Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі
за підручником О. Д. Карпюк ‘ENGLISH WITH SMILING SAM’
на 2021-2022 н. р.
І СЕМЕСТР
(2 години/тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Introduction. Unit 1 Hello, Friends! |
|||
1. |
|
Привіт, школо! Знайомство зі школою |
|
2. |
|
Знайомство та вітання. Введення нових ЛО |
|
3. |
|
Дозвольте відрекомендуватись. Моє ім’я. |
|
4. |
|
Привіт, я Іван. Діалог. |
|
5. |
|
Ставимо запитання. Як тебе звати? |
|
6. |
|
Прощання. Скоро Побачимось. |
|
7. |
|
Як твої справи? Запитання. |
|
8. |
|
Давайте, поговоримо! Розвиток діалогічного мовлення |
|
Unit 2 My School |
|||
9. |
|
Моя школа. Введення нових ЛО |
|
10. |
|
Шкільне приладдя. Що у мене у портфелі? |
|
11. |
|
Предмети у класі. Введення нової лексики |
|
12. |
|
Короткі відповіді. Так чи ні. |
|
13. |
|
Що це? Ставимо Запитання. |
|
14. |
|
Скільки тут всього багато. Рахуємо разом. |
|
15. |
|
Я вмію виконувати інструкції. |
|
16. |
|
Ми – школярі. Розвиток навичок сприйняття на слух |
|
17. |
|
Країна іграшок Робот Сем Story Time |
|
Unit 3 Family and Friends |
|||
18. |
|
Моя сім’я. Члени Родини. Введення нових ЛО |
|
19. |
|
Дружба. Мої друзі.
|
|
20. |
|
Я люблю свою родину! Розвиток навичок усного продукування |
|
21. |
|
Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне дерево |
|
22. |
|
Розвиток навичок Граматики. Займенники He, she |
|
23. |
|
Зустрічайте, Оксану. Вона моя подруга. |
|
24. |
|
Ставимо запитання. Короткі відповіді так чи ні |
|
25. |
|
Story Time Повторення теми Revision |
|
Unit 4 My Pets |
|||
26. |
|
Домашні улюбленці. Введення нових ЛО |
|
27. |
|
Тваринки які живуть разом з нами. Діалог. |
|
28. |
|
Дикі тварини. У зоопарку. |
|
29. |
|
Свійські тварини. На Фермі. Кольори. |
|
30. |
|
Кольори. В неї сірий котик |
|
31. |
|
Великі та маленькі тварини. Розміри. |
|
32. |
|
Story Time Повторення матеріалу за 1 семестр Revision |
|