Розробка календарно-тематичного планування до інтегрованого курсу НУШ "Драматургія і театр" 5-6 клас за програмою «Драматургія і театр. 5 клас» (міжгалузевий інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти ( автори: Старагіна І.П., Чужинова І.Ю., Івасюк О.М.)
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування курсу «Драматургія і театр. 5 клас» (міжгалузевий інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти ( автори: Старагіна І.П., Чужинова І.Ю., Івасюк О.М.) |
|
1 |
Розділ 1. Театральне мистецтво серед інших видів мистецтва та немистецьких дисциплін |
|
2 |
Зміст і смисл у творі мистецтва. Взаємодія/синтез мистецтв. Способи творення художніх образів у різних видах мистецтва. Відкритість творів літератури до режисерської або сценічної інтерпретації |
|
3 |
Людина як об’єкт драматургії: поведінка в різних обставинах, моделювання життєвих обставинах. Драматургія як колективний вид мистецтва |
|
|
Розділ 2. Театр – місце зустрічі актора і глядача |
|
4 |
Як влаштований театр (сцена, люди і технології; ілюзія і умовність) |
|
5 |
Театр – місце, де зустрічаються люди різних професій |
|
6 |
Правила поведінки і правила сприйняття театральної умовності |
|
7 |
Проєкт « Як виник театр у нашому місті» |
|
|
Розділ 3. Театральна вистава: від ідеї до втілення |
|
8 |
Театральна вистава: від ідеї до втілення |
|
9 |
Компоненти вистави: літературний твір, акторська гра, музичний компонент, елемент умовності, художній світ вистави – сценографія як місце дії і як художній образ |
|
10 |
Компоненти вистави: костюми та грим, світло, роль режисера |
|
11 |
Вистава як цілісний твір. Уміння «читати» виставу: те, що ми бачимо, важливіше за словесний матеріал |
|
|
Розділ 4. Акторська майстерність |
|
12 |
Засоби акторської виразності: тіло, голос, вміння доносити думку та емоцію |
|
13 |
Засоби акторської виразності: декламація, контроль над управління почуттями та їх демонстрацією, гра як спосіб удавати емоції |
|
14 |
Концентрація уваги: уміння зосередитися і контролювати тіло, голос, емоції. |
|
15 |
Уміння взаємодіяти з партнером на сцені |
|
|
|
|
|
2 семестр |
|
|
Розділ 5. Складові драматичного твору |
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 6. Створення вистави: етапи втілення |
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
|
Розділ 7. Взаємодія актора із глядачем: як подолати страх публічного виступу |
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 8. Шлях до визнання: від натхнення до практичних дій |
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
|
Розділ 9. Формування здатності оцінити створену виставу |
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
|
|
|