Погоджено ЗДНВР ___________К.Г. Мандрика |
Затверджено Директорка _________ К.В. Фітковська
|
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 9 класу
на І семестр 2019-2020 н.р.
Підручник: С.І.Сотникова, Г.В. Гоголєва Німецька мова Deutsch 9 (5)
Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (друга іноземна мова, п’ятий рік навчання). «Ранок», 2017
Учителька: Мандрика К.Г. ______________
Дмитрівський НВК
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
|||||||||||
|
|
|
Фонетичний матеріали |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||
Т.1 Моя родина, мої друзі та я |
||||||||||||||||
1. |
|
Літні канікули |
Впр.1 стор.6 |
Повторення минулого часу |
Впр.3 стор.6 |
Впр.1 стор.6 |
Впр.5 стор.8 |
Впр.4 стор.7 |
РЗ с.1 впр.2,3 |
С.8 впр.8 |
||||||
2. |
|
Вільний час і канікули |
Впр.1,2 стор.9 |
Weil-Sätze |
sich sonnen, Recht haben |
Впр.2с стор.9 |
Впр.4б стор.10 |
Впр.4а стор.10 |
|
РЗ стор.3 впр.5 |
||||||
3. |
|
Як ти вважаєш? |
Впр.1 стор.12 |
Infinitiv mit/ohne zu |
Vorhaben, vorschlagen, versuchen, Lust haben, nichts dagegen haben, abgemacht, ausgeschlossen
|
Впр.3 стор.12 |
Впр.ба стор.14 |
Впр.бб стор.14 |
РЗ впр.2 стор.4 |
РЗ впр.4 стор.4, правило |
||||||
4. |
|
Почуття та емоції |
Впр.1 стор.15 |
Wenn-Sätze |
Die Bosheit, die Trauer, die Freude, die Angst, das Staunen, das Glück, böse, traurig, sauer, fröhlich/froh, erschrocken, glücklich,erstaunt |
Впр.2 стор.15 |
|
Впр.3 стор.16 |
РЗ впр.1,3 стор.5 |
РЗ впр.4,5 стор.6 |
||||||
5. |
|
Справжні друзі |
Впр.1 стор.17 |
Wenn-Sätze |
Zuverlässig, treu, tolerant, frech, der Altersgenosse, sich verlassen auf (Akk.), vertrauen, verraten |
Впр.4б, стор.18 РЗ впр.3 стор.7 |
РЗ впр.1 стор.7 |
Впр.4а, стор.18 |
РЗ впр.2 стор.7 |
РЗ впр.4 стор.8 |
||||||
6. |
|
Дай мені пораду! |
Впр.1 стор.20 |
Imperativ |
Ärger haben, Sorgen haben, die Klamotten, deer Tipp, der Rat, auskommen |
Впр.3, стор.21 |
|
Впр.5, стор.22 |
РЗ впр.4 стор.9 |
РЗ впр.5 стор.9 |
||||||
7. |
|
Батьки та діти |
Впр.1 стор.23 |
Wenn-Sätze, Präteritum |
Die Urgroßmutter, der Urgroßvater, der Hass, das Vertrauen, der Respekt vor (Dat.), die Sorge um (Akk.), der Ekel vor (Dat.), das Nitleid |
Впр.3, стор.23 РЗ впр.2 стор.10 |
РЗ Впр.1 стор.10 |
Впр.2, стор.23 |
РЗ впр.3 стор.11 |
РЗ стор.11 впр.5 |
||||||
8. |
|
Біографія |
Впр.1 стор.26 |
Числівники, які позначають роки |
Das Abitur, absolvieren |
Впр.4, стор.26 |
РЗ впр.1 стор.12 |
Впр.6 стор.27 |
РЗ впр.2 стор.12 |
РЗ впр.3 стор.12 |
||||||
9. |
|
Розповідати біографію |
Впр.1 стор.28 |
Präteritum |
Beitreten, der Betritt, das Mitglied, die Promotion, promovieren, der/die Stellvertretende, die/der Vorsitzende |
Впр.3 стор.28 |
Впр.3 стор.28 |
Впр.5 стор.29 |
РЗ впр.2,3 стор.13 |
РЗ впр.5 стор.13 |
||||||
10. |
|
Моя біографія |
|
|
Der Familienstand,die Staatsangehörigkeit, tätig sein als, sich bewerben um (Akk.) |
Впр.2 стор.30 |
|
Впр.4, стор.31 РЗ впр.3 стор.14 |
РЗ впр. 4_2 стор.14 |
РЗ впр.4 стор.15 |
||||||
11. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми «Моя родина, мої друзі та я» |
Повторити усну тему, вивчені ЛО |
|||||||||||||
Т.2 Театр і кіно |
|
|||||||||||||||
12. |
|
Будівля театру |
Впр.1 стор.35 |
Множина іменників |
Die Bühne, das Bühnenbild, das Theatercafe, das Foyer, die Kulisse, der Vorhang, der Zuschauerraum |
Впр.3 стор.36
|
|
Впр.2 стор.35 |
РЗ впр.2 Стор.18 |
РЗ впр.3 стор.18 |
||||||
13. |
|
В театрі |
|
|
Die Aufführung, der Auftritt, die Probe, das Theaterstück, ablegen, sich Dat. ansehen, inszenieren |
Впр.4 стор.38
|
|
Впр.2 стор.37 |
РЗ впр.4 стор.19 |
РЗ впр.3 стор.19 |
||||||
14. |
|
Відвідування театру |
Впр.1 стор.39 |
|
Das Parkett, der Rang, der Zuschauer, zuerst, besorgen, Beifall klatschen |
Впр.4 стор.40
|
Впр.5 стор.40 |
Впр.2 стор.39 |
РЗ впр.4 стор.20 |
Впр.6 стор.40 РЗ впр.3 стор.20 |
||||||
15. |
|
Репертуар |
|
Множина іменників |
Die Komödie, die Tragödie, die Oper, das Ballett, das Musical, die Erstaufführung |
Впр.3 стор.42
|
РЗ впр.1 стор.21 |
Впр.4 стор.43 |
РЗ впр.2 стор.21 |
РЗ впр.5 стор.22 |
||||||
16. |
|
Інноваційний театр |
Впр.1 стор.44 |
Відносні займенники, Attribut-sätze |
Abwechslungsreich, avantgardistisch, der Artist, die Darbietung, der Clown, der Künstler, unter freiem Himmel |
Впр.5 стор.44
|
|
Впр.2 стор.44 |
РЗ впр.2 стор.21 |
РЗ впр.4 стор.23 |
||||||
17. |
|
Ми охоче йдемо у кіно |
Впр.1 стор.47 |
|
Vorziehen, sich bekannt machen mit Dat., das Popcorn |
Впр.3 стор.47
|
Впр.4 стор.48 РЗ впр.2 стор.24 |
Впр.2 стор.47 |
РЗ впр.1 стор.24 |
РЗ впр.4 стор.24 |
||||||
18. |
|
Фільми |
Впр.1 стор.50 |
Infinitiv mit/ohne zu Denn-Sätze |
Der Actionfilm, der Animationsfilm, der Trickfilm, der Liebesfilm, das Drama, der Fantasyfilm, der Scence- Fiction-Film,die Hauptfigur |
Впр.4 стор.51 |
Впр.4 стор.51 |
Впр.5 стор.51 |
РЗ впр.2 стор.25 |
РЗ впр.3,5 стор.26 |
||||||
19. |
|
Мій улюблений фільм |
РЗ впр.1 стор.27 |
|
Befragen, nach Dat., es geht um Akk.. |
|
|
Впр.3 стор.54 |
РЗ впр.2,3 стор.27 |
РЗ впр.4 стор.27 |
||||||
20. |
|
Мій улюблений актор |
Впр.1 стор.55 |
Präteritum |
Die Auszeichnung, beschließen, der Gewichtheber, gewinnen, der Hauptdarsteller,der Nebendarsteller, der Immobilienmakler, die Staatsbürgerschaft, widmen |
Впр.3 стор.5 5 |
|
РЗ впр.- 3 стор.29 |
|
Впр.6 стор.57 |
||||||
21. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми «»Театр та кіно» |
||||||||||||||
|
|
Т.3 Література
|
||||||||||||||
22. |
|
Ми любимо читати |
Впр.1 стор.61 |
Дрібні числівники впр.5 стор.62 |
Das Abenteuer, da Ereignis, die Gattung, die Hälfte, übernatürlich, ungewöhnlich, der Zauberer |
Впр.4 стор.6 2 |
РЗ впр.1 стор.32 |
Впр.7 стор.63, РЗ впр.5 стор.63 |
РЗ впр.2 стор.32 |
РЗ впр.6 стор.33 |
||||||
23. |
|
Контроль аудіювання |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
24. |
|
Поговоримо про книжки |
Впр.1 стор.64 |
Відносні займенники, впр.5 стор.65 |
Die Inhaltsangabe, das Vergnügen, unterhaltsam, spannend, humorvoll |
Впр.3 стор.64 |
РЗ впр.1 стор.34 |
Впр.6 стор.66 |
РЗ впр.2 стор.34 |
Впр. 7 стор. 66 |
||||||
25. |
|
Контроль читання |
Повторити граматику |
|||||||||||||
26. |
|
Відомі німецькі письменники та поети |
Впр.2,3 стор.67 |
Relativsätze |
Das Werk, der Erfolg, das Repertoire, der Vertreter |
Впр.2, 3 стор.67 |
РЗ впр.1 стор.67 |
Впр.5 стор.68 |
РЗ впр.3 стор.35 |
Впр.7 стор.69 |
||||||
27. |
|
Контроль письма |
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|||||||||||||
28. |
|
Моя улюблена книжка |
Впр.1 стор.70 |
|
Auszeichnen, empfehlen |
Впр.5 стор.74 |
Впр.4 стор.70 |
Впр.2,3 стор.70 |
РЗ впр.2 стор.37 |
РЗ впр.5 стор.38 |
||||||
29. |
|
Як часто ти відвідуєш бібліотеку? |
РЗ Впр. 4 стор.39 |
|
Die Auswahl, auswählen, die Neuerscheinung, ausliehen, stöbern |
Впр.3 стор.73 |
Впр.5 стор.75 |
Впр.2 стор.73 |
РЗ впр.3 стор.39 |
РЗ впр. 5 стор. 42 |
||||||
30. |
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||
31. |
|
Підсумковий урок з вивченої теми „Література“ |
|
|||||||||||||
32. |
|
Урок узагальнення знань |
||||||||||||||