Календарне планування факультативу з інформатики для 9 класу

Про матеріал
Програма “Цифрова та медіаграмотність” для 9 класу інтегрованого курсу за вибором/факультативу (Інформатична освітня галузь, Мовно-літературна освітня галузь, Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь, Мистецька освітня галузь за НУШ; Освітні галузі “Технології, “Мови і літератури”, “Мистецтво” - Державний стандарт базової та середньої освіти 2012-2013 р.р. ) Автори: Саражинська Н.А., Якуба С.Ю.
Перегляд файлу

Програма “Цифрова та медіаграмотність” для 9      класу

інтегрованого курсу за вибором/факультативу (Інформатична освітня галузь, Мовно-літературна освітня галузь, Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь, Мистецька освітня галузь за НУШ; Освітні галузі “Технології, “Мови і літератури”, “Мистецтво” - Державний стандарт базової та середньої освіти 2012-2013 р.р. ) Автори: Саражинська Н.А., Якуба С.Ю.

 

Унікальність даного курсу полягає в тому, що існуючі програми медіаграмотності або мають за мету “формування теоретичної бази знань” без компетентністної та практичної складової використання цифрових інструментів, без безпосередньої творчої активності учнів й організації співпраці, або мають досить вузьку мету - націлені лише на вміння “розпізнавати фейки й пропаганду” .

 Актуальність курсу “Цифрова та медіаграмотність” пояснюється необхідністю детального вивчення учнями складових сучасних медіа, формування вміння їх сприймати, створювати власні повідомлення, створювати їх спільно й усвідомлювати, що кожен уже є реальним творцем ЗМІ (засобів масової інформації).

Мета курсу: формування цифрових компетенцій через удосконалення навичок цифрової грамотності та розвитку медіаграмотності шляхом практичної діяльності з цифровими інструментами з перших днів навчання дитини в закладах освіти. Ключові цільові аспекти курсу - основні навички 21-ого століття: цифрове громадянство, спілкування, співпраця, критичне мислення.

Завдання курсу:

● формування культури сприймання сучасного цифрового медіаконтенту, його аналізу й усвідомленої орієнтації в інформаційних потоках;

● розвиток культури сприймання, створення та інтерпретації текстів, графічних зображень, відео, аудіо, та комбінованих;

 ● формування культури створення та поширення власного медіаконтенту;

● розвиток готовності висловлювати власні судження, в тому числі й через публічні виступи, презентувати власні ідеї;

● становлення толерантних контактів з іншими людьми;

● формування навички позитивного спілкування з використанням цифрових технологій;

● розвиток навички захисту приватного простору, уміння дбати про свою особисту безпеку та здоров’я та безпеку і здоров’я інших людей;1

● розвиток логічного, алгоритмічного, критичного мислення;

● використання цифрових технологій та медіаконтенту для самовираження, творчої самореалізації.

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

Засоби масової комунікації.

1

 

Медіамеседж.

 

2

 

Точка зору, система переконань, подані в медіамесенджах.

 

3

 

Маніпулятивні медіамеседжі у телепередачах.

 

4

 

Репрезентація медійних текстів.

 

Відео.

5

 

Жанри відео.

 

6

 

Засоби приваблення цільової аудиторії.

 

7

 

Жанровий та сюжетний аналіз.

 

8

 

Контекстуальний аналіз змісту.

 

9

 

Створення та реагування власних відео.

 

10

 

Налаштування власного каналу в YouTube.

 

11

 

Принципи блогингу.

 

12

 

Опис відео: заголовок, зміст, теги. Списків відтворення.

 

13

 

Опис відео: заголовок, зміст, теги. Списків відтворення.

 

14

 

Налаштування приватності.

 

15

 

Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

 

16

 

Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

 

Графічна візуалізація даних.

17

 

Візуалізація як спосіб розуміння даних.

 

18

 

Графічні пакети візуалізації.

 

19

 

Інфографіка як спосіб візуалізації даних.

 

20

 

Служби аналітичних та статистичних даних.

 

21

 

Візуалізація статистичних даних веб-сайтів.

 

22

 

Збір, структурування та візуалізація аналітичних даних.

 

23

 

Збір, структурування та візуалізація аналітичних даних.

 

Соціальна культура.

24

 

Спілкування в соціальних мережах.

 

25

 

Захист персональних даних.

 

26

 

Графічні об’єкти для дописів.

 

Створення мобільних додатків.

27

 

Компоненти мобільних додатків.

 

28

 

Роздільна здатність.

 

29

 

Медіа для створення мобільних додатків.

 

30

 

Медіа для створення мобільних додатків.

 

31

 

Обмін даними.

 

32

 

Соціальна комунікація для зворотнього зв’язку між користувачами додатку.

 

33

 

Сенсори.

 

34

 

Спільна розробка мобільних додатків.

 

35

 

Підсумковий урок

 

35

 

Підсумковий урок

 

 

 

docx
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку