Календарне планування навчального матеріалу для 2 класу НУШ за підручником О.Д.Карп'юк

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу для 2 класу НУШ за підручником О.Д.Карп'юк зі змістовими лініями розраховане на тригодинне тижневе навантаження
Перегляд файлу

Дата

Тематика спілкування

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Пісні та римівки

Інтегрованізмістовілінії

Лексика

/

Граматика

Літери

/

Фонікси

Зоровесприймання(читання)

 

 

Сприймання на слух(аудіювання)

 

 

Уснавзаємодія(діалог)

/

Уснепродукування (монолог)

Писемнавзаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)

 

 

 

 

 

 

Онлайн

взаємодія

Екологічна безпека та

сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та

фінансова грамотність

 

І семестр

 

Тема :«Радий знову бачити тебе» 5 годин

1

 

Пам'ятаєш мене?

Вітається. Називає себе.

Hello! Iam …

Nicetoseeyou!

Greeting, introduction

 

 

PB t .1,3 – pp.6-7;

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

 

 

ABCsong

 

Розуміє важливість уміння співпрацювати з іншими та толерантного

ставлення до інших

 

 

2

 

Радий тебе бачити знову!

Розмова з однолітками

Nice to see you!

Share my seat, please. Have a talk.

Schoolsupplies, numbers

 

 

PB t.2 – p.8

PB t.1,3 – p.8

PB t.4 – p.8

 

 

 

 

 

 

3

 

Кольорова абетка.

Називає літери алфавіту. Відповідає на питання

Is it …?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Colours, letters

 

 

PB t.1-3 – p.9

PB t.3 – p.9

PB t.4 – p.9

 

 

Colours Let’s remember all the letters

 

 

 

4

 

Тварини

Називає літери алфавіту та перші літери в назвах тварин

E is for elephant

Animals

 

 

 

PB t.1,2 – p.10

PB t.3 – p.10

 

 

 

 

 

5

 

Моє ім’я починається з літери…

Називає себе та  друга. Називає перші літери в іменах

My name begins with letter ….

Names

 

PB t.3 – p.11

PB t.1 – p.11

PB t.1, 2 – p.11

PB t.4 – p.11

 

 

 

 

 

Тема :«Це моя родина!» 13 годин

6

 

Познайомся з

моєю родиною!

Називає чле-нів родини. Розповідає про уподобання

Here’s my family.

My surname is ....

They are ....

surname, children

 

 

PB t.1,2,5 – pp.12- 13

PB t.2-5 – pp.12-13

 

 

IntroductionoftheClicks

 

 

 

 

7

 

Розкажи про себе

Розповідає про себе та свої уподобання

What about you? I like ....

pupil

 

 

PB t.1,2 – p.14

PB t.1,2 – p.14

PB t.3,4 – p.14

 

 

TracyandLuke

 

Розуміє вжливість допомоги іншим. Формує уміння співпрацювати та приймати спільні рішення

 

 

8

 

Я вмію читати.

Правила читання

 

frog

a [?], u [y], o [A], i [i], e [e]

PB t.3,4 – p.15

PB t.1-3 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15

 

 

 

 

 

9

 

Де твій будинок?

Розмова з однолітками

Where is your house? My house is in ....What’syoursurname?

house

 

 

PB t.1 – p.16

PB t.1,2 – p.16

PB t.3,4 – p.16

 

 

 

 

 

 

10

 

Де твоя мама?

Розмова з однолітками

Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’tknow.

at school, at work, at home

 

 

PB t.1,2 – p.17

PB t.2,3 – p.17

PB t.4,5 – p.17

PB t.6 – p.17

 

 

 

 

 

11

 

       Це гарний

      велосипед!

Правила читання

I am Kate. His name is Mike. Itisnice.

case, take, nice, smile

a_e [ei]name,

Kate

i_e [ai] like, bike

PB t.2,4,5 – p.18

PB t.1,2,4 – p.18

 

PB t.3 – p.18

 

 

 

 

 

12

 

Сім'ятвогодвоюрідного брата (сестри)

Розповідає про сім'юдвоюрідного брата (сестри)

Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher. TheyareTracy’scousins.

 

family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher

 

 

PB t.1,4,5 – p.19

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19

 

My name is Greta. I’m a vet.

 

 

 

13

 

Story Time.

С’юзі загубилася.

Розповідає історію за малюками

Where is your home? That’s my house.. You are a big girl.

mummy, daddy

 

 

PB t.1,2 – p.20

PB t.2,3 – p.20

PB t.4 – p.20

 

 

 

 

 

 

14

 

Into Your Portfolio. Моя сім’я.

Розповідає про свою родину

 

family portrait

 

 

 

PB t.2 – p.21

PB t.1 – p.21

 

 

 

 

 

 

15

 

Into Your Portfolio. Мені подобається…

Розповідає про свої уподобання

 

 

draw, picture

 

 

 

PB t.4 – p.21

PB t.5 – p.21

PB t.3,6 – p.21

 

 

 

 

 

 

16

 

Це моя родина

Розповідає про свою родину

 

 

 

 

 

PB t.1,2 – p.22

PB t.2 – p.22

 

 

 

 

 

 

17

 

Це моя родина. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

interview

 

PB t.6 – p.23

PB t.3 – p.23

PB t.4,5 – p.23

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Моя родина.

Діагностична робота.

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Test

 

 

 

 

 

 

Тема :«Моїдрузі» 13годин

19

 

Я та мої друзі

Розповідає про свої уподобання та уподобаня друзів

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

 

 

PB t.1,2 – p.24

PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.7 – p.25

PB t.5 – p.24

 

I like my friend and she likes me

 

Вибудовуєтовариськістосунки з іншими

 

 

20

 

Ми – друзі

Розповідає про себе та свого друга

 

Wearefriends.

Friend

 

 

PB t.1 – p.26

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

 

 

 

 

 

21

 

Почитай про

мене та мого

друга!

Правила читання

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [і:] Pete, we

PB t.2,3 – p.27

PB t.1,2 – p.27

 

PB t.4 – p.27

 

 

 

 

 

22

 

Хтотвій друг?

Описує свого друга

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

 

 

PB t.1,2 – p.28

PB t.1 – p.28

PB t.2,3 – p.28

PB t.5 – p.28

 

 

 

 

 

23

 

Мійнайкращий

друг

Розповідає про свого друга

She is pretty. She is clever too. Shecansay, ....

tall, short, goodfriend

 

 

PB t.1,2 – p.29

PB t.2,3,4 – p.29

 

 

 

 

 

 

24

 

Почитай про

сім'ю Люка!

Правила читання

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oU] home, go ck [k] Mick

PB t.2,4,5 – p.30

PB t.1,2,4 – p.30

 

PB t.3 – p.30

 

 

 

 

 

25

 

Тарас любить комп'ютерніігри

 

Ставить запитання та дає відповіді

 

Annlikes ....

 

 

 

PB t.1 – p.31

PB t.2-4 – p.31

 

 

 

 

 

 

26

 

Story Time.

С’юзі, хто це?

Розповідає історію за малюками

Who is this? Mum is looking for you.

 

new

 

 

PB t.1,2 – p.32

PB t.2-5 – p.32-33

 

 

 

 

 

 

27

 

Into Your Portfolio. Коло друзів.

Розповідає про друзів

 

friendshipcircle

 

 

 

 

PB t.1 – p.34

 

 

 

 

 

28

 

Into Your Portfolio. Мої друзі.

Розповідає про друзів

 

paperfriends

 

 

 

PB t.2 – p.34

PB t.3 – p.34

 

 

 

 

 

29

 

Мої друзі.

Розмова з однолітками

Meetmyfriend.

 

 

PB t.3 – p.35

PB t.1 – p.35

PB t.1,2,3 – p.35

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Мої друзі. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother?

 

 

 

 

PB t.4 – pp.36-37

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Мої друзі. Діагностична робота.

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тема :«У моєму класі» 13 годин

32

 

Моя класна кімната

Називає речі в класі

Point to the door. Touch the floor. What a nicepicture!

door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch

 

 

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39

PB t.7 – p.39

 

 

 

 

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільногожиття

 

 

33

 

Котра година?

Називає час

It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock.

in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve

 

 

PB t.1,3,4 – p.40

PB t.1, 2,4,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

 

 

 

 

 

34

 

Я у своєму класі

 

Правила читання

Look, it is my desk. Myclassroomisnice.

shelf, sky, desk

sh [S] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly

 

PB t.2,4,5 – p.41

PB t.1,2,4 – p.41

PB t.3 – p.41

 

 

 

 

 

35

 

Моєшкільне

приладдя

Називає шкільне обладнання

What is this? This is a .... What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

 

 

PB t.1,2,5 – p.42

PB t.2,3,4,5 – p.42

 

 

My bag is on my back

 

 

 

36

 

Цемоїолівці

Розмовляє з однолітком про речі в класі

These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those?

these, those

 

 

PB t.1,2,5 – p.43

PB t.2,3,4,5 – p.43

 

 

 

 

 

 

37

 

Почитай про моє шкільне приладдя

Правила читання

They are in the garden.

garden

th [ ?] this ar [a:] car er [ə] sharpener

PB t.2,4,5 – p.44

PB t.1,2,4 – p.44

 

PB t.3 – p.44

 

 

 

 

 

 

38

 

Трейсі та Люк у кімнаті

Задає питання та відповідає на них

Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Wherearethey? Theyareintheroom

 

 

 

PB t.1,2 – p.45

PB t.2,3,4 – p.45

 

 

 

 

 

 

 

39

 

Story Time.

Нова робота.

Розповідає історію за малюками

What’s up? Come here! Let’s have a look. Noproblem.

everybody, kitchen, job, Africa, month, far away

 

 

PB t.1,2 – p.46

PB t.2,3,4 – p.46

 

 

 

 

 

 

 

40

 

Into Your Portfolio. Час.

Називає час

 

time

 

 

 

PB t.2 – p.47

PB t.1 – p.47

 

 

 

 

 

 

41

 

Into Your Portfolio. Котра година?

Називає час

What’sthetime, please?

 

 

 

 

PB t.2 – p.47

PB t.3 – p.47

 

 

 

 

 

 

42

 

Моя класна кімната

Розмова з однолітками

 

 

 

 

PB t.1 – p.48

PB t.1,2 – p.48

 

 

 

 

 

 

 

43

 

Моя класна кімната. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

PB t.4 – p.49

 

PB t.3 – p.49

 

 

 

 

 

 

 

44

 

Мій клас.

Діагностична робота.

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тема :«Ми щасливі» 12 годин

45

 

Я щасливий вранці.

Ставити питаня та давати відповіді

I am hot. Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear

in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear

 

 

 

 

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.1,2,4 – p.50

PB t.5 – p.51

 

 

I’m happy in the morning. Yes, I am

 

Виявляєповагу до рідних та близьких

 

 

46

 

Настрій

Висловлювати свої емоції

Look at our Christmas Tree!

lookat

 

 

PB t.1 – p.52

PB t.1,2,3 – p.52

 

 

We are happy! Come and see

 

 

 

47

 

Листівка для бабусі.

Правила читання

Open and see. Merry X-mas!

merry

y- [j] yes -y [i] teddy

PB t.2-4 – p.53

PB t.1-3 – p.53

 

PB t.5 – p.53

 

 

 

 

 

48

 

Я не можу знайти.

Розмова з однокласиками

I can’t find my .... Look on/in/under .... Hereitis.

in, on, under, here

 

 

PB t.1,2 – p.54

PB t.2,3,4 – p.54

 

 

 

 

Виявляєповагу до рідних та близьких

 

 

49

 

Порахуй зі мною.

Вміє рахувати та називати предмети

Count with me. It isn’t there

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

 

PB t.1 – p.55

PB t.1-4 – p.55

PB t.6 – p.55

PB t.5 – p.55

 

 

 

 

 

50

 

Джей та його

сестра Саллі

Правила читаня

Playwithtoys

say

ey, ay [ei] grey oy [ɔi] boy

PB t.2,4,5 – p.56

PB t.1,2,4 – p.56

 

PB t.3 – p.56

 

 

 

 

 

51

 

Я вмію рахувати.

Називає номери малюнків, виконує інструкції

 

thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty

 

 

PB t.1,2 – p.57

PB t.1 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57

 

 

 

 

 

52

 

StoryTime.

Це наш новий будинок.

Розповідає історію за малюнками

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

our, inside, want

 

 

PB t.1,2 – p.58

PB t.2,3,4 – p.58

 

 

 

 

 

 

 

53

 

 

IntoYourPortfolio. Санта Клаус.

З Різдвом!

Виконує вказівки

 

fat, cap, foryou

 

 

PB t.1 – p.59

PB t.3 – p.59

PB t.2 – p.59

 

I amSantaClaus

 

 

 

 

54

 

Ми – щасливі.

Розмова з однокласниками.

 

board game

 

PB t.7 – p.61

PB t.1, – p.60

PB t.1,2 – p.60

 

 

 

 

 

 

 

55

 

Ми – щасливі. Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

emotion sheets

 

 

 

PB t.4 – p.61

PB t.6 – p.61

PB t.3,5,8 – p.61

 

 

 

 

 

 

56

 

Ми – щасливі.

Діагностична робота.

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тема :«Скільки ніг» 13 годин

57

 

Тварини в зоопарку.

Повтореннялітералфавіту, які є на початку назвтварин.

This is a giraffe…

I’ve got …

 

animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tai

Ph [f]

F [f]

 

 

PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

PB t.6, – p.63

 

In the jungle there are animals.

виявляє ціннісне ставлення до природи

 

 

 

58

 

Опис тварини. Частини тіла

Розігруваннякоротких історій про тварин  по зразку.

I’m=I’m

I have got=I’ve got

mouth, teeth, short, dangerous, body, neck

 

Sh  [ꭍ]

Th [Ꝋ]

Ck [k]

 

 

PB t.1,2 - p.64

PB t.2,3,5 - p.64

PB t.4 - p.64

 

 

 

 

 

59

 

Я можубачитигуску

Описатитварину за критеріями: колір, розмір, має, може.

It has got ...  They have got ...

Tooth-teeth,

Foot-feet, goose-geese

T [t]

Th [Ꝋ]

Ee [i:]

 

PB t.2,4,5 - p.65

PB t.1,2,4 - p.65

PB t.1 - p.65

PB t.3, – p.65

 

 

 

 

 

60

 

У мене є…

Частини тіла .

Виготовувати постер з підписамичастинтіла

How many ... have you got?

head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two

 

F [f]

H [h]

 

 

PB t.3 - p.66

PB t.1,3 - p.66

PB t.1,2 - p.66

PB t.4,5, – p.66

 

 

 

 

 

61

 

Скільки пальців на моїх руках?

Розігруваннядіалогів-розпитування по темі.

How many ... have you got?

shoulders, knees

Ow [au]

 

 

 

PB t.1,2,5 - p.67

PB t.1-3,5 - p.67

PB t.6 - p.67

PB t.4, – p.67

 

Head and shoulders, knees and toes... How many fingers have you got?

 

 

 

62

 

Фото в зоопарку.

Описатитварину за фотографією

 

It has got…

g [dz] giraffe

ph [f] elephantou [aU] mouthow [aU] brown

 

PB t.2,4,5 - p.68

PB t.1,4 - p.68

 

PB t.3 - p.68

 

 

 

 

 

63

 

Скільки тваринок ти бачиш?

Запитати та дативідповіді на питання про тварин

How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot.

Has it got…?

Can it..?

 

 

 

PB t.1,2 - p.69

 

 

 

 

 

 

64

 

Story time.

Зміїнебезпечні.

