Календарне планування факультативу з інформатики для 8 класу

Про матеріал
Програма “Цифрова та медіаграмотність” для 8 класу інтегрованого курсу за вибором/факультативу (Інформатична освітня галузь, Мовно-літературна освітня галузь, Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь, Мистецька освітня галузь за НУШ; Освітні галузі “Технології, “Мови і літератури”, “Мистецтво” - Державний стандарт базової та середньої освіти 2012-2013 р.р. ) Автори: Саражинська Н.А., Якуба С.Ю.
Перегляд файлу

Програма “Цифрова та медіаграмотність” для 8      класу

інтегрованого курсу за вибором/факультативу (Інформатична освітня галузь, Мовно-літературна освітня галузь, Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь, Мистецька освітня галузь за НУШ; Освітні галузі “Технології, “Мови і літератури”, “Мистецтво” - Державний стандарт базової та середньої освіти 2012-2013 р.р. ) Автори: Саражинська Н.А., Якуба С.Ю.

 

Унікальність даного курсу полягає в тому, що існуючі програми медіаграмотності або мають за мету “формування теоретичної бази знань” без компетентністної та практичної складової використання цифрових інструментів, без безпосередньої творчої активності учнів й організації співпраці, або мають досить вузьку мету - націлені лише на вміння “розпізнавати фейки й пропаганду” .

 Актуальність курсу “Цифрова та медіаграмотність” пояснюється необхідністю детального вивчення учнями складових сучасних медіа, формування вміння їх сприймати, створювати власні повідомлення, створювати їх спільно й усвідомлювати, що кожен уже є реальним творцем ЗМІ (засобів масової інформації).

Мета курсу: формування цифрових компетенцій через удосконалення навичок цифрової грамотності та розвитку медіаграмотності шляхом практичної діяльності з цифровими інструментами з перших днів навчання дитини в закладах освіти. Ключові цільові аспекти курсу - основні навички 21-ого століття: цифрове громадянство, спілкування, співпраця, критичне мислення.

Завдання курсу:

● формування культури сприймання сучасного цифрового медіаконтенту, його аналізу й усвідомленої орієнтації в інформаційних потоках;

● розвиток культури сприймання, створення та інтерпретації текстів, графічних зображень, відео, аудіо, та комбінованих;

 ● формування культури створення та поширення власного медіаконтенту;

● розвиток готовності висловлювати власні судження, в тому числі й через публічні виступи, презентувати власні ідеї;

● становлення толерантних контактів з іншими людьми;

● формування навички позитивного спілкування з використанням цифрових технологій;

● розвиток навички захисту приватного простору, уміння дбати про свою особисту безпеку та здоров’я та безпеку і здоров’я інших людей;1

● розвиток логічного, алгоритмічного, критичного мислення;

● використання цифрових технологій та медіаконтенту для самовираження, творчої самореалізації.

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

Медійна інформація.

1

 

Управління медіаконтентом.

 

2

 

Кіно, як засіб візуальної комунікації.

 

3

 

Елементи кіноіндустрії.

 

Графіка.

4

 

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів на шарах.

 

5

 

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів на шарах.

 

6

 

Побудова зображень з графічних примітивів.

 

7

 

Побудова зображень з графічних примітивів.

 

8

 

Перетворення формату зображення.

 

Візуалізація пошукових даних.

9

 

Тенденції пошуку в Google.

 

10

 

Візуалізація популярних пошукових запитів. Порівняння пошукових запитів.

 

11

 

Рейтинги. (Google Trends та Visualizin Google data)

 

Ігри.

12

 

Ігрові жанри

 

13

 

Розважальні та навчальні ігри.

 

14

 

Ключові елементи гри.

 

15

 

Художні концепції відеоігр.

 

16

 

Визначена багатоваріантість ігрового процесу.

 

17

 

Вікові обмеження.

 

18

 

Віртуальна та доповнена реальність.

 

Соціальні мережі.

19

 

Модель використання соціальних мереж.

 

20

 

Стратегія спільного навчання, співпраці в соціальних мережах.

 

21

 

Персональний профіль.

 

22

 

Доступ до контенту інших персональних сторінок.

 

23

 

Спільноти як суспільне явище.

 

24

 

Пошук інформації в спільнотах.

 

25

 

Дописи.

 

26

 

Створення та модерування спільноти.

 

27

 

Безпека в соціальних мережах.

 

Створення мобільних додатків.

28

 

Середовище розробки мобільних додатків..

 

29

 

Комбінація графічного середовища розробки з візуальною мовою програмування.

 

30

 

Режим дизайнера.

 

31

 

Тестування додатків. Інструменти візуалізації

 

32

 

Додатки з декількома екранами.

 

33

 

Додатки з функцією малювання на полотні.

 

34

 

Списки для візуального сприймання.

 

35

 

Підсумкове заняття

 

 

docx
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
1294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку