Календарне планування курсу за вибором "Фінансова грамотність" 6 клас

Про матеріал
Календарне планування з курсу за вибором "Фінансова грамотність" для 6 класу.
Перегляд файлу

ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ

6 КЛАС

(35 годин, 1 година на тиждень)

«ФІНАНСОВО-ГРАМОТНИЙ СПОЖИВАЧ»

 

Дата

Зміст уроку

 

Прим.

Вступ

1

 

Тема 1. Гроші та їх роль в суспільстві.

Гроші та їх роль в суспільстві

Учень/учениця:

має загальне уявлення про грошові відносини;

розрізняє  поняття «гроші», «фінанси»;

розповідає про історію виникнення та еволюцію грошей;

розуміє значення грошей в сучасних суспільних відносинах

 

2

 

Історія виникнення та еволюція грошей

3

 

Грошові відносини. Фінансова система країни. Види грошей в сучасному світі.

4

 

Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України».

 

Учень/учениця:

знає історію національної грошової одиниці – гривні;

розрізняє види грошей;

називає грошові одиниці найбільших країн світу

 

Розділ І. ПРАКТИКА СПОЖИВАННЯ

5

 

Тема 2. Хочу купити товар.

Товар. Як формується ціна товару.

Учень/учениця:

розрізняє товари та послуги;

визначає якість товарів та послуг;

уміє робити обґрунтований вибір якісних  товарів та послуг;

розуміє механізм формування ціни на товар

 

6

 

Вимоги до якості товарів. Стандарти якості. Планування покупок, акції, знижки.

7

 

Тема 3. Хочу отримати послугу.

Послуга. Види послуг.

 

Учень/учениця:

усвідомлює  значення розвитку ринку послуг для підвищення рівня життя;

розрізняє окремі види послуг;

визначає якість отриманих послуг

 

8

 

Вимоги до визначення якості послуг. Ринок послуг в Україні та світі.

 

9

 

Тема 4. Купівля товарів в магазині, на ринку, вулична торгівля.

Купівля товарів

Учень/учениця:

розрізняє особливості купівлі товарів у магазині та на ринку;

аналізує інформацію з касового чеку;

розуміє як здійснюються грошові операції через касу та pos-термінал;

уміє самостійно оплачувати товари та послуги

 

10

 

Розрахунок за товар чи послугу

11

 

Каса, pos-термінал.

Касовий чек.

12

 

Тема 5. Купівля товарів в мережі Інтернет. 

Інтернет-торгівля.

Учень/учениця

визначає переваги та недоліки Інтернет-торгівлі;

аналізує інформацію про товари та послуги в мережі Інтернет;

співставляє  інформацію про ціни та якість товарів і послуг

 

13

 

Інтернет-магазини та інтернет-аукціони.

 

 

 

 

14

 

Тема 6. Фінансовий суверенітет споживача.

Суверенітет споживача.

Що впливає на споживчий вибір?

Учень/учениця

Усвідомлює суть  раціонального споживача;

розуміє засади суверенітету споживача;

аналізує вплив реклами та моди на споживчий вибір

 

15

 

Реклама, мода та інші чинники впливу.

 

16

 

Практична робота №1. «Створення реклами власного товару чи послуги»

Учень/учениця:

має уяву про недобросовісну рекламу;

знає про особливості виробництва рекламних продуктів;

розробляє зміст та дизайн авторської рекламної листівки

 

17

 

Контрольна робота №1. Тематичне оцінювання

Розділ ІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СПОЖИВАЧІВ

18

 

Тема 7. Законодавство України щодо захисту прав споживачів.

Закон України «Про захист прав споживачів». Права споживачів

Учень/учениця:

знає про Закон України «Про захист прав споживачів»;

називає  основні права споживачів;

розуміє роль якості товарів та послуг для власної безпеки

 

 

19

 

Моє право на інформацію про продукцію, на вибір, на якість і безпеку товарів і послуг.

 

20

 

Тема 8. Мої обов’язки та відповідальність як споживача. Обов’язки та відповідальність споживачів.

Учень/учениця:

називає та характеризує основні обов’язки споживачів;

аналізує інструкції до товарів та правила користування ними;

усвідомлює необхідність виконання обов’язків споживача

 

21

 

Інструкції та правила користування товарами та послугами.

 

 

22

 

 

 

 

Тема 9. Хочу захистити свої права як споживача.

Порушення прав споживачів.

Учень/учениця:

знає про можливість захисту прав споживачів;

наводить приклади ситуацій щодо захисту власних прав споживача;

розуміє необхідність захисту прав споживачів;

називає організації, що допомагають у захисті прав споживачів

 

23

Захист прав споживача. Державні, місцеві органи захисту прав споживачів.

 

24

Громадські організації.

 

25

 

Практична робота №2. «Створюємо пам’ятку споживача»

 

Учень/учениця:

формулює важливі поради споживачам;

визначає алгоритм самозахисту споживача

 

Розділ ІІІ. ЕТИКА ФІНАНСОВИХ ВІДНОСИН

26

 

Тема 10. Етика взаємовідносин споживача та інших учасників ринку. Поведінка та мовний етикет споживача.

Учень/учениця:

уміє будувати діалоги;

порівнює усний та письмовий договори;

знає норми морально-етичної поведінки споживача

 

 

27

 

Спілкування. Діалог

28

 

Усний та письмовий договори.

29

 

Практична робота№3. «Розробка правил етикету споживача».

Учень/учениця:

знає про етику споживання;

називає  правила етикету споживача

 

30

 

Контрольна робота №2. Тематичне оцінювання

 

 

 

31

 

Підготовка до навчального проекту

 

 

32

 

Навчальний проект.

Мистецькі та літературні твори з фінансовим змістом.

Учень/учениця:

називає основні правила грамотної фінансової поведінки;

визначає ознаки неграмотної фінансової поведінки

 

 

33

 

Навчальний проект.

Мистецькі та літературні твори з фінансовим змістом.

 

 

34

 

Гра «Фінансово – грамотний споживач»

 

 

 

35

 

Узагальнення вивченого за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Попова Поліна Іванівна
    Дякую, колего, за співпрацю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нездюр Галина Віталіївна
    Щіро дякую за допомогу! Успіхів Вам !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Терен Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лагода Леся
    Дякую за допомогу! Успіхів вам у роботі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ухналь Людмила Дмитрівна
    Величезне спасибі!!! Всі Ваші розробки чудові і варті уваги!!! Натхнення Вам)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
22 липня 2019
Переглядів
9534
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку