Календарне планування Quick Minds 1 I семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22 Англійська мова: підручник Quick Minds для 1 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти. Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018 I семестр
Перегляд файлу

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds для 1 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

I семестр

Примітки

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Синхронно

Асинхронно

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

Я, моя родина і друзі

 

 

1.

 

02.09

Вітаю!

 

Привітатися

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співати разом

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

SB p.4

What’s your name?

 

Пісня “What’s your name?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Представити себе

+

+

2.

 

05.09

Знайомство

 

Класні інструкції

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Classroom instructions: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing

SB p.6

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “Actions“

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам

+

 

3.

 

07.09

Описуємо предмети

 

Описувати предмети

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

Кольори: green, blue, red, yellow

SB p.7

My hat is…

Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них

Називати кольори

 

+

 

4.

 

09.09

Представляємо себе

 

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Особливості привітання та знайомства

Цифри: one, two, three, four, five

SB p.8

Listen, show and say.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

 

Рахувати та показувати цифри.

+

 

5.

 

12.09

Представляємо себе

 

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Особливості привітання та знайомства

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.9

What’s your name?

 

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти про себе, використовуючи малюнок.

 

+

 

6.

 

14.09

Як справи?

 

Називати кольори предметів

Класні інструкції

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Співпрацювати в парі

Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue

SB p.10-11

How old are you?

What’s your name?

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Називати кольори

Зіграти у гру “Саймон каже”.

+

 

7.

 

16.09

 

Тварини – наші друзі

 

Назвати тварин на малюнку

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant

SB p.12-13

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Вимовляти назви тварин

+

 

8.

 

19.09

Знайомимось граючи

 

Називати кольори предметів

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.14-15

                  Гра 

Yellow? No!

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про колір предметів

+

 

9.

 

21.09

Як в тебе справи?

 

Розуміти опис малюнку

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Numbers: six, seven, eight, nine, ten

SB p.16-17

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння висловлювань

Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж

+

 

10.

22.09

23.09

Рахуємо разом

 

Розуміти послідовність дій пісні

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Number song

SB p.18-19

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

+

+

11.

23.09

26.09

Рахуємо граючи

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Цифри та кольори

white, black, pink, grey

SB p.20-21

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Грати в ігру, розрізняючи цифри від 1 до 10

+

 

12.

28.09

28.09

Вітаємося з друзями

 

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

SB p.22

What’s your name?

I’m…

What a nice name!

Пісня “What’s your name?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

+

 

13.

29.09

30.09

Скільки тобі років?

 

Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

SB p.23

How old are you?

I’m (age)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них

 

+

 

14.

30.09

03.10

Друзі

 

Називати кольори предметів

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.24

Hi, my name’s (name)

We’re…

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

+

 

15.

 

05.10

Описуємо предмети довкола

 

Описувати предмети

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon

SB p.25

My hat is…

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них

 

+

 

16.

06.10

07.10

Вітай супер друзів

 

Описувати предмети

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки

Стежити за презентованою інформацією

my turn

cool, power, cat

SB p.26-27

Look at me.

What about you?

I speak to animals.

Історія “Meet the Super Friends”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

+

 

17.

07.10

10.10

Повторення матеріалу

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань

Привітання, вік

Цифри від 1 до 10

 

How old are you?

What’s your name?

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

+

+

 

Школа

 

 

18.

 

12.10

Шкільне приладдя

Назвати предмети в класі

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school

SB p.28

What’s this?

your, my

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Вимовляти назви шкільних предметів

+

 

19.

13.10

14.10

Що це?

 

Назвати предмети в класі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.29

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Ставити питання та відповідати на них

 

+

 

20.

14.10

17.10

Мої шкільні речі

 

Назвати предмети в класі

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.30

It isn’t my pen.

 

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про належність предметів

+

 

21.

 

19.10

Даємо вказівки

 

Розуміти та виконувати вказівки

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

SB p.31

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen).

Демонструвати розуміння висловлювань

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

+

 

22.

20.10

21.10

Ввічливість у спілкуванні

 

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.32-33

Watch out!

I’m sorry.

It’s OK, Mum.

Here you are.

Thank you.

Come back!

Here’s (your pencil).

Історія “Watch out, Flash!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

+

 

23.

21.10

31.10

Повторення матеріалу

 

Обговорення історії

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила ввічливості

peaches, , fat rat, dog

SB p.33

a [æ]

A fat rat in a black bag.

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

+

+

Дозвілля

24.

26.10

02.11

Мої іграшки

 

Розповідати про свої іграшки

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike

SB p.36

Let’s go!

That’s right.

There’s a (kite).

Пісня “Toy shop”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

+

 

25.

03.11

27.10

04.11

Мої вподобання

 

Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.37

Hello! How are you?

I’m fine, thanks.

What’s your favourite toy?

My favourite toy’s my ball.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них

 

+

 

26.

04.11

28.10

07.11

Мої смаки

 

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.38

Hi, my name’s (name)

We’re…

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

+

 

27.

02.11

09.11

Описуємо предмети довкола

 

Описувати предмети

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Співпрацювати в парі

long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new

SB p.39

a/an

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою іграшку

 

+

 

28.

10.11

03.11

11.11

Вітання!

 

Описувати предмети

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила поведінки

Стежити за презентованою інформацією

Правила поведінки

 

First

Hold on!

Congratulations!

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.40-41

What a/an (ugly old go-card)!

Go!

That isn’t fair!

Just a minute!

e [e]

Ken and his ten red pens.

Історія “The go-kart race”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії

Інсценувати історію

Пропонувати речі та дякувати

Правопис слів

+

 

29.

11.11

04.11

14.11

Дозвілля

 

Описувати предмети

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

SB p.42-43

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Ставити питання та відповідати на них

 

+

 

30.

09.11

16.11

Вчимось граючи

 

Описувати предмети

Повторення структур, представлених  у трьох попередніх розділах

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Інші предмети англійською

Cut out, stick

SB p.44-45

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

 

Розповідати про шкільне приладдя

Робити  плакат

Називати  предмет та цифри під час гри

+

 

31

17.11

10.11

18.11

Повторення матеріалу.

Обговорення історії

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила ввічливості

 

 

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

+

+

 

 

Природа

32

18.11

11.11

21.11

Тварини

SB p.46

Розповідати про тварин

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all

What’s the problem?

Chant “Pet show”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати тварин

+

 

33.

16.11

23.11

Де жабка?

SB p.47

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

in, on, under, draw

Draw (a rat).

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

+

 

34.

24.11

17.11

25.11

Порахуй тварин.

SB p.48

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Множина іменників -s

Пісня “Look at the spiders”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

+

 

35.

25.11

18.11

28.11

Мені подобається…

SB p.49

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

happy mouth, sad mouth

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I like/don’t like…

What about you?

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

+

 

36.

23.11

30.11

Історія: Павук.

SB p.50-51

Розвиток навичок аудіювання

 

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки: хоробрість

Стежити за презентованою інформацією

come back, touch

clever, amazing

Touch (him)!

I’ve got an idea!

brothers and sisters

They like (spiders).

Історія “The spider”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

+

 

37

01.12

24.11

02.12

Якого кольору тварини?

SB p.52-53

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природознавство

camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground

Say why it is difficult to (see the animals).

Find the differences.

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх

+

 

38

02.12

25.11

05.12

Дозвілля

Узагальнення

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under

I like/don’t like…

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

+

 

39

30.11

07.12

Повторення ЛО з теми «Сімя»

 

 

 

 

 

 

 

+

 

40

08.12

01.12

09.12

Повторення ЛО з теми «Довкілля»

 

 

 

 

 

 

 

+

 

41

09.12

02.12

12.12

Повторення ЛО з теми «Школа»

 

 

 

 

 

 

 

+

 

42

07.12

14.12

Повторення ЛО з теми «Природа»

 

 

 

 

 

 

 

+

 

43

15.12

08.12

16.12

Quize time!

 

 

 

 

 

 

 

+

 

44

16.12

09.12

19.12

Я можу це робити!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

14.12

21.12

Виготовлення новорічної листівки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

22.12

15.12

23.12

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

+

+

47

23.12

16.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яцкевич Поліна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
945
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку