35 годин
|
Тема уроку |
Дата уроку |
Корекція дати |
|
Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації |
|
|
|
Історія графічної культури. |
|
|
|
Дизайн і його тенденції. Ілюстрація.Цифрове мистецтво |
|
|
|
Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. |
|
|
|
Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка |
|
|
|
Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Коротка історія дизайну і типографіки. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. |
|
|
|
Електронні та друковані портфоліо. Веб-дизайн. |
|
|
|
Растрова графіка |
|
|
|
Характеристики зображення та засобів його відтворення - яскравість, контрастність, роздільна здатність, інтервал оптичної щільності (фотографічна ширина), колірна гама, палітра, глибина кольору, насиченість кольору. |
|
|
|
Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання. |
|
|
|
Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами. Створення колажів. Прийоми колажування |
|
|
|
Робота з текстом |
|
|
|
Робота з векторними елементами |
|
|
|
Ретуш та художня обробка зображень, отриманих шляхом фотографування або сканування. |
|
|
|
Гама-корекція як засіб узгодження діапазону яскравості зображення і характеристик засобу його відтворення. |
|
|
|
Тонова корекція зображень. Робота з кольором |
|
|
|
Анімація в растровому графічному редакторі |
|
|
|
Створення елементів для веб-сторінок |
|
|
|
Основи композиції та дизайну |
|
|
|
Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі. Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань. |
|
|
|
Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні |
|
|
|
Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність. |
|
|
|
Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика |
|
|
|
Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук |
|
|
|
Векторна графіка |
|
|
|
Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну. Основні інструменти для малювання. |
|
|
|
Робота з векторними контурами. Трасування об'єктів. Маскування. «Живі» переходи. Спотворення і деформація. |
|
|
|
Заливка об'єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтная сітка. |
|
|
|
Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами |
|
|
|
Робота з текстом. Макетування |
|
|
|
Ділова графіка |
|
|
|
Графічний дизайн у поліграфії |
|
|
|
Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням. |
|
|
|
Концепція багатосторінкового документа Смислові та художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні друкарські терміни. |
|
|
|
Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції. |
|
|
|
Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж). |
|
|
|
Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету. |
|
|
|
Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз). |
|
|
|
Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу. Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура). |
|
|
|
Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративного матеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічного оформлення видання. Побудови композиції шпальт набору. Оформлення та макетування багатосторінкового видання - журналу. Верстка журналу. |
|
|