Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6-А класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником
Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»
II семестр
Школа. Навколишнє середовище.
№ |
Примітки |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||
|
|
09.01 (пн) |
Сучасний світ, St.B, p. 55 |
■ бере участь у коротких простих дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Computer, words related to the environment |
|
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій |
WB p.48 Ex. A |
|
|
|
|
11.01 (вт) |
Складові комп’ютера St.B. p. 56 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Printer, screen, keyboard, monitor, mouse pad, laptop, speakers, cursor, USB flash drive, mouse |
Present Progressive, be going to |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи |
WB p. 48 - 49 Ex., B, C |
|
|
|
|
12.01 (чт)
|
Складові комп’ютера. Виконання вправ St.B, p. 57 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання планів на вихідні |
Відпрацювання звуків [е], [i:]. |
Future be going to, Present Simple, Present Progressive, time expressions
|
Вживає be going to для вираження майбутньої дії усно та на письмі |
WB p. 49 Ex. D, E |
|
|
|
|
16.01 (пн) |
Гаджети St.B, p. 58 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та обговорення тексту |
|
Smart phone, wireless headphones, e-reader, smart watch, game console |
Present Simple, Future “will” |
Вживає нові ЛО, розповідає про гаджети, якими користується |
WB p. 50 Ex. A, B |
|
|
|
|
17.01 (вт) |
Інноваційні технології. St.B, p. 59 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах |
|
Future “will” |
Висловлює припущення щодо майбутнього усно та на письмі |
WB p. 50 Ex. C |
|
|
|
|
18.01 (ср) |
Переробка відходів St.B, p. 60 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
|
To reuse, to recycle, to cut down, rubbish, tap, public transport |
Future “will”, be going to, Present Progressive |
Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє тексти на визначення правильної чи хибної відповіді. |
WB p.51 Ex. A, B |
|
|
|
|
19.01 (чт) |
Зберегти навколишнє серовище. p. 61 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах, написання тексту щодо правил поведінки в школі
|
|
Must, have to |
Вживає must та have to в стверджувальних та заперечних реченнях, коли мова йде про дозвіл або заборону |
WB p.51 - 52 Ex. C, D, E |
|
|
|
|
23.01 (пн) |
Захист тварин St.B, p. 62 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching act., answer the questions) |
Робота в парах, дискусія |
Ocean, cave, desert, polar region, jungle, forest |
|
Вживає нові ЛО уроку, аргументує власну точку зору |
WB p. 53 Ex. A |
|
|
|
|
25.01 (вт) |
Modern World! 5d Сучасний світ, St.B, p. 63 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах, обговорення наслідків забруднення
|
|
Conditional Sentences Type I |
Обговорює проблеми сучасного світу
|
WB p. 53 Ex. B, C |
|
|
|
|
26.01 (чт) |
Запрошення на екологічний захід St.B, p. 64 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в групах щодо обговорення організації заходу |
Beach clean-up, tree-planting event, youth club, to have a barbeque |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про участь у заході зі збереження навколишнього середовища |
WB p. 54 Ex. A, B |
|
|
|
|
30.01 (пн) |
Що ми можемо перероблювати. St.B, p. 65 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching act.) |
Робота в парах answer the questions
|
Set-phrases for inviting, accepting and refusing invitation |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Пише електронний лист запрошення, використовуючи лексику уроку |
WB p. 55 Ex. C |
|
|
|
|
31.01 (вт) |
Повторення p.107 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication p. 107 |
Ex.A,B,C p. 107 |
Ex. D, E, F, G, H p. 107 |
|
WB p. 56-57 Ex. A-F |
|
|
|
|
01.02 (ср) |
Культурна сторінка 3. Central Park, New York City, Hyde Park, London. |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
02.02 (чт) |
Діагностична робота. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття світу |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (встановлення відповідностей) |
|
Species, go swimming, ice-skating, cycling and running, horse-riding |
|
Розповідає про відомі парки світу та види спорту; Розуміє та розповідає про особливості гри в хокей |
Проєктна робота Make a travel guide St.B, p.66; Write a short text about your favorite sport |
|
|
Здоров’я. Зовнішній вигляд. |
|||||||||||||
|
|
06.02 (пн) |
Здорове життя, St.B, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
Eating habits, words related to sport |
|
Ставить та відповідає на питання про здоровий спосіб життя |
WB p. 58 Ex. A |
|
|
|
|
08.02 (вт) |
Здорова їжа. St.B, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Protein, fat, vitamins, fast-food places, junk food, to overweight, home-cooked meals |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером. |
WB p. 58 Ex. B |
|
|
|
|
09.02 (чт) |
Скільки їжі ми вживаємо St.B, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування інтерв’ю та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах, обговорення звичок здорового харчування |
Food and eating habits |
How much…? How many…? Much, many, a lot of, lots of, a few, a little |
Розповідає про здорове харчування усно та на письмі |
WB p. 59 Ex. C, E |
|
|
|
|
13.02 (пн) |
Хвороби і захворювання, St.B, p. 70 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
|
Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever |
Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу |
Висловлює власну думку, вживає лексику уроку |
WB p.60 Ex. A, B |
|
|
|
|
14.02 (вт) |
Рекомендації. St.B, p.71 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах дискусія. |
Ailments and illnesses |
Дієслово should
|
Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях |
WB p. 60 – 61 Ex. C, D, E |
|
|
|
|
15.02 (ср) |
Загальні факти про спорт., St.B, p. 72 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу та виконання завдання (complete the sentences) |
|
Go jogging, do karate, lift weights, do aerobics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 62 Ex. A |
|
|
|
|
16.02 (чт) |
Спорт St.B, p. 73 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах |
Machine, fit, work, exercise, instructor |
Question tags |
Обговорює про користь займатися спортом, вживає нові ЛО |
WB p.62 - 63 Ex. B, C, D |
|
|
|
|
20.02 (пн) |
Футбол St.B, p. 74 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та відповіді на питання |
Обговорення в парах |
A match, a spectator, a league, a trophy, a champion, the national team |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про футбольний клуб, відповідає на питання до тексту |
WB p.64 Ex. A |
|
|
|
|
22.02 (вт) |
Моя улюблена команда St.B, p. 75 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написати абзац про улюблену спортивну команду |
Words connected with sports |
|
Вживає лексику, розповідає про улюблену спортивну команду |
WB p.64 Ex. B |
|
|
|
|
23.02 (чт) |
Активний відпочинок St.B, p. 76-77 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати листа та дати відповідь на питання |
Робота в парах |
Water polo, football, volleyball, hockey, tennis, court, pitch, net, to keep fit, to go on a diet, to lose, to take up, to be interested in, to be in good shape, to put on weight |
Present Simple, Past Simple, Future be going to |
Розповідає усно та на письмі про заняття, яким почав займатися, щоб тримати себе в формі |
WB p.65 Ex. A-C |
|
|
|
|
27.02 (пн) |
Повторення St.B, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 108 |
Ex. A, B p. 108 |
Ex. C-F p. 108 |
|
WB p.66-67 Ex. A - G |
|
|
|
|
28.02 (ср) |
Song 3. Пісня “Where did it all go wrong?” |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
29.02 (чт) |
Діагностична робота |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
Fire, mind, planet, extinct, wake, something |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Хоббі/Дозвілля |
|||||||||||||
|
|
01.03 (пт) |
Життя підлітка St.B, p. 79 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
TV programmes, words related to the shopping |
|
Ставить та відповідає на питання про стиль життя підлітків |
WB p. 68 Ex. A |
|
|
|
|
05.03 (вт) |
Телевізійні програми St.B, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.) |
|
Soap opera, game show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon, sitcom |
|
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах. |
WB p. 68 Ex. A |
|
|
|
|
07.03 (чт) |
Що ти любиш дивитися? St.B, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групі talking about TV programmes написати про події в минулому |
|
Present Perfect Simple, time expressions |
Описує минулі події, вживаючи Present Perfect |
WB p. 68 - 69 Ex. B, C, D |
|
|
|
|
08.03 (пт) |
Музика St.B, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (Match the pictures with the words), читання тексту та виконання завдання |
|
Band, audience, stage, autograph, to go on tour, music award, fans, lyrics |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах, розповідає про музичні групи |
WB p. 70 Ex. A, B |
|
|
|
|
12.03 (вт) |
Музичні вподобання St.B, p. 83 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах дискусія.
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple and Past Simple, have been/have gone |
Розуміє відмінності вживання Present Perfect Simple та Past Simple, обговорює минулий досвід |
WB p.70 - 71 Ex. С, D, E,F |
|
|
|
|
13.03 (ср) |
Спілкування у месенджерах.St.B, p. 84 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Type, chat room, text message, text, receive, note |
|
Вживає лексику уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах |
WB p. 72 Ex. A, B |
|
|
|
|
14.03 (чт) |
Чати St.B, p. 85 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах Написання повідомлень |
Відпрацювання звуків [u:] |
Present Perfect Simple: How long?, for, since |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих та граматичних структур. |
WB p. 72 Ex. C, D, E, F |
|
|
|
|
15.03 (пт) |
Типи магазинів. St.B, p. 86 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та відповіді на питання |
|
Sizes: extra small, small, medium, large, extra, pounds, cents, pence, supermarket, shoe shop, bookshop, electronics shop, clothes shop, pet shop |
|
Вживає ЛО уроку, розповідає про різні типи магазинів |
WB p. 73 Ex. A, B |
|
|
|
|
19.03 (вт) |
Покупки. Вартість товару. Гроші. Розмір одягу St.B, p. 87 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Критичне мислення: ■ структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах, рольова гра |
In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products |
Too/enough One/ones |
Вживає лексику уроку, використовує too, enough, one, ones в усній та письмовій комунікації |
WB p. 73 - 74 Ex. C - F |
|
|
|
|
21.03 (чт) |
Проблеми підлітків St.B, p. 88 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах
|
To feel down, to calm down, to cheer up, to fight |
Possessive Pronouns |
Надає пораду |
WB p. 75 Ex. A, B |
|
|
|
|
22.03 (пт) |
Опиши свою проблему. St.B, p. 89 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис |
Креативність: ■ Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності; |
Прочитати текст та дати відповіді на питання |
Робота в парах |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Пише лист з метою отримання поради |
WB p. 75 Ex. C, D |
|
|
|
|
02.04 (вт) |
Повторення St.B, p. 109 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 109 |
Ex. A, B p. 109 |
Ex. C-F p. 109 |
|
WB p. 76-77 Ex. A-H |
|
|
|
|
03.04 (ср) |
Culture Page 4. Popular Musicals. Популярні мюзикли 4, p.116
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Проєктна робота |
|
|
|
|
04.04 (чт) |
Улюблений мюзикл. |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Формування елементарних уявлень про художні цінності |
Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці |
|
Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up |
|
Висловлює власну думку та враження. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
05.04 (пт) |
Діагностична робота
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Формування елементарних уявлень про художні цінності |
Читання та прослуховування тексту та заповнення таблиці |
|
Musical, costume, scenery, junkyard, performance, make-up |
|
Висловлює власну думку та враження. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Хоббі. Дозвілля. |
|||||||||||||
|
|
09.04 (вт) |
Слава, St.B, p. 91 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Дискусія в парах та групах |
Famous people |
|
Ставить та відповідає на питання про відомих людей
|
WB p. 78 Ex. A |
|
|
|
|
11.04 (чт) |
Популярність підлітків. St.B, p. 92 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. ■ Закликають інших до бесіди.
|
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання |
|
All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for |
|
Знаходить та розуміє нову інформацію. |
WB p. 78 Ex. A |
|
|
|
|
12.04 (пт) |
Мрії підлітків St.B, p. 93 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: складання історій |
Adjectives ending -y, -ous, - ful |
Relative Pronouns: who, which, that Defining Relative Clauses Non-Defining Relative Clauses |
Виражає припущення |
WB p. 78 - 79 Ex. B - F |
|
|
|
|
16.04 (вт) |
Виступ на сцені. St.B, p. 94 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитись: ■ Можуть за допомогою записів висловити власну думку |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Описує емоційний стан |
WB p.80 Ex. A, |
|
|
|
|
17.04 (ср) |
Почуття St.B, p. 95 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Читання та виконання граматичного завдання, прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в групах дискусія.
|
|
So/neither |
Аргументує свій вибір |
WB p. 80 - 81 Ex. B - D |
|
|
|
|
18.04 (чт) |
Видання в Україні. St.B, p. 96 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the questions) |
|
Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Висловлює власні враження, вживає лексику уроку |
WB p. 82 Ex. A |
|
|
|
|
19.04 (пт) |
Газети та журнали St.B, p. 97 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах |
Mention, sell, save |
Present Simple Passive |
Пише речення, використовуючи вивчену граматику. |
WB p.82 Ex. B, C, D |
|
|
|
|
23.04 (вт) |
Кінонагороди. St.B, p. 98 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прочитати текст та дати відповіді на питання |
|
Words related to films |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером |
WB p.83 Ex. A |
|
|
|
|
25.04 (чт) |
Відомі факти St.B, p. 99 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Комунікативні уміння: ■ Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; ■ Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах |
Відпрацювання “silent letters” |
Past Simple Passive |
Вживає Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації. |
WB p.83-84 Ex. B - D |
|
|
|
|
26.04 (пт) |
Улюблені фільми. St.B, p. 100-101 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та заповнення таблиці |
Робота в парах |
Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack |
Relative Pronouns, the Passive Voice |
Пише про свій улюблений фільм, вживає ЛО уроку. |
WB p.85 Ex. A-C |
|
|
|
|
30.04 (вт) |
Повторення St.B, p. 110 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Communication Ex. G p. 110 |
Ex. A, B p. 110 |
Ex. C-F p. 110 |
|
WB p.86-87 Ex. A-G |
|
|
|
|
01.05 (ср) |
Музика в моєму житті. Виконання вправ.
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
02.05 (чт) |
Діагностична робота |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Прослуховування пісні, виконання завдання |
|
Words related to music |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріали |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
03.05 (пт) |
Підготовка до контролю розуміння на слух |
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07.05 (вт) |
Підготовка до контролю говоріння |
|
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
|
|
09.05 (чт) |
Підготовка до контролю читання |
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.05 (пт) |
Підготовка до контролю письма |
|
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
|
|
14.05 (вт) |
Аналіз типових помилок з контролю розуміння на слух |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
|
|
|
|
Скласти речення за зразком |
|
|
|
|
15.05 (ср) |
Аналіз типових помилок з контролю говоріння |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Pair work activities p. 117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16.05 (чт) |
Аналіз типових помилок з контролю письма |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
Pair work activities p. 118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17.05 (пт) |
Аналіз типових помилок з контролю читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.05 (вт) |
Повторення ЛО з теми «Здоровя» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.05 (чт) |
Повторення ЛО з теми «ЗХоббі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24.05 (пт) |
Повторення ЛО з теми «Дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28.05 (вт) |
Повторення ЛО з теми «Навколишнє середовище» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29.05 (ср) |
Повторення ЛО з теми «Школа» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30.05 (чт) |
Quize Time Час вікторини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31.05 (пт) |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|