КУЛЬТУРА ДОБРОСУСІДСТВА
(ДОНЕЧЧИНА)
2 КЛАС
№ п\п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
1 |
Ми малята-українці. Донеччина – край, де ми живемо. |
|
|
2 |
Ми всі неповторні, ми всі різні, ми всі особливі, але у нас є багато спільного. |
|
|
3 |
Фольклор Донеччини. |
|
|
4-5 |
Оповідання, легенди, байки, казки, вірші та бувальщини рідного краю. |
|
|
6 |
Архітектурні пам’ятки Донеччини. |
|
|
7 |
Охорона культурної спадщини Донецького краю. |
|
|
8-9 |
Розмаїття культур нашого краю. П.р. «Хлібні вироби різних народів.» |
|
|
10 |
Пам'ятки та святі місця, що нас об’єднують . |
|
|
11-12-13 |
Різноманітність видів споруд Донеччини, які нас оточують. |
|
|
14 |
Хто такий архітектор? Відомі архітектори нашого краю. |
|
|
15-16 |
Побут старовинної української хати. Інтер'єр. П.р. «Прикрашаємо свою оселю.» |
|
|
17-18 |
Куточки природи у класі і вдома. П.р. «Догляд за кімнатними рослинами.» |
|
|
19-20 |
Звичаї, традиції, обряди, ритуали будівлі нової оселі. |
|
|
21 |
Новосілля та його святкування на Донбасі. Роль сусідів. |
|
|
22-23 |
Чи вміємо ми спілкуватися? Сусідська розмова. П.р. «Побудова діалогу-знайомства із сусідом.» |
|
|
24 |
Правила етикету та гостинності. П.р. «Моделювання ситуації приходу гостей.» |
|
|
25-26 |
Державні та народні свята Донеччини. Традиції святкування пам’ятних дат. |
|
|
27 |
Спілкування в колективі. Правила взаємодії в суспільстві. |
|
|
28-29 |
Давні та сучасні школи Донеччини. |
|
|
30 |
Адреса школи. П.р. «Зображення карти місцевості.» |
|
|
31 |
«Храм муз» - музеї Донеччини. |
|
|
32 |
Майстри та ремеслиники рідного краю. П.р. «Виготовлення глиняного посуду.» |
|
|
33 |
Корисні копалини та інші природні ресурси Донбасу. |
|
|
34 |
Лісові насадження. Охорона лісів Донеччини. |
|
|
35 |
Лікувальні властивості лікарських рослин та цілющі речовини, які вони містять. |
|
|
36 |
Ми –реконструктори , і ми будуємо місто майбутнього. П.р. «Виготовлення ескізів будинку мрії.» |
|
|