Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Савченко О.Я 1-4 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743-22
Англійська мова: підручник Quick Minds 4 для 4-А класу закладів загальноосвітньої середньої освіти.
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґенґрос, Пітер Льюіс-Джонс. Видавництво «Лінгвіст» 2018
I семестр
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||||||
Повторення |
|
|
||||||||||||||
1. |
|
01.09 |
Зустрічаймо дослідників |
Назвати числа 10-100 |
Сприйняття слів на слух |
Написання речень з використанням вивченої лексики |
Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
My…is…years old. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке |
|
|
|
||||
2. |
|
04.09 |
Ти читаєш книжки? |
Повідомити про рутину і дії. |
Прослуховування діалогів |
Діалогічна бесіда, написання короткої розповіді на тему власного розпорядку дня по годинам |
go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swimming, listen to music |
Do you read books? – Yes, I do. |
Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
|
|
|
||||
3. |
|
06.09 |
Співаємо із задоволенням! |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
|
|
|
||||
4. |
|
08.09 |
Ти зараз слухаєш музику? |
Повідомляти про дії певної людини |
Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання |
Робота в парах: діалогічне мовлення із залученням пам’яті за темою розглянутого зображення. |
|
Are you listening to the radio? – Yes, I am. Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t. They are fishing. |
Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі |
|
|
|
||||
5.
|
|
11.09 |
Карта SB p.8-9
|
Розуміти послідовність дій історії Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
mask, wasp, spray, map, symbol Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr. |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
|
|
|
||||
Помешкання |
|
|
||||||||||||||
6. |
|
13.09 |
Меблі. |
Перерахувати меблі |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення наявності меблів у кімнаті. |
Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, pillow, blanket, towel |
Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
|
|
||||
7. |
|
15.09 |
Що ти робиш кожного дня? |
Розповісти про звички та рутину |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання на визначення прислівників частоти |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій |
|
Usually, often, rarely, sometimes |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
|
|
|
||||
8. |
|
18.09 |
Співаємо із задоволенням. |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Написання розпорядку власного дня за запропонованими кліше |
Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky |
|
Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
|
|
|
||||
9. |
|
20.09 |
Тиждень Анжели. |
Запитати про звички і частоту їх повторення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій оточуючих |
|
How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never… |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.
|
|
|
|
||||
10. |
|
22.09 |
Золоте яблуко.SB p.14-15
|
Розуміти послідовність дій історії.Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Прослуховування аудіо-запису історії.Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Village, come on, golden, rhyme, frame Вимова звуку -і у відкритому та закритому складі |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання. |
|
|
|
||||
11.
|
|
25.09 |
Гігієна
|
Розуміти опис рутинних справ Опис порядку виконання певної рутинної дії |
Перегляд зображень і виконання завдання Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук |
Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя Презентація власного проекту на тему здорової звички |
|
Instructions (imperatives) |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок. |
|
|
|
||||
12. |
|
27.09 |
Які меблі в твоєму будинку? |
Говорити про свої меблі |
Перегляд зображень і визначення типу меблів |
Усна відповідь на запитання про свою домівку |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки.
|
|
|
|
||||
13. |
|
29.09 |
Діагностична робота. |
|
|
|||||||||||
Відпочинок і дозвілля |
|
|
||||||||||||||
14. |
|
02.10 |
Місця в місті |
Називати види магазинів |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті |
Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station, sports centre, map |
Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
|
|
||||
15. |
|
04.10 |
Де магазин? SB p. 19 |
Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста |
Перегляд зображень та пошук відповідного тексту про місце знаходження об’єктів. |
Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням |
Opposite, near, above, below |
It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library. It’s below the tower. |
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій |
|
|
|
||||
16. |
|
06.10 |
Співаємо із задоволенням SB p.20 |
Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті |
Прослуховування пісні |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті. |
|
|
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
|
|
|
||||
17. |
|
09.10 |
Напрямок.. SB p.21 |
Описувати напрямки руху. |
Прослуховування речень з обставинами місця. |
Робота в парах: діалогічне мовлення про розташування об’єктів у школі. |
Inside, outside, upstairs, downstairs, left, right |
Giving instructions (Imperative) |
Розуміє інформацію в путівниках по місту тавказівниках.Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
|
|
|
||||
18 |
|
11.10 |
Тунель
|
Пошук вказівки
|
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга еə |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
|
||||
19 |
|
13.10 |
Що це за місце? |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту |
Написання висловлювань згідно з переглянутими зображеннями |
|
|
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
|
|
|
||||
20. |
|
16.10 |
Покупки в місті SB p.25 |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Перегляд зображень карток із текстом |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою |
|
|
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
|
|
|
||||
21. |
|
18.10 |
Я можу це робити |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
|
||||
22. |
|
20.10 |
Їжа. |
Розповідати про улюблену їжу |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі |
Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham, bottle of water, biscuits, pasta, hungry, thirsty |
Would you like…? |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
|
|
||||
23. |
|
23.10 |
Харчування |
Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві |
Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви |
|
Is there any salad? There is some salad. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.
