№ |
Тема |
Дата проведення |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення.(8 год). Лічба предметів. Порівняння предметів за в просторі та на площині. (С.3) |
|
|
2 |
Лічба предметів. Порівняння предметів за величиною. Поняття більший, менший, вищий — нижчий. (С.4) |
|
|
3 |
Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття знизу — вгору, згори — вниз, на, під, найвищий — найнижчий. Підготовчі вправи до написання цифр. (С.5) |
|
|
4 |
Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за висотою. Поняття кожний, решта. Підготовчі вправи до написання цифр. (С. 6) |
|
|
5 |
Кількісна та порядкова лічба. Порівняння предметів за величиною. Поняття ліворуч, праворуч, стільки ж, великий — малий, найбільший — найменший. Підготовчі вправи до написання цифр. (С.7) |
|
|
6 |
Кількісна і порядкова лічба. Порівняння множин та предметів. Поняття вгорі — внизу, вище — нижче, зліва, справа, між. Підготовчі вправи до написання цифр. (С.8) |
|
|
7 |
Поняття один — багато; число і цифра. Назви цифр (одиниця, двійка, трійка). Поняття довший, коротший. Підготовчі вправи до написання цифр. (С.9) |
|
|
8 |
Лічба предметів. Поняття один — багато. Співвідношення цифри і числа. Підготовчі вправи до написання цифр. (С.10) |
|
|
9 |
Нумерація чисел 1 до 10. Геометричні фігури(40 год.) Число і цифра 1. Порівняння предметів за довжиною і шириною. Поняття довший, коротший, ширший, вужчий. Написання цифри 1. (С.12) |
|
|
10 |
Число і цифра 2. Вартість монет 1 коп., 2 коп. Написання цифри 2. (С.13) |
|
|
11 |
Числа 1, 2. Порівняння предметів за довжиною і шириною. Поняття довгий, короткий, однакові за довжиною. (С.14) |
|
|
12 |
Порівняння чисел. Знаки порівняння. Написання цифри 1, 2. (С.15) |
|
|
13 |
Число і цифра 3. Порівняння чисел в межах 3. Порівняння предметів за довжиною і шириною. Написання цифри 3. (С.16) |
|
|
14 |
Склад числа 3. Прямі, криві, ламані лінії. Трикутник. Написання цифри 3. (С.17) |
|
|
15 |
Число і цифра 4. Порівняння чисел в межах 4. Написання цифри 4. (С.18) |
|
|
16 |
Склад числа 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр. (С.19) |
|
|
17 |
Склад числа 4. Порівняння чисел в межах 4. Написання цифр. (С.20) |
|
|
18 |
Число і цифра 5. Порівняння чисел в межах 5. Написання цифри 5. (С.21) |
|
|
19 |
Порівняння чисел в межах 5. П'ятикутник. Монети 1 коп., 2 коп., 5 коп. Написання цифр. (С.22) |
|
|
20 |
Склад числа 5. Поняття вищий, нижчий. Порівняння чисел в межах 5. Написання цифр. (С.23) |
|
|
21 |
Ознайомлення з дією додавання. Знак “+”. Складання прикладів на додавання за предметними малюнками. (С.24) |
|
|
22 |
Складання прикладів на додавання за малюнками. Порівняння за віком. (С.25) |
|
|
23 |
Число і цифра 6. Порівняння чисел в межах 6. Написання цифри 6. (С.26) |
|
|
24 |
Склад числа 6. Шестикутник. Розміщення предметів у просторі. Складання і читання прикладів на додавання за предметними малюнками. (С.27) |
|
|
25 |
Склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання. Многокутники. (С.28) |
|
|
26 |
Число і цифра 7. Порівняння чисел в межах 7. Написання цифри 7. Складання та розв'язування прикладів. (С.29) |
|
|
27 |
Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Назви днів тижня. (С.30) |
|
|
28 |
Точка. Відрізок. Промінь. Порівняння відрізків за довжиною. Розв'язування прикладів на додавання в межах 7. Креслення відрізків. (С.31) |
|
|
29 |
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел в межах 8. (С.32) |
|
|
30 |
Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел у нерівностях. (С.33) |
|
|
31 |
Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків за допомогою лінійки. Склад чисел 7, 8. (С.34) |
|
|
32 |
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел в межах 9. (С.35) |
|
|
33 |
Склад числа 9. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків. (С.36) |
|
|
34 |
Склад числа 9. Вимірювання довжини смужок. Многокутник. Поділ чотирикутників відрізком. (С.37) |
|
|
35 |
Число 10. Порівняння чисел. Запис числа 10 двома цифрами. Складання прикладі на додавання. (С.38) |
|
|
36 |
Склад числа 10. Послідовність чисел в межах 10. Запис чисел. Складання і розв'язування прикладів на додавання. (С.39) |
|
|
37 |
Склад числа 10. Складання і розв'язування прикладів на додавання. Розпізнавання геометричних фігур. Складання прикладів за монетами. (С.40) |
|
|
38 |
Ознайомлення з термінами доданок і сума. Складання і розв'язування прикладів на додавання за числовим відрізком. (С.41) |
|
|
39 |
Число 10. Склад чисел до 10. Складання і розв'язування прикладів на додавання. (С.42) |
|
|
40 |
Ознайомлення з дією віднімання. Знак “-”. Складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. (С.43) |
|
|
41 |
Дія віднімання. Складання і розв'язування прикладів на віднімання. (С.44) |
|
|
42 |
Зв'язок додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Вимірювання довжини відрізків. (С.45) |
|
|
43 |
Зв'язок додавання і віднімання. Складання прикладів на додавання і віднімання. (С.46) |
|
|
44 |
Число та цифра 0. Написання цифри 0. (С.47) |
|
|
45 |
Число і цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Складання та розв'язування прикладів на додавання і віднімання. (С.48) |
|
|
46 |
Додавання і віднімання числа 0. Складання та розв'язування прикладів на додавання і віднімання чисел 0 і 1. (С.49) |
|
|
47 |
Ознайомлення з поняттям і терміном задача та з її елементами. Складання і розв'язування задач на знаходження суми та остачі. (С.50) |
|
|
48 |
Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв'язування задач. Порівняння чисел у межах 10. (С.51) |
|
|
49 |
Підсумковий урок. Додаткові вправи. (С.52) |
|
|
50 |
Таблиця додавання і віднімання числа 1. Розв’язування прикладів на дві дії. (С.53) |
|
|
51 |
Таблиця додавання і віднімання числа 1. Складання і розв'язування задач. Повторення складу чисел 9, 10. Вимірювання і порівняння довжини відрізків. (С.54) |
|
|
52 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. Розв'язування задач і прикладів на дві дії. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізка. (С.55) |
|
|
53 |
Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв'язування прикладів на дві дії, порівняння виразу і числа. (С.56) |
|
|
54 |
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання і віднімання числа 2. (С.57) |
|
|
55 |
Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Складання та розв'язування задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Зміст понять більше на..., менше на ... (С.58) |
|
|
56 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (С.59) |
|
|
57 |
Таблиця додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Складання виразів за числовими відрізками. Вимірювання довжини відрізків та їх креслення. (С.60) |
|
|
58 |
Задачі, що включають поняття стільки ж. Табличне додавання і віднімання числа 3. (С.61) |
|
|
59 |
Назви чисел при відніманні. Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Креслення відрізків. (С.62) |
|
|
60 |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Кругові приклади. (С.63) |
|
|
61 |
Складання та розв'язування задач на знаходження суми і остачі. Креслення трикутників на папері в клітинку. (С.64)
|
|
|
62 |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв'язування задач на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (С.65) |
|
|
63 |
Різницеве порівняння чисел. Таблиці додавання і віднімання числа 5. (С.66) |
|
|
64 |
Підсумковий урок за I семестр. |
|
|
|
|
|
|
65 |
Розв’язування задач, які містять поняття стільки ж. Креслення відрізків. (С.67) |
|
|
66 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка, довшого від даного. (С.68). |
|
|
67 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження суми та знаходження невідомого доданка. (С.69) |
|
|
68 |
Складання і розв’язування задач. Розв'язування задач на дві дії. Кругові приклади. (С.70) |
|
|
69 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми та остачі. (С.71) |
|
|
70 |
Розв’язування прикладів і задач на застосування табличного додавання та віднімання. Порівняння виразів. (С.72) |
|
|
71 |
Таблиці додавання і віднімання чисел 8,9. Порівняння довжин відрізків. (С.73) |
|
|
72 |
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. (С.74) |
|
|
73 |
Літр. Додавання і віднімання чисел в межах 10. розв'язування задач. (С.75) |
|
|
74 |
Розв'язування задач на вимірювання об'єму рідини в літрах. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. (С.76) |
|
|
75 |
Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв'язування задач. (С.77) |
|
|
76 |
Зміна сум при зміні одного з доданків. Розв'язування задач про масу предметів. Вік людини. (С.78) |
|
|
77 |
Додавання і віднімання по одному і частинами. Задачі на знаходження суми та невід'ємного доданка. (С.79) |
|
|
78 |
Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. (С.80) |
|
|
79 |
Переставна властивість додавання. Розв'язування задач. Порівняння виразів. (С.81) |
|
|
80 |
Підсумковий урок. Додаткові вправи.(С.82-83) |
|
|
81 |
Числа 11 — 20. Величини. (24 год.). Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10.(С.84) |
|
|
82 |
Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька разів. (С.85). |
|
|
83 |
Десятковий склад чисел другого десятка. Порівняння чисел до 20. Розв’язування задач про вік людини.( С.86) |
|
|
84 |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Побудова відрізка більшого від даного. (С.87) |
|
|
85 |
Дециметр. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10. (С.88) |
|
|
86 |
Утворення чисел другого десятка х десятка і одиниць. Вимірювання висоти і довжини різними мірками. Розв'язування задач (С.89) |
|
|
87 |
Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10. (С.90) |
|
|
88 |
Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. (С.91) |
|
|
89 |
Письмова нумерація чисел 11-20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (С.92) |
|
|
90 |
Розв'язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія. (С.93) |
|
|
91 |
Письмова нумерація чисел 11-20. Запис чисел у нумераційній таблиці. (С.94) |
|
|
92 |
Додавання і віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10. (С.95) |
