Підготувала вчитель математики НовгородСіверської гімназії №1 ім. Б. Майстренка
Ворушило Олена Петрівна
УВАГА!!!
• Всіх, хто вивчає математику,
• Всіх, хто навчає математики,
• Всіх, хто любить математику,
• Всіх, хто не знає , що любить математику
• Вітаю у країні МАТЕМАТИКИ !!!
(привітати з початком навчального року)
Сьогодні на уроці:
• повторимо:
• способи читання і запису натуральних чисел
• порівняння натуральних чисел
На уроці учні:
• Завдання (Якими якостями має володіти учень?)
• М – ми
• А- активні
• Т- товариські
• Е- енергійні
• М- мужні
• А- артистичні
• Т- талановиті
• И- • К- креативні
• А- ажиотажні
(учні слухають вчителя і пропонують свої правила)
Не відволікатись |
|
Рахувати |
Не запізнюватись |
|
Виконувати різноманітні завдання (класної і домашньої роботи) |
слухати |
Гратися |
Фантазувати |
Мислити |
Радіти |
Спілкуватися |
|
Допомагати |
Поважати
|
Зупинка»Усний рахунок»
• У деяких прикладах допущені помилки. Відшукай їх і виправ .
• 13+12=15
• 23-4=19
• 45+55=100
• 6*7=42
• 15*5=65
• 24:6=3
• 12+0=12
• 24*1=24
• 15*8=120
• 1000*0=0
• 0:6705=0
• 6750:0=0
• Кількість цифр-10 • Числа ( нескінченна
• Десятковий запис кількість) чисел
Назва числа |
Приклад |
Найбільше |
Найменше |
Кількість |
Одноцифрові |
1:2;3;4…. 9 |
|
|
|
Двоцифрові |
10;11;12….98;99 |
|
|
|
Трицифрові |
100;101…..998;999 |
|
|
|
Багатоцифрові |
1000….2022……. |
|
|
|
• Рух- це здоров`я, це • https://www.youtube.c життя» om/watch?v=8HvWHkD
LDqM
• https://learningapps.org/display?v=p99y1jhx5 22
• Кількість розрядів у кожному класі помножте на кількість сантиметрів у метрі.
• Найменше двоцифрове число, складене з однакових цифр, помножте на кількість кілограмів у центнері.
• Від кількості днів у не високосному році відніміть кількість місяців року.
• Знайдіть добуток усіх цифр.
• Обчисліть суму найменшого трицифрового числа і найбільшого двоцифрового.
• Найменше одноцифрове число , помножте на кількість букв в українському алфавіті.
• До порядкового номеру ноти ”ля” додайте кількість годин у добі.
• З дати останнього дня лютого у високосному році відніміть кількість пальців на одній руці.
• Кількість пір року помножте на кількість літних місяців та відніміть кількість днів тижня.
• Кількість станів води поділіть на порядковий номер букви ”в”.