Календарне планування для учнів 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів за новою прогамою за підручником О. Карпюк
(розробки уроків за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти)
№ |
Дата |
Тема
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки
|
II семестр Іграшки Unit 5. Let’s Play |
|
|||||||||
33 |
|
Мій ляльковий будинок |
Ball, bed, doll, house |
Присвійний відмінок іменників |
Впр.1,4, с.68-69 |
Впр. 1, 2, с. 68 |
Впр. 3, с. 69 Гра «Продовж» |
РЗ, с.52 |
Вправа 4 ст. 69
|
|
34 |
|
Чиї це іграшки? |
Girl, boy, car, train, plane, robot |
Означений артикль |
Впр.1,4, с.70-71 |
Song “This is a doll” |
Впр. 2, с.70 |
Впр. 1, 2 с.54/РЗ |
Вправа 4 ст. 71
|
|
35 |
|
Одяг моєї ляльки |
My, his, her, birthday, shoes, sweater, raincoat |
Присвійні займенники |
Впр.3,4, с.73 |
в. 1, с.72; Song “My Doll” |
Гра «Чиї це іграшки?» |
Впр. 1-3, с.55, 56 |
Вправа 4 ст. 73
|
|
36 |
|
Який чудовий подарунок! |
Lovely, big, small, funny, nice |
Прикметники |
Впр.3, с.75 |
Guessing game |
Short dialogues |
Впр. 1, 2, с.57 |
Вправа 1 ст. 75
|
|
37 |
|
Подарунки на день народження |
Birthday party, cake, toy-box, teddy-bear |
Наказові речення |
Впр.1,4, с.76-77 |
Гра «Відгадай» |
Впр. 1, 2, с. 76, 77 |
Вітальна листівка |
Вправа 4 ст. 79
|
|
38 |
|
Що я вмію та чого не вмію |
Fish, frog, chimp, climb, fly, jump, swim, run |
Модальне дієслово can |
Впр.1,4, с.78-79 |
Song, p. 79
|
Гра «Я це вмію» |
РЗ, с.59, впр. 1, 2 |
Вправа 4 ст. 79
|
|
39 |
|
А ти вмієш? |
ЛО уроку, с.80, 81 |
Запитання з can |
Впр.4, с.81 |
Ex.1 , p.80; rhyme; short dialogues |
Short dialogues |
Впр. 5 , с.81; РЗ, с.60 |
Вправа 5 ст. 81 |
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Приготувати привітання |
|
Тепер ти можеш... Контрольна робота |
ЛО попередніх уроків |
Граматика теми |
Впр. 3, с.83 |
Poem “Pam’s Birthday”
|
1, 2, с.82, впр. 4, с.83 |
Впр. 1-2, с.62/РЗ |
|
|
||
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема: « У мене два ока» |
|
|||||||||
41 |
|
У мене є нова іграшка |
ЛО уроку, с. 84 - 85 |
I have got… |
Впр. 1, 5, с.84, 85 |
Rhyme, p. 85 |
Короткі діалоги |
РЗ, с.64, впр. 1, 2 |
Вправа 6 ст. 85 |
|
42 |
|
Моє обличчя |
Hair, eye, ear, face, nose, mouth |
My doll has got… |
Впр.5, с.87 |
Опис ляльки |
Розповідь про друга |
в.1, 2, с.65, РЗ |
Вправа 3 с.86
|
|
43 |
|
Розкажи про іграшку |
ЛО уроку, с. 88, 89 |
It has (not) got |
Впр. 1, 4, с. 88, 89 |
Гра «Відгадай» |
Впр. 3, с. 89 |
Впр. 1, 2, с. 66/РЗ |
Вправа 5 с.89 |
|
44 |
|
Частини тіла |
ЛО уроку, с. 90 |
Look at… |
Впр.5, с.91 |
Rhyme “I’ve got two eyes” |
Опис ляльки |
Впр.1, 2, с.67 |
Вправа 6 с.91 |
|
45 |
|
Що вміють мої іграшки |
To talk, to walk, a neck, a head |
Can you..? |
Впр.3, 4, с.93 |
Впр. 1, 2, с. 92 |
Короткі діалоги за ситуацією |
Впр.1, 2, с.68 |
Вправа 5 с.93 |
|
46 |
|
Це - моє чудовисько |
Monster, finger, toe, etc. |
Наказові речення |
Впр.4, с.95 |
Впр.1, с.94, Song “Monster Rap” |
Опис чудовиська, с. 95, впр. 3 |
Впр. 1, 2, с. 70/РЗ
|
Вправа 5 с.95 |
|
47 |
|
Урок розвитку діалогічного мовлення
|
ЛО попередніх уроків |
Граматика теми |
Впр.3, с.97 |
Короткі діалоги за ситуацією |
Guessing game |
Впр. 1-3, с. 72, 73 |
Вправа 3 с.97 |
|
48 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема «Улюблені домашні тваринки» |
|
|||||||||
49 |
|
Мої домашні улюбленці |
ЛО уроку, с. 98 |
Have you got a pet? |
Впр. 2, 5, с. 98, 99 |
Song “Have You Got a Pet?”, p. 99; ex.2. p. 98 |
Впр.3, с.99; короткі діалоги за ситуацією |
Впр.1, 2, с.74, 75/РЗ
|
Вправа 5 с.99 |
|
50 |
|
Розкажи про свого улюбленця
|
ЛО уроку, с. 100 |
Прикметники |
Впр.5, с. 101 |
Впр. 4, с.101 |
Опис улюбленців |
Впр.1, с.76 |
Вправа.6 с. 101 |
|
51 |
|
Дикі тварини
|
ЛО уроку, с. 102 |
Спеціальні запитання |
Впр.5, с.103 |
Впр. 3, с.102 |
Гра «Відгадай»
|
Впр.1, 2, с.77 |
Вправа 5 с.103 |
|
52 |
|
Що можуть тварини
|
ЛО уроку, с. 104 |
Спеціальні запитання |
Впр.4, с.105 |
Ex. 1, p. 104; short dialogues, p. 105 |
Guessing game |
Впр. 1, 2, с. 78/РЗ |
Вправа.4 с.105 |
|
53 |
|
Тварини у зоопарку |
Strong, fat, angry, beautiful |
Прикметники. Заперечні речення |
Text “in the Zoo”, p.107 |
Впр. 2, с.106 |
Впр.3, с.107
|
Впр.1, 2, с.80 |
Вправа. 4,5 с.107 |
|
54 |
|
У зоопарку
|
ЛО уроку, с. 108-110 |
Граматика теми |
Впр. 3, с.108 |
Впр.1, с.108 |
впр.3-5, с.111 |
РЗ, с.82-85 |
Вправа. 5 с.109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
55 |
|
Тепер ти можеш
|
|
|
|
|
|
|
Вправа.4,5,с.111 |
|
56 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
Повторити |
|
57 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема; «Моя улюблена пора року» |
||||||||||
58 |
|
Погода |
Park, tree, flower, snow |
Прислівники |
Впр.5, с.113 |
Впр. 2, с. 112 |
Опис погоди |
Впр. 1, 2, с. 86/РЗ |
Вправа 5, с.113 |
|
59 |
|
Розваги у погану погоду |
ЛО уроку, с. 54 – 55 |
Множина іменників |
Text “In the Park”, p. 115 |
Впр. 2, с. 114 |
Впр. 3, с. 115 |
Впр.1, 2, с. 87-88/РЗ |
Вправа 4, с.115 |
|
60 |
|
Дні тижня
|
ЛО уроку, с. 116 |
Can you..? |
Впр.4, с. 117 |
Rhyme “Every day”, p. 117, ex. 3 |
Короткі діалоги за ситуацією |
Впр. 1, с. 89 |
Вправа 4, 5, с.117 |
|
61 |
|
Пори року |
ЛО уроку, с. 118 |
Прикметники |
Впр.4, с.119 |
Впр. 2, с. 118 |
Guessing game |
с. 90, 91/РЗ |
Вправа 4, 5, с.119 |
|
62 |
|
Улюблена пора року |
ЛО уроку, с.120-123 |
Питальні речення |
Впр.4, с. 121 |
Song “Season Mix”, p. 123 |
Опис пори року |
Впр.1, 2, с. 91/РЗ |
Вправа 4 с.121 |
|
63 |
|
Відпочинок влітку |
ЛО уроку, с. 124-125 |
Can you..? |
Впр.2, 3, с. 124, 125 |
Впр. 1, с. 124; song “We Love Summer’ p, 125 |
Гра «Відгадай»
|
Впр.1-3, с. 94/РЗ |
Вправа 5, с.123 Вправа 4,с.125
|
|
64 |
|
Підсумковий урок по вивченій темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контрольна робота:аудіювання |
|
|||||||
66 |
|
Контрольна робота : читання |
|
|||||||
67 |
|
Контрольна робота: письма |
|
|||||||
68 |
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|||||||
69 |
|
Узагальнення вивченого начального матеріалу за II семестр |
|
|||||||
70 |
|
Повторення за рік |
|
1