Календарно- тематичне планування з англійської мови на І семестр для 6 класу за підручником "English" О. Карпюк подано у вигляді таблиці із зазначенням сфер спілкування, мовної та мовленнєвої компетенцій.
Висловлюю сподівання, що даний матеріал стане корисним для шанованого вчительства.
6 КЛАС
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ (за О.КАРП’ЮК)
І семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
|||||||
Я, моя родина, мої друзі
|
||||||||||||
1 |
|
Знову до школи Режим дня школяра |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase |
Структура there is/ there are |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 1, p. 9 Ex. 3, p. 10 |
Ex. 1, p. 7 Ex. 2, p. 7-8 |
Ex. 8, p. 6 Ex. 2, p. 10 |
|||
2 |
|
Наші друзі Риси характеру |
Activity, relative, cuddly, similar |
|
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
Ex. 2, p. 14-15 |
|||
3 |
|
Зовнішність друзів |
|
Питальні речення |
Ex. 4, p. 16 Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 1а, p. 17 Ex. 3-4, p. 19 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1b, p. 18 Ex. 6, p. 20 |
|||
4 |
|
Характер мого друга |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
Ex. 2, p. 21 |
|||
5 |
|
Моя сім’я Зовнішність членів родини
|
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
Прислівник |
|
Ex. 4, p. 26 Ex.1,p. 28 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
Ex. 5, p. 26 Ex. 3, p. 30 |
|||
6 |
|
Родини моїх друзів |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex.3, p.27,Ex. 4, p.28, Ex. 2, 4, p. 30, Ex.5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 Ex. 1, p. 34
|
Ex. 2, p. 36 |
Ex. 2, p. 32 Ex. 2, p.34-35 Ex.3, p. 36 |
|||
7 |
|
Риси характеру членів сім’ї |
|
Ступені порівняння прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 Ex. 4, p. 36 |
Ex. 9, 11, p. 38, Ex. 3, p. 43 |
, Ex. 6, p. 37 Ex. 10, p. 39 Ex. 5, p. 43 |
Ex. 8, p. 38 Ex. 12, p. 40 |
|||
8 |
|
Я, моя родина, мої друзі Т/О |
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
|
Ex. 1, p. 41-42, |
Ex. 6, p. 43 |
|||
Шкільне життя
|
||||||||||||
9 |
|
Школа |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
Модальні дієслова |
Ex. 3, p. 49 Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
Ex. 5, p. 50 Ex. 6, p. 54 |
|||
10 |
|
Розклад уроків Шкільні предмети |
|
|
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
|
Ex. 4, p. 53 |
Ex. 3b, p. 59 Ex. 5b, p. 64 |
|||
11 |
|
Шкільні правила |
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
Видо-часові форми дієслова |
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61Ex. 3, p. 62, |
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63 |
Ex. 1, p. 61 Ex. 1, p. 65 |
Написати свої шкільні правила |
|||
12 |
|
Урок англійської мови. Види діяльності на уроках
|
|
|
Ex. 3, p. 81, |
|
Ex. 2, p. 65, |
|
Ex. 5bc, p. 82 |
|||
13 |
|
Мій улюблений предмет |
Повторення актуальної лексики |
Група теперішніх часів |
Ex. 5а, p. 82 |
Ex. 5c, p. 64 |
|
Ex. 1, p. 80 |
Розп. про цікавий випадок |
|||
14 |
|
Цікаве шкільне життя
|
|
|
|
Робота над портфоліо |
Ex. 2, p. 80-81 |
|
Портфоліо |
|||
15 |
|
Школа моєї мрії |
Ситуативна лексика |
|
Ex. 5а, p. 82 |
|
|
Ex. 5а, p. 82 |
Повтор. приказки |
|||
16 |
|
Шкільне життя Т/О
|
|
|
|
|
|
|
Повтор. вивчене |
|||
Спорт
|
||||||||||||
17 |
|
Cпорт Види спорту |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Кількісні числівники (до 1000) |
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
Ex. 4, p. 69 Ex. 5, p. 72-73 |
|||
18 |
|
Спортивні ігри |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Питальні речення. Сполучники but, because |
Ex. 1, p. 69, |
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71Ex. 4, p. 75, |
Ex. 7, p. 76 |
|||
19 |
|
Спорт в Україні та світі |
Актуальна лексика |
|
Ex. 3, p. 71 |
Ex. 1-4, p.76-78 |
Ex.1, p.78-79 |
Ex. 6, p. 76 |
Ex. 2, p. 79 |
|||
20 |
|
Командні види спорту |
|
|
|
Фотоколажі |
|
|
Фотоколажі |
|||
21 |
|
Мій улюблений вид спорту |
Soccer,rugby,cricket |
Спеціальні запитання |
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83 |
|
Ex. 7, p. 83, |
Скласти розп. про свій ул.вид спорту |
|||
22 |
|
Спорт у моєму житті |
Актуальна лексика до теми |
|
|
Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 8, p. 84 |
Підібрати присл. |
|||
23 |
|
Сезонні види спорту |
|
Питальні слова |
Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 2, p. 74-75 |
|
Скласти діалоги |
|||
24
|
|
Спортивне приладдя |
Bat, helmet, oar |
Видо-часові форми дієслова |
|
Ex. 2, p. 74-75 |
Робота над проектами |
|
Підготувати проекти |
|||
25
|
|
Спорт. Т/О |
|
|
|
|
|
|
Повтор. вивчене |
|||
26
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|||
31 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Харчування |
||||||||||||
35. |
|
Харчування. Продукти харчування |
Tortoise, Aesop, fable, to be proud, to boast |
|
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 3, p. 87 |
|
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87 |
Переказ тексту |
|||
36. |
|
Похід за продуктами |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
Ex. 2, p. 94-95 |
|||
37. |
|
Овочі та фрукти |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important, keep/stay healthy, boiled, fried, habit, takeaway, weight, do shopping, put on weight, lose weight, eat out |
|
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 6, p. 97 |
|||
38. |
|
Їжа і напої |
A carton of macaroni, a loaf of bread, a packet of crisps, a bar of chocolate, a bottle of milk, a can of Coca-cola |
«Much/many» |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
Проект «Солодощі» |
|||
39. |
|
Солодощі |
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, |
Повт. вивч. слова |
|||
40. |
|
Традиції харчування |
|
Вживання артиклів а/an з іменниками |
|
Ex.1, p. 105 |
|
Ex.5-6, p. 104, |
Ex.4а, p. 107 |
|||
41. |
|
Здорове харчування |
Актуальна лексика |
Позначення дії в майбутньому |
|
Ex. 5, p. 97 |
Ex.1-2, p. 109 |
|
Ex.3, p. 109 |
|||
42. |
|
Харчові звички |
|
Структура Shall/will |
|
Ex.4b, p. 107, |
|
Ex.4, p. 103 |
Діалоги |
|||
43. |
|
Похід до кафе |
Фразові єдності з теми |
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex. 1, p. 94, |
Ex.5-6, p. 108 |
|
|
Повторити матеріал |
|||
44. |
|
Улюблені страви |
|
Структура Be going to… |
|
|
|
Ex.2-3, p. 105-106 |
Рецепти страв |
|||
45 |
|
Українські нац. страви |
Назви національних страв |
|
Ex. 1, p. 94, |
6, p. 108 |
|
|
Проекти |
|||
46. |
|
Харчування. Т/О |
|
|
|
|
|
|
Повтор. матеріал |
|||
47. |
|
К-ль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Підг. до к.р. |
|||
48. |
|
К-ль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||
49. |
|
К-ль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
50. |
|
К-ль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
51. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|||
52. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||