|
|
93 |
Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром. (С.96) |
|
|
94 |
Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13+1, 15-1. (С.97) |
|
|
95 |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (С.98) |
|
|
96 |
Розв’язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (С.99) |
|
|
97 |
Розв’язування прикладів та задач на додавання і віднімання. Розв'язування задач на час. (С.100) |
|
|
98 |
Позначення точок на відрізку буквами. Складання і розв’язування задач. (С.101) |
|
|
99 |
Розв'язування задач. Додавання і віднімання чисел. Порівняння довжини відрізків. (С.102) |
|
|
100 |
Лічба в межах 20. Розв’язування прикладів і задач. (С.103) |
|
|
101 |
Таблиця додавання і віднімання чисел в межах 10. Доповнення числа до 10. Розв'язування прикладів на основі нумерації в межах 20. (С.104) |
|
|
102 |
Додавання числа частинами. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (С.105) |
|
|
103 |
Віднімання числа частинами. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння. (С.106) |
|
|
104 |
Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці при зміні одного з компонентів. (С.107) |
|
|
105 |
Нумерація чисел від 21 до 100(16 год). (№1-8) |
|
|
106 |
Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Розв'язування задач. (№ 9-16) |
|
|
107 |
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. (№ 17-25) |
|
|
108 |
Лічба 10. Утворення двоцифрових чисел з десятків одиниць. Творча робота над задачами. (№ 26-33) |
|
|
109 |
Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр. Дециметр. Метр. (№ 34 -41)
|
|
|
110 |
Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів. (№ 42-48) |
|
|
111 |
Письмова нумерація чисел. Запис чисел в нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі. (№ 49-57) |
|
|
112 |
Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел. (№ 58-65) |
|
|
113 |
Читання і запис, порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє, наступне до даного числа. Додавання і віднімання одиниці. (№ 66-70) |
|
|
114 |
Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язаних з нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами. (№ 71-79) |
|
|
115 |
Закріплення випадків додавання і віднімання. Додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. (№80-87) |
|
|
116 |
Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого. (№88-97) |
|
|
117 |
Доба. Розв'язування задач, пов'язаних з часом і вартістю. (№ 98-105) |
|
|
118 |
Зв’язок між компонентами дій віднімання. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданка. (№ 106-113) |
|
|
119 |
Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. (№114-121) |
|
|
120 |
Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків. Розв'язування задач на знаходження суми та невідомого доданка. (№ 122-128) |
|
|
121 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд(10год) Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№129-137) |
|
|
122 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через 10. Креслення многокутників на папері в клітинку. (№138-144) |
|
|
123 |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 54+30, 54+3. (№145-154) |
|
|
124 |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду: 20+47, 2+47. Розв'язування задач на знаходження суми. Порівняння виразів. (№155-162) |
|
|
125 |
Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (№163-171) |
|
|
126 |
Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння. (№172-179) |
|
|
127 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (загальний випадок). (№180-186) |
|
|
128 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (закріплення). Обернені задачі. (№187-194) |
|
|
129 |
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду: 79-40; 79-4. Задачі на купівлю товару. (№195-202) |
|
|
130 |
Вправи і задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задач за схемою. (№203-213) |
|
|
131 |
Підсумковий урок. Додаткові вправи. (С.143) |
|
|
132 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання з переводом через розряд в межах 20.(9 год.) Додавання числа частинами. Табличне додавання числа 2,3. Розв'язування задач. (№214-220) |
|
|
133 |
Віднімання числа частинами. Розв'язування задач на знаходження остачі та на різницеве порівняння. Складання задач за виразом. (№221-227) |
|
|
134 |
Додавання і віднімання з переходом через 10. Розв'язування задач. Творча робота над задачами. (№228-236) |
|
|
135 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через 10. Розв'язування задач на додавання. (№237-242) |
|
|
136 |
Циліндр. Куб. Куля. Додавання чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Знаходження остачі. (№243-250) |
|
|
137 |
Додавання з переходом через 10. Складання і розв'язування задач. (№251-262) |
|
|
138 |
Додавання чисел з переходом через 10 за шкалою лінійка. (№263-269) |
|
|
139 |
Додавання і віднімання з переходом через 10 . Геометричні фігури. Визначення часу за годинником. (№270-283) |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|