Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5-А, класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником
Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»
II семестр
№ |
Примітки |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||
Харчування |
||||||||||||||
55 |
|
08.01 (пн) |
Гарний та смачний. Смаколики SB, pp. 61-62 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Групова дискусія щодо їжі та ресторанів |
Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms |
|
Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами. |
WB p. 48, ex. A, B |
+ |
|
56 |
|
09.01 (вт) |
Моя улюблена їжа. SB, p. 63 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns |
Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі. |
WB p. 49, ex. C, D, E |
+ |
|
57 |
|
11.01 (чт)
|
Давай замовимо! SB, p. 64 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake) |
Інсценування діалогу |
Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 50, ex. A, B |
+ |
|
58 |
|
15.01 (пн) |
Їжа. SB, p. 65 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Countable and uncountable nouns (some-any) |
Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками. |
WB p. 51, ex. C, D, E |
+ |
|
59 |
|
16.01 (вт) |
Ти те, що ти їсиш. SB, p. 66 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення здорового способу життя |
Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування. |
WB p. 52, ex. A, B, С |
+ |
|
60 |
|
17.01 (ср) |
Скільки їжі ти вживаєш? SB, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання) |
Робота в групі: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
How much? /How many? |
Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички. |
WB p. 53, ex D, E, F |
+ |
|
61 |
|
18.01 (чт) |
Факти про їжу SB, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання |
Вживає нову лексику усно та письмово. |
WB p. 54, ex. A |
+ |
|
62 |
|
22.01 (пн) |
Факти про їжу. SB, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ / |
|
Розрізняє звуки / g / та / dʒ / Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 54, ex. B |
+ |
|
63 |
|
23.01 (вт) |
Сніданок, обід та вечеря SB, p. 70 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення харчування |
Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog |
|
Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання. |
WB p. 55, ex. A |
+ |
|
64 |
|
25.01 (чт) |
Що ти звичайно їсиш на сніданок? SB, p. 71 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та трансформація речень |
Опис уподобань у харчуванні в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Avoiding repetitions |
Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово. |
WB p. 55, ex. B, C |
+ |
|
65 |
|
29.01 (пн) |
Їжа в Україні |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
|
|
|
|
Проєктна робота |
+ |
|
66 |
|
30.01 (вт) |
Round-up Гарний та смачний. Підсумки SB, p. 72 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про улюблену їжу, продукує прості речення про здорові звички усно та письмово, вживає some/any з іменниками. |
WB pp. 56, ex. A, B, C, D |
+ |
|
67 |
|
31.01 (ср) |
Проєктна робота. Ми те, що ми їмо! |
|
|
|
|
|
|
|
Зробити проєкт. |
|
+ |
68 |
|
01.02 (чт) |
Діагностична робота. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
|
|
|
WB p. 57, ex. E, F, G |
|
+ |
Свята та традиції. Природа. |
|||||||||||||
69 |
|
05.02 (пн) |
Події. Час для вечірки SB, pp. 73-74 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday |
Prepositions of time (in+ month, on+ date) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу. |
WB p. 58, ex. A, B, C |
+ |
|
70 |
|
06.02 (вт) |
Місяці. SB, p. 75 |
■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання запрошення на вечірку в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Like /love/ enjoy/ hate + ing |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку. |
WB p. 59, ex. D, E, F |
+ |
|
71 |
|
08.02 (чт) |
Погода чи негода. SB, p. 76 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення погодних умов |
Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain |
Prepositions of time (in+ season) |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року. |
WB p. 60, ex. A, B |
+ |
|
72 |
|
12.02 (пн) |
Яка сьогодні погода? SB, p. 77 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис погодних умов у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/. |
Present Progressive (affirmative and negative) |
Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/. |
WB p. 61, ex. C, D, E |
+ |
|
73 |
|
13.02 (вт) |
Врятувати тварин SB, p. 78 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення тварин під загрозою вимирання |
Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку. |
WB p. 62, ex. A, B, C |
+ |
|
74 |
|
14.02 (ср) |
Що це за тварина? SB, p. 79 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes) |
Робота в парах, гра: Guessing Game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Progressive (questions – short answers) |
Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин. |
WB p. 63, ex. D, E |
+ |
|
75 |
|
15.02 (чт) |
Давай відсвяткуємо. SB, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення фестивалів та свят |
Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята. |
WB p. 64, ex. A, B |
+ |
|
76 |
|
19.02 (пн) |
Як ти святкуєш свята? SB, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання |
Опис фестивалю у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple and Present Progressive |
Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю. |
WB p. 64, ex. C |
+ |
|
77 |
|
20.02 (вт) |
Найкращі побажання. SB, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах: обговорення свят |
Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday! Congratulations! Happy New Year! |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі. |
WB p. 65, ex. A, B |
+ |
|
78 |
|
22.02 (чт) |
Листування з другом. SB, p. 83 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the gaps) |
Індивідуальне написання листа кузині |
Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now. |
|
Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails. |
WB p. 65, ex. C |
+ |
|
79 |
|
26.02 (пн) |
Свята навколо світу. Culture Page 3 SB, pp. 85-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) |
Читання текстів та виконання завдання (filling in the table) Груповий спів пісні |
Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc |
|
|
WB p. 67, ex. E, F, G |
+ |
|
80 |
|
27.02 (вт) |
Round-up Події. Підсумки. SB, p. 84 |
■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails. |
WB p. 66, ex. A, B, C, D |
|
+ |
81 |
|
28.02 (ср) |
Наука веселки p. 115 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Do an experiment! |
+ |
|
82 |
|
29.02 (чт) |
Традиції святкування. |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Написати речення про святкування ДН. |
+ |
|
83 |
|
04.03 (пн) |
Діагностична робота. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
+ |
Відпочинок і дозвілля. |
|||||||||||||
84 |
|
05.03 (вт) |
Що за досвід. Ти налякався? SB, pp. 87-86 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення життєвого досвіду |
Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny |
Past Simple of the verb ‘to be’(introduction) |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами. |
WB p. 68, ex. A, B |
+ |
|
85 |
|
07.03 (чт) |
Ти налякався? SB, p. 89 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple of the verb ‘to be’ |
Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому. |
WB p. 69, ex. С, D, E |
+ |
|
86 |
|
11.03 (пн) |
Любий щоденнику… SB, p. 90 |
бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.) |
|
Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
WB p. 70, ex. A, B |
+ |
|
87 |
|
12.03 (ср) |
Любий щоденнику SB, p. 91 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення з метою опису минулих подій |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/. |
Past Simple (affirmative) |
Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. |
WB p. 70, ex. С, D |
+ |
|
88 |
|
13.03 (ср) |
Що трапилося? SB, p. 92 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання |
Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту |
To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried |
Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see в минулому часі. |
WB p. 71, ex. A, B |
+ |
|
89 |
|
14.03 (чт) |
Інтервʼю. SB, p. 93 |
■ бере участь у коротких рольових іграх |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple (negative – questions) |
Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому. |
WB p. 71, ex. С |
+ |
|
90 |
|
18.03 (пн) |
Класний фільм. SB, p. 94 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення улюбленого жанру фільму |
A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film |
Прийменники часу in + year. |
Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі. |
WB p. 72, ex. D,E |
+ |
|
91 |
|
19.03 (вт) |
Твій улюблений фільм. SB, p. 95 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому ■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions) |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple vs Present Simple |
Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі. |
WB p. 73, ex. A,B,C |
+ |
|
92 |
|
21.03 (чт) |
День, що запам’ятається SB, p. 96 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення дозвілля |
Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах. |
WB p. 74, ex. D,E |
+ |
|
93 |
|
01.04 (пн) |
Цікавий день в твоєму житті. SB, p. 97 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому
|
Читання тексту та виконання завдання (ordering) |
Опис цікавого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Linking words/phrases |
Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії. |
WB p. 75, ex. A,B,C |
+ |
|
94 |
|
02.04 (вт) |
Round-up Що за досвід! Підсумки. SB, p. 98 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple. |
WB, pp. 76- 77, ex. A, B, C, D, E, F, G, H |
|
+ |
95 |
|
03.04 (ср) |
Діагностична робота. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
|
+ |
Подорож. Україна. Країни виучуваної мови. |
|||||||||||||
96 |
|
04.04 (чт) |
Побачити світ. SB, p. 99-100 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Transport: train, plane, car, coach, ship, foot |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
WB p. 78, ex. A, B |
+ |
|
97 |
|
08.04 (пн) |
Подорожуючи. SB, p. 101 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: обговорення майбутніх планів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘to be going to’ |
Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього. |
WB p. 79, ex. С, D, E |
+ |
|
98 |
|
09.04 (вт) |
Кемпінг SB, p. 102 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння правил безпеки |
Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions) |
Інсценування діалогу |
A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту. |
WB p. 80, ex. A, B |
+ |
|
99 |
|
11.04 (чт) |
Безпечні правила для кемпінгу. SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Future ‘will’ |
Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами. |
WB p. 80, ex. С,D |
+ |
|
100 |
|
15.04 (пн) |
Новий досвід SB, p. 104 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Групове обговорення прочитаного тексту |
Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing |
Минулий та майбутній час |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 81, ex. A, B, С |
+ |
|
101 |
|
16.04 (вт) |
Час для вечірки. SB, p. 105 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: обговорення активного відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparative Forms |
Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 82, ex. D, E |
+ |
|
102 |
|
17.04 (ср) |
Усе про країну. SB, p. 106-107 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групова дискусія, написання листівки про свою країну. |
Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/. |
Superlative forms |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово. |
WB p. 83, ex. A, B, С |
+ |
|
103 |
|
18.04 (чт) |
На канікулах SB, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 84, ex. D,E |
+ |
|
104 |
|
22.04 (пн) |
Побачити світ. На канікулах SB, p. 109 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using tenses |
Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу. |
WB p. 85, ex. A,B,C |
+ |
|
105 |
|
23.04 (вт) |
Round-up Побачити світ. Підсумки. SB, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу. |
WB p. 86, ex. A, B, C, D |
|
+ |
106 |
|
25.04 (чт) |
Culture page p. 111-112 Все про Лондон. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
Обговорення в парах визначних місць Лондона Груповий спів пісні |
|
|
|
Проєктна робота Make a flyer! |
+ |
|
107 |
|
01.05 (ср) |
Наука p. 116 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Проєктна робота Grow a bean plant! |
+ |
|
108 |
|
02.05 (чт) |
Діагностична робота. |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання та доповнення діалогів |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
WB p. 87 ex.E,F,G |
|
+ |
109 |
|
06.05 (пн) |
Підготовка до контролю розуміння на слух |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
+ |
|
110 |
|
07.05 (вт) |
Підготовка до контролю говоріння |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
|
+ |
111 |
|
09.05 (чт) |
Підготовка до контролю читання |
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
+ |
|
112 |
|
13.05 (пн) |
Підготовка до контролю письма |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions) |
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
+ |
|
113 |
|
14.05 (вт) |
Аналіз типових помилок |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Скласти речення за зразком |
+ |
|
114 |
|
15.05 (ср) |
Повторення. Шкільне прладдя. |
|
|
Читання та доповнення діалогів |
Написання електронного листа другу |
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
+ |
|
115 |
|
16.05 (чт) |
Повторення Країни.Національності. |
|
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
|
+ |
116 |
|
20.05 (пн) |
Повторення Професії. |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Написання електронного листа другу |
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
+ |
|
117 |
|
21.05 (вт) |
Повторення Дні тижня
|
|
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
|
+ |
118 |
|
23.05 (чт) |
Повторення Музичні інструменти |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
+ |
|
119 |
|
27.05 (пн) |
Повторення Одяг. |
|
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
|
|
+ |
120 |
|
28.05 (вт) |
Підсумковий урок |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Pair work activities p. 117-119 |
|
|
|
Скласти речення за зразком |
+ |
|
121 |
|
29.05 (ср) |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
122 |
|
30.05 (чт) |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Календарно-тематичне планування до курсу Full Blast Plus 1 пілотний проєкт