Календарне планування до підручника С.Губарєва "Англійська мова (Star Up!)" 2 клас 3 години на тиждень
№ з/п
|
Тематика ситуативного спілкування |
Наскрізні лінії |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Online взаємодія |
Домашнє завдання |
II семестр. Тема 4. Свята і традиції в Україні та у країні виучуваної мови — Holidays ( 13 уроків) |
|||||||||||
48 |
Який сьогодні день? |
Громадянська відповідальність |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
What day is it today? – It’s…. Always Особові займенники |
в. 1,с. 55 послухай, повтори і розіграй в.2. с. 55 прослухай і покажи |
В. 3,с. 55 прочитай, скажи так чи ні |
В. 4, с. 56 подивись, запитай і дай відповідь |
В.5, с.56 Гра «Який сьогодні день?» |
It is … today. I always … on …. |
|
В. 3,с. 55 прочитай, повтори дні тижня |
49 |
З днем народження! |
Громадянська відповідальність |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
When is your birthday? Кількісні числівники 1-20 |
в. 1,с. 57 послухай, повтори і розіграй в.2. с. 57 прослухай і з’єднай |
В.4,с.58 прочитай |
В. 3,с. 58 поговори з другом/подругою |
В.6,с.58 Гра «День народження» |
В.5,с.58 зроби вітальну листівку за зразком |
|
В.4,с.58 прочитай |
50 |
Вечірка з нагоди дня народження. |
Громадянська відповідальність |
Happy, sad, present, big, small, nice |
She /He is…. She/He has got…. |
в. 1,с. 59 послухай, повтори і розіграй в.2. с. 59 прослухай і покажи |
В.4,с.60 прочитай і покажи |
в. 1,с. 59 послухай, повтори і розіграй
|
В.3,с.60 подивись і скажи |
She /He is…. She/He has got…. |
|
В.4,с.60 прочитай |
51 |
Час Різдва! |
Громадянська відповідальність |
Bright, beautiful, nice, new, bright, |
I can see a … I have got …. Кількісні числівники 1-20 |
в. 1,с. 61 послухай, повтори і розіграй в.3. с. 61 прослухай і покажи |
В.5,с.62 прочитай, скажи так чи ні |
В. 4,с. 62 поговори з другом/подругою |
В.2,с.61 подивись і скажи |
Скласти 2 речення з конструкцією I can see a …. |
|
В.5,с.62 прочитай В.2,с.61 повтори лексику |
52 |
Листівки до Різдва. |
Громадянська відповідальність |
Merry Christmas! card |
Can I have…? |
в. 1,с. 63 послухай, повтори і розіграй в.3. с. 64 прослухай і з’єднай |
В.4,с.64, в.5,с.64 прочитай |
Утвори діалоги за зразком в.1,с.63 |
В.2,с.63 подивись і скажи |
В.6,с.64 Зроби листівку для Санта-Клауса |
|
в.5,с.64 прочитай |
53 |
Новорічні подарунки. |
Громадянська відповідальність |
Happy New Year! |
Let’s… What have you got?
|
в. 1,с. 65 послухай, повтори і розіграй в.2. с. 65 прослухай і покажи |
в.3,с.65 прочитай |
Утвори діалоги за зразком в.1,с.65 |
|
В.4,с.65 Зроби новорічну листівку |
|
В.3,с.65 прочитай |
54 |
Новорічна вечірка. |
Громадянська відповідальність |
Come in, please. |
Let’s… Can we …? |
в. 1,с. 66 послухай, повтори і розіграй в.2. с. 66 прослухай і з’єднай |
в.4,с.67 прочитай |
|
в.3,с.67 з’єднай і скажи |
Скласти 2 речення за конструкцією I can … at my New Year party. |
|
В.4,с.67 прочитай |
55 |
Щасливих свят! |
Громадянська відповідальність |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
It’s Monday today. Let’s…. |
в.2. с.68 прослухай з’єднай і скажи |
В.3,с.68 прочитай і скажи, яке це свято В.4,с.69 прочитайте, |
В.4,с.69 доповніть і розіграйте |
в. 1,с. 68 назви пропущені дні тижня В.3,с.68 прочитай і скажи, яке це свято В.5,с.69 подивись і скажи |
В.5,с.69 складіть 2 речення письмово |
|
В.3,с.68 В.4,с.69 прочитайте |
56-57 |
Час розважитися |
Здоров’я та безпека |
O’clock Sandwich, biscuit, lunch, ice-cream, pizza, cola, fruit, cafe |
What time is it? – It is… o’clock Кількісні числівники 1-20 |
в. 1,с. 70 послухай, повтори і розіграй
|
В.4а,с.71 прочитайте |
В.4а,с.71 відгадайте і розіграйте |
В.2,с.70 подивись і скажи |
В. 5, с. 71 проектна робота |
|
Опрацювати в.3,с.71 (усно) |
58 |
Ми творчі. |
Громадянська відповідальність |
O’clock Sandwich, biscuit, lunch, ice-cream, pizza, cola, fruit, cafe |
What time is it? – It is… o’clock Кількісні числівники 1-20 |
в.3. с. 71 прослухай і покажи |
Картка |
Гра « Меню на вечірку» |
|
Скласти речення в.2,с.70 |
|
Прочитати в.3,с.55, в.4.,с.58 |
59 |
Час історій. Повторення |
Громадянська відповідальність |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
It’s Monday today. Let’s…. |
В. 1,с.73 прослухай, покажи й повтори |
Картка |
В. 2,с.73 розіграти в парах |
В. 1,с.73 прослухай, покажи й повтори |
|
|
Прочитати в.4.,с.60 Опрацювати лексику дні тижня |
60 |
Повторення |
Громадянська відповідальність |
Дні тижня, їжа, годинник |
Kate can dance. |
Аудіювання розповідей учнів |
В.2,с.75 прочитай і вкажи зайве слово |
В.3,с.75 подивись і знайди відмінності |
В. 1,с. 74 Гра «Кубики» |
Картка |
|
Прочитати в.5,с.62, в.3.,с.65 |
Тема 5. Дозвілля – Time for fun! (13 уроків) |
|||||||||||
61 |
У тебе є дві машинки. |
Громадянська відповідальність |
Назви іграшок |
Why is she happy/sad? He has got …. Особові займенники Кількісні числівники 1-20 |
в. 1,с. 76 послухай, повтори і розіграй в.3,с.77 прослухай, з’єднай і скажи
|
В.4,с.77 прочитай, скажи так чи ні |
В. 5,с.77 Гра «ти маєш 2 машинки» |
В.2,с.76 подивись і скажи |
В.2,с.76 (1-3) скласти речення |
|
В.2,с.76 (4-6) скласти речення (письмово) |
62 |
У мене є машинка. |
Громадянська відповідальність |
Bricks, police car, radio, |
Конструкції have/has got, haven’t/hasn’t got And you? |
в. 1,с. 78 послухай, повтори і розіграй в.2,с.78 прослухай і покажи |
В.4,с.79 прочитай, скажи так чи ні |
В.3,с.79 поговори з другом/подругою |
|
Склади речення по себе за зразком В.2,с.78 |
|
В.4,с.79 прочитай |
63 |
Наші іграшки. |
Громадянська відповідальність |
His Her My |
Is it…? – Yes. it is/ No. It is not. It is my /his/her …. |
в. 1,с. 80 послухай, повтори в.2. с.80 прослухай з’єднай і скажи |
В.4,с.81 прочитай і покажи |
В.5,с.81 Гра «наші іграшки» |
В.3,с.81 подивись і скажи |
Склади речення по себе за зразком В.2,с.80 |
|
Опрацювати займенники (усно), вю4,с.81 читати |
64 |
Чия це іграшка? |
Громадянська відповідальність |
Puzzle, game. |
Where is …? Whose ? Присвійні займенники |
в. 1,с. 82 послухай, повтори і розіграй в.2,с.82 прослухай, з’єднай і скажи
|
В. 4,с.83 Прочитай, подивись і обери |
В.3,с.83 Подивись, з’єднай і скажи |
В.3,с.83 Подивись, з’єднай і скажи |
В.4b,с.83 виписати речення |
|
В. 4,с.83 прочитай, опрацювати присвійні займенники |
65 |
Моя улюблена іграшка. |
Громадянська відповідальність |
Favourite, bright, helicopter, big, small, long, short |
What is your favourite…? |
В. 1,с.84 Прослухайте, повторіть і розіграйте В.2,с.84 прослухай і покажи |
В.4,с.85 прочитай, скажи так чи ні |
В.3,с.85 поговори з другом/подругою |
В. 5,с.85 Гра «яка твоя улюблена ігршка?» |
В.4b,с.85 випиши правильні речення |
|
В.4,с.85 прочитай, Опрацювати нові слова (усно) |
66 |
На ігровому майданчику. |
Громадянська відповідальність |
Playground, swing, slide, seesaw, sandpit, bucket, spade |
Let’s go…, модальне дієслово can |
В. 1,с.86 Прослухайте, повторіть і розіграйте В.3,с.87 прослухай і покажи |
В.4,с.87 прочитай і покажи |
В.2,с.86 Подивись і скажи |
В.2,с.86 Подивись і скажи |
В.2,с.86 (1-3) скласти речення |
|
В.2,с.86 (4-6) скласти речення (письмово) |
67 |
Ходімо до парку! |
Громадянська відповідальність |
Park, play football, ride a bike, fly a kite, Frisbee, skip |
Let’s go…, модальне дієслово can |
в. 1,с. 88 послухай, повтори і розіграй в.2,с.88 прослухай, з’єднай і скажи
|
В. 4,с.89 Прочитай, подивись і обери |
В.3,с.89 поговори з другом/подругою |
В.5.,с.89 Гра «Ходімо до парку.» |
В.4b,с.89 (1-2) випиши вірні речення |
|
В.4b,с.89 (3-4) випиши вірні речення (письмово) в. 4,с.89 прочитай |
68 |
Де моя літальна тарілка? |
Громадянська відповідальність |
Park, play football, ride a bike, fly a kite, Frisbee, skip |
Прийменники місця Where is? It is in/on/under the… |
в. 1,с. 90 послухай, повтори і розіграй в.2,с.90 прослухай, з’єднай і скажи
|
В.4.,с.91 прочитай та дай відповідь |
В.4.,с.91 прочитай та дай відповідь |
В.3,с.91 Подивись і скажи |
В.2,с.90 Скласти речення за зразком |
|
В.4.,с.91 прочитай та дай відповідь (письмово) |
69-70 |
У мене є хобі! |
Громадянська відповідальність |
Hobby |
What is your hobby? |
в. 1,с. 92 послухай, повтори і розіграй
|
картка |
В.4 с.93 подивись і знайди відмінності |
В.6,с.93 Гра «Час розваг» |
В.5,с.93 напиши про свою улюблену іграшку |
|
В.5,с.93 намалюй свою улюблену іграшку |
71 |
Ми – творчі. |
Громадянська відповідальність |
Hobby |
What is your hobby? And/but |
в.2,с.92 прослухай, з’єднай і скажи
|
В. 3,с.93 Прочитай, подивись і обери |
|
С.94 проектна робота |
картка |
|
В.4,с.77, в.4,с.79 читати |
72 |
Час історій. Повторення |
Громадянська відповідальність |
Playground, swing, slide, seesaw, sandpit, bucket, spade |
Прийменники місця Where is? It is in/on/under the… |
В. 1,с.73 прослухай, покажи й повтори |
Картка |
В. 2,с.73 розіграти в парах |
В. 1,с.96 Гра «Кубики» |
В.2,с.97 знайди іграшки та запиши їх |
|
В.4,с.81, В.4,с.83 читати, опрацювати присвійні займенники (усно) |
73 |
Повторення |
Громадянська відповідальність |
Park, play football, ride a bike, fly a kite, Frisbee, skip |
Always |
Аудіювання розповідей учнів |
В.2,с.97 подивись і прочитай |
В.3,с.97 прочитай і скажи, так чи ні. |
|
В.4,с.93 подивись і напиши відмінності |
|
В.4,с.85,в.4,с.87,в.4,с.89 читати |
Тема 6. Людина – This is me (13 уроків) |
|||||||||||
74 |
Це мої руки. |
Здоров’я та безпека |
Частини тіла: Head, arms, hands, fingers, legs, feet toes |
This is-These are Кількісні числівники 1-20 Множина іменників
|
в. 1,с. 98 послухай, повтори в.2,с.98 прослухай і покажи |
В.4,с.99 прочитай та обери |
В.5,с.99 Гра «Торкнися голови» |
В.3,с.99 Подивись і скажи |
В.2,с.98 утвори речення She has got … |
|
В.4,с.99 читати, опрацювати нові слова |
75 |
Моє обличчя. |
Здоров’я та безпека |
Частини тіла: Blond, hair, eyes, short, nose, mouth, ears |
Структура Have/has got |
в. 1,с. 100 послухай, повтори в.2,с.100 прослухай, покажи і скажи |
В.4,с.101 прочитай та обери |
В.5,с.101 Гра «Мій друг» |
В.3,с.101 Подивись і скажи |
В.2,с. 100 Опишіть Викки |
|
В.2,с. 100 Опишіть Бетті (письмово), опрацювати нові слова |
76 |
Мій батько розумний. |
Здоров’я та безпека |
Mother, father, cousin, brother, sister, strong, clever, tall, young, old, short, fat, slim |
Вживання дієслова to be в теперішн. неозначеному часі How old is your…? Кількісні числівники 1-20 |
в. 1,с. 102 послухай, повтори в.2,с.102 прослухай, з’єднай і скажи |
В.4,с.103 прочитай та покажи |
В.5,с.103 Гра «Мій друг» |
В.3,с.103 Подивись і скажи |
В.2,с. 102 Опишіть Павла |
|
В.2,с. 102 Опишіть Тараса (письмово), опрацювати нові слова |
77 |
Вона втомлена. |
Здоров’я та безпека |
Happy, surprised, sad, scared, tired, bored, angry, |
Вживання дієслова to be в теперішн. неозначеному часі Кількісні числівники 1-20 |
в. 1,с. 104 послухай, прочитай і розіграй в.3,с.105 прослухай і скажи
|
В.4,с.105 прочитай |
В.5,с.105 Гра «Вона втомлена» |
В.2,с.104 подивись, запитай і дай відповідь |
Картка |
|
В.4,с.105 прочитай, опрацювати нові слова |
78 |
Зніми цей капелюх. |
Здоров’я та безпека |
T-shirt, shoes, skirt, trousers, jacket, hat |
Put on/Take off I have got…. |
в. 1,с. 106 послухай, прочитай і розіграй в.3,с.107 подивись, прослухай і покажи |
В.4.,с.107 прочитай |
В.5,с.107 Гра «Зніми цей капелюх» |
В.2,с.106 подивись, з’єднай і скажи |
В.5,с.107 утворити речення з Put on |
|
В.5,с.107 утворити речення з Take off (письмово), опрацювати нові слова |
79 |
Мені подобається жовтий светр. |
Здоров’я та безпека |
T-shirt, shoes, skirt, trousers, jacket, hat, sweater |
Like/don’t like Likes/doesn’t like |
в. 1,с. 108 послухай і розіграй в.3,с.108 прослухай і покажи
|
В.4,с.108 прочитай |
В.5,с.108 Гра «Їй подобається жовтий светр» |
В.2,с.108 Подивись і скажи |
В.2,с.108 Скласти речення за зразком |
|
Опрацювати слова с.98,100,102 |
80 |
Яв кепці. |
Здоров’я та безпека |
Jeans, dress, tracksuit, cap |
To be wearing … |
в. 1,с. 109 послухай, прочитай і розіграй в.3,с.110 прослухай і з’єднай
|
В.2,с.109 Прочитай і покажи |
В.5,с.108 Гра «Пам’ять» |
В.4,с.110 Подивись і скажи |
Склади опис сусіда по парті |
|
Опрацювати слова 104,106 |
81 |
Ти у джинсах. |
Здоров’я та безпека |
T-shirt, shoes, skirt, trousers, jacket, hat, sweater, jeans, dress, tracksuit, cap |
Is she wearing…? |
в. 1,с. 111 послухай, прочитай і розіграй в.4,с.112 прослухай і покажи
|
В.2,с.111 прочитай, подивись і обери |
В.3,с.112 запитай і дай відповідь |
В.3,с.112подивись, запитай і дай відповідь |
В.3,с.112 (1) Опиши фото |
|
Підготуватися до сл. диктанту: T-shirt, shoes, skirt, trousers, jacket, hat |
82-83 |
Де моя кепка? |
Здоров’я та безпека |
Shirt, socks, |
Прийменники місця Where is/are? It is/They are in/on/under the… |
в. 1,с. 113 послухай, прочитай і розіграй
|
В.4,с.114 прочитай і покажи |
В.5,с.114 подивись в покажи |
В.2,с.113 запитай та дай відповідь |
В.2,с.113 знайди слова |
|
Підготуватися до сл. диктанту: sweater, jeans, dress, tracksuit, cap |
84 |
Ми – творчі. |
Здоров’я та безпека |
Mother, father, cousin, brother, sister, strong, clever, tall, young, old, short, fat, slim |
Структура Have/has got To be wearing … |
В.3,с.114 – прослухай і з’єднай |
В.4,с.114 прочитай і покажи |
в. 1,с. 113 прочитай і розіграй
|
в. 1,с. 113 прочитай і розіграй
|
В.6,с.114 проектна робота |
|
Проектна робота: опис свого друга (письмово) |
85 |
Час історій. Повторення |
Здоров’я та безпека |
T-shirt, shoes, skirt, trousers, jacket, hat, sweater, jeans, dress, tracksuit, cap |
Структура Have/has got To be wearing … |
Аудіювання розповідей учнів |
Картка |
В. 2,с.116 розіграти в парах |
Розповіді учнів про свого друга/подругу |
Картка |
|
Підготуватися до сл. диктанту: strong, clever, tall, young, old, short, fat, slim |
86 |
Повторення |
Здоров’я та безпека |
Частини тіла: Head, arms, hands, fingers, legs, feet toes, Blond, hair, eyes, short, nose, mouth, ears |
Структура Have/has got To be wearing … |
в.1,с.116 послухай, покажи й повтори |
Картка |
|
В. 1,с.96 Гра «Кубики» |
В.3,с.118 знайди та випишить 14 слів |
|
Читати в.4а,с.99, в.4а,с.101, В.4а,с.103 |
Тема 7. Природа - Our world (13 уроків) |
|||||||||||
87 |
Щаслива зима. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Snowy, cold, snowballs, winter, snowman, sledging, throw |
Let’s go… Look! Oops!
|
В.1,с.119 прослухай, прочитай й розіграй В.2,с.119 прослухай і покажи |
В.4.,с.120 прочитай, подивись і покажи на малюнку дітей |
В.5,с.120 Гра «Здогадайся хто?» |
В.3,с.120 подивись, здогадайся і скажи |
В.3,с.120 подивись, здогадайся і напиши |
|
Опрацювати нові слова, в.4,с.120 читати |
88 |
Прохолодна весна. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Spring, cool, warm, sunny, a bird |
Теперішній тривалий час |
В.1,с.121 прослухай, прочитай й розіграй В.3,с.122 прослухай і скажи, так чи ні |
В.4а,с.122 прослухай, подивись і з’єднай |
В.5,с.122 Гра «Ти Плаваєшь» |
В.2,с.121подивись,запитай та дай відповідь |
картка |
|
В.4b, с.122 читати та дати відповідь письмово, опрацювати ЛО |
89 |
Спекотне літо. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Hot, sunny, summer, fine, beach, sandcastle, swimming, shell, ice-cream. |
Теперішній тривалий час, too |
В.1,с.123 прослухай, прочитай й розіграй В.2,с.123 прослухай і покажи |
В.4,с.124 Прочитай і скажи, малюнок А чи В |
В.3,с.124 з’эднай, запитай і дай відповідь |
Складання опису малюнка |
В.4,с.124 Випиши речення до малюнка А |
|
В.4,с.124 Випиши речення до малюнка В, опрацювати ЛО |
90 |
Яскрава осінь. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Autumn, windy, bright, rainy, umbrella, season |
Теперішній тривалий час |
В.1,с.125 прослухай, прочитай й розіграй В.3,с.125 прослухай, покажи й скажи |
В.4,с.126 прочитай і покажи |
Складання запитань про улюблену пору року. |
Складання опису малюнка |
В.2,с.125 склади речення і прочитай. |
|
опрацювати ЛО, скласти 2 речення про улюблену пору року (письмово) |
91 |
Яка домашня тваринка в тебе є? |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Turtle, tail, pet, hamster, goldfish, iguana, |
What pet have you got? |
В.1,с.127 прослухай, прочитай й розіграй В.2,с.127 прослухай і з’єднай |
В.4,с.128 прочитай і покажи |
В.5,с.128 вибири дом.улюбленця і поговори з другом |
В.3,с.128 склади слова й опиши домаш.улюбленців |
В.3,с.128 (1,2) склади слова й опиши домаш.улюбленців |
|
В.3,с.128 (3,4) склади слова й опиши домаш.улюбленців |
92 |
Наскільки довгий його хвіст? |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Turtle, tail, pet, hamster, goldfish, iguana, Head, hands, legs, eyes, nose, mouth, ears |
How long/big…? |
В.1,с.129 прослухай, прочитай й розіграй В.3,с.130 прослухай і покажи |
В.2,с.129 подивись, прочитай, з’єднай і дай відповідь |
В.2,с.129 подивись, прочитай, з’єднай і дай відповідь В.4,с.130 знайди слова, запитай і дай відповідь |
В.5,с.130 Гра «Вгадай мою тваринку» |
Проектна робота Опиши власного улюбленця |
|
Намалюй власного улюбленця, опрацюй ЛО |
93-94 |
Їдьмо на ферму! |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Farm, chickens, ducks, goat, cow, horse, pig, |
It’s a good idea! How many…? |
В.1,с.131 прослухай, прочитай й розіграй В.3,с.132прослухай і обери |
В.2,с.131 прочитай і розкажи |
В.4,с. 132 подивись і порахуй. Запитай і дай відповідь |
Розповіді учнів про свого улюбленця |
В.6,с.132 проектна робота
|
|
В.6,с.132 проектна робота (доробити проект) |
95 |
У зоопарку. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Bear, monkey, elephant, fox, Crocodile, lion, kangaroo, insect, penguin |
It’s … It has got… |
В.1,с.133 прослухай, й розіграй
|
В. 2,с.133 прочитай і покажи |
В.4,с.133 Гра «Що це за тваринка?» |
В.3,с.133 подивись і скажи |
Створи загадку про тварину з зоопарку |
|
Підготуватися до сл. диктанту: Farm, chickens, ducks, goat, cow, horse, pig, |
96 |
Чи люблять зебри фрукти? |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Bear, monkey, elephant, fox, Crocodile, lion, kangaroo, insect, penguin |
Do they like…? Does it like..? |
В.1,с.134 прослухай, й розіграй В.2,с.134 прослухай і з’єднай |
картка |
|
В.3,с.134 подивись, з’єднай і скажи |
Словниковий диктант |
|
Повторити ЛО с.119,121,123,125 |
97 |
Ми – творчі. |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|
|
|
В.4,с.137 Гра «Ферма/Зоопарк» |
|
В.4,с.134 Гра «Шалені літери» |
|
Підготуватися до сл. диктанту: season, winter, summer, spring, autumn. |
98 |
Час історій. Повторення |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Пори року, погода |
|
|
В.2,с.137 прочитай і покажи зайве слово |
|
В.1,с.136 гра «Кубики» |
Словниковий диктант В.3,с.137 проектна робота |
|
Підготуватися до сл. диктанту: Sunny, rainy, windy, cold, snowy |
99 |
Повторення |
Громадянська відповідальність |
Дні тижня, їжа, годинник |
Kate can dance. |
Аудіювання розповідей учнів |
В.2,с.75 прочитай і вкажи зайве слово |
.3,с.75 подивись і знайди відмінності |
Розповіді учнів |
Словниковий диктант. В 1,с. 74 Гра «Кубики» |
|
картка |
100 |
Повторення |
Громадянська відповідальність |
Park, play football, ride a bike, fly a kite, Frisbee, skip |
Always |
Аудіювання розповідей учнів |
В.2,с.97 подивись і прочитай |
В.3,с.97 прочитай і скажи, так чи ні. |
|
В.4,с.93 подивись і напиши відмінності |
|
картка |
101 |
Повторення |
Громадянська відповідальність |
Park, play football, ride a bike, fly a kite, Frisbee, skip |
Always |
Аудіювання розповідей учнів |
В.2,с.97 подивись і прочитай |
В.3,с.97 прочитай і скажи, так чи ні. |
|
В.4,с.93 подивись і напиши відмінності |
|
картка |