Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds для 1 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
I семестр
№ |
Примітки |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
|||||||||
|
Я, моя родина і друзі |
|
|
|||||||||
1. |
|
02.09 |
Вітаю!
|
Привітатися |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співати разом |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty SB p.4 |
What’s your name?
|
Пісня “What’s your name?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе |
+ |
+ |
2. |
|
05.09 |
Знайомство
|
Класні інструкції |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Classroom instructions: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing SB p.6 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Actions“ Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам |
+ |
|
3. |
|
07.09 |
Описуємо предмети
|
Описувати предмети |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
Кольори: green, blue, red, yellow SB p.7 |
My hat is… |
Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них |
Називати кольори
|
+ |
|
4. |
|
09.09 |
Представляємо себе
|
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Особливості привітання та знайомства |
Цифри: one, two, three, four, five SB p.8 |
Listen, show and say. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Рахувати та показувати цифри. |
+ |
|
5. |
|
12.09 |
Представляємо себе
|
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.9 |
What’s your name?
|
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповісти про себе, використовуючи малюнок.
|
+ |
|
6. |
|
14.09 |
Як справи?
|
Називати кольори предметів Класні інструкції |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом Співпрацювати в парі |
Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue SB p.10-11 |
How old are you? What’s your name?
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Називати кольори Зіграти у гру “Саймон каже”. |
+ |
|
7. |
|
16.09
|
Тварини – наші друзі
|
Назвати тварин на малюнку |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant SB p.12-13 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви тварин |
+ |
|
8. |
|
19.09 |
Знайомимось граючи
|
Називати кольори предметів |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.14-15 |
Гра Yellow? No! |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про колір предметів |
+ |
|
9. |
|
21.09 |
Як в тебе справи?
|
Розуміти опис малюнку
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Numbers: six, seven, eight, nine, ten SB p.16-17 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння висловлювань |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж |
+ |
|
10. |
22.09 |
23.09 |
Рахуємо разом
|
Розуміти послідовність дій пісні |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Number song SB p.18-19 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
+ |
+ |
11. |
23.09 |
26.09 |
Рахуємо граючи
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Цифри та кольори |
white, black, pink, grey SB p.20-21 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Грати в ігру, розрізняючи цифри від 1 до 10 |
+ |
|
12. |
28.09 |
28.09 |
Вітаємося з друзями
|
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Hello, Hi імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty SB p.22 |
What’s your name? I’m… What a nice name! |
Пісня “What’s your name?” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
+ |
|
13. |
29.09 |
30.09 |
Скільки тобі років?
|
Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten SB p.23 |
How old are you? I’m (age) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
14. |
30.09 |
03.10 |
Друзі
|
Називати кольори предметів |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.24 |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
+ |
|
15. |
|
05.10 |
Описуємо предмети довкола
|
Описувати предмети |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Співпрацювати в парі |
Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon SB p.25 |
My hat is… |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
16. |
06.10 |
07.10 |
Вітай супер друзів
|
Описувати предмети |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією |
my turn cool, power, cat SB p.26-27 |
Look at me. What about you? I speak to animals. |
Історія “Meet the Super Friends” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
+ |
|
17. |
07.10 |
10.10 |
Повторення матеріалу
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
How old are you? What’s your name?
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
+ |
+ |
|
|
Школа |
|
|
|||||||||
18. |
|
12.10 |
Шкільне приладдя |
Назвати предмети в класі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school SB p.28 |
What’s this? your, my |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Вимовляти назви шкільних предметів |
+ |
|
19. |
13.10 |
14.10 |
Що це?
|
Назвати предмети в класі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.29 |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане
|
Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
20. |
14.10 |
17.10 |
Мої шкільні речі
|
Назвати предмети в класі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.30 |
It isn’t my pen.
|
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повідомляти про належність предметів |
+ |
|
21. |
|
19.10 |
Даємо вказівки
|
Розуміти та виконувати вказівки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please SB p.31 |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). |
Демонструвати розуміння висловлювань Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
+ |
|
22. |
20.10 |
21.10 |
Ввічливість у спілкуванні
|
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.32-33 |
Watch out! I’m sorry. It’s OK, Mum. Here you are. Thank you. Come back! Here’s (your pencil). |
Історія “Watch out, Flash!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
+ |
|
23. |
21.10 |
31.10 |
Повторення матеріалу
|
Обговорення історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила ввічливості |
peaches, , fat rat, dog SB p.33 |
a [æ] A fat rat in a black bag. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
+ |
+ |
Дозвілля
24. |
26.10 |
02.11 |
Мої іграшки
|
Розповідати про свої іграшки |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike SB p.36 |
Let’s go! That’s right. There’s a (kite). |
Пісня “Toy shop” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим |
+ |
|
25. |
03.11 27.10 |
04.11 |
Мої вподобання
|
Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.37 |
Hello! How are you? I’m fine, thanks. What’s your favourite toy? My favourite toy’s my ball. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
26. |
04.11 28.10 |
07.11 |
Мої смаки
|
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.38 |
Hi, my name’s (name) We’re… |
Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим |
+ |
|
27. |
02.11 |
09.11 |
Описуємо предмети довкола
|
Описувати предмети |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Співпрацювати в парі |
long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new SB p.39 |
a/an
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою іграшку
|
+ |
|
28. |
10.11 03.11 |
11.11 |
Вітання!
|
Описувати предмети |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила поведінки Стежити за презентованою інформацією Правила поведінки
|
First Hold on! Congratulations! Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.40-41 |
What a/an (ugly old go-card)! Go! That isn’t fair! Just a minute! e [e] Ken and his ten red pens. |
Історія “The go-kart race” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення з історії |
Інсценувати історію Пропонувати речі та дякувати Правопис слів |
+ |
|
29. |
11.11 04.11 |
14.11 |
Дозвілля
|
Описувати предмети |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків SB p.42-43 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
+ |
|
30. |
09.11 |
16.11 |
Вчимось граючи
|
Описувати предмети Повторення структур, представлених у трьох попередніх розділах |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Інші предмети англійською |
Cut out, stick SB p.44-45 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки
|
Розповідати про шкільне приладдя Робити плакат Називати предмет та цифри під час гри |
+ |
|
31 |
17.11 10.11 |
18.11 |
Повторення матеріалу. |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Правила ввічливості |
|
|
Розуміти короткі і прості вказівки |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
+ |
+ |
Природа
32 |
18.11 11.11 |
21.11 |
Тварини SB p.46 |
Розповідати про тварин |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all |
What’s the problem? |
Chant “Pet show” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати тварин |
+ |
|
33. |
16.11 |
23.11 |
Де жабка? SB p.47 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
in, on, under, draw |
Draw (a rat). |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
34. |
24.11 17.11 |
25.11 |
Порахуй тварин. SB p.48 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Множина іменників -s |
Пісня “Look at the spiders” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
35. |
25.11 18.11 |
28.11 |
Мені подобається… SB p.49 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
happy mouth, sad mouth Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I like/don’t like… What about you? |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
+ |
|
36. |
23.11 |
30.11 |
Історія: Павук. SB p.50-51 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: хоробрість Стежити за презентованою інформацією |
come back, touch clever, amazing |
Touch (him)! I’ve got an idea! brothers and sisters They like (spiders). |
Історія “The spider” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
+ |
|
37 |
01.12 24.11 |
02.12 |
Якого кольору тварини? SB p.52-53 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground |
Say why it is difficult to (see the animals). Find the differences. |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх |
+ |
|
38 |
02.12 25.11 |
05.12 |
Дозвілля Узагальнення
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under |
I like/don’t like…
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
+ |
|
39 |
30.11 |
07.12 |
Повторення ЛО з теми «Сімя» |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
40 |
08.12 01.12 |
09.12 |
Повторення ЛО з теми «Довкілля» |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
41 |
09.12 02.12 |
12.12 |
Повторення ЛО з теми «Школа» |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
42 |
07.12 |
14.12 |
Повторення ЛО з теми «Природа» |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
43 |
15.12 08.12 |
16.12 |
Quize time! |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
44 |
16.12 09.12 |
19.12 |
Я можу це робити! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
14.12 |
21.12 |
Виготовлення новорічної листівки. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
22.12 15.12 |
23.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
47 |
23.12 16.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|