Календарне планування ,,Хімія 11 клас"

Про матеріал
11 клас. 2 год на тиждень - разом 70 годин. Повторення. Вступний та первинний інструктаж з БЖД. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.
Перегляд файлу

11 КЛАС

70 ГОДИН (2 ГОД В ТИЖДЕНЬ)

Дата                  

Тема

Практична частина

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

 

 

1

 

.

Повторення. Вступний та первинний інструктаж з БЖД. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Демонстрації

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

2

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

3

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

3. Моделі атомів s-, p- d елементів (у тому числі 3D-проектування).

4

 

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

5

 

Представлення навчальних проектів.

 

Навчальні проекти

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини

6

 

Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки.

Демонстрації

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

7

 

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

8

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

9

 

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. Захист навчальних проектів 4-6

10

 

Узагальнення знань  «Хімічний зв'язок і будова речовини».  ТЕМАТИЧНА 1

 

Навчальні проекти

4. Застосування рідких кристалів.

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

Тема 3. Хімічні реакції

11

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

12

 

Розрахункові задачі 1. Обчислення за хімічним рівнянням відносного виходу продукту реакції.

.

13

 

Гідроліз солей. Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід № 1 «Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів».

 

14

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

 

 

15

 

Розрахункові задачі 1. Обчислення за хімічним рівнянням відносного виходу продукту реакції.

 

16

 

Представлення навчальних проектів.

 

17

 

Узагальнення вивченого по темі ,,Хімічні реакції”.

 

18

 

Контрольна робота з теми ,,Хімічні реакції”.  ТЕМАТИЧНА 2

 

Навчальні проекти

7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

 

19

 

 

 

 

 

 

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. Демонстрації 7-8

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів.

8. Зразки неметалів.

9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

20

 

Розв’язування задач та вправ. Розрахункові задачі 2.

21

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Демонстрація 9

22

 

Явище адсорбції. Інструктаж з БЖД. Лабораторний  дослід № 2. « Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів».

 

23

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

24

 

Застосування неметалів.

 

25

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

 

26

 

Особливості водних розчинів неметалічних  сполук з Гідрогеном, їх застосування.

 

27

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

28

 

Кислоти. Кислотні дощі.

 

 

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування вправ

ТЕМАТИЧНА 3

 

 

 

Загальна характеристика металів.

 

 

 

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

 

 

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

 

 

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

 

Розв’язування задач та вправ.

 

 

 

Солі, їх поширення в природі.

 

 

 

Середні та кислі солі.

Розв’язування задач та вправ.

 

 

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення. ТЕМАТИЧНА 4

 

 

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

 

Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив.

 

 

 

Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

 

Якісні реакції на деякі йони

 

 

 

ІНСТРУКТАЖ З БЖД. Лабораторний дослід № 3-8 «Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію».  «Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів».

 

 

 

ІНСТРУКТАЖ З БЖД. Практична робота № 1 « Дослідження якісного складу солей».

 

 

 

 

Представлення навчальних проектів 7-14

 

 

 

Практичне заняття. Розв’язування вправ

 

 

 

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

Зразки металів та неметалів

 

 

Особливості будови  атомів металів. Поширення у природі.

 

 

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

 

Практична робота 2.  Інструктаж з  БЖД. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

 

 

 

Розв’язування вправ і задач.  Узагальнення знань з теми ,,Неорганічні речовини і їхні властивості”.

 

 

 

Контрольна робота з теми ,,Неорганічні речовини і їхні властивості”.  ТЕМАТИЧНА 5

 

Навчальні проекти

7. Штучні алмази у техніці.

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

11. Кислотні дощі.

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

Тема 5. Хімія і прогрес людства

 

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів

 

 

 

Роль хімії в розвитку нових напрямів технологій

 

 

 

Роль хімії в розв’язанні продовольчої системи

 

 

 

Практичне заняття. Розв’язування вправ

 

 

 

Роль хімії в розв’язанні сировинної проблеми

 

 

 

Роль хімії в розв’язанні енергетичної проблеми

 

 

 

Роль хімії в розв’язанні екологічної проблеми

 

 

.

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

 

Представлення навчальних проектів 15-16

 

 

 

Практичне заняття. Розв’язування вправ

 

69

 

Підведення підсумків за 2 семестр. Коригування знань

 

70

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

ТЕМАТИЧНА 6

 

Навчальні проекти

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гловацька Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Андрійчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
20 липня
Переглядів
3533
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку