КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Історія України. Всесвітня історія. 6 клас. Щупак 3год. На тиждень 105 годин на рік
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Історія України. Всесвітня історія. 6 клас. Щупак
3год. На тиждень 105 годин на рік
№ |
Дата |
Тема |
Примітка |
ВСТУП. ТЕМА 1. Життя людей у первісні часи |
|
||
1 |
|
Повторення. Що вивчає наука історія |
|
2 |
|
Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія Стародавнього світу |
|
3 |
|
Хто ми у своїй громаді? (ГО) |
|
4 |
|
Як виникли системи літочислення |
|
5 |
|
Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу |
|
6 |
|
Я - важлива частина свого міста! (ГО) |
|
7 |
|
Джерела з історії первісності та стародавнього світу |
|
8 |
|
Поява і розселення людини на планеті Земля |
|
9 |
|
Мої права та обов'язки: чому це важливо? (ГО) |
|
10 |
|
Кам’яний вік в історії людства Практичне заняття №1: «Первісна доба» |
|
11 |
|
Поява і розселення первісних людей на території України Практичне заняття №2: «Життя первісних людей» |
|
12 |
|
Як говорити так, щоб мене зрозуміли? (ГО) |
|
13 |
|
Неолітична революція та початок обробки металу Спільноти скотарів і землеробів на території України |
|
14 |
|
Форми організації первісних спільнот Релігійні вірування та культура первісної доби |
|
15 |
|
Конфлікти без драм: як вирішити? (ГО) |
|
16 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №1. |
|
ТЕМА 2. Цивілізації Стародавнього Cходу |
|
||
17 |
|
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі і просторі |
|
18 |
|
Тімбілдінг: створюємо суперкоманду! (ГО) |
|
19 |
|
Цивілізації річкових долин |
|
20 |
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Єгипет. Месопотамія |
|
21 |
|
Мої цінності: як їх знайти? (ГО) |
|
22 |
|
Практичне заняття №3 «Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Єгипет. Месопотамія» |
|
23 |
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Ізраїль, Індія, Китай |
|
24 |
|
Етика XXI століття: бути добрим у цифровому світі (ГО) |
|
25 |
|
Практичне заняття №4 «Держави Стародавнього Сходу на лінії часу: Ізраїль, Індія, Китай» |
|
26 |
|
Влада і суспільство в державах Стародавнього Сходу |
|
27 |
|
Справедливість для всіх: що це означає? (ГО) |
|
28 |
|
Практичне заняття №5 «Створення леп-буку: Цивілізації Давнього Сходу» |
|
29 |
|
Родина і виховання дітей. Становище жінки в державах Стародавнього Сходу |
|
30 |
|
Планета на нас розраховує! (ГО) |
|
31 |
|
Практичне заняття №6 «Родина і виховання дітей. Становище жінки в державах Стародавнього Сходу» |
|
32 |
|
Міфологія та релігійні вірування Стародавнього Сходу |
|
33 |
|
Ресурси планети: що ми можемо зробити? (ГО) |
|
34 |
|
Практичне заняття № 7 «Створення картотеки міфів та богів Давнього Сходу та Азії» |
|
35 |
|
Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Будизм. Конфуціанство. |
|
36 |
|
Мій регіон: як зберегти природу? (ГО) |
|
37 |
|
Практичне заняття № 8 «Юдаїзм. Будизм. Конфуціанство» |
|
38 |
|
Культурні надбання Стародавнього Сходу |
|
39 |
|
Як працюють медіа: правда чи вигадка? (ГО) |
|
40 |
|
Подорож до архітектурних пам’яток Давнього Сходу |
|
41 |
|
Практичне заняття № 9 «Проектна діяльність. Подорож до архітектурних пам’яток Давнього Сходу» |
|
42 |
|
Фейки: як не потрапити в пастку? (ГО) |
|
43 |
|
Гра-узагальнення: «Дивовижний Давній Схід» |
|
44 |
|
Тематичне оцінювання №2 |
|
45 |
|
Захист проектів (ГО) |
|
ТЕМА 3. Антична Грецька цивілізація та її сусіди
|
|||
46 |
|
Як захистити себе в інтернеті? (ГО) |
|
47 |
|
Якими були природа і населення Cтародавньої Греції |
|
48 |
|
Практичне заняття № 10 «Давня Греція. Робота з контурною картою» |
|
49 |
|
Як відкрити власну справу? (ГО) |
|
50 |
|
Як розвивалася Греція у VIII—VI ст. до н. е. |
|
51 |
|
Практичне заняття № 11 «Складання історичного портрету діячів Давньої Греції» |
|
52 |
|
Мій стартап: від ідеї до реалізації (ГО) |
|
53 |
|
Що називають Великою грецькою колонізацією |
|
54 |
|
Практичне заняття № 12 «Велика грецька колонізація. Робота з контурною картою» |
|
55 |
|
Демократія: що це таке? (ГО) |
|
56 |
|
Як відбувалось становлення Афінського полісу |
|
57 |
|
Практичне заняття № 13 «Складання історичного портрету діячів Афінського полісу» |
|
58 |
|
Як працює моє місто? (ГО) |
|
59 |
|
У чому особливості спартанської держави та життя спартанців |
|
60 |
|
Практичне заняття № 14 «Створення колажу про життя у Спарті» |
|
61 |
|
Волонтери - супергерої сьогодення! (ГО) |
|
62 |
|
Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е. |
|
63 |
|
Практичне заняття № 15 «Сусіди греків на території України в І тис. до н.е. Робота з контурною картою» |
|
64 |
|
Культура: чому це важливо? (ГО) |
|
65 |
|
Чому і як відбулись греко-перські війни |
|
66 |
|
Практичне заняття № 16 «Греко-перські війни. Робота з контурною картою» |
|
67 |
|
Світ без кордонів: знайомство з іншими культурами (ГО) |
|
68 |
|
Як в Афінах утверджувалася демократія |
|
69 |
|
Практичне заняття № 17 «Створення історичного портрету діячів Афін» |
|
70 |
|
Традиції vs сучасність: чому це важливо? (ГО) |
|
71 |
|
Яким було духовне життя Стародавньої Греції |
|
72 |
|
Як розвивались освіта, наука і театр у Стародавній Греції |
|
73 |
|
Інновації: що змінює наш світ? (ГО) |
|
74 |
|
Практичне заняття № 18 «Створення леп-буку: культура Давньої Греції» |
|
75 |
|
Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі |
|
76 |
|
Створи щось нове! (ГО) |
|
77 |
|
Практичне заняття № 19 «Східний похід Александра Македонського. Робота з контурною картою» |
|
78 |
|
Як постали і розвивались елліністичні держави |
|
79 |
|
Технології майбутнього: які вони? (ГО) |
|
80 |
|
Практичне заняття № 20 «Елліністичні держави. Робота з контурною картою» |
|
81 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №3. |
|
ТЕМА 4. Стародавній Рим та його сусіди |
|
||
82 |
|
Бути відповідальним громадянином (ГО) |
|
83 |
|
Що відомо про заселення і розвиток Італії у І тис. до н. е. |
|
84 |
|
Практичне заняття № 21 «Італія у І тис. до н. е. Робота з контурною картою» |
|
85 |
|
Здоровий спосіб життя: чому це важливо? (ГО) |
|
86 |
|
Якою була Римська республіка у V—III ст. до н. е. |
|
87 |
|
Практичне заняття № 22 «Розвиток усного мовлення. Розповідь про події в Римській республіці у V—III ст. до н. е. за планом» |
|
88 |
|
Сім'я - наш найкращий тил! (ГО) |
|
89 |
|
Як розгорталась суспільно-політична боротьба у Римі у ІІ—І ст. до н. е. |
|
90 |
|
Практичне заняття №23: «Римська Республіка ІІ—І ст. до н. е. Громадянські війни. Робота з контурною картою» |
|
91 |
|
Навчання, яке ніколи не закінчується (ГО) |
|
92 |
|
Як і коли у Римі розпочався період імперії. У чому особливості Римської імперії у ІІІ — на початку IV ст. |
|
93 |
|
Практичне заняття №24: «Римська імперія. Робота з контурною картою» |
|
94 |
|
Як стати суперучнем? (ГО) |
|
95 |
|
Яким було повсякденне життя римлян. У чому цінність культури Cтародавнього Риму |
|
96 |
|
Якими були вірування і традиції стародавніх римлян. Коли і як виникло християнство |
|
97 |
|
Як не втрачати мотивацію? (ГО) |
|
98 |
|
Чому занепала Західна Римська імперія |
|
99 |
|
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
|
100 |
|
Мрії і цілі: в чому різниця (ГО) |
|
101 |
|
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
|
102 |
|
Яка роль громади в житті людей і суспільства. Як живе шкільна спільнота. Як живе різноманітне суспільство |
|
103 |
|
Книга «Моє життя» (ГО) |
|
104 |
|
Тематичне оцінювання №4 |
|
105 |
|
Захист проекту (ГО) |
|