Календарне планування Full Blast plus 6 II семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795 Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6-А класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast» II семестр
Перегляд файлу

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6-А класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником

Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»

 

II семестр

 

 

Школа. Навколишнє середовище.

Примітки

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

               Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Синхрон

Асинхрон

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

      Граматика

 

 

09.01

(пн)

Сучасний світ, St.B, p. 55

■ бере участь у коротких простих дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

Computer, words related to the environment

 

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій

WB p.48  Ex. A

 

 

 

 

11.01

(вт)

Складові комп’ютера St.B. p. 56

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Printer, screen, keyboard, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, USB flash drive, mouse

Present Progressive, be going to

Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи

WB p. 48 - 49

Ex., B, C

 

 

 

 

12.01

(чт)

 

Складові комп’ютера. Виконання вправ

St.B, p. 57

■ запитує та надає відповіді на прості запитання

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Написання планів на вихідні

Відпрацювання звуків [е], [i:].

Future be going to,

Present Simple, Present Progressive, time expressions

 

Вживає be going to для вираження майбутньої дії усно та на письмі

WB p. 49 Ex. D, E

 

 

 

 

16.01

(пн)

Гаджети

 St.B, p. 58

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та обговорення тексту

 

Smart phone, wireless headphones, e-reader, smart watch, game console

Present Simple, Future “will”

Вживає нові ЛО, розповідає про гаджети, якими користується

WB p. 50 Ex. A, B

 

 

 

 

17.01

(вт)

Інноваційні технології.

St.B, p. 59

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах

 

Future “will”

Висловлює припущення щодо майбутнього усно та на письмі

WB p. 50 Ex. C

 

 

 

 

18.01

(ср)

Переробка відходів St.B, p. 60

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

 

To reuse, to recycle, to cut down, rubbish, tap, public transport

Future “will”, be going to, Present Progressive

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p.51 Ex. A, B

 

 

 

 

19.01

(чт)

Зберегти навколишнє серовище.

p. 61

■ бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах, написання тексту щодо правил поведінки в школі

 

 

Must, have to

Вживає must та have to в стверджувальних та заперечних реченнях, коли мова йде про дозвіл або заборону

WB p.51 - 52 Ex. C, D, E

 

 

 

 

23.01

(пн)

Захист тварин St.B, p. 62

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching act., answer the questions)

Робота в парах, дискусія

Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest

 

Вживає нові ЛО уроку, аргументує власну точку зору

WB p. 53 Ex. A

 

 

 

 

25.01

(вт)

Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 63

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах, обговорення наслідків забруднення

 

 

Conditional Sentences Type I

Обговорює проблеми сучасного світу

 

WB p. 53 Ex. B, C

 

 

 

 

26.01

(чт)

Запрошення на екологічний захід

 St.B, p. 64

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Робота в групах щодо обговорення організації заходу

Beach clean-up, tree-planting event, youth club, to have a barbeque

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про участь у заході зі збереження навколишнього середовища

WB p. 54 Ex. A, B

 

 

 

 

30.01

(пн)

Що ми можемо перероблювати.

 St.B, p. 65

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching act.)

Робота в парах answer the questions

 

Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Пише електронний лист запрошення, використовуючи лексику уроку

WB p. 55 Ex. C

 

 

 

 

31.01

(вт)

Повторення p.107

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication p. 107

Ex.A,B,C p. 107

Ex. D, E, F, G, H p. 107

 

WB p. 56-57 Ex. A-F

 

 

 

 

01.02

(ср)

Культурна сторінка 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London.

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

02.02

(чт)

Діагностична робота.

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (встановлення відповідностей)

 

Species, go swimming, ice-skating, cycling and running, horse-riding

 

Розповідає про відомі парки світу та види спорту;

Розуміє та розповідає про особливості гри в хокей

Проєктна робота Make a travel guide St.B, p.66;

Write a short text about your favorite sport

 

 

Здоров’я. Зовнішній вигляд.

 

 

06.02

(пн)

Здорове життя, St.B, p. 67

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

Eating habits, words related to sport

 

Ставить та відповідає на питання про здоровий спосіб життя

WB p. 58 Ex. A

 

 

 

 

08.02

(вт)

Здорова їжа. St.B, p. 68

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Protein, fat, vitamins, fast-food places, junk food, to overweight, home-cooked meals

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 58 Ex. B

 

 

 

 

09.02

(чт)

Скільки їжі ми вживаємо St.B, p. 69

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах, обговорення звичок здорового харчування

Food and eating habits

How much…? How many…? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little

Розповідає про здорове харчування усно та на письмі

WB p. 59 Ex. C, E

 

 

 

 

13.02

(пн)

Хвороби і захворювання, St.B, p. 70

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

 

Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever

Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу

Висловлює власну думку, вживає лексику уроку

WB p.60 Ex. A, B

 

 

 

 

14.02

(вт)

Рекомендації. St.B, p.71

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах дискусія.

Ailments and illnesses

Дієслово should

 

Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях

WB p. 60 – 61 Ex. C, D, E

 

 

 

 

15.02

(ср)

Загальні факти про спорт., St.B, p. 72

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (complete the sentences)

 

Go jogging, do karate, lift weights, do aerobics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 62  Ex. A

 

 

 

 

16.02

(чт)

Спорт

 St.B, p. 73

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Machine, fit, work, exercise, instructor

Question tags

Обговорює про користь займатися спортом, вживає нові ЛО

WB p.62 - 63     Ex. B, C, D

 

 

 

 

20.02

(пн)

Футбол

 St.B, p. 74

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та  відповіді на питання

Обговорення в парах

A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про футбольний клуб, відповідає на питання до тексту

WB p.64   Ex. A

 

 

 

 

22.02

(вт)

Моя улюблена команда

 St.B, p. 75

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написати абзац про улюблену спортивну команду

Words connected with sports

 

Вживає лексику, розповідає про улюблену спортивну команду

WB p.64 Ex. B

 

 

 

 

23.02

(чт)

Активний відпочинок St.B, p. 76-77

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати листа та дати відповідь на питання

Робота в парах

Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, net, to keep fit, to go on a diet, to lose, to take up, to be interested in, to be in good shape, to put on weight

Present Simple, Past Simple, Future be going to

Розповідає усно та на письмі про заняття, яким почав займатися, щоб тримати себе в формі

WB p.65  Ex. A-C

 

 

 

 

27.02

(пн)

Повторення St.B, p. 108

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 108

Ex. A, B p. 108

Ex. C-F p. 108

 

WB p.66-67 Ex. A - G

 

 

 

 

28.02

(ср)

Song 3.

Пісня “Where did it all go wrong?”

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

29.02

(чт)

Діагностична робота

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

Fire, mind, planet, extinct, wake, something

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Хоббі/Дозвілля

 

 

01.03

(пт)

Життя підлітка St.B, p. 79

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

TV programmes, words related to the shopping

 

Ставить та відповідає на питання про стиль життя підлітків

WB p. 68 Ex. A

 

 

 

 

05.03

(вт)

Телевізійні програми St.B, p. 80

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.)

 

Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 68 Ex. A

 

 

 

 

07.03

(чт)

Що ти любиш дивитися? St.B, p. 81

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групі talking about TV programmes написати про події в минулому

 

Present Perfect Simple, time expressions

Описує минулі події, вживаючи Present Perfect

WB p. 68 - 69 Ex. B, C, D

 

 

 

 

08.03

(пт)

Музика

 St.B, p. 82

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (Match the pictures with the words), читання тексту та виконання завдання

 

Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах, розповідає про музичні групи

WB p. 70 Ex. A, B

 

 

 

 

12.03

(вт)

Музичні вподобання

 St.B, p. 83

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах дискусія.

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple and Past Simple, have been/have gone

Розуміє відмінності вживання Present Perfect Simple та Past Simple, обговорює минулий досвід

WB p.70 -  71 Ex. С, D, E,F

 

 

 

 

13.03

(ср)

Спілкування у месенджерах.St.B, p. 84

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Type, chat room, text message, text, receive, note

 

 Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах

WB p. 72 Ex. A, B

 

 

 

 

14.03

(чт)

Чати

 St.B, p. 85

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Написання повідомлень

Відпрацювання звуків [u:]

Present Perfect Simple: How long?, for, since

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих та граматичних структур.

WB p. 72 Ex. C, D, E, F

 

 

 

 

15.03

(пт)

Типи магазинів. St.B, p. 86

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та відповіді на питання

 

Sizes: extra small, small, medium, large, extra, pounds, cents, pence, supermarket, shoe shop, bookshop, electronics shop, clothes shop, pet shop

 

Вживає ЛО уроку, розповідає про різні типи магазинів

WB p. 73 Ex. A, B

 

 

 

 

19.03

(вт)

Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу St.B, p. 87

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Критичне мислення:

■ структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах, рольова гра

In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products

Too/enough

One/ones

Вживає лексику уроку, використовує too, enough, one, ones в усній та письмовій комунікації

WB p. 73 - 74 Ex. C - F

 

 

 

 

21.03

(чт)

Проблеми підлітків St.B, p. 88

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в парах

 

To feel down, to calm down, to cheer up, to fight

Possessive Pronouns

Надає пораду

WB p. 75 Ex. A, B

 

 

 

 

22.03

(пт)

Опиши свою проблему. St.B, p. 89

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис

Креативність:

■ Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

Прочитати текст та дати відповіді на питання

Робота в парах

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Пише лист з метою отримання поради

WB p. 75 Ex. C, D

 

 

 

 

02.04

(вт)

Повторення St.B, p. 109

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 109

Ex. A, B p. 109

Ex. C-F p. 109

 

WB p. 76-77 Ex. A-H

 

 

 

 

03.04

(ср)

Culture Page 4. Popular Musicals.

Популярні мюзикли 4, p.116

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

TRP

TRP

TRP

 

Проєктна робота

 

 

 

 

04.04

(чт)

Улюблений мюзикл.

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Формування елементарних уявлень про художні цінності

Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці

 

Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up

 

Висловлює власну думку та враження.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

05.04

(пт)

Діагностична робота

 

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Формування елементарних уявлень про художні цінності

Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці

 

Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up

 

Висловлює власну думку та враження.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Хоббі. Дозвілля.

 

 

09.04

(вт)

Слава, St.B, p. 91

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Дискусія в парах та групах

Famous people

 

Ставить та відповідає на питання про відомих людей

 

WB p. 78 Ex. A

 

 

 

 

11.04

(чт)

Популярність підлітків.

St.B, p. 92

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

■ Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

■ Закликають інших до бесіди.

 

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання

 

All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for

 

Знаходить та розуміє нову інформацію.

WB p. 78  Ex. A

 

 

 

 

12.04

(пт)

Мрії підлітків St.B, p. 93

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: складання історій

Adjectives ending -y, -ous, - ful

Relative Pronouns: who, which, that

Defining Relative Clauses

Non-Defining Relative Clauses

Виражає припущення

WB p. 78 - 79 Ex. B - F

 

 

 

 

16.04

(вт)

Виступ на сцені.

St.B, p. 94

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитись:

 Можуть за допомогою записів висловити власну думку

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Описує емоційний стан

WB p.80 Ex. A,

 

 

 

 

17.04

(ср)

Почуття

 St.B, p. 95

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Комунікативні уміння:

■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Читання та виконання граматичного завдання, прослуховування аудіозапису та виконання завдання

Робота в групах дискусія.

 

 

So/neither

Аргументує свій вибір

WB p. 80 - 81 Ex. B - D

 

 

 

 

18.04

(чт)

Видання в Україні. St.B, p. 96

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions)

 

Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Висловлює власні враження, вживає лексику уроку

WB p. 82   Ex. A

 

 

 

 

19.04

(пт)

Газети та журнали St.B, p. 97

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах

Mention, sell, save

Present Simple Passive

Пише речення, використовуючи вивчену граматику.

WB p.82     Ex. B, C, D

 

 

 

 

23.04

(вт)

Кінонагороди.

St.B, p. 98

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прочитати текст та дати відповіді на питання

 

Words related to films

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером

WB p.83    Ex. A

 

 

 

 

25.04

(чт)

Відомі факти St.B, p. 99

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Комунікативні уміння:

■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

  Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах

Відпрацювання

“silent letters”

Past Simple Passive

Вживає Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації.

WB p.83-84  Ex. B - D

 

 

 

 

26.04

(пт)

Улюблені фільми.

St.B, p. 100-101

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та заповнення таблиці

Робота в парах

Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack

Relative Pronouns, the Passive Voice

Пише про свій улюблений фільм, вживає ЛО уроку.

WB p.85 Ex. A-C

 

 

 

 

30.04

(вт)

Повторення St.B, p. 110

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ оцінювати власні навчальні досягнення

 

Communication Ex. G p. 110

Ex. A, B p. 110

Ex. C-F p. 110

 

WB p.86-87 Ex. A-G

 

 

 

 

01.05

(ср)

 Музика в моєму житті. Виконання вправ.

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

02.05

(чт)

Діагностична робота

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Прослуховування пісні, виконання завдання

 

Words related to music

 

Повторення та закріплення вивченого матеріали

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

03.05

(пт)

Підготовка до контролю розуміння на слух

 

 

TRP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

07.05

(вт)

Підготовка  до контролю говоріння

 

 

 

TRP

 

 

 

 

 

 

 

 

09.05

(чт)

Підготовка до контролю читання

 

 

TRP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.05

(пт)

Підготовка до контролю письма

 

 

 

TRP

 

 

 

 

 

 

 

 

14.05

(вт)

Аналіз типових помилок з контролю розуміння на слух

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Скласти речення за зразком

 

 

 

 

15.05

(ср)

Аналіз типових помилок з контролю говоріння

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

Pair work activities p. 117

 

 

 

 

 

 

 

 

16.05

(чт)

Аналіз типових помилок з контролю письма

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

 

Pair work activities p. 118

 

 

 

 

 

 

 

 

17.05

(пт)

Аналіз типових помилок з контролю читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21.05

(вт)

Повторення ЛО з теми «Здоровя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.05

(чт)

Повторення ЛО з теми «ЗХоббі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.05

(пт)

Повторення ЛО з теми «Дозвілля»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.05

(вт)

Повторення ЛО з теми «Навколишнє середовище»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.05

(ср)

Повторення ЛО з теми «Школа»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.05

(чт)

Quize Time

Час вікторини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.05

(пт)

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
3161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку