Календарне планування для 6 класу на 1семестр
2 година на тиждень
«Природознавство»
для осіб з ООП (F 70)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
|
|
Тема 1. Вступ. Вода. |
|
1. |
|
Для чого вивчають природу? |
|
2. |
|
Природні тіла, речовини та явища природи. |
|
3. |
|
Вода у природі та побуті. |
|
4. |
|
Властивості води. |
|
5. |
|
Вода- розчинник. Нерозчинні у воді речовини. |
|
6. |
|
Нерозчинні у воді речовини. |
|
7. |
|
Водні розчини та їх використання. |
|
8. |
|
Мінеральна і морська вода. |
|
9. |
|
Питна вода. |
|
10. |
|
Три стани води. |
|
11. |
|
Кругообіг води в природі. |
|
12. |
|
Вода у твердому стані. |
|
13. |
|
Перетворення води на пар. |
|
14. |
|
Водойми України. |
|
15. |
|
Значення води для людини. Охорона води. |
|
16. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Вступ. Вода.» |
|
|
|
Тема 2. Повітря |
|
17. |
|
Повітря та його властивості. |
|
18. |
|
Повітря погано проводить тепло. |
|
19. |
|
Маса повітря |
|
20. |
|
Склад повітря. Кисень. |
|
21. |
|
Значення кисню в житті всього живого. |
|
22. |
|
Вуглекислий газ. |
|
23. |
|
Чисте та забруднене повітря |
|
24. |
|
Боротьба за чистоту повітря |
|
25. |
|
Погода. Метеорологічні служби прогноз погоди. |
|
26. |
|
Стихійні лиха, та їх виникнення. |
|
27. |
|
Правила поведінки під час виникнення стихійного лиха. |
|
28. |
|
Значення повітря. |
|
29. |
|
Охорона повітря. |
|
30. |
|
Діагностична робота. |
|
31. |
|
Узагальнюючий урок за 1 семестр. |
|