” (Мої домашні улюбленці) |
||||||||||||||||
26. |
|
А-05/12 Б B-06/12 |
|
1.Домашні улюбленці Вивчення літери Jj SB p.46 -47 TF p.118 |
Знайомство з новою лексикою. |
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою. |
Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look |
What is this? – It’s a rabbit. Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not. |
Читання простих слів з буквою Jj. Звук [j]. Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин |
Написання букви Jj. Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
|||||||
27. |
|
А-10/12 Б-11/12 B-11/12 |
|
2.Домашні улюбленці Вивчення літери Kk SB p.48 – 49 TF p.118 |
Знайомство з новою лексикою. Називати тварин. |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Dog, cat, pig, bird, turtle, animals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Kk. Звук [k]. Послухай, покажи і повтори. |
Написання літери Kk. Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин. Пограй у гру “Pazzle” |
|||||||
28. |
|
А-12/12 Б B-13/12 |
|
3.Домашні улюбленці Вивчення літери Ll SB p.50 TF p.118 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey |
My pig is pink. My parrot is blue. |
Читання простих слів з літерою Ll. Звук [l]. Вказувати відповідний малюнок. Заспівай пісню про кольори |
Написання літери Ll. Розповідати про свого улюбленця. |
|||||||
29. |
|
А-17/12 Б-18/12 B-18/12 |
|
4.Домашні улюбленці Вивчення літери Mm SB p.51
|
Розмова з однолітками |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Have/has got |
I have got… He/She has got… |
Читання простих слів з літерою Mm. Звук [m]. Слухай та показуй. Заспівай |
Написання літери Mm. Рольва гра «Інтерв’ю» |
|||||||
30. |
|
А-19/12 Б B-20/12 |
|
5.Домашні улюбленці Вивчення літери Nn Story Time SB p.52 – 53 TF p.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Nn. Звук [n]. Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Написання літери Nn. Зіграй роль |
|||||||
|
|
|
|
6.Домашні улюбленці Revision Вивчення літери Oo SB p.54 – 55; TF p.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерою Oo. Звук [o]. Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за зразком |
Написання літери Оо. Послухай та відміть правильну відповідь |
|||||||
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань. |
|||||||||||||
1