|
|
|
|
||||
24 |
|
25.10 |
Співаємо із задоволенням |
Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома |
Прослуховування пісні |
Написання відповідей на запитання за піснею |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.Пише прості фрази та речення. |
|
|
|
||||
25. |
|
27.10 |
Я збираюсь купити хліб. |
Розповідати про інгредієнти страви |
Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви |
Написання тексту з рецептом страви |
Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey |
I’m going to buy some bread. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
|
|
||||
26 |
|
06.11 |
В ресторані
|
Пошук вказівок
|
Прослуховування аудіо-запису історії,на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова глухих приголосних |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
|
|
|
||||
27 |
|
08.11 |
Національні продукти. |
Розповідати про класичні національні продукти |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлювання на тему традиційного сніданку в Україні |
Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs, tortilla, watermelon |
|
Описує себе, те, що робить, місце, де живе. |
|
|
|
||||
28. |
|
10.11 |
Український традиційний обід. |
Розповідати про класичні національні страви |
Перегляд зображення і тексту меню традиційного українського обіду |
Презентувати меню власної розробки |
First course, second course, main course, dessert, crepe |
|
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
|
|
|
||||
29 |
|
13.11 |
Що в твоєму ланч боксі? |
Розповідати про продукти харчування |
Перегляд зображень продуктів і їх назви |
Усна відповідь на запитання про власний ланчбокс |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
|
||||
30 |
|
15.11 |
В піццерії
(Повторення вивченого матеріалу
|
Розповідати про свої уподобання у їжі. |
Зорове сприйняття листівки з піцерії. |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему здійснення замовлення у піцерії |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі прості повідомлення на листівках.Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
|
|
|
||||
31 |
|
17.11 |
Діагностична робота |
|
|
|||||||||||
Природа і навколишнє середовище |
|
|
||||||||||||||
32 |
|
20.11 |
Погода |
Розповідати про погоду |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювання про улюблену погоду. |
thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), wind(y), umbrella, raincoat, fog(gy), boots |
It’s..today. My favourite weather is… |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
|
|
||||
33 |
|
22.11 |
У вівторок буде дощ SB p.37 |
Розповідати про погоду |
Прослуховування аудіо-запису на тему погодних станів |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему прогнозу погоди |
|
It’s not going to be rainy on Tuesday. It’s not going to be sunny on Wednesday |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
|
|
|
||||
34 |
|
24.11 |
Співаємо із задоволеннчм SB p.38 |
Розповідати про плани |
Прослуховування пісні |
Усне висловлювання на тему планування найближчих дій |
|
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
|
|
|
||||
35 |
|
27.11 |
Що ти збираєшся робити на канікулах? |
Розповідати про плани на найближче майбутнє |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази |
|
|
|
||||
36 |
|
29.11 |
Загадкова літера ,,Н,, SB p.40-41
|
Виконувати вказівки
|
Прослуховування аудіо-запису історії.Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
thief, steal, Eiffel Tower, symbol, escape Вимова дифтонга ɔi |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
|
||||
37 |
|
01.12 |
Шкільне повідомленняSB p.42 |
Описати графік здійснення подорожі |
Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії |
Написання повідомлення про екскурсію |
|
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
|
|
|
||||
38 |
|
04.12 |
Час канікул |
Розповідати про майбутню подорож |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему планування відпустки |
|
|
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї |
|
|
|
||||
39 |
|
06.12 |
Діагностична робота |
|
|
|||||||||||
Подорож |
|
|
||||||||||||||
40 |
|
08.12 |
Країни SB p. 44 |
Називати країни світу |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювань про країни і їх прапори |
Egypt, Chile, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey, Brazil. |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
|
|
|
||||
41 |
|
11.12 |
Я ходив до зоопарку SB p.45 |
Розповідати про події з минулого |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
We went to the beach, but we didn’t go swimming, |
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій.
|
|
|
|
||||
42 |
|
13.12 |
Музей під відкритим небом |
Виконувати вказівки Виконувати вказівки |
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків і: та ɪ |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
|
|
|
||||
43
|
|
15.12 |
Столиці SB p.50-51
|
Розповідати про столичне місто.Розповідати про столицю власної країни |
Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв.Перегляд зображень прапорів і країн |
Презентація постера про столицю власної країни |
capital, means of transport, cathedral, gate, church |
|
Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами.Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися |
|
|
|
||||
44 |
|
18.12 |
Діагностична робота |
|
|
|||||||||||
45 |
|
20.12 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
46 |
|
22.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||