Зіграти  роль

What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful.

coconut, careful

 

PB t.1,2, – p.70

PB t.1 - p.70

PB t.3, – p.70

PB t.4, – p.70

 

 

 

 

 

 

 

65

66

 

IntoyourPortfolio. Розкажи про свою тваринку

 

Its name is ...

 

 

PB t.2 - p.71

PB t.1 - p.71

PB t.4, – p.71

PB t.6, – p.71

PB t.3, – p.71

PB t.5, – p.71

PB t.7, – p.71

 

 

 

 

 

 

67

 

Що це за тваринка?

Розмова з однокласниками.

Whatanimalisit?

 

 

PB t.2 - p.72

PB t.1 - p.72

 

PB t.3 - p.72

 

 

 

 

 

 

68

 

Вгадай, що це?

Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Whatanimalisit?

 

 

 

 

PB t.3,4 - pp.72-73

PB t.3 - p.72

 

 

 

 

 

 

69

 

Тварини.

Діагностична робота

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тема :«Щоденнежиття» 12 годин

70

 

Що я роблю вдень

Опрацювання лексики по темі. Складаннярозповіді про себе.

It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. Thisistheway I washmyface.

bed, bathroom, face, clothes, schoolbag, silly

Th [Ꝋ]

Th[?]

 

PB t.1,2,4,5 - pp.74-75

PB t.3-5 - pp.74-75

 

 

This is the way I wash my face.

 

 

 

 

71

 

Дні тижня

Складанняречень про себе - щоробимо у різніднітижня.

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

catch, bus, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Ur [Ɜ:]

 

PB t.1-3 - p.76

PB t.1,3,4 - p.76

 

 

Monday morning. Wake up... get up!

 

 

 

 

72

 

Розповідаємо про себе

Розповісти про свійнедільний день.

Читанняслівзакритого складу.

Noschool!

meat, please, my, your

ea [ i:]]teacherng [ η ]pudding

PB t.2,4,5 - p.77

PB t.1,2,4 - p.77

PB t.1 - p.77

PB t.3,6 - p.77

 

 

 

виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків

 

виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня.

73

 

Я плаваю, як риба

Співання та інсценуванняпісні по зразку.

 

I’m playing with a dog.

Bat,play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump

Ng [η]

 

PB t.1 - p.78

PB t.1-3 - p.78

 

 

I’m playing with a dog.

 

 

74

 

Вона стрибає, як жабенятко

Розповісти про дію, яку виконуєоднокласник

She is looking at photos.

Put on clothes, look at photos, clean teeth

Preposition onwith days of the week;at with time

Th [Ꝋ]

Th[?]

Ph [f]

PB t.2 - p.79

PB t.1 - p.79

PB t.1 - p.79

PB t.3 - p.79

 

 

 

 

 

75

 

У моїй сім’ї увечері

Читаннятекстів про члени родини.

I loveyou.

Walk, talk, ball, monke, love

alk[c:k]talk

all[c:l]ball

o [ʌ ]monkey

PB t.2,4,5 - p.80

PB t.1,2,4 - p.80

PB t.1 - p.80

PB t.3 - p.80

 

 

 

 

76

 

Сім’я на відпочинку

Вмітизапитувати про те, щоіншіроблять

Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding!

to fish

 

 

PB t.1,2 - p.81

PB t.2,3 - p.81

PB t.4 - p.81

 

 

Isdadfishing?

 

 

 

 

77

 

StoryTime.

Фотографії з Африки

Розігрування історії. Формування навичок аудіювання

Whatareyoudoing? Letmesee. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream.

river, pool, sundae, to call, dream

 

 

PB t.3 - p.82

PB t.1,2 - p.82

PB t.2-4 - p.82

PB t.5 - p.82

 

 

 

 

 

 

78

 

IntoyourPortfolio.

Мій ранок.

Розповідає про те, чим займається зранку

Makeyourbed. Drinksometea. Brushyour teeth. Time for school. I ammakingmybed.

quickly, picture book, to comment

 

 

PB t.1 - p.83

PB t.4 - p.83

PB t.2 - p.83

PB t.3 - p.83

 

Morning chant.

 

 

 

 

79

 

Часобіду .

Розмова з однокласниками.

I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone.

phone

 

 

PB t.1 - p.84

 

PB t.2,3 - p.84

 

 

 

 

 

 

80

 

Мій день.

Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

PB t.6 -p.85

 

PB t.4,5 -pp.84-85

 

 

 

 

 

 

 

81

 

Мій день

Діагностична робота.

 

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тема :«Ти любиш моркву?» 12 годин

82

 

Вечірка на мій день народження

Фонетичнеопрацювання лексики. Складанняречень за малюнками.

Can I have some lemonade? Hereyouare.

chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice

 

 

PB t.1-3,5 - pp.86-

87

PB t.2,3,5 - pp.86-87

PB t.4 - p.86

PB t.6 - p.87

 

Chicken, chips, soup

and eggs.

 

 

 

 

83

 

Фрукти ц моєму саду

Складання коротких діалогів по аналогії.

- Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

We have a picnic in the garden.

pear, strawberry, cherry, picnic

 

 

PB t.1,3 - p.88

PB t.1-3 - p.88

PB t.4 - p.88

PB t.5 - p.88

 

In the garden.

 

 

 

 

84

 

Дитяче меню

Вмітирозповісти про свійвибір та уподобання

I like ... but I don’t like ...

desserts, drinks

сh [ʧ]

chicken

PB t.1-4 - p.89

PB t.1,3 - p.89

 

PB t.5 - p.89

 

 

 

 

 

 

85

 

Купую овочі у магазині

Складання та розігруваннядіалогівпокупця. Фонетичнеопрацюванняновихслів.

Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers.

vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

 

 

PB t.1-3 - p.90

PB t.1-3 - p.90

PB t.4 - p.90

 

 

Apples and bananas

 

 

розрізняє здорову і шкідливу їжу

Складає просте меню з корисних продуктів.

86

 

Мені подобаються банани

Вмітирозповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю.

Bananas for dinner, before going to sleep. Theyaresosweet!

breakfast, lunch, dinner, sweet, munch

 

 

PB t.1-3 - p.91

PB t.1,3,5 - p.91

PB t.4 - p.91

 

Bananas for breakfast,

bananas for lunch.

 

 

87

 

Макс і Тім - друзі

Читаннятекстів та робота над змістомпрочитаного.

When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I amhaving ... forbreakfast/lunch/dinner.

when, what, where

-ir [ɜ:],

-er [ɜ:],

-ur [ɜ:]

-Wh- [w]

PB t.2-4 - p.92

PB t.1-3 - p.92

PB t.4 - p.92

 

 

 

 

 

88

 

Уподобання друзів

Фонетичневідпрацюванняграматичноїструктури: Чи любить він/вона …? в усномумовленні.

He/She likes ...  Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t.

jelly

 

 

PB t.1,2 - p.93

PB t.1,3,6 - p.93

PB t.4,5 - p.93

PB t.6 - p.93

 

Jelly is yummy.

 

 

89

 

Мої мрії у спекотні дні

Розігруванняісторії.

He’sbuying a mango.

shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix

 

PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94-

95

PB t.3-5 - pp.94-95

 

 

African dream

 

 

90

 

Into your Portfolio.

Уподобання в їжі

Вмітирозповісти про їжу в своїйтарілці.

 

plate

 

 

 

PB t.2 - p.96

PB t.3 - p.96

 

PB t.1 - p.96

 

 

 

 

 

 

91

 

Уподобання в їжі.

Розмова з однолітками

 

table, shopping game, king, prince, princess

 

 

 

PB t.1,3,4 - p.97-98

PB t.1,2 - p.97

 

 

 

 

 

 

92

 

Уподобання в їжі.

Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

PB t.7 -p.99

PB t.6 - p.99

PB t.5,6,7 - pp.98-99

 

 

 

 

 

 

 

93

 

Уподобання в їжі.

Діагностична робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тема : «Пори року і одяг» 12 годин

94

 

Пори року. Погода..

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

It’s cold. It’s hot. It is raining. It is

snowing. When is your birthday? It’s

in . . .

cold, hot, rain, snow, spring,

summer, autumn, winter, bright

 

 

PB t.1-3 - p.100

PB t.1-4 - p.100

PB t.5 - p.100

 

 

Springisgreen

 

 

 

 

95

 

Відгадай, яка пора року найкраща для мене?

Вміти описувати кожну пору року

It is sunny. And so can you! Watch TV.

Stay at home. Make a snowman.

sea, to watch, TV, to stay, to skate,

to ski, snowman

 

PB t.1,2 - p.101

PB t.1,3 - p.101

PB t.3-5 - p.101

PB t.5 - p.101

 

It is sunny. .

 

 

 

 

96

 

Одяг.

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

Good night. Sleep tight. In the

morning light. What season do you

like? I can fly a kite. I have holidays in

summer. I can go with my mum.

night, eighteen, right, light, tight,

season, holidays, with

ght[it] eight

PB t.2-5 - p.102

PB t.1-3 - p.102

PB t.5 - p.102

 

 

 

 

 

 

 

97

 

Якого кольору?

Вміти складати  речення за малюнками про одяг, використовуючи isабо are.

It’s Tuesday. In six days she is going

on holiday. Tracy is packing her

suitcase. What is she putting in her

suitcase?

to count, holiday, to pack, suitcase,

jacket, sandals, bikini, jeans,

T-shirt, mask, trainers, her, his, cap,

shorts

 

PB t.1-5 - pp.103-104

PB t.1 - p.103

PB t.2,4,6 - pp.103-

104

PB t.7 - p.104

 

 

цінує та бережливо ставиться до при роди.

 

 

Обирає одяг відповідно до сезону.

98

 

У що ти сьогодні одягнений?

Вміти запитати що вдягає друг або подруга

What are you wearing today? I am

wearing . . .

rousers, socks, sweater, dress,

shoes, boots, scarf, hat, to wear

 

PB t.1-3 - p.105

 

PB t.1-3 - p.105

PB t.4 - p.105

 

 

What are you wearing

today?

 

 

99

 

Де його чоботи?

Вміти запитати де знаходяться різні речі – одяг

What is he/she wearing? Where are

her socks?

shirt, skirt, coat, raincoat

ir, [E:] shirt

oa[cU] coat

ear, air, ere [e3] bear,

hair, where

PB t.2,3,5 - p.106

PB t.1,2,4 - p.106

 

 

 

 

 

 

100

 

Відгадай, у що я одягнений.

Вміти вибирати відповідний одяг по погоді

Are you wearing . . .? Yes, I am./No, I’m

not.

 

 

PB t.2 - p.107

PB t.1 - p.107

PB t.3 - p.107

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Storytime.

Вміти виразно читати історію. Запитувати про заняття

I’m checking the tyres. Off we go!

to check, tyres, to look for, key

 

PB t.2 - p.108

PB t.1,2 - p.108

PB t.3 - p.108

PB t.4 - p.108

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Моє портфоліо.

Улюблений одяг

Виготовляти міні-проекти

 

gloves, pants

 

 

PB t.1,2 - p.109

PB t.1,2 - p.109

PB t.4,6 - p.109

PB t.3 - p.109

PB t. 5 - p.109

 

Move to the left!

 

 

 

 

103

 

Моя улюблена пора року.

Вміти розповідати про улюблену пору року

 

Jogging suit, favourite

 

 

PB t.1,2 - p.110

PB t.3 p.110

PB t.2,4 - p.110

 

 

 

 

 

 

104

 

Яка твоя улюблена пора року?

Діагностична робота.

Узагальнення матеріалу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

PB t.8 - p.111

 

PB t.6,7,8 - pp.110-

111

 

PB t. 5 - p.110

 

 

 

 

 

 

 

105

 

Яка твоя улюблена пора року?

Діагностична робота.

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Активізація мовного та мовленнє-вого матеріалу

 

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
17888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку