Математика 5 клас
(5 годин на тиждень)
Всього 175 годин, контрольних робіт
Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір, Х.: Гімназія, 2021
№ п\п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль кість годин |
Дата |
Примітки |
|
Повторення матеріалу вивченого в 1- 4 класах (12 годин) |
|||||
1,2 |
Дії першого ступеня. |
2 |
|
|
|
3,4 |
Дії другого ступеня. |
2 |
|
|
|
5,6 |
Дроби. |
2 |
|
|
|
7,8 |
Рівняння. |
2 |
|
|
|
9,10 |
Задачі. Розв’язування задач |
2 |
|
|
|
11 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
|
12 |
Діагностична контрольна робота (№1) |
1 |
|
|
|
Змістовна лінія "Числа і дії над ними". (101 година) |
|||||
Натуральні числа. Порівняння, додавання і віднімання натуральних чисел (13 годин) |
|||||
13 |
Аналіз контрольної роботи. Натуральні числа. Число нуль. |
1 |
|
|
|
14 15 |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
2 |
|
|
|
16 17 |
Порівняння натуральних чисел. |
2 |
|
|
|
18 20 |
Додавання натуральних чисел. Переставна та сполучна властивість додавання |
3 |
|
|
|
21 23 |
Віднімання натуральних чисел. |
3 |
|
|
|
24 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
|
25 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
Множення і ділення натуральних чисел. (15 годин) |
|||||
26 27 |
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел. |
2 |
|
|
|
28 29 |
Переставна та сполучна властивості множення. |
2 |
|
|
|
30 |
Розподільна властивість множення. |
1 |
|
|
|
31 33 |
Квадрат і куб натурального числа. |
3 |
|
|
|
34 36 |
Ділення натуральних чисел. |
3 |
|
|
|
37 38 |
Ділення з остачею. |
2 |
|
|
|
39 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
|
40 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
Звичайні дроби і дії над ними. ( 17 годин) |
|||||
41 42 |
Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби. |
2 |
|
|
|
43 44 |
Правильні та неправильні дроби. |
2 |
|
|
|
45 46 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
2 |
|
|
|
47 48 |
Мішані числа. |
2 |
|
|
|
49 50 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
2 |
|
|
|
51 52 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
2 |
|
|
|
53 55 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
3 |
|
|
|
56 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
|
57 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів. (14 годин) |
|||||
58 60 |
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб. Запис десяткового дробу. |
3 |
|
|
|
61 62 |
Порівняння десяткових дробів. |
2 |
|
|
|
63 64 |
Округлення десяткових дробів. |
2 |
|
|
|
65 68 |
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
4 |
|
|
|
69 70 |
Розв’язування вправ і задач. |
2 |
|
|
|
71 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
|
|
Множення десяткових дробів (13 годин) |
|||||
72 74 |
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів. |
3 |
|
|
|
75 76 |
Властивості множення десяткових дробів. |
2 |
|
|
|
77 78 |
Окремі випадки множення десяткових дробів |
2 |
|
|
|
79 81 |
Розв’язування задач на додавання, віднімання і множення десяткових дробів. |
3 |
|
|
|
82 83 |
Розв’язування вправ і задач. |
2 |
|
|
|
84 |
Контрольна робота № 6 |
1 |
|
|
|
Ділення десяткових дробів (14 годин) |
|||||
85 87 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
3 |
|
|
|
88 |
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
8992 |
Ділення на десятковий дріб. |
4 |
|
|
|
93 96 |
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
4 |
|
|
|
97 |
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
98 |
Контрольна робота № 7 |
1 |
|
|
|
Середнє арифметичне. Відсотки. (15 годин) |
|||||
99 |
Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне. |
1 |
|
|
|
100 101 |
Середнє значення величини. |
2 |
|
|
|
102 103 |
Поняття відсотка. |
2 |
|
|
|
104 106 |
Знаходження відсотків від числа. |
3 |
|
|
|
107 109 |
Знаходження числа за його відсотком. |
3 |
|
|
|
110 111 |
Розв’язування задач на відсотки. |
2 |
|
|
|
112 |
Розв’язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
113 |
Контрольна робота № 8 |
1 |
|
|
|
Змістовна лінія "Вирази. Рівняння" (14 годин) |
|||||
114 115 |
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. |
2 |
|
|
|
116 117 |
Буквені вирази. |
2 |
|
|
|
118 119 |
Формули. |
2 |
|
|
|
120 124 |
Рівняння. |
5 |
|
|
|
125 126 |
Розв’язування вправ. |
2 |
|
|
|
127 |
Контрольна робота № 9 |
1 |
|
|
|
Змістовна лінія "Геометричні фігури і величини" (23 години) |
|||||
128 129 |
Аналіз контрольної роботи. Точка, відрізок. Ламана. Довжина відрізка. |
2 |
|
|
|
130 131 |
Площина. Пряма. Промінь. |
2 |
|
|
|
132 133 |
Шкала. Координатний промінь. |
2 |
|
|
|
134 |
Кут. Позначення кутів. |
1 |
|
|
|
135 137 |
Види кутів. Вимірювання кутів.
|
3 |
|
|
|
138 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
139 |
Контрольна робота № 10 |
1 |
|
|
|
140 |
Аналіз контрольної роботи. Многокутники. Рівні фігури. Периметр многокутника. |
1 |
|
|
|
141 142 |
Трикутник і його види. |
2 |
|
|
|
143 144 |
Прямокутник. Периметр і площа прямокутника. |
2 |
|
|
|
145 |
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
1 |
|
|
|
146 |
Розгортка прямокутного паралелепіпеда та піраміди. |
1 |
|
|
|
147 148 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
2 |
|
|
|
149 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
150 |
Контрольна робота № 11 |
1 |
|
|
|
Змістовна лінія "Математичні задачі як засіб дослідження реальних життєвих ситуацій" (13 години) |
|||||
151 |
|
1 |
|
|
|
152 153 |
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою. |
2 |
|
|
|
154 |
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
1 |
|
|
|
155 |
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища. |
1 |
|
|
|
156 157 |
Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
2 |
|
|
|
158 |
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. Робота з даними. |
1 |
|
|
|
159 |
Найпростіші комбінаторні задачі. |
1 |
|
|
|
160 |
Округлення чисел як оціночна модель реальних ситуацій. |
1 |
|
|
|
161 |
Прикидки та оцінки значень числових виразів. |
1 |
|
|
|
162 |
Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|
|
163 |
Контрольна робота № 12 |
1 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. (12 годин) |
|||||
164 165 |
Аналіз контрольної роботи. Натуральні та дробові числа. Арифметичні дії з натуральними та дробовими числами. |
2 |
|
|
|
166 |
Числові та буквені вирази. Формули. |
1 |
|
|
|
167 168 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
|
169 |
Розв’язування текстових задач. |
1 |
|
|
|
170 |
Розв’язування задач геометричного змісту. |
1 |
|
|
|
171 |
Відсотки. Середнє арифметичне. |
1 |
|
|
|
172 |
Річна контрольна робота (№13) |
1 |
|
|
|
173 175 |
Аналіз к.р. Розв’язування задач і вправ на повторення. |
3 |
|
|