Календарне планування для першого класу

Про матеріал
календарно-тематичне планування для учнів першого класу за новою програмою (нова українська школа)
Перегляд файлу

Картинки по запросу емблема нуш                                                                                КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ                                                                                                   Похожее изображение

 

Навчальний рік:  2018 – 2019;  Семестр: I;     Вчитель: Шаменко Клас:  1;   Підручник: “English with Smile” О. Карп’юк 2018р.

 

№ уроку

Скоригов№

Дата

Скоригов дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/Фонетика

Аудіювання/Читання

Елементи письма/Говоріння

 

Unit 1 “Hello, Friends!”(Привіт, друзі!)

1.

 

A-03/09

Б-04/09

 

1.Знайомство

SB p.6 – 9

TF p.111

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

Пісня “Hello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Представити себе.

‘’Hot potato” game

2.

 

А-05/09

Б 

 

2.Знайомство

SB p.10

TF p.112

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry

What’s your name?

I’m (name)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

 

3.

 

А-10/09

Б-11/09

 

3.Знайомство

SB p.11

TF p.112

Називати імена однокласників

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Імена дітей; boys, girls, badges

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Римівка. Mamory game.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Робота в парах, діалогічне мовлення;

Виготовляти іменні бейджі

4.

 

А-12/09

Б

 

4.Знайомство

SB p.12 – 13

TF p.112

Називати імена героїв. Знайомитись

Співпрацювати в парі

Цифри: one, two, three, four, five

Let’s count the children

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

5.

 

А-17/09

Б-18/09

 

6.Знайомство

SB p.14 - 15

TF p.112 - 113

Розмова з однолітками

Особливості привітання та знайомства

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

“Goodbye song”, Розуміти короткі і прості вказівки. “Say Hello!” game.

Римівка

Повторювати за прослуханим

Інсценувати історію

6.

 

А-19/09

Б

 

7.Знайомство/Story time

SB p.16 - 17

Test. TF p.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Привітання, вік

Цифри від 1 до 10

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Story time

Рольова гра «Знайомство в парку»

7.

 

А-24/09

Б-25/09

 

8.Знайомство/Revision

SB p.18-19

TF p.113

Описувати малюнки / називати дії зображені на малюнках

Ознайомлення з культурою України

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

 

Обирати відповідь

Зіграй роль

 

 

Unit 2. “My school” (Моя школа)

8.

 

А-26/09

Б

 

1. Шкільне життя

SB p.20 – 21

TF p.113

Назвати предмети в класі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box,

It is a pen.

Open your bag.

Close your pencil-box.!

your, my

Римівка.

Прослуховувати і вказувати.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

9.

 

А-01/10

Б-02/10

 

2.Шкільне життя

SB p.22

TF p.113

Назвати предмети в класі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори (і вкажи)

 

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

 

10.

 

А-03/10

Б

 

3.Шкільне життя

SB p.23

TF p.114

Назвати предмети в класі

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It isn’t my pen.

Look at (the desk).

Tell me. Show me.

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про належність предметів

11.

 

А-08/10

Б-09/10

 

4.Шкільне життя

SB p.24

TF p.114

Розуміти та виконувати вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

welcome

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen).

Демонструвати розуміння висловлювань.

Заспівай “What’s this?”

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

12.

 

А-10/10

Б

 

5.Шкільне життя

SB p.25

TF p.114

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Цифри: six, seven, eight, nine, ten.

I’m sorry.

It’s OK,

Pass me the pen.

Here you are.

Thank you.

Історія “Watch out, Flash!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Guessing game.

Повторювати речення

13.

 

А-15/10

Б-16/10

 

6.Шкільне життя

SB p.26 - 27

TF p.114

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

Desk, table, chair, clap, count

I can see two tables.

This is a bag.

 

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи

 

14.

 

А-17/10

Б

 

7.Шкільне життя

SB p.28 - 29

Розуміти та виконувати вказівки

Ввічливість. Робота в групах

Big, small, short, long

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай.

Описувати предмети. Розіграй історію

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А-22/10

Б-23/10

 

8.Шкільне життя

SP p.30 - 31

Test

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Story time

Take, give, sit down,

stend up

Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). Take a pen.

Give me a pencil.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Story time

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

16.

 

А-24/10

Б

В-25/10

 

9.Шкільне життя

Revision

SB p.32 – 33

TF p.115

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Unit 3 “Family & Friends” (Сім’я та друзі)

17.

 

А-05/11

Б-06/11

B06/11

 

1.Сім’я та друзі.

Вивчення літери Aa

SB p.34

TF p.115

Називати членів своєї родини

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

Family, mother, father, sister, brother

I have a mother.

I love my father.

Читання простих слів з буквою Аа (звук [æ]).

Слухати і повторювати вірш “Family”

Написання ліетри Aa

 за зразком. Віготовлення букви з пластеліну

18.

 

А-07/11

Б

B-08/11

 

2. Сім’я та друзі.

Вивчення літери Bb

SB p.35

TF p.116

Розповідати про свою родину

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

This is my friend Max.

He is my brother.

She is my sister.

Читання простих слів з буквою Bb, звук [b].

Покажи і назви імя свого друга

Написання літери Bb.

Намалюй друга.

Рольова гра, міні діалог.

19.

 

А-12/11

Б-13/11

B 13/11

 

3. Сім’я та друзі

Вивчення літери Сс

SB p.36

Питати однокласників про членів їх сім’ї та давати відповідь.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who is this?

This is my…

Читання простих слів з буквою Сс, звук [k]. Послухай і повтори. .Покажи і назви

Написання літели Сс.

Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог

20.

 

А-14/11

Б

B-15/11

 

4. Сім’я та друзі

Вивчення літери Dd

SB p.37 - 38

TF p.116

Повідомляти про свою родину по фотографії

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Uncle, aunt, cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa)

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Dd. Звук [d].

Пісня “Family

Слухай та показуй.

Написання літери Dd.

Повторювати за прослуханим

21.

 

А-19/11

Б-20/11

B-20/11

 

5. Сім’я та друзі

Вивчення літери Ee

SB p.39

TF p.116

Описувати себе, свої друзів

Співпрацювати в парі

He, She, boy, girl

I am a girl. My name is …

This is Tom. He is a boy.

She is a girl.

Читання простих слів з літерою Ее. Звук [е]. Послухай і повтори. Слухай і показуй.

Написання букви Ее. Розповідати про себе.

Покажи та скажи.

22.

 

А-21/11

Б

B-22/11

 

6. Сім’я та друзі

Вивчення літери Ff

SB p.40

TF p.116

Описувати себе, знайомство з новими друзями

Культура спілкування.

Робота в групах.

Well, bad, so-so

Nice to meet you!

How are you?

I’m (fine, ok, well, bad, so-so)

Читання простих слів з буквою Ff. Звук [f]

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Написання букви Ff.

Інсценувати історію, поговоріть утрьох

23.

 

А-26/11

Б-27/11

B-27/11

 

7. Сім’я та друзі

Вивчення літери Gg

SB p.41

TF p.117

Представити свого друга родині.

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості слова з буквою Gg. Звук [g].

Слухай та показуй

Написання букви Gg.

Інсценувати знайомство.

24.

 

А-28/11

Б

B-29/11

 

8. Сім’я та друзі

 Story time

Вивчення літери Hh.

SB p.42 – 43; TF p.117

Розповідати про свою родину та друзів

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Hh. Звук [h]. Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Написання літери Hh.

Ставити питання та відповідати на них

Заспівай пісню

25.

 

А-03/12

Б-04/12

B-04/12

 

9. Сім’я та друзі

Revision

Вивчення літери Ii

SB p.44 – 45; TF p.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Ii. Звук [i]. Послухай та знайди. Пограй у гру.

Написання букви Іі. Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї, описувати свої малюнки

 

Unit 4 “My pets” (Мої домашні улюбленці)

26.

 

А-05/12

Б

B-06/12

 

1.Домашні улюбленці

Вивчення літери Jj

SB p.46 -47

TF p.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look

What is this? – It’s a rabbit.

Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not.

Читання простих слів з буквою Jj. Звук [j].

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Написання букви Jj.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

27.

 

А-10/12

Б-11/12

B-11/12

 

2.Домашні улюбленці

Вивчення літери Kk

SB p.48 – 49

TF p.118

Знайомство з новою лексикою. Називати тварин.

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Dog, cat, pig, bird, turtle, animals

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Kk. Звук [k].

Послухай, покажи і повтори.

Написання літери Kk.

Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин.

Пограй у гру “Pazzle”

28.

 

А-12/12

Б

B-13/12

 

3.Домашні улюбленці

Вивчення літери Ll

SB p.50

TF p.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey

My pig is pink.

My parrot is blue.

Читання простих слів з літерою Ll. Звук [l]. Вказувати відповідний малюнок.

Заспівай пісню про кольори

Написання літери Ll.

Розповідати про свого улюбленця.

29.

 

А-17/12

Б-18/12

B-18/12

 

4.Домашні улюбленці

Вивчення літери Mm

SB p.51

 

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Have/has got

I have got…

He/She has got…

Читання простих слів з літерою Mm. Звук [m].

Слухай та показуй. Заспівай

Написання літери Mm.

Рольва гра «Інтерв’ю»

30.

 

А-19/12

Б

B-20/12

 

5.Домашні улюбленці

Вивчення літери Nn

Story Time

SB p.52 – 53

TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Nn. Звук [n]. Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Написання літери Nn.

Зіграй роль

 

 

 

 

6.Домашні улюбленці

Revision

Вивчення літери Oo

SB p.54 – 55; TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Oo. Звук [o].

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

Написання літери Оо.

Послухай та відміть правильну відповідь

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Лобасова Мария
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку