«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від .08.2019 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
2– І класу–групи
І семестр
2019/2020 н. р .
Вихователь: Іванович С.Л.
ВЕРЕСЕНЬ |
||||||||||||||
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
||||||||||
«Зміни» |
||||||||||||||
1 |
|
День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок» |
Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу». |
Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 2-І класу. |
||||||||||
2 |
|
Ознайомлення із режимом ГПД. Розподіл доручень. Бесіда на дорозі «Мій друг — дорожній рух» |
Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї» |
Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Допоможи білочці зібрати гриби» (+, - в межах 20) |
||||||||||
3 |
|
Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці. Правила особистої гігієни. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Візерунки неба». Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі».
|
Консультації для батьків. Бесіда «Запорука успішного виховання». Створення композиції «Візерунки неба». |
||||||||||
4 |
|
Діалог/гра «Як змінилася моя школа?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Гра-жарт (у колі) із почухуванням. |
Створення позначок (емблем) для власних ранців. Виставка «Мій гербарій» (листя дерев).
|
||||||||||
5 |
|
Діалог/гра «Як змінився мій клас?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи-чарівниці». Рухливі ігри «Світлофор», «Третій зайвий». |
Створення затишку у класній кімнаті. Виставка «Цікаві поробки» (качан кукурудзи). |
||||||||||
|
||||||||||||||
6 |
|
9 вересня – Всесвітній день краси. Бесіда «Як змінилися способи передавання повідомлень?»
|
Пішохідна прогулянка територією школи. Гра «Передай повідомлення».
|
Математична гра «Доміно». Консультації для батьків: «Як оформити робоче місце для дитини». |
||||||||||
7 |
|
Бесіда «Чому відбуваються зміни в природі?
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин восени?». Комплекс загально – розвивальних вправ. |
Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів. Дискусія «Чи завжди відпочинок іде на користь?» |
||||||||||
8 |
|
Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. |
Дидактична гра «Чий віночок довший» (робота зі вловами). Ознайомлення батьків з режимом харчування та меню на ГПД.
|
||||||||||
9 |
|
Бесіда «Як змінюються істоти впродовж життя?»
|
Прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. |
Виготовлення поробки з пластиліну «Життєвий цикл жабеняти». Презентація поробок батькам.
|
||||||||||
10 |
|
13 вересня – день фізичної культури і спорту. Веселі старти.
|
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Дидактична гра «Допоможи казковому герою» (доповни речення). Ознайомлення батьків з пам‘яткою: «Режим дня другокласника». |
||||||||||
|
||||||||||||||
11 |
|
Бесіда «Як змінюється людина впродовж життя?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за листям дерев». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька».
|
Створення анаграм про вікові особливості людини. Створення панно «Пташиний танок» (листя дерев).
|
||||||||||
12 |
|
Бесіда «Що змінилося в мені?»
|
Прогулянка «город-хоровод». Змагання «Веселі старти» між двома командами. |
Перегляд та порівняння фото. Які вікові відмінності? Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO). Аплікація із клаптиків паперу. Виставка робіт.
|
||||||||||
13 |
|
Бесіда «У чому неповторність кожної людини?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за живою природою». Гра «Світлофор – наш друг».
|
Створення коміксів «Чому Полінку/Тарасика не впізнали друзі?». Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO).
|
||||||||||
14 |
|
Бесіда «Які зміни не залежать від мене?»
|
Прогулянка «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий, |
Дидактична гра «Назви останній звук». Малювання картин «Зміни у природі».
|
||||||||||
15 |
|
Бесіда «Які зміни залежать від мене?» |
Прогулянка «Осіннє сонечко». Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ). |
Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?». |
||||||||||
|
||||||||||||||
16 |
|
Бесіда «Режим дня».
|
Прогулянка «Красуня Земля». Квест «Із ким погратися?»
|
Гра-пазл «Склади Землю». Дискусія «Як перемогти втому?» Створення реклами.
|
||||||||||
17 |
|
Бесіда «Чи легко знаходити партнерів по грі?»
|
Квест-прогулянка «Створення маршруту подорожі зі школи до лісу».
|
Створення правил для гри. Гра-дослідження «День, ніч» (глобус, ліхтарик). |
||||||||||
18 |
|
Бесіда «Чи може людина впливати на погоду?»
|
Прогулянка «Як народжується ніч/день?». Гра «Скринька невідкритих таємниць». |
Малювання пластиліном «День/ніч». Виставка робіт. Обговорення прогнозу погоди. Гра «Я – синоптик».
|
||||||||||
19 |
|
Бесіда «Як народжується книга». |
Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвір’ям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?» |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». Виготовлення власної книжечки. |
||||||||||
20 |
|
Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Горобчик і вогонь». |
Квест-прогулянка «Моя школа». Ігри за бажанням учнів. |
Поробки із пластиліну до казки «Горобчик і вогонь». Виставка робіт. Консультації для батьків. |
||||||||||
ЖОВТЕНЬ |
||||||||||||||
«Факти і здогадки. Способи пізнання» |
||||||||||||||
21 |
|
Міжнародний день людей похилого віку. Слухання. В. Табур «Вероніка і рожева парасолька».
|
Рухливі ігри «М’яч і гравець», «Третій зайвий». Прогулянка до парку. |
Розгадування загадок від бабусі та дідуся. Малювання відгадок. Дидактична гра «Три кольори» (цеглинки LEGO).
|
||||||||||
22 |
|
Бесіда «Які факти «приховує» фотографія?» |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх барв». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. |
Виготовлення парасольки. Виставка робіт. Дидактична гра «Де що росте?»
|
||||||||||
23 |
|
Бесіда «Чи вмієш ти дружити?». Казка про дружбу. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Милування деревами». Квест «Відшукай осінній скарб». |
Виготовлення та виставка поробок «Дари осені». Консультації для батьків.
|
||||||||||
24 |
|
Групова пантоміма-загадка «Про що розкажуть прості речі?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Світ комах». Перегляд відеоролика «Безпека у класі». |
Робота з розвитку читацьких навичок. Малювання коміксів до прочитаного. |
||||||||||
25 |
|
Бесіда «Скарби ґрунту». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення дослідження з ґрунтом. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
Створення інтелект-карти «ґрунт». |
||||||||||
|
||||||||||||||
26 |
|
Бесіда «Дбай про своє здоров’я». |
Гра-прогулянка «Правила дорожнього руху». |
Виготовлення колажів «Корисна та шкідлива їжа». Зустріч «Корисні поради шкільного психолога батькам».
|
||||||||||
27 |
|
Бесіда «Чим цікаве Сонце?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. Дослідження «Сонячні зайчики». |
Виготовлення поробок «Веселий зайчик» (LEGO). Виставка робіт. |
||||||||||
28 |
|
Усний журнал «Прогноз погоди». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за погодою». Рухливі ігри. |
Створення реклами «Де краще відпочити?»
|
||||||||||
29 |
|
Бесіда «Як факти минулого впливають на майбутнє?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Звуки природи». Ігри за вибором дітей. |
Лекція «В Україні лютує грип». Профілактика захворювань восени. |
||||||||||
30 |
|
Обговорення ситуацій (чому люди хворіють восени, як правильно лікуватися). |
Прогулянка «Наші друзі – птахи». Спостереження за осінніми прикметами у природі та погоді. |
Індивідуальна робота під час самопідготовки. Розгадування кросвордів. |
||||||||||
|
||||||||||||||
31 |
|
14 жовтня – свято Покрови. День українського козацтва. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Осінні квіти». Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. |
Дидактична гра «Знайди літеру» (цеглинки LEGO). Індивідуальні консультації для батьків «Дитячі ревнощі».
|
||||||||||
32 |
|
Бесіда «Магічне число сім». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». |
Виготовлення поробки «Веселка». Виставка робіт. Дидактична гра Ланцюжок» (слова на певний склад).
|
||||||||||
33 |
|
Осінній ярмарок. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Осінні краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Участь батьків у доброчинному ярмарку. |
||||||||||
34 |
|
Бесіда «Яку інформацію записують числами?» |
День довкілля. Трудовий десант на шкільному подвір’ї. |
Складання календаря днів народження своїх друзів. Виготовлення та виставка декоративних композицій (крупи, насіння). |
||||||||||
|
||||||||||||||
35 |
|
Бесіда «Інформація на упаковках товарів». |
Прогулянка «Краєвиди» Комплекс ЗРВ. Квест «Знайди скарб». |
Виготовлення поробок із пакетів соку. Виставка робіт.
|
||||||||||
36 |
|
Бесіда «Як отримують інформацію люди з порушенням зору?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. |
Виготовлення дощечки зі шрифтом Брайля (пластилін). Запис свого імені та дати свого народження. |
||||||||||
37 |
|
Бесіда «Що робити, якщо загубився ?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
Малювання коміксів «Що робити, якщо загубишся?» |
||||||||||
38 |
|
Слухання. Валентина Табур «Що там, на горищі?» |
Прогулянка-спостереження «Осінні явища в житті рослин». Ознайомлення дітей з новим комплексом загально-розвивальних вправ. |
Відтворення за малюнками розповіді бабусі про те, як змінювалася праска. Консультації для батьків «Чи не занадто ми любимо свою дитину?».
|
||||||||||
39 |
|
Бесіда «Про що розкаже родовід?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас». Гра «Клас – це твоя шкільна родина». |
Гра «Впізнай за описом». Конкурс малюнків/світлин «Родовідне дерево». Виставка робіт.
|
||||||||||
ЛИСТОПАД |
||||||||||||||
«Територія» |
||||||||||||||
42 |
|
Слухання казки Наталії Чуб «Знайомство з марсіанами». Розгадування кросвордів. |
Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Вивчення нових ігор «Конячки», «Встигни на своє місце». |
Виготовлення браслетів із смужок. Перегляд фото про Україну (інсценізація розмови між екскурсоводом і туристом). Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні. |
||||||||||
43 |
|
Бесіда «Чим особлива територія мого населеного пункту?»
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас». Комплекс ЗРВ. Трудовий десант на шкільному подвір’ї (сортування сміття). |
Майстер-клас «Вітражі». Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? (віртуальна подорож).
|
||||||||||
44 |
|
Бесіда «Чим особлива територія рідного населеного пункту?» |
Прогулянка «Я вмію бути обережним». Коплекс ЗРВ. Квест «Скільки років місту?» |
Колаж «Моє місто». Виставка робіт. Індивідуальні бесіди під час самопідготовки.
|
||||||||||
45 |
|
Бесіда «Як територія може стати домівкою?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. |
Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою. Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».
|
||||||||||
46 |
|
День української писемності та мови. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени. |
Виготовлення букв українського алфавіту (цеглинки LEGO). Індивідуальна бесіда про гігієну школяра. |
||||||||||
|
||||||||||||||
47 |
|
Віртуальна мандрівка «Краєвиди мого міста». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей.
|
Малювання умовних знаків (у громадських місцях). Дидактична гра «Уважні долоньки». |
||||||||||
48 |
|
Бесіда «Особистий простір. Що це?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб не сталося лиха». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Створення схеми «Мій особистий простір». |
||||||||||
49 |
|
Сюжетно-рольова гра «Як я піклуюся про друга – свого домашнього улюбленця».
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. |
Малювання коміксів «У яких домівках зимують тварини». Консультації для батьків «Якщо дитина надто сором’язлива». |
||||||||||
50 |
|
Бесіда «Як тварини позначають межі своєї території?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей. |
Малювання коміксів «Як часом люди поводяться н чужій території». «Чому хлопчики повинні поважати дівчат?» – довірлива співбесіда з хлопцями. |
||||||||||
51 |
|
Бесіда «Чому особистий простір – недоторкана територія?». |
Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення). |
Малювання коміксів до змодельованих ситуацій. Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків». |
||||||||||
|
||||||||||||||
52 |
|
Бесіда «Комфортна для себе територія».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок». |
Виготовлення квітки-витинанки. Виставка робіт. Дидактична гра «Знайди зайве слово» (цеглинки LEGO).
|
||||||||||
53 |
|
Розвивальне заняття «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. |
Малювання коміксів до заняття. Індивідуальна робота під час самопідготовки.
|
||||||||||
54 |
|
Слухання. Наталія Чуб «Млинці і смачне паливо». |
Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів. |
Виготовлення поробки «Летюча тарілка» (LEGO). Виставка робіт.
|
||||||||||
55 |
|
Віртульна гра «Супермаркет». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві».
|
Колективне створення макету супермаркету. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». |
||||||||||
56 |
|
Бесіда «Громадські місця рідного міста». |
Прогулянка-фантазія «У царстві квітів». Рухливі ігри за вибором учнів. |
Виставка колажів «Подорож рідним містом». Дидактична гра «Телеграф». |
||||||||||
|
||||||||||||||
57 |
|
Гра «Я – лектор» (доповіді про рослинний світ рідного краю). |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх квітів». Ігри зі скакалками та м`ячем.
|
Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про квіти). Гра «Ключі до здоров’я». |
||||||||||
58 |
|
Бліц-інтерв’ю «Правила поведінки у громадських місцях». |
Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. |
Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Найрозумніший». |
||||||||||
59 |
|
Слухання. Казка «Як клен листочки загубив». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Танок осіннього листя». Рухливі ігри та спортивні естафети.
|
Малювання ілюстрацій до прослуханої казки. Дидактична гра «Чарівна паличка». |
||||||||||
60 |
|
Бесіда. «Чи хотіли б ви подорожувати із Фліпом, Тікі та Блумом?». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Гра «Машина часу». |
Діалог «Як могли почувати себе прибульці на незнайомій території?» Створення колажу «Моя подорож на Марс». Виставка робіт.
|
||||||||||
61 |
|
Бесіда «Вшанування жертв голодомору». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Тече річка невеличка». Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Консультації для батьків «Дитяча брехливість». Дидактична гра «Впіймай звук» (цеглинки LEGO).
|
||||||||||
ГРУДЕНЬ |
||||||||||||||
«Спільнота» |
||||||||||||||
62 |
|
Бесіда «Краще разом чи поодинці?».
|
Ігрова діяльність у спільноті. Прогулянка-спостереження за природними та погодними змінами взимку Квест «Шерлок Холмс і Доктор Ватсон».
|
Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про зиму). Малювання та виставка робіт «Зимові пригоди».
|
||||||||||
63 |
|
Бесіда «Що об’єднує людей у спільноти?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чим пахне зима». Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини. |
Виготовлення бджілки-трудівниці (горіх). Створення колективної роботи «Дружній рій». Дидактична гра «Яке число я задумала?»
|
||||||||||
64 |
|
Бесіда-дискусія «Що об’єднує всіх українців?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Пісня зими». Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби. |
Створення аплікації «Пінгвін». Виставка робіт. Дидактична гра «Злови п’ять слів». |
||||||||||
65 |
|
Бесіда «Мій друг». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Малювання та обговорення коміксів «Чому в Мар’янки немає друзів». Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
||||||||||
66 |
|
Бесіда «Друзі чи недруги». |
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Сніжинки-балеринки». Рухливі ігри «Збий шапку», «Снігова фортеця». |
Виготовлення та виставка поробок «Сніговик». Консультації для батьків «Дитяча жорстокість».
|
||||||||||
|
||||||||||||||
67 |
|
Бесіда «Як налагоджувати гарні стосунки?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Наші менші брати взимку». Правила безпеки під час зимових розваг. Зимові забави. |
Дидактична гра «Виклади фігуру» (танграм). Робота з розвитку зв’язного мовлення «Розплутай плутанину» (робота з прислів’ями). |
||||||||||
68 |
|
Бесіда «Які спільні ігри допомагають налагодити стосунки?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові гостинці для пернатих». Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Сніговий тир», «Штурм фортеці». |
Створення колажу «Моє захоплення». Консультації для батьків. Дидактична гра «Математичні стільники».
|
||||||||||
69 |
|
Бесіда «Як знайти для себе нове захоплення?». |
Прогулянка-спостереження за небом взимку. Веселі зимові розваги. |
Дидактична гра «Скільки речень» (цеглинки LEGO). Малювання пластиліном «Зимові картинки». Виставка робіт. |
||||||||||
70 |
|
Бесіда «Як діяти, якщо тебе цькують чи ображають» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостереження за природою взимку. |
Гра «Хто зверху?» (команди хлопчаки-дівчата). Дидактична гра «Підбери слова». |
||||||||||
71 |
|
Бесіда «Що я можу зробити для спільної справи?» |
Прогулянка «Ходить, ходить зима полем». Розвішування годівниць для птахів, допомога пернатим друзям взимку. |
Гра-дослід «Передай м’яч ногами, сидячи на стільці». Виготовлення годівниць для птахів. |
||||||||||
|
||||||||||||||
72 |
|
Бесіда «Чи може існувати спільнота без законів і правил?» |
Прогулянка «Корисні справи взимку» . Зимовий квест «Мандруємо до столиці України». |
Дидактична гра «Лісова ялинка». Віртуальна подорож до лісу. Малювання зимового пейзажу. Створення законів та правил для спільноти класу.
|
||||||||||
73 |
|
Бесіда «Як сприймати тих, кого не знаєш?» |
Прогулянка. Турбота про зимових птахів. Зимові розваги: гра в сніжки, ліплення снігової баби. |
Малювання коміксів «Як Сніговичок подарував друзям нову ідею». Дидактична гра «Злови звук» (цеглинки LEGO). |
||||||||||
74 |
|
День святого Миколая. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимовий квест «Мандруємо в Карпати» (у пошуках святого Миколая). |
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку (LEGO). |
||||||||||
75 |
|
Бесіда «Людина починається з добра».
|
Прогулянка «Таємниці зимоньки». Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
Виготовлення новорічних листівок. Виставка робіт. Консультації для батьків «Ці незрозумілі дитячі страхи».
|
||||||||||
76 |
|
Бесіда «Хто такі герої?» |
Прогулянка-спостереження за явищами природи. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Гра «Збирання врожаю». Індивідуальна робота підчас самопідготовки. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». |
||||||||||
|
||||||||||||||
77 |
|
Бесіда «Як протидіяти негідним учинкам?» |
Прогулянка-спостереження з елементами радості (за снігопадом). Допомога птахам взимку. Бесіда перед канікулами про охорону життя і здоров’я дитини.
|
Виготовлення кумедного сніговичка зі шкарпетки. Виставка робіт. Дидактична гра «Що зайве» (цеглинки LEGO). |
||||||||||
78 |
|
Підготовка до новорічного конкурсу. Проведення репетиції, виготовлення декорацій. |
Прогулянка «Зимовий передзвін». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Малювання коміксів про Данилка та його сестричку. Обговорення добрих вчинків. Дидактична гра «Хто де живе?» (цеглинки LEGO). |
||||||||||
79 |
|
Проведення конкурсу «Всезнайки». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Якого кольору сніг». Ігри в сніжки, ліплення снігової фортеці. |
Виготовлення новорічних прикрас. Дидактична гра «Чарівна паличка». |
||||||||||
80 |
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань». Читання/ слухання текстів про новорічні пригоди.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. Попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Безпека життєдіяльності дитини вдома, на вулиці, на відпочинку, у громадських місцях під час зимових канікул.
|