КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Історія України. Всесвітня історія. 6 клас. Щупак 3год. На тиждень 105 годин на рік

Про матеріал

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Історія України. Всесвітня історія. 6 клас. Щупак 3год. На тиждень 105 годин на рік

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

Історія України. Всесвітня історія. 6 клас. Щупак

3год. На тиждень  105 годин на рік

Дата

Тема

Примітка

ВСТУП. ТЕМА 1. Життя людей у первісні часи

 

1

 

Повторення. Що вивчає наука історія

 

2

 

Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія Стародавнього світу

 

3

 

Хто ми у своїй громаді? (ГО)

 

4

 

Як виникли системи літочислення

 

5

 

Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу

 

6

 

Я - важлива частина свого міста! (ГО)

 

7

 

Джерела з історії первісності та стародавнього світу

 

8

 

Поява і розселення людини на планеті Земля

 

9

 

Мої права та обов'язки: чому це важливо? (ГО)

 

10

 

Кам’яний вік в історії людства

Практичне заняття №1: «Первісна доба»

 

 

11

 

Поява і розселення первісних людей на території України

Практичне заняття №2: «Життя первісних людей»

 

 

12

 

Як говорити так, щоб мене зрозуміли? (ГО)

 

13

 

Неолітична революція та початок обробки металу

Спільноти скотарів і землеробів на території України

 

 

14

 

Форми організації первісних спільнот

Релігійні вірування та культура первісної доби

 

 

15

 

Конфлікти без драм: як вирішити? (ГО)

 

16

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання №1.

 

ТЕМА 2. Цивілізації Стародавнього Cходу

 

17

 

Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі і просторі

 

18

 

Тімбілдінг: створюємо суперкоманду! (ГО)

 

19

 

Цивілізації річкових долин

 

20

 

Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Єгипет. Месопотамія

 

21

 

Мої цінності: як їх знайти? (ГО)

 

22

 

Практичне заняття №3 «Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Єгипет. Месопотамія»

 

23

 

Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Ізраїль, Індія, Китай

 

24

 

Етика XXI століття: бути добрим у цифровому світі (ГО)

 

25

 

Практичне заняття №4 «Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Ізраїль, Індія, Китай»

 

26

 

Влада і суспільство в державах Стародавнього Сходу

 

27

 

Справедливість для всіх: що це означає? (ГО)

 

28

 

Практичне заняття №5 «Створення леп-буку: Цивілізації Давнього Сходу»

 

29

 

Родина і виховання дітей. Становище жінки в державах Стародавнього Сходу

 

30

 

Планета на нас розраховує! (ГО)

 

31

 

Практичне заняття №6 «Родина і виховання дітей. Становище жінки в державах Стародавнього Сходу»

 

32

 

Міфологія та релігійні вірування Стародавнього Сходу

 

33

 

Ресурси планети: що ми можемо зробити? (ГО)

 

34

 

Практичне заняття № 7 «Створення картотеки міфів та богів Давнього Сходу та Азії»

 

35

 

Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Будизм. Конфуціанство.

 

36

 

Мій регіон: як зберегти природу? (ГО)

 

37

 

Практичне заняття № 8 «Юдаїзм. Будизм. Конфуціанство»

 

38

 

Культурні надбання Стародавнього Сходу

 

39

 

Як працюють медіа: правда чи вигадка? (ГО)

 

40

 

Подорож до архітектурних пам’яток Давнього Сходу

 

41

 

Практичне заняття № 9 «Проектна діяльність. Подорож до архітектурних пам’яток Давнього Сходу»

 

42

 

Фейки: як не потрапити в пастку? (ГО)

 

43

 

Гра-узагальнення: «Дивовижний Давній Схід»

 

44

 

Тематичне оцінювання №2

 

45

 

Захист проектів (ГО)

 

ТЕМА 3. Антична Грецька цивілізація та її сусіди

 

46

 

Як захистити себе в інтернеті? (ГО)

 

47

 

Якими були природа і населення Cтародавньої Греції

 

48

 

Практичне заняття № 10 «Давня Греція. Робота з контурною картою»

 

49

 

Як відкрити власну справу? (ГО)

 

50

 

Як розвивалася Греція у VIII—VI ст. до н. е.

 

51

 

Практичне заняття № 11 «Складання історичного портрету діячів Давньої Греції»

 

52

 

Мій стартап: від ідеї до реалізації (ГО)

 

53

 

Що називають Великою грецькою колонізацією

 

54

 

Практичне заняття № 12 «Велика грецька колонізація. Робота з контурною картою»

 

55

 

Демократія: що це таке? (ГО)

 

56

 

Як відбувалось становлення Афінського полісу

 

57

 

Практичне заняття № 13 «Складання історичного портрету діячів Афінського полісу»

 

58

 

Як працює моє місто? (ГО)

 

59

 

У чому особливості спартанської держави та життя спартанців

 

60

 

Практичне заняття № 14 «Створення колажу про життя у Спарті»

 

61

 

Волонтери - супергерої сьогодення! (ГО)

 

62

 

Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е.

 

63

 

Практичне заняття № 15 «Сусіди греків на території України в І тис. до н.е. Робота з контурною картою»

 

64

 

Культура: чому це важливо? (ГО)

 

65

 

Чому і як відбулись греко-перські війни

 

66

 

Практичне заняття № 16 «Греко-перські війни. Робота з контурною картою»

 

67

 

Світ без кордонів: знайомство з іншими культурами (ГО)

 

68

 

Як в Афінах утверджувалася демократія

 

69

 

Практичне заняття № 17 «Створення історичного портрету діячів Афін»

 

70

 

Традиції vs сучасність: чому це важливо? (ГО)

 

71

 

Яким було духовне життя Стародавньої Греції

 

72

 

Як розвивались освіта, наука і театр у Стародавній Греції

 

73

 

Інновації: що змінює наш світ? (ГО)

 

74

 

Практичне заняття № 18 «Створення леп-буку: культура Давньої Греції»

 

75

 

Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі

 

76

 

Створи щось нове! (ГО)

 

77

 

Практичне заняття № 19 «Східний похід Александра Македонського. Робота з контурною картою»

 

78

 

Як постали і розвивались елліністичні держави

 

79

 

Технології майбутнього: які вони? (ГО)

 

80

 

Практичне заняття № 20 «Елліністичні держави. Робота з контурною картою»

 

81

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання №3.

 

ТЕМА 4. Стародавній Рим та його сусіди

 

82

 

Бути відповідальним громадянином (ГО)

 

83

 

Що відомо про заселення і розвиток Італії у І тис. до н. е.

 

84

 

Практичне заняття № 21 «Італія у І тис. до н. е. Робота з контурною картою»

 

85

 

Здоровий спосіб життя: чому це важливо? (ГО)

 

86

 

Якою була Римська республіка у V—III ст. до н. е.

 

87

 

Практичне заняття № 22 «Розвиток усного мовлення. Розповідь про події в Римській республіці у V—III ст. до н. е. за планом»

 

88

 

Сім'я - наш найкращий тил! (ГО)

 

89

 

Як розгорталась суспільно-політична боротьба у Римі у ІІ—І ст. до н. е.

 

90

 

Практичне заняття №23: «Римська Республіка ІІ—І ст. до н. е. Громадянські війни. Робота з контурною картою»

 

91

 

Навчання, яке ніколи не закінчується (ГО)

 

92

 

Як і коли у Римі розпочався період імперії. У чому особливості Римської імперії у ІІІ — на початку IV ст.

 

93

 

Практичне заняття №24: «Римська імперія. Робота з контурною картою»

 

94

 

Як стати суперучнем? (ГО)

 

95

 

Яким було повсякденне життя римлян. У чому цінність культури Cтародавнього Риму

 

96

 

Якими були вірування і традиції стародавніх римлян. Коли і як виникло християнство

 

97

 

Як не втрачати мотивацію? (ГО)

 

98

 

Чому занепала Західна Римська імперія

 

99

 

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

 

100

 

Мрії і цілі: в чому різниця (ГО)

 

101

 

Як співіснують людина і природа від минулого дотепер

 

102

 

Яка роль громади в житті людей і суспільства. Як живе шкільна спільнота. Як живе різноманітне суспільство

 

103

 

Книга «Моє життя» (ГО)

 

104

 

Тематичне оцінювання №4

 

105

 

Захист проекту (ГО)

 

 

docx
Додав(-ла)
Іскова Ірина
Додано
30 вересня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку