МИСТЕЦТВО
За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
1. |
Ілюстрація. Вибір формату картини. Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв (с. 6-7). |
|
|
2. |
Портрет. Створення портрету свого улюбленого персонажа із казки «Пригоди Буратіно» (акварель) (с. 10—11). |
|
|
3. |
Композиція. Зображення фігури людини на повний ріст. Створення портрету казкового героя на повний ріст (сухі квіти і листя) (с. 14-15). |
|
|
4. |
Контрасти і відтінки кольорів. Правила композиції. Створення морського пейзажу (акварель) (с. 18-19). |
|
|
5. |
Композиційний центр картини. Створення осіннього пейзажу (техніка за вибором) (акварель) (с. 22-23). |
|
|
6. |
Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін) (с. 26-27). |
|
|
7. |
Зображення веселого друга — папуги або собачки (на вибір) (акварель) (с. 27). |
|
|
8. |
Книжкові ілюстрації. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці (матеріали на вибір) (с. 30-31). |
|
|
9. |
Художники-мультиплікатори. Створення портрета Котигорошка на смужці паперу (матеріали за вибором) (с. 34). |
|
|
10. |
Кругла скульптура і рельеф. Перегляд: мультфільм із серіалу «Козаки» (фрагмент). Зображення одного з козаків — героїв мультфільму (кольорові олівці, фломастери) (с. 38-39). |
|
|
11. |
Кругла скульптура і рельєф. Створення сувеніру-магніта з веселим козаком (солоне тісто або глина, гуаш) (с. 39). |
|
|
12. |
Симетрія. Горельєф і барельєф. Створення барельєфу «Дерево життя» (картон, пластилін) (с. 42-43). |
|
|
13. |
Створення новорічної листівки з витинанкою або Різдвяно-новорічного скрапбукінгу (кольоровий папір) (с. 46-47). |
|
|
14. |
Новорічні іграшки. Візерунок та орнамент. Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (с. 50-51). |
|
|
15. |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 53). |
|
|
16. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за Ісеместр. |
|
|