Орієнтовне календарно-тематичне планування з курсу «Громадянська освіта. 7 клас ». 1 семестр
Календарно-тематичне планування є орієнтовним, оскільки поки відсутня модельна програма, затверджена МОН. КТП укладено відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України від 9 серпня 2024року № 1120 а також Додатків 17 і 18 Державного стандарту Громадянська та історична галузь).
|
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Кількість годин |
|
7-А |
7-В |
7-Г |
1 |
Особистість. Розуміння себе та своїх можливостей. Вид діяльності: обговорення в групах, рольові ігри. |
1 |
|
|
|
|
2 |
Вибори та демократія. Основи виборчого процесу. Вид діяльності: Моделювання віборів у класі. |
1 |
|
|
|
|
3 |
Взаємодія та комунікації. Ефективне спілкування Вид діяльності: Рольові ігри, тренінг комунікативних навичок. |
1 |
|
|
|
|
4 |
Екологічна свідомість. Захист навколишнього середовища. Проектна робота, дослідження презентації. |
1 |
|
|
|
|
5 |
Інновації та технології. Як технології змінюють світ. Групові проекти, Дискусії, практичні вправи. |
1 |
|
|
|
|
6 |
Фінансова грамотність. Управління власними коштами. Вид діяльності: Стимуляційні ігри, практичні вправи. Складання бюджету родини. |
1 |
|
|
|
|
7 |
Культурна спадщина. Збереження та популярізація. Вид діяльності: Екскурсії, дослідницькі проекти. Створення медіаконтенту. |
1 |
|
|
|
|
8 |
Громадянська активність. Волонтерство та соціальні проекти. Вид діяльності: Організація соціального проекту, волонтерська діяльність. |
1 |
|
|
|
|
9 |
Медіаграмотність: критичне сприйняття ситуації. Вид діяльності: Аналіз медіаконтенту, створення відеороліків, дискусія. |
1 |
|
|
|
|
10 |
Розвиток інноваційних ідей: від задуму до реалізації. Вид діяльності: Бізнес-плани, проектна робота. |
1 |
|
|
|
|
11 |
Захист прав людини. Основи правової грамотності. Вид діяльності: Аналіз кейсів, моделювання судових процесів, дискусії. |
1 |
|
|
|
|
12 |
Соціальні меежі. Безпека та відповідальність. Вид діяльності: Створення правил поведінки в мережі.групові обговорення. |
1 |
|
|
|
|
13 |
Екологічний стиль життя: як зменьшити свій екологічний слід. Вид діяльності: Екологічний челенж, дослідження, обговорення. |
1 |
|
|
|
|
14 |
Лідерство та співпраця. Як стати лідером у сучасному світі. |
1 |
|
|
|
|
15 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
|
|