Мистецтво
За підручником Л. Масол, О. Гайдамаки, О. Колотило
( 2 години на тиждень)
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо |
|
2 |
Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» |
|
3 |
Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» |
|
4 |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» |
|
5 |
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Малювання гриба під дощем у вітряний день |
|
6 |
Про що розповів натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів |
|
7 |
Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту |
|
8 |
Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент |
|
9 |
Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти |
|
10 |
Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» |
|
11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей) |
|
12 |
Засоби виразності: форма і колір. Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями |
|
13 |
Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків |
|
14 |
Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) |
|
15 |
Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Зимові етюди» із використанням різних відтінків кольорів (воскові олівці, акварельні фарби). |
|