Календарне планування Quick Minds 4 I семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22 Англійська мова: підручник Quick Minds 4 для 4 класу закладів загальноосвітньої середньої освіти. Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018 I семестр
Перегляд файлу

 

 

 

Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22

Англійська мова: підручник Quick Minds 4 для 4-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018

I семестр

 

Примітки

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Синхронно

Асинхронно

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Повторення

 

 

1.

 

01.09

Зустрічаймо дослідників
SB p.4

Назвати числа 10-100

Сприйняття слів на слух

Написання речень з використанням вивченої лексики

Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100

My…is…years old.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке

 

 

 

2.

 

04.09

Ти читаєш книжки?
SB p.5

Повідомити про рутину і дії.

Прослуховування діалогів

Діалогічна бесіда, написання короткої розповіді на тему власного розпорядку дня по годинам

go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swimming, listen to music

Do you read books? – Yes, I do.
What does Paul do in his free time? – He listens to music

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем.

 

 

 

3.

 

06.09

Співаємо із задоволенням!
SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Прослуховування пісні

Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

 

 

 

4.

 

08.09

Ти зараз слухаєш музику?
SB p.7

Повідомляти про дії певної людини

Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання

Робота в парах: діалогічне мовлення із залученням пам’яті за темою розглянутого зображення.

 

Are you listening to the radio? – Yes, I am.

Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t. They are fishing.

Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей

Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі

 

 

 

5.

 

 

11.09

Карта

SB p.8-9

 

Розуміти послідовність дій історії

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Прослуховування аудіо-запису історії

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

mask, wasp, spray, map, symbol

Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr.

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

 

 

 

Помешкання

 

 

6.

 

13.09

Меблі.
SB p.10

Перерахувати меблі

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення наявності меблів у кімнаті.

Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, pillow, blanket, towel

Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

 

 

7.

 

15.09

Що ти робиш кожного дня?
SB p.11

Розповісти про звички та рутину

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання на визначення прислівників частоти

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій

 

Usually, often, rarely, sometimes

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

 

 

8.

 

18.09

Співаємо із задоволенням.
SB p.12

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Прослуховування пісні

Написання розпорядку власного дня за запропонованими кліше

Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky

 

Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази.

 

 

 

9.

 

20.09

Тиждень Анжели.
SB p.13

Запитати про звички і частоту їх повторення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій оточуючих

 

How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never…

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

 

 

 

 

10.

 

22.09

Золоте яблуко.SB p.14-15

 

Розуміти послідовність дій історії.Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Прослуховування аудіо-запису історії.Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Village, come on, golden, rhyme, frame

Вимова звуку -і у відкритому та закритому складі

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання.

 

 

 

11.

 

 

25.09

Гігієна
SB p.16-17

 

Розуміти опис рутинних справ

Опис порядку виконання певної рутинної дії

Перегляд зображень і виконання завдання

Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук

Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя Презентація власного проекту на тему здорової звички

 

Instructions (imperatives)

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок.

 

 

 

12.

 

27.09

Які меблі в твоєму будинку?
SB p.97

Говорити про свої меблі

Перегляд зображень і визначення типу меблів

Усна відповідь на запитання про свою домівку

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки.

 

 

 

 

13.

 

29.09

Діагностична робота.

 

 

Відпочинок і дозвілля

 

 

14.

 

02.10

Місця в місті
SB p. 18

Називати види магазинів

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті

Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station, sports centre, map

Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

 

 

15.

 

04.10

Де магазин?

SB p. 19

Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста

Перегляд зображень та пошук відповідного тексту про місце знаходження об’єктів.

Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням

Opposite, near, above, below

It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library. It’s below the tower.

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій

 

 

 

16.

 

06.10

Співаємо із задоволенням

SB p.20

Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті

Прослуховування пісні

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті.

 

 

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

 

 

17.

 

09.10

Напрямок..

SB p.21

Описувати напрямки руху.

Прослуховування речень з обставинами місця.

Робота в парах: діалогічне мовлення про розташування об’єктів у школі.

Inside, outside, upstairs, downstairs, left, right

Giving instructions (Imperative)

Розуміє інформацію в путівниках по місту тавказівниках.Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем.

 

 

 

18

 

11.10

Тунель
SB p.22-23

 

Пошук вказівки

 

Прослуховування аудіо-запису історії

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова дифтонга еə

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

 

19

 

13.10

Що це за місце?
SB p.24

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту

Написання висловлювань згідно з переглянутими зображеннями

 

 

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

 

 

 

20.

 

16.10

Покупки в місті

SB p.25

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Перегляд зображень карток із текстом

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою

 

 

Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне.

 

 

 

21.

 

18.10

Я можу це робити
SB p.98

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Перегляд зображень і виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

 

 

22.

 

20.10

Їжа.
SB p.26.

Розповідати про улюблену їжу

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі

Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham, bottle of water, biscuits, pasta, hungry, thirsty

Would you like…?

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

 

 

23.

 

23.10

Харчування
SB p.27.

Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві

Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви

 

Is there any salad? There is some salad.
Are there any biscuits? – There aren’t any biscuits

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

 

 

 

24

 

25.10

Співаємо із задоволенням
SB p.28.

Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома

Прослуховування пісні

Написання відповідей на запитання за піснею

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Пише прості фрази та речення.

 

 

 

25.

 

27.10

Я збираюсь купити хліб.
SB p.29

Розповідати про інгредієнти страви

Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви

Написання тексту з рецептом страви

Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey

I’m going to buy some bread.
I’m not going to make pasta.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.
Пише прості фрази та речення

 

 

 

26

 

06.11

В ресторані
SB p.30-31

 

Пошук вказівок

 

Прослуховування аудіо-запису історії,на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова глухих приголосних

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

 

 

 

27

 

08.11

Національні продукти.
SB p.32

Розповідати про класичні національні продукти

Перегляд зображень і виконання завдання

Формування висловлювання на тему традиційного сніданку в Україні

Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs, tortilla, watermelon

 

Описує себе, те, що робить, місце, де живе.

 

 

 

28.

 

10.11

Український традиційний обід.
SB p.33

Розповідати про класичні національні страви

Перегляд зображення і тексту меню традиційного українського обіду

Презентувати меню власної розробки

First course, second course, main course, dessert, crepe

 

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися.

 

 

 

29

 

13.11

Що в твоєму ланч боксі?
SB p.99

Розповідати про продукти харчування

Перегляд зображень продуктів і їх назви

Усна відповідь на запитання про власний ланчбокс

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

 

 

30

 

15.11

В піццерії

(Повторення вивченого матеріалу
units 1, 2,3)
SB p.34-35

 

Розповідати про свої уподобання у їжі.

Зорове сприйняття листівки з піцерії.

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему здійснення замовлення у піцерії

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі прості повідомлення на листівках.Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне.

 

 

 

31

 

17.11

Діагностична робота

 

 

Природа і навколишнє середовище

 

 

32

 

20.11

Погода
SB p.36

Розповідати про погоду

Сприйняття слів на слух

Написання висловлювання про улюблену погоду.

thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), wind(y), umbrella, raincoat, fog(gy), boots

It’s..today. My favourite weather is…

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

 

 

33

 

22.11

У вівторок буде дощ

SB p.37

Розповідати про погоду

Прослуховування аудіо-запису на тему погодних станів

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему прогнозу погоди

 

It’s not going to be rainy on Tuesday. It’s not going to be sunny on Wednesday

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему

 

 

 

34

 

24.11

Співаємо із задоволеннчм

SB p.38

Розповідати про плани

Прослуховування пісні

Усне висловлювання на тему планування найближчих дій

 

 

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

 

 

 

35

 

27.11

Що ти збираєшся робити на канікулах?
SB p.39

Розповідати про плани на найближче майбутнє

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not.

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази

 

 

 

36

 

29.11

Загадкова літера ,,Н,,

SB p.40-41

 

Виконувати вказівки

 

Прослуховування аудіо-запису історії.Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

thief, steal, Eiffel Tower, symbol, escape

Вимова дифтонга ɔi

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

 

37

 

01.12

Шкільне повідомленняSB p.42

Описати графік здійснення подорожі

Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії

Написання повідомлення про екскурсію

 

 

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій.

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

 

 

 

38

 

04.12

Час канікул
SB p.43

Розповідати про майбутню подорож

Перегляд зображень і виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему планування відпустки

 

 

Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї

 

 

 

39

 

06.12

Діагностична робота

 

 

Подорож

 

 

40

 

08.12

Країни

SB p. 44

Називати країни світу

Сприйняття слів на слух

Написання висловлювань про країни і їх прапори

Egypt, Chile, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey, Brazil.

 

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

 

 

41

 

11.12

Я ходив до зоопарку

SB p.45

Розповідати про події з минулого

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

We went to the beach, but we didn’t go swimming,

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій.

 

 

 

 

42

 

13.12

Музей під відкритим небом
SB p.48-49

Виконувати вказівки

Виконувати вказівки

Прослуховування аудіо-запису історії

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків і: та ɪ

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

 

 

43

 

 

15.12

Столиці

SB p.50-51

 

Розповідати про столичне місто.Розповідати про столицю власної країни

Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв.Перегляд зображень прапорів і країн

Презентація постера про столицю власної країни

capital, means of transport, cathedral, gate, church

 

Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами.Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися

 

 

 

44

 

18.12

Діагностична робота

 

 

45

 

20.12

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

22.12

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку