Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 6.

Про матеріал
Календарне планування. Предмет Інформатика. Клас 6. Програма. ІНФОРМАТИКА. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804
Перегляд файлу

Календарне планування.

Предмет Інформатика.

Клас 6.

Програма.  ІНФОРМАТИКА. 59 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804

№ уроку

Тема уроку

Кіл год.

Дата

Тема 1.  Комп’ютерна графіка

 

Знаннєва складова

Пояснює поняття комп’ютерної графіки.

Порівнює особливості кодування растрових і векторних зображень.

Пояснює призначення растрових і векторних графічних редакторів.

Наводить приклади форматів векторної та растрової графіки.

Пояснює, як змінюються властивості об’єктів після їх групування і розгруповування

Діяльнісна складова

Створює та редагує векторні та растрові зображення.

Змінює формат і налаштовує параметри зображення для його використання з певною метою.

Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує об’єкти на зображенні.

Використовує шари для створення зображень.

Налаштовує інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення

Ціннісна складова

Обґрунтовує вибір способу подання зображення для різних потреб

1

Поняття комп’ютерної графіки.

1

 

2

Растрові та векторні зображення, їхні властивості.

1

 

3

Робота в растровом редакторе. Формати файлів.

1

 

4

Робота в редакторі векторної графіки. Знайомство з інтерфейсом

1

 

5

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

1

 

6

Збереження зображення у різних форматах.

1

 

7

Операції над об’єктами та групами об’єктів.

1

 

8

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах.

1

 

9

Створення визивної картки

1

 

10

Створення рекламного буклету

1

 

Тема 2. Комп’ютерні презентації

 

Знаннєва складова

Називає апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій.

Наводить приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів.

Називає етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів.

Знає принципи естетичного оформлення слайдів

Діяльнісна складова

Створює презентацію та налаштовує її показ.

Використовує гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації.

Планує представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією

Ціннісна складова

Обґрунтовує доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті.

Оцінює якість презентації та дотримання вимог до її оформлення

11

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.

1

 

12

Алгоритм створення презентації та вимоги до її оформлення.

1

 

13

Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Властивості об’єктів.   Типи слайдів.

1

 

14

Налаштування показу презентацій

1

 

15

Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

1

 

16

Ефекти зміни слайдів.

1

 

17

Практична робота  «Створення реклами власного товару чи послуги»

1

 

18

Створення презентації - тесту

1

 

19

Представлення презентацій

1

 

Тема 3.  Алгоритми та програми

 

Знаннєва складова

Знає і розуміє поняття об’єкта в програмуванні. Наводить приклади властивостей об’єктів та їх значень.

Пояснює поняття події та наводить приклади подій та їх опрацювання.

Знає і розуміє поняття вкладених алгоритмічних структур, наводить приклади їх застосування

Діяльнісна складова

Розкладає задачу на підзадачі і розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).

Додає об’єкти до програмного проекту.

Уміє змінювати значення властивостей об’єктів, у тому числі програмно.

Уміє перевіряти результат виконання програми на відповідність умові задачі.

Програмує опрацювання подій.

Застосовує вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Ціннісна складова

Усвідомлює доцільність застосування подійного програмування для розв’язання конкретної задачі.

Обґрунтовує необхідність застосування вкладених алгоритмічних структур.

20

Поняття про об’єкт у програмуванні.  Використання модуля turtle Python

1

 

21

Властивості об’єкта.

1

 

22

Створення програмних об’єктів.

1

 

23

Створення програм з використанням стандартних об’єктів програми.  

1

 

24

Змінювання  значень властивостей об’єкта в програмі.

1

 

25

Створення власної програми з об’єкта

1

 

26

Поняття списку.

1

 

27

Використання списків у програмі.

1

 

28

Кортежі. Словники.

1

 

29

Алгоритмічні структури розгалуження

1

 

30

Створення програм з алгоритмом розгалуження

1

 

31

Алгоритмічні структури повторення

1

 

32

Створення програм з алгоритмом повторення. Запрограмувати креслення геометричних фігур із повторюваними елементами

1

 

33

Розв’язання задачі методом поділу на під задачі.

1

 

34

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

1

 

35

Створити нескладну комп’ютерну гру.

1

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Планування
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
1498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку