Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 4 класів загальноосвітнього навчального закладу
на І семестр 2019 – 2020 н.р.
Клас: 4-В
Укладено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 з урахуванням змін визначених Наказом МОН України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
(Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503)
Підручники: 1. О. Карпюк “English 4”. - Тернопіль, Астон, 2014 рік.
2. H. Mitchel .«Zoom In Special 4”. MM Publications, 2016.
Вчитель: В. Семенюк
І семестр ІІ семестр аудіювання – аудіювання –
читання – читання –
письмо – письмо –
говоріння – говоріння –
Програмові теми – 7
Теми І семестру: 1. Шкільне життя. 2. Природа і навколишнє середовище. 3. Я, моя сім'я і друзі.
Схвалено на засіданні ШМО вчителів іноземної мови Протокол №1 від 30.08.2019 р. |
Теми ІІ семестру:
|
І семестр 16Х2год. = 32 год.
№
|
Дата |
Скоригована |
Тематика ситуативного спілкування
спілкування Підтема |
Мовленнєві функції
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Домашнє завдання |
|||||||
фонетика |
лексика |
грам-ка |
аудіювання |
читання |
говоріння |
письмо |
|||||||||
Тема 1. Шкільне життя (9 год.) |
|||||||||||||||
1 |
|
|
Знову в школі
|
висловлювати вказівки та виконувати вказівки інших |
Вимова вивчених слів та виразів, достатня для розуміння |
sit down, stand up, touch, open, close |
Imperative, object pronouns |
Ex.1,2,3 p.2 Ex.5 p.3 |
Ex.1 p.2 |
|
Ex.7 p.3 |
Норми поведінки та правила спілкування у громадських місцях
Уміти працювати зі словником |
p.4,5, ex.1 – 3 WB |
||
2 |
|
|
Знову в школі |
висловлювати вказівки та виконувати вказівки інших |
Інтонація і наголос у словах |
hide, give, go out, cross the street, be careful |
|
Ex.1, p.4 |
Ex.1, р.4 |
Ex. 5, p.5 |
Ex.2,p.6 WB |
Активно застосовувати мову, яка вивчається |
Слова, p.6,7, ex.1,3 WB |
||
3 |
|
|
Шкільні правила |
називати шкільні правила |
Фонемат. опрацюван-ня нових ЛО |
throw litter in the bin, write on the wall and desk, chew gum, be quiet, stay here, rules |
can, must |
Ex.1, p.6 |
Ex.3, p.6
|
|
Ex.1, p.8 WB |
Сприймати новий досвід, застосовувати спостереження, здогадку, запам’ятовування
|
Ex.3,4,5, p. 7 WB |
||
4 |
|
|
Правила класу |
називати шкільні правила |
Інтонація розповідно-го та заперечного речення |
|
can, must |
Ex.4,5 p.7 |
|
Ex.6, p.7 |
Ex.6, p. 7 WB |
Активно застосовувати мову, яка вивчається |
Ex.3,4, p.9 WB *створити постер із правилами класу |
||
5 |
|
|
Розклад уроків |
запитувати про шкільні предмети та давати відповіді на ці запитання
|
особливості інтонації |
subject, Maths, Ukrainian, English, Reading, Sport (PE), Art, Music, History |
|
p.23 (Karpiuk) |
|
|
|
Ефективно співпрацювати під час парної роботи
|
скласти свій розклад уроків, повтор. слова |
||
6 |
|
|
Школи у Великобританії |
порівнювати шкільне життя у різних країнах |
особливості інтонації |
starts/ finishes |
|
p.21 |
p.21 |
|
Word dictation |
Уміння проводити паралель між культурами
|
Ex.2, p.16 WB |
||
7 |
|
|
Школи в Україні |
порівнювати шкільне життя у різних країнах |
Вимова вивчених слів та виразів, достатня для розуміння |
|
|
|
p. 122 |
|
|
Уміння проводити паралель між культурами
|
підгот. до дом. чит. |
||
8 |
|
|
Домашнє читання “Primary Schools in England” |
порівнювати шкільне життя у різних країнах |
|
primary, Graveney, Gedar Grove, a break |
|
|
Ex.1, p.27 (Karp) |
Ex.2, p.44 (Karp) |
|
. |
підготувати розповідь про своє шкільне життя |
||
9 |
|
|
Моє шкільне життя. Узагальн. і повтор. вивченого |
Робити короткі повідомлення про своє шкільне життя |
|
|
|
|
Ex.3,4, p. 19 |
Ex.1, p.18 Презентація міні-проектів |
Ex. 5, p.19 |
Узагальнювати і презентувати інформацію. Слідкувати за презентованою інформацією |
Ex.4, p.19 |
||
Тема 2. Природа і навколишнє середовище (8год.) |
|||||||||||||||
10 |
|
|
Природа в різні пори року |
Надавати інформацію, описувати |
Фонетичне опрацювання лексики уроку |
cool, warm, cloudy, windy, frosty, leaves, the sky, clouds, wet, muddy |
Безособові речення |
Ex. 1, p.98 (Karpiuk) |
Ex. 2,3 p.98 (Karpiuk) |
|
Ex.4, p.99 |
уважно стежити за презентованою інформацією
Застосовувати інші компетенції, щоб діяти в навчальній ситуації |
повторити слова
|
||
11 |
|
|
Природа в різні пори року |
Надавати інформацію, описувати |
|
|
Ex.1, p.100 (Karpiuk) |
Ex.1, p.100 (Karp.) |
|
Ex.2, p.101 (Karp.) |
|
підготув. до диктанту |
|||
12 |
|
|
Моя улюблена пора року |
описувати улюблену пору року |
Інтонація розповідних речень |
|
|
|
|
|
Диктант |
|
описати улюблену пору року за зразком |
||
13 |
|
|
Дикі та свійські тварини |
повідомляти про наявність чогось |
Вимова закінчень множини іменників |
cow, mice, snake, elephant, parrot… |
plurals |
Ex.1, p.8 Ex.4, p.9 |
Ex.2, p.8 |
Ex.5, p.9 |
Ex.6, p.9 |
Стежити за презентованою інформацією
|
Ex.1-3, p. 10 (WB) |
||
14 |
|
|
Одяг для домашніх улюблен-ців |
повідомляти про особливості тварин |
Вимова закінчень множини іменників |
jacket, jumper, T-shirt, jeans |
plurals |
Ex. 1, p.10 |
Ex.3, p.10 |
Ex.6, p.11 |
|
Ефективно співпрацювати в парі |
Ex.3,4, p. 13 WB |
||
15 |
|
|
Тварини в Україні |
повідомляти про особливості тварин |
особливості інтонації |
dolphin, deer, duck, eagle, moose, squirrel, bear |
Numerals 1-100 |
|
Ex.1,2, p.124 |
Ex.4, p.13 |
|
|
повторити слова, ex.2 p.124, скласти власні речення |
||
16 |
|
|
Описуємо тварин |
описувати тварину за поданим зразком |
особливості інтонації |
|
|
|
|
|
опис тварин за зразкому групах |
Ефективно працювати в групі
|
підготувати проект “My Favourite Animal” |
||
17 |
|
|
Моя улюблена тварина. Узагальн. і повтор. вивченого |
описувати улюблену тварину |
особливості інтонації |
|
|
|
|
Захист проектів Робота з порт-фоліо |
|
Стежити за презентованою інформацією |
p.36,37 |
||
Тема 3. Я, моя сім'я і друзі (Місце проживання) |
|||||||||||||||
18 |
|
|
Населені пункти |
повідомляти про місцезнаходження об’єктів у місті |
Фонетичне опрацювання лексики |
city, town, country, village, Rivne, Ukraine, Kyiv |
Prepositions of place |
Ex.1-3, p. 22 |
Ex.1,6, p. 22-23 |
|
|
Знання культурних реалій, пов’язаних з повсякденним життям
|
Ex. 1-3, p.20 |
||
19 |
|
|
Магазини у моєму місті |
запитувати та відповідати про місцезнаходження об’єктів у місті |
особливості інтонації |
supermar-ket, market, bookshop, shoe shop, toy shop |
Prepositions of place |
Ex.4,5, p.23 |
|
Ex.6, p.23 |
Ex.5, p.21 WB |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Ex. 4, p. 22 WB, повтор. слова |
||
20 |
|
|
Покупки в супер-маркеті |
робити пропозицію та реагувати на неї |
Фонет. опрац. нових ЛО |
buy, do shopping, chocolate, crisps, ice-cream, coffee, tea, orange juice |
Present Continuous |
Ex. 1,2, p. 24
Ex.4, p. 25
|
Ex.4, p.23 WB |
Ex.5, p.25 |
Ex.6 p.25 |
Дотримання правил ввічливості Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Ex.1,2, p.22 WB
|
||
21 |
|
|
Покупки з друзями |
робити пропозицію та реагувати на неї |
розігрування діалогу з використанням відповідної інтонації |
hot dog, water, umbrella, train station, bus stop, hungry, thirsty |
Present Continuous because |
Ex. 1, p.26 Ex. 5, p.27 |
Ex.1,3, p. 26 |
Ex.6, p. 27 |
Ex. 7, p. 27 Ex. 5, p. 25 WB |
Дотримання правил ввічливості Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Ex.1-3, p.24-25 WB |
||
22 |
|
|
Мої друзі такі різні! |
порівнювати предмети за певними критеріями
|
наголос у словах |
tall - taller, thin-thinner, old-older |
Compara-tives |
Ex.1, p.30
|
Ex.1, p.30 Ex.7, p.31 |
Ex. 5,p 31
|
Ex. 6 p.31 |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ex.1,2, p.28 WB |
||
23 |
|
|
Мої друзі – ерудити |
порівнювати предмети за певними критеріями
|
Фонет. опрац. нових ЛО |
river, mountain, castle, building, high-higher-the highest |
Compara-tives |
Ex.1, p.32 |
Ex.4, p. 33 |
Ex.4, p. 33 |
|
|
Ex. 1,2 p. 30 WB |
||
24 |
|
|
Улюблені магазини |
Презентувати інформацію
|
Інтонування зв'язного мовного потоку |
|
|
Ex.1, p.34 |
p.35 |
Work on project |
Ex. 5,6, p27 |
|
підготув. до дом. чит. |
||
25 |
|
|
Домашнє читання. “Shops” |
|
|
shopping centre, Belltown, neighbourhood |
|
|
p. 41
|
|
|
|
підготув. проект “Shops in My City” |
||
26 |
|
|
Узагальн. і повтор. вивченого матеріалу |
Узагальнювати і презентувати отриману інформацію |
Інтонування зв'язного мовного потоку |
|
|
|
p. 38,39
|
Project presentation |
|
|
Review |
||
27 |
|
|
Контрольна робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
28 |
|
|
Контрольна робота: читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
29
|
|
|
Контрольна робота: письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
30 |
|
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
31 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
32 |
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1