Календарне планування Full Blast plus 5 II семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795 Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5-А класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast» II семестр
Перегляд файлу

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5-А, класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником

Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»

 

II семестр

Примітки

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Синхронно

Асинхронно

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Харчування

 

55

 

08.01

(пн)

Гарний та смачний. Смаколики

SB, pp. 61-62

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 48,

ex. A, B

+

 

56

 

09.01

(вт)

Моя улюблена їжа.

SB, p. 63

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.

WB p. 49,

ex. C, D, E

+

 

57

 

11.01

(чт)

 

Давай замовимо!

SB, p. 64

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 50,

ex. A, B

+

 

58

 

15.01

(пн)

Їжа.

SB, p. 65

■ бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

WB p. 51, ex. C, D, E

+

 

59

 

16.01

(вт)

Ти те, що ти їсиш.

SB, p. 66

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.

WB p. 52, ex. A, B, С

+

 

60

 

17.01

(ср)

Скільки їжі ти вживаєш?

SB, p. 67

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.

WB p. 53, ex D, E, F

+

 

61

 

18.01

(чт)

Факти про їжу

SB, p. 68

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

Вживає нову лексику усно та письмово.

WB p. 54,

ex. A

+

 

62

 

22.01

(пн)

Факти про їжу.

 SB, p. 69

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

Розрізняє звуки / g / та / dʒ /

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

WB p. 54,

ex. B

+

 

63

 

23.01

(вт)

Сніданок, обід та вечеря

SB, p. 70

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання.

WB p. 55,

ex. A

+

 

64

 

25.01

(чт)

Що ти звичайно їсиш на сніданок?

SB, p. 71

■ бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

WB p. 55,

ex. B, C

+

 

65

 

29.01

(пн)

Їжа в Україні

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

 

Проєктна робота

+

 

66

 

30.01

(вт)

Round-up

Гарний та смачний. Підсумки

SB, p. 72

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про улюблену їжу, продукує прості речення про здорові звички усно та письмово, вживає some/any з іменниками.

WB pp. 56, ex. A, B,

C, D

+

 

67

 

31.01

(ср)

Проєктна робота.

Ми те, що ми їмо!

 

 

 

 

 

 

 

Зробити проєкт.

 

+

68

 

01.02

(чт)

Діагностична робота.

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

 

 

 

WB p. 57, ex. E, F, G

 

+

Свята та традиції. Природа.

69

 

05.02

(пн)

Події. Час для вечірки

SB, pp. 73-74

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

WB p. 58, ex. A, B, C

+

 

70

 

06.02

(вт)

Місяці.

SB, p. 75

■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

WB p. 59, ex. D, E, F

+

 

71

 

08.02

(чт)

Погода чи негода.

 SB, p. 76

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

WB p. 60,

ex. A, B

+

 

72

 

12.02

(пн)

Яка сьогодні погода?

SB, p. 77

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розрізняє

безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/.

WB p. 61, ex. C, D, E

+

 

73

 

13.02

(вт)

Врятувати тварин

SB, p. 78

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку.

WB p. 62, ex. A, B, C

+

 

74

 

14.02

(ср)

Що це за тварина?

SB, p. 79

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин.

WB p. 63,

ex. D, E

+

 

75

 

15.02

(чт)

Давай відсвяткуємо.

SB, p. 80

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

WB p. 64,

ex. A, B

+

 

76

 

19.02

(пн)

Як ти святкуєш свята?

SB, p. 81

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю.

WB p. 64,

ex. C

+

 

77

 

20.02

(вт)

Найкращі побажання.

SB, p. 82

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі.

WB p. 65,

ex. A, B

+

 

78

 

22.02

(чт)

Листування з другом.

SB, p. 83

■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

WB p. 65,

ex. C

+

 

79

 

26.02

(пн)

Свята навколо світу.

Culture Page 3

SB, pp. 85-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc

 

 

WB p. 67, ex. E, F, G

+

 

80

 

27.02

(вт)

Round-up

Події. Підсумки.

SB, p. 84

■ бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails.

WB p. 66, ex. A, B, C, D

 

+

81

 

28.02

(ср)

Наука веселки

 p. 115

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота

Do an experiment!

+

 

82

 

29.02

(чт)

Традиції святкування.

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

 

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Написати речення про святкування ДН.

+

 

83

 

04.03

(пн)

Діагностична робота.

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

+

Відпочинок і дозвілля.

84

 

05.03

(вт)

Що за досвід. Ти налякався?

SB, pp. 87-86

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

WB p. 68,

ex. A, B

+

 

85

 

07.03

(чт)

Ти налякався?

SB, p. 89

■ бере участь у коротких простих діалогах

■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому.

WB p. 69, ex. С, D, E

+

 

86

 

11.03

(пн)

Любий щоденнику…

SB, p. 90

бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє  тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p. 70,

ex. A, B

+

 

87

 

12.03

(ср)

Любий щоденнику

SB, p. 91

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення з

метою опису минулих подій

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/.

Past Simple (affirmative)

Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. 

WB p. 70,

ex. С, D

+

 

88

 

13.03

(ср)

Що трапилося?

SB, p. 92

■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

WB p. 71,

ex. A, B

+

 

89

 

14.03

(чт)

Інтервʼю.

SB, p. 93

■ бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

– questions)

Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому.

WB p. 71,

ex. С

+

 

90

 

18.03

(пн)

Класний фільм.

SB, p. 94

■ бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

Прийменники часу in + year.

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі.

WB p. 72, ex. D,E

+

 

91

 

19.03

(вт)

Твій улюблений фільм.

SB, p. 95

■ бере участь у коротких простих діалогах

■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

■ бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(answering the questions)

Робота в парах

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

WB p. 73,

ex. A,B,C

+

 

92

 

21.03

(чт)

День, що запам’ятається

SB, p. 96

■ бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах.

WB p. 74,

ex. D,E

+

 

93

 

01.04

(пн)

Цікавий день в твоєму житті.

SB, p. 97

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

■ запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

WB p. 75,

ex. A,B,C

+

 

94

 

02.04

(вт)

 Round-up

Що за досвід! Підсумки.

SB, p. 98

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

WB, pp. 76-

77, ex. A, B,

C, D, E, F, G, H

 

+

95

 

03.04

(ср)

Діагностична робота.

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

 

+

Подорож. Україна. Країни виучуваної мови.

96

 

04.04

(чт)

Побачити світ.

SB, p. 99-100

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 78,

ex. A, B

+

 

97

 

08.04

(пн)

Подорожуючи.

 SB, p. 101

■ бере участь у коротких простих діалогах

■ обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього.

WB p. 79, ex. С, D, E

+

 

98

 

09.04

(вт)

Кемпінг

SB, p. 102

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння правил безпеки

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту.

WB p. 80,

ex. A, B

+

 

99

 

11.04

(чт)

Безпечні правила для кемпінгу.

SB, p. 103

■ бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 80,

ex. С,D

+

 

100

 

15.04

(пн)

Новий досвід

SB, p. 104

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 81, ex. A, B, С

+

 

101

 

16.04

(вт)

Час для вечірки.

SB, p. 105

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 82,

ex. D, E

+

 

102

 

17.04

(ср)

Усе про країну.

SB, p. 106-107

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово.

WB p. 83, ex. A, B, С

+

 

103

 

18.04

(чт)

На канікулах

SB, p. 108

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 84,

ex. D,E

+

 

104

 

22.04

(пн)

Побачити світ. На канікулах

SB, p. 109

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses

Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу.

WB p. 85,

ex. A,B,C

+

 

105

 

23.04

(вт)

 Round-up

Побачити світ. Підсумки.

SB, p. 110

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу.

WB p. 86, ex. A, B, C, D

 

+

106

 

25.04

(чт)

Culture page p. 111-112

Все про Лондон.

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона

Груповий спів пісні

 

 

 

Проєктна робота Make a flyer!

+

 

107

 

01.05

(ср)

Наука

 p. 116

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота Grow a bean plant!

+

 

108

 

02.05

(чт)

Діагностична робота.

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 87 ex.E,F,G

 

+

109

 

06.05

(пн)

Підготовка до контролю розуміння на слух

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

+

 

110

 

07.05

(вт)

Підготовка до контролю говоріння

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

 

+

111

 

09.05

(чт)

Підготовка до контролю читання

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

+

 

112

 

13.05

(пн)

Підготовка до контролю письма

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

+

 

113

 

14.05

(вт)

Аналіз типових помилок

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Скласти речення за зразком

+

 

114

 

15.05

(ср)

Повторення.

Шкільне прладдя.

 

 

Читання та доповнення діалогів

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

+

 

115

 

16.05

(чт)

Повторення

Країни.Національності.

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

 

+

116

 

20.05

(пн)

Повторення

Професії.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Написання електронного листа другу

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

+

 

117

 

21.05

(вт)

Повторення Дні тижня

 

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

 

+

118

 

23.05

(чт)

Повторення Музичні інструменти

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

+

 

119

 

27.05

(пн)

Повторення Одяг.

 

 

 

 

Повторення лексичного матеріалу

 

 

 

 

+

120

 

28.05

(вт)

Підсумковий урок

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Pair work activities p. 117-119

 

 

 

Скласти речення за зразком

+

 

121

 

29.05

(ср)

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

122

 

30.05

(чт)

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

Календарно-тематичне планування до курсу Full Blast Plus 1 пілотний проєкт

docx
Додано
14 січня
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку