№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Пісні та римівки |
Інтегрованізмістовілінії |
||||||||
Лексика / Граматика |
Літери / Фонікси |
Зоровесприймання(читання)
|
Сприймання на слух(аудіювання)
|
Уснавзаємодія(діалог) / Уснепродукування (монолог) |
Писемнавзаємодія / Писемне продукування (письмо)
|
Онлайн взаємодія |
||||||||||
І семестр
|
||||||||||||||||
Тема :«Радий знову бачити тебе» 5 годин |
||||||||||||||||
1 |
|
Пам'ятаєш мене? |
Вітається. Називає себе. |
Hello! Iam … Nicetoseeyou! |
Greeting, introduction |
|
|
PB t .1,3 – pp.6-7; |
PB t.2 – p.6 PB t.3 – p.7 |
|
|
ABCsong |
||||
2 |
|
Радий тебе бачити знову! |
Розмова з однолітками |
Nice to see you! Share my seat, please. Have a talk. |
Schoolsupplies, numbers |
|
|
PB t.2 – p.8 |
PB t.1,3 – p.8 PB t.4 – p.8 |
|
|
|
||||
3 |
|
Кольорова абетка. |
Називає літери алфавіту. Відповідає на питання |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Colours, letters |
|
|
PB t.1-3 – p.9 |
PB t.3 – p.9 PB t.4 – p.9 |
|
|
Colours Let’s remember all the letters |
||||
4 |
|
Тварини |
Називає літери алфавіту та перші літери в назвах тварин |
E is for elephant |
Animals |
|
|
|
PB t.1,2 – p.10 |
PB t.3 – p.10 |
|
|
||||
5 |
|
Моє ім’я починається з літери… |
Називає себе та друга. Називає перші літери в іменах |
My name begins with letter …. |
Names |
|
PB t.3 – p.11 |
PB t.1 – p.11 |
PB t.1, 2 – p.11 |
PB t.4 – p.11 |
|
|
||||
Тема :«Це моя родина!» 13 годин |
||||||||||||||||
6 |
|
Познайомся з моєю родиною! |
Називає чле-нів родини. Розповідає про уподобання |
Here’s my family. My surname is .... They are .... |
surname, children |
|
|
PB t.1,2,5 – pp.12- 13 |
PB t.2-5 – pp.12-13 |
|
|
IntroductionoftheClicks |
||||
7 |
|
Розкажи про себе |
Розповідає про себе та свої уподобання |
What about you? I like .... |
pupil |
|
|
PB t.1,2 – p.14 |
PB t.1,2 – p.14 PB t.3,4 – p.14 |
|
|
TracyandLuke |
||||
8 |
|
Я вмію читати. |
Правила читання |
|
frog |
a [?], u [y], o [A], i [i], e [e] |
PB t.3,4 – p.15 |
PB t.1-3 – p.15 |
PB t.1 – p.15 |
PB t.5 – p.15 |
|
|
||||
9 |
|
Де твій будинок? |
Розмова з однолітками |
Where is your house? My house is in ....What’syoursurname? |
house |
|
|
PB t.1 – p.16 |
PB t.1,2 – p.16 PB t.3,4 – p.16 |
|
|
|
||||
10 |
|
Де твоя мама? |
Розмова з однолітками |
Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’tknow. |
at school, at work, at home |
|
|
PB t.1,2 – p.17 |
PB t.2,3 – p.17 PB t.4,5 – p.17 |
PB t.6 – p.17 |
|
|
||||
11 |
|
Це гарний велосипед! |
Правила читання |
I am Kate. His name is Mike. Itisnice. |
case, take, nice, smile |
a_e [ei]name, Kate i_e [ai] like, bike |
PB t.2,4,5 – p.18 |
PB t.1,2,4 – p.18 |
|
PB t.3 – p.18 |
|
|
||||
12 |
|
Сім'ятвогодвоюрідного брата (сестри) |
Розповідає про сім'юдвоюрідного брата (сестри) |
Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher. TheyareTracy’scousins.
|
family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher |
|
|
PB t.1,4,5 – p.19 |
PB t.3-5 – p.19 |
PB t.2 – p.19 |
|
My name is Greta. I’m a vet. |
||||
13 |
|
Story Time. С’юзі загубилася. |
Розповідає історію за малюками |
Where is your home? That’s my house.. You are a big girl. |
mummy, daddy |
|
|
PB t.1,2 – p.20 |
PB t.2,3 – p.20 PB t.4 – p.20 |
|
|
|
||||
14 |
|
Into Your Portfolio. Моя сім’я. |
Розповідає про свою родину |
|
family portrait |
|
|
|
PB t.2 – p.21 |
PB t.1 – p.21 |
|
|
||||
15 |
|
Into Your Portfolio. Мені подобається… |
Розповідає про свої уподобання
|
|
draw, picture |
|
|
|
PB t.4 – p.21 PB t.5 – p.21 |
PB t.3,6 – p.21 |
|
|
||||
16 |
|
Це моя родина |
Розповідає про свою родину |
|
|
|
|
|
PB t.1,2 – p.22 |
PB t.2 – p.22 |
|
|
||||
17 |
|
Це моя родина. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
interview |
|
PB t.6 – p.23 |
PB t.3 – p.23 |
PB t.4,5 – p.23 |
|
|
|
||||
18 |
|
Моя родина. Діагностична робота.
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
||||
Тема :«Моїдрузі» 13годин |
||||||||||||||||
19 |
|
Я та мої друзі |
Розповідає про свої уподобання та уподобаня друзів |
We play together. They swim together |
I, he, she, we, they |
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
PB t.2-4,6 – pp.24-25 PB t.7 – p.25 |
PB t.5 – p.24 |
|
I like my friend and she likes me |
||||
20 |
|
Ми – друзі |
Розповідає про себе та свого друга
|
Wearefriends. |
Friend |
|
|
PB t.1 – p.26 |
PB t.1,2,4 – p.26 |
PB t.3,5 – p.26 |
|
|
||||
21 |
|
Почитай про мене та мого друга! |
Правила читання |
Sue, take a tube. |
tube |
u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [і:] Pete, we |
PB t.2,3 – p.27 |
PB t.1,2 – p.27 |
|
PB t.4 – p.27 |
|
|
||||
22 |
|
Хтотвій друг? |
Описує свого друга |
Who is your friend? My best friend is .... |
funny, clever, nice, pretty, best friend |
|
|
PB t.1,2 – p.28 |
PB t.1 – p.28 PB t.2,3 – p.28 |
PB t.5 – p.28 |
|
|
||||
23 |
|
Мійнайкращий друг |
Розповідає про свого друга |
She is pretty. She is clever too. Shecansay, .... |
tall, short, goodfriend |
|
|
PB t.1,2 – p.29 |
PB t.2,3,4 – p.29 |
|
|
|
||||
24 |
|
Почитай про сім'ю Люка! |
Правила читання |
Go home! I am Nick. |
nose |
o_e, o [oU] home, go ck [k] Mick |
PB t.2,4,5 – p.30 |
PB t.1,2,4 – p.30 |
|
PB t.3 – p.30 |
|
|
||||
25 |
|
Тарас любить комп'ютерніігри
|
Ставить запитання та дає відповіді
|
Annlikes .... |
|
|
|
PB t.1 – p.31 |
PB t.2-4 – p.31 |
|
|
|
||||
26 |
|
Story Time. С’юзі, хто це? |
Розповідає історію за малюками |
Who is this? Mum is looking for you.
|
new |
|
|
PB t.1,2 – p.32 |
PB t.2-5 – p.32-33 |
|
|
|
||||
27 |
|
Into Your Portfolio. Коло друзів. |
Розповідає про друзів |
|
friendshipcircle |
|
|
|
|
PB t.1 – p.34 |
|
|
||||
28 |
|
Into Your Portfolio. Мої друзі. |
Розповідає про друзів |
|
paperfriends |
|
|
|
PB t.2 – p.34 |
PB t.3 – p.34 |
|
|
||||
29 |
|
Мої друзі. |
Розмова з однолітками |
Meetmyfriend. |
|
|
PB t.3 – p.35 |
PB t.1 – p.35 |
PB t.1,2,3 – p.35 |
|
|
|
||||
30 |
|
Мої друзі. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother? |
|
|
|
|
PB t.4 – pp.36-37 |
|
|
|
||||
31 |
|
Мої друзі. Діагностична робота.
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||
Тема :«У моєму класі» 13 годин |
||||||||||||||||
32 |
|
Моя класна кімната |
Називає речі в класі |
Point to the door. Touch the floor. What a nicepicture! |
door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch |
|
|
PB t.1,2,4,6 – pp.38-39 |
PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39 PB t.7 – p.39 |
|
|
|
||||
33 |
|
Котра година? |
Називає час |
It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock. |
in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve |
|
|
PB t.1,3,4 – p.40 |
PB t.1, 2,4,5,7 – p.40 |
PB t.6 – p.40 |
|
|
||||
34 |
|
Я у своєму класі
|
Правила читання |
Look, it is my desk. Myclassroomisnice. |
shelf, sky, desk |
sh [S] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly |
|
PB t.2,4,5 – p.41 |
PB t.1,2,4 – p.41 |
PB t.3 – p.41 |
|
|
||||
35 |
|
Моєшкільне приладдя |
Називає шкільне обладнання |
What is this? This is a .... What is that? That is a .... |
this, that, back, hand, knees |
|
|
PB t.1,2,5 – p.42 |
PB t.2,3,4,5 – p.42 |
|
|
My bag is on my back |
||||
36 |
|
Цемоїолівці |
Розмовляє з однолітком про речі в класі |
These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those? |
these, those |
|
|
PB t.1,2,5 – p.43 |
PB t.2,3,4,5 – p.43 |
|
|
|
||||
37 |
|
Почитай про моє шкільне приладдя |
Правила читання |
They are in the garden. |
garden |
th [ ?] this ar [a:] car er [ə] sharpener |
PB t.2,4,5 – p.44 |
PB t.1,2,4 – p.44 |
|
PB t.3 – p.44 |
|
|
||||
38 |
|
Трейсі та Люк у кімнаті |
Задає питання та відповідає на них |
Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Wherearethey? Theyareintheroom |
|
|
|
PB t.1,2 – p.45 |
PB t.2,3,4 – p.45 |
|
|
|
||||
39 |
|
Story Time. Нова робота. |
Розповідає історію за малюками |
What’s up? Come here! Let’s have a look. Noproblem. |
everybody, kitchen, job, Africa, month, far away |
|
|
PB t.1,2 – p.46 |
PB t.2,3,4 – p.46 |
|
|
|
||||
40 |
|
Into Your Portfolio. Час. |
Називає час |
|
time |
|
|
|
PB t.2 – p.47 |
PB t.1 – p.47 |
|
|
||||
41 |
|
Into Your Portfolio. Котра година? |
Називає час |
What’sthetime, please? |
|
|
|
|
PB t.2 – p.47 |
PB t.3 – p.47 |
|
|
||||
42 |
|
Моя класна кімната |
Розмова з однолітками |
|
|
|
|
PB t.1 – p.48 |
PB t.1,2 – p.48 |
|
|
|
||||
43 |
|
Моя класна кімната. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
|
|
PB t.4 – p.49 |
|
PB t.3 – p.49 |
|
|
|
||||
44 |
|
Мій клас. Діагностична робота.
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||
Тема :«Ми щасливі» 12 годин |
||||||||||||||||
45 |
|
Я щасливий вранці. |
Ставити питаня та давати відповіді |
I am hot. Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear |
in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear
|
|
|
PB t.1-4 – pp.50-51 |
PB t.1,2,4 – p.50 PB t.5 – p.51 |
|
|
I’m happy in the morning. Yes, I am |
||||
46 |
|
Настрій |
Висловлювати свої емоції |
Look at our Christmas Tree! |
lookat |
|
|
PB t.1 – p.52 |
PB t.1,2,3 – p.52 |
|
|
We are happy! Come and see |
||||
47 |
|
Листівка для бабусі. |
Правила читання |
Open and see. Merry X-mas! |
merry |
y- [j] yes -y [i] teddy |
PB t.2-4 – p.53 |
PB t.1-3 – p.53 |
|
PB t.5 – p.53 |
|
|
||||
48 |
|
Я не можу знайти. |
Розмова з однокласиками |
I can’t find my .... Look on/in/under .... Hereitis. |
in, on, under, here |
|
|
PB t.1,2 – p.54 |
PB t.2,3,4 – p.54 |
|
|
|
||||
49 |
|
Порахуй зі мною. |
Вміє рахувати та називати предмети |
Count with me. It isn’t there |
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there |
|
|
PB t.1 – p.55 |
PB t.1-4 – p.55 PB t.6 – p.55 |
PB t.5 – p.55 |
|
|
||||
50 |
|
Джей та його сестра Саллі |
Правила читаня |
Playwithtoys |
say |
ey, ay [ei] grey oy [ɔi] boy |
PB t.2,4,5 – p.56 |
PB t.1,2,4 – p.56 |
|
PB t.3 – p.56 |
|
|
||||
51 |
|
Я вмію рахувати. |
Називає номери малюнків, виконує інструкції |
|
thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty
|
|
PB t.1,2 – p.57 |
PB t.1 – p.57 |
PB t.2,3 – p.57 |
PB t.4 – p.57 |
|
|
||||
52 |
|
StoryTime. Це наш новий будинок. |
Розповідає історію за малюнками |
Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home. |
our, inside, want |
|
|
PB t.1,2 – p.58 |
PB t.2,3,4 – p.58 |
|
|
|
||||
53
|
|
IntoYourPortfolio. Санта Клаус. З Різдвом! |
Виконує вказівки |
|
fat, cap, foryou |
|
|
PB t.1 – p.59 |
PB t.3 – p.59 |
PB t.2 – p.59 |
|
I amSantaClaus |
||||
54 |
|
Ми – щасливі. |
Розмова з однокласниками. |
|
board game |
|
PB t.7 – p.61 |
PB t.1, – p.60 |
PB t.1,2 – p.60 |
|
|
|
||||
55 |
|
Ми – щасливі. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
emotion sheets |
|
|
|
PB t.4 – p.61 PB t.6 – p.61 |
PB t.3,5,8 – p.61 |
|
|
||||
56 |
|
Ми – щасливі. Діагностична робота.
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||
Тема :«Скільки ніг» 13 годин |
||||||||||||||||
57 |
|
Тварини в зоопарку. |
Повтореннялітералфавіту, які є на початку назвтварин. |
This is a giraffe… I’ve got …
|
animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tai |
Ph [f] F [f]
|
|
PB t.1-4 - pp.62-63 |
PB t.1-3,5 - pp.62-63 |
PB t.6, – p.63 |
|
In the jungle there are animals. |
||||
58 |
|
Опис тварини. Частини тіла |
Розігруваннякоротких історій про тварин по зразку. |
I’m=I’m I have got=I’ve got |
mouth, teeth, short, dangerous, body, neck
|
Sh [ꭍ] Th [Ꝋ] Ck [k]
|
|
PB t.1,2 - p.64 |
PB t.2,3,5 - p.64 |
PB t.4 - p.64 |
|
|
||||
59 |
|
Я можубачитигуску |
Описатитварину за критеріями: колір, розмір, має, може. |
It has got ... They have got ... |
Tooth-teeth, Foot-feet, goose-geese |
T [t] Th [Ꝋ] Ee [i:]
|
PB t.2,4,5 - p.65 |
PB t.1,2,4 - p.65 |
PB t.1 - p.65 |
PB t.3, – p.65 |
|
|
||||
60 |
|
У мене є… Частини тіла . |
Виготовувати постер з підписамичастинтіла |
How many ... have you got? |
head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two |
F [f] H [h]
|
PB t.3 - p.66 |
PB t.1,3 - p.66 |
PB t.1,2 - p.66 |
PB t.4,5, – p.66 |
|
|
||||
61 |
|
Скільки пальців на моїх руках? |
Розігруваннядіалогів-розпитування по темі. |
How many ... have you got? |
shoulders, knees |
Ow [au]
|
|
PB t.1,2,5 - p.67 |
PB t.1-3,5 - p.67 PB t.6 - p.67 |
PB t.4, – p.67 |
|
Head and shoulders, knees and toes... How many fingers have you got? |
||||
62 |
|
Фото в зоопарку. |
Описатитварину за фотографією |
|
It has got… |
g [dz] giraffe ph [f] elephantou [aU] mouthow [aU] brown
|
PB t.2,4,5 - p.68 |
PB t.1,4 - p.68 |
|
PB t.3 - p.68 |
|
|
||||
63 |
|
Скільки тваринок ти бачиш? |
Запитати та дативідповіді на питання про тварин |
How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot. |
Has it got…? Can it..? |
|
|
|
PB t.1,2 - p.69 |
|
|
|
||||
64 |
|
Story time. Зміїнебезпечні. |
Зіграти роль |
What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful. |
coconut, careful |
|
PB t.1,2, – p.70 |
PB t.1 - p.70 |
PB t.3, – p.70 PB t.4, – p.70 |
|
|
|
||||
65 66 |
|
IntoyourPortfolio. Розкажи про свою тваринку |
|
Its name is ... |
|
|
PB t.2 - p.71 |
PB t.1 - p.71 |
PB t.4, – p.71 PB t.6, – p.71 |
PB t.3, – p.71 PB t.5, – p.71 PB t.7, – p.71 |
|
|
||||
67 |
|
Що це за тваринка? |
Розмова з однокласниками. |
Whatanimalisit? |
|
|
PB t.2 - p.72 |
PB t.1 - p.72 |
|
PB t.3 - p.72 |
|
|
||||
68 |
|
Вгадай, що це? Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Whatanimalisit? |
|
|
|
|
PB t.3,4 - pp.72-73 |
PB t.3 - p.72 |
|
|
||||
69 |
|
Тварини. Діагностична робота |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||
Тема :«Щоденнежиття» 12 годин |
||||||||||||||||
70 |
|
Що я роблю вдень |
Опрацювання лексики по темі. Складаннярозповіді про себе. |
It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. Thisistheway I washmyface. |
bed, bathroom, face, clothes, schoolbag, silly |
Th [Ꝋ] Th[?] |
|
PB t.1,2,4,5 - pp.74-75 |
PB t.3-5 - pp.74-75 |
|
|
This is the way I wash my face. |
||||
71 |
|
Дні тижня |
Складанняречень про себе - щоробимо у різніднітижня. |
Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus! |
catch, bus, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Ur [Ɜ:] |
|
PB t.1-3 - p.76 |
PB t.1,3,4 - p.76 |
|
|
Monday morning. Wake up... get up! |
||||
72 |
|
Розповідаємо про себе |
Розповісти про свійнедільний день. Читанняслівзакритого складу. |
Noschool! |
meat, please, my, your |
ea [ i:]]teacherng [ η ]pudding |
PB t.2,4,5 - p.77 |
PB t.1,2,4 - p.77 |
PB t.1 - p.77 |
PB t.3,6 - p.77 |
|
|
||||
73 |
|
Я плаваю, як риба |
Співання та інсценуванняпісні по зразку.
|
I’m playing with a dog. |
Bat,play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump |
Ng [η] |
|
PB t.1 - p.78 |
PB t.1-3 - p.78 |
|
|
I’m playing with a dog. |
||||
74 |
|
Вона стрибає, як жабенятко |
Розповісти про дію, яку виконуєоднокласник |
She is looking at photos. |
Put on clothes, look at photos, clean teeth Preposition onwith days of the week;at with time |
Th [Ꝋ] Th[?] Ph [f] |
PB t.2 - p.79 |
PB t.1 - p.79 |
PB t.1 - p.79 PB t.3 - p.79 |
|
|
|
||||
75 |
|
У моїй сім’ї увечері |
Читаннятекстів про члени родини. |
I loveyou. |
Walk, talk, ball, monke, love |
alk[c:k]talk all[c:l]ball o [ʌ ]monkey |
PB t.2,4,5 - p.80 |
PB t.1,2,4 - p.80 |
PB t.1 - p.80 |
PB t.3 - p.80 |
|
|
||||
76 |
|
Сім’я на відпочинку |
Вмітизапитувати про те, щоіншіроблять |
Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding! |
to fish |
|
|
PB t.1,2 - p.81 |
PB t.2,3 - p.81 PB t.4 - p.81 |
|
|
Isdadfishing? |
||||
77 |
|
StoryTime. Фотографії з Африки |
Розігрування історії. Формування навичок аудіювання |
Whatareyoudoing? Letmesee. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream. |
river, pool, sundae, to call, dream |
|
|
PB t.3 - p.82 |
PB t.1,2 - p.82 |
PB t.2-4 - p.82 PB t.5 - p.82 |
|
|
||||
78 |
|
IntoyourPortfolio. Мій ранок. |
Розповідає про те, чим займається зранку |
Makeyourbed. Drinksometea. Brushyour teeth. Time for school. I ammakingmybed. |
quickly, picture book, to comment |
|
|
PB t.1 - p.83 |
PB t.4 - p.83 |
PB t.2 - p.83 PB t.3 - p.83 |
|
Morning chant. |
||||
79 |
|
Часобіду . |
Розмова з однокласниками. |
I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone. |
phone |
|
|
PB t.1 - p.84 |
|
PB t.2,3 - p.84 |
|
|
||||
80 |
|
Мій день. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
|
|
PB t.6 -p.85 |
|
PB t.4,5 -pp.84-85 |
|
|
|
||||
81 |
|
Мій день Діагностична робота.
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||
Тема :«Ти любиш моркву?» 12 годин |
||||||||||||||||
82 |
|
Вечірка на мій день народження |
Фонетичнеопрацювання лексики. Складанняречень за малюнками. |
Can I have some lemonade? Hereyouare. |
chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice |
|
|
PB t.1-3,5 - pp.86- 87 |
PB t.2,3,5 - pp.86-87 PB t.4 - p.86 |
PB t.6 - p.87 |
|
Chicken, chips, soup and eggs. |
||||
83 |
|
Фрукти ц моєму саду |
Складання коротких діалогів по аналогії. - Can I have a banana? -Here you are. -Thank you.
|
We have a picnic in the garden. |
pear, strawberry, cherry, picnic |
|
|
PB t.1,3 - p.88 |
PB t.1-3 - p.88 PB t.4 - p.88 |
PB t.5 - p.88 |
|
In the garden. |
||||
84 |
|
Дитяче меню |
Вмітирозповісти про свійвибір та уподобання |
I like ... but I don’t like ... |
desserts, drinks |
сh [ʧ] chicken |
PB t.1-4 - p.89 |
PB t.1,3 - p.89 |
|
PB t.5 - p.89 |
|
|
||||
85 |
|
Купую овочі у магазині |
Складання та розігруваннядіалогівпокупця. Фонетичнеопрацюванняновихслів. |
Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers. |
vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
|
PB t.1-3 - p.90 |
PB t.1-3 - p.90 PB t.4 - p.90 |
|
|
Apples and bananas |
||||
86 |
|
Мені подобаються банани |
Вмітирозповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю. |
Bananas for dinner, before going to sleep. Theyaresosweet! |
breakfast, lunch, dinner, sweet, munch |
|
|
PB t.1-3 - p.91 |
PB t.1,3,5 - p.91 |
PB t.4 - p.91 |
|
Bananas for breakfast, bananas for lunch. |
||||
87 |
|
Макс і Тім - друзі |
Читаннятекстів та робота над змістомпрочитаного. |
When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I amhaving ... forbreakfast/lunch/dinner. |
when, what, where |
-ir [ɜ:], -er [ɜ:], -ur [ɜ:] -Wh- [w] |
PB t.2-4 - p.92 |
PB t.1-3 - p.92 |
PB t.4 - p.92 |
|
|
|
||||
88 |
|
Уподобання друзів |
Фонетичневідпрацюванняграматичноїструктури: Чи любить він/вона …? в усномумовленні. |
He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t. |
jelly |
|
|
PB t.1,2 - p.93 |
PB t.1,3,6 - p.93 PB t.4,5 - p.93 |
PB t.6 - p.93 |
|
Jelly is yummy. |
||||
89 |
|
Мої мрії у спекотні дні |
Розігруванняісторії. |
He’sbuying a mango. |
shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix |
|
PB t.2 - p.94 |
PB t.1,2,5 - pp.94- 95 |
PB t.3-5 - pp.94-95 |
|
|
African dream |
||||
90 |
|
Into your Portfolio. Уподобання в їжі |
Вмітирозповісти про їжу в своїйтарілці. |
|
plate |
|
|
|
PB t.2 - p.96 PB t.3 - p.96
|
PB t.1 - p.96 |
|
|
||||
91 |
|
Уподобання в їжі. |
Розмова з однолітками |
|
table, shopping game, king, prince, princess |
|
|
|
PB t.1,3,4 - p.97-98 |
PB t.1,2 - p.97 |
|
|
||||
92 |
|
Уподобання в їжі. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
|
|
|
PB t.7 -p.99 |
PB t.6 - p.99 |
PB t.5,6,7 - pp.98-99 |
|
|
|
||||
93 |
|
Уподобання в їжі. Діагностична робота.
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
||||
Тема : «Пори року і одяг» 12 годин |
||||||||||||||||
94 |
|
Пори року. Погода.. |
Вміти повідомляти про погоду та називати пори року. |
It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in . . . |
cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright |
|
|
PB t.1-3 - p.100 |
PB t.1-4 - p.100 PB t.5 - p.100 |
|
|
Springisgreen |
||||
95 |
|
Відгадай, яка пора року найкраща для мене? |
Вміти описувати кожну пору року |
It is sunny. And so can you! Watch TV. Stay at home. Make a snowman. |
sea, to watch, TV, to stay, to skate, to ski, snowman |
|
PB t.1,2 - p.101 |
PB t.1,3 - p.101 |
PB t.3-5 - p.101 |
PB t.5 - p.101 |
|
It is sunny. . |
||||
96 |
|
Одяг. |
Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга |
Good night. Sleep tight. In the morning light. What season do you like? I can fly a kite. I have holidays in summer. I can go with my mum. |
night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with |
ght[it] eight |
PB t.2-5 - p.102 |
PB t.1-3 - p.102 |
PB t.5 - p.102 |
|
|
|
||||
97 |
|
Якого кольору? |
Вміти складати речення за малюнками про одяг, використовуючи isабо are. |
It’s Tuesday. In six days she is going on holiday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase? |
to count, holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers, her, his, cap, shorts |
|
PB t.1-5 - pp.103-104 |
PB t.1 - p.103 |
PB t.2,4,6 - pp.103- 104 |
PB t.7 - p.104 |
|
|
||||
98 |
|
У що ти сьогодні одягнений? |
Вміти запитати що вдягає друг або подруга |
What are you wearing today? I am wearing . . . |
rousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, to wear |
|
PB t.1-3 - p.105 |
|
PB t.1-3 - p.105 PB t.4 - p.105 |
|
|
What are you wearing today? |
||||
99 |
|
Де його чоботи? |
Вміти запитати де знаходяться різні речі – одяг |
What is he/she wearing? Where are her socks? |
shirt, skirt, coat, raincoat |
ir, [E:] shirt oa[cU] coat ear, air, ere [e3] bear, hair, where |
PB t.2,3,5 - p.106 |
PB t.1,2,4 - p.106 |
|
|
|
|
||||
|
Відгадай, у що я одягнений. |
Вміти вибирати відповідний одяг по погоді |
Are you wearing . . .? Yes, I am./No, I’m not. |
|
|
PB t.2 - p.107 |
PB t.1 - p.107 |
PB t.3 - p.107 |
|
|
|
|||||
|
Storytime. |
Вміти виразно читати історію. Запитувати про заняття |
I’m checking the tyres. Off we go! |
to check, tyres, to look for, key |
|
PB t.2 - p.108 |
PB t.1,2 - p.108 |
PB t.3 - p.108 PB t.4 - p.108 |
|
|
|
|||||
|
Моє портфоліо. Улюблений одяг |
Виготовляти міні-проекти |
|
gloves, pants |
|
|
PB t.1,2 - p.109 |
PB t.1,2 - p.109 PB t.4,6 - p.109 |
PB t.3 - p.109 PB t. 5 - p.109 |
|
Move to the left! |
|||||
|
Моя улюблена пора року. |
Вміти розповідати про улюблену пору року |
|
Jogging suit, favourite |
|
|
PB t.1,2 - p.110 |
PB t.3 p.110 |
PB t.2,4 - p.110 |
|
|
|||||
|
Яка твоя улюблена пора року? Діагностична робота. Узагальнення матеріалу |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
PB t.8 - p.111 |
|
PB t.6,7,8 - pp.110- 111
|
PB t. 5 - p.110
|
|
|
|||||
|
Яка твоя улюблена пора року? Діагностична робота. |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу |
|
|
|
|
|
Тест |
|
|