Календарне планування складене відповідно до чинної програми, 3 години на тиждень. Підручник Англійська мова О.Д Карпюк 5 клас. Врахованно зміни,та всі види контролю.
№ уро-ку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Очікуваний результат |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Лексика |
Грамати-ка |
Зорове сприй-мання |
Сприй- мання на слух |
Усна взаємо-дія |
Усне проду-кування |
Писемне проду-кування |
|
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
||||||||||||
Шкільне життя (11 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи
|
запитувати та надавати інформацію
|
I can’t wait to… |
|
|
Впр. 5, с. 6 |
Впр. 1, с. 4 Впр. 5, с. 6 |
|
Впр. 1,3, с. 4-5 Впр. 6, с. 6 |
Впр. 2, 4, с. 5 |
. Обговорює шкільні правила.
|
Впр.1,с.4 Повтори-ти слова пісні |
||||||||||||
2 |
|
Представлення
|
порівнювати
|
I’m… I’ve got… She’s got… They’ve got… |
|
Remember! (с. 9) |
Впр. 1, 3, с. 8-9 |
|
Впр. 4, с. 9 |
Впр. 2, 4, 5, с. 9 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впр 4 с.5
|
||||||||||||
3 |
|
Розповідь про друга
|
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
My name is… I’m from… Yes, I… No, I… |
|
Remember! (с. 11) |
Впр. 2, с. 11 |
Впр. 1, с. 10 |
Впр. 3-4, с. 10-11 |
Впр. 1, с. 10 |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними
|
Впр. 5, с. 11 |
||||||||||||
4 |
|
Знайомство з новими друзями
|
запитувати та надавати інформацію
|
I’m fond of… What does she like? |
|
A PRONOUN, THE VERB ‘TO BE’ (с. 12), Grammar Reference $2 (c. 258-259) |
|
|
|
Впр. 1, 4, с. 12-13 |
Впр. 2-3, с. 13
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Розказати про друга |
||||||||||||
5 |
|
Друзі по листуванню
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
What is he good at? Who’s got curly hair? |
|
|
Впр. 4, с. 15 |
Впр. 4, с. 15 |
Впр. 2,3, с. 14-15 |
Впр 1,4, с. 14-15 |
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
Написати розповідь за прикла-дом с.15 |
||||||||||||
6 |
|
Шкільні предмети
|
аргументувати свій вибір
|
My favourite subject is… |
Числівники Craft,geography, religion с.26 |
кількісні та порядкові числівники Грамм. мат параграф №.1,2 с.257-258 Remember! (с. 27, 28)- |
Впр.2, с.26 |
Впр.2, с.28 |
Впр 4,с.28
|
Впр.3, с.26 Впр.3, с.29 |
|
Обговорює шкільні правила.
|
Впр.4, с.28 скласти діалог про розклад занять усно |
||||||||||||
7 |
|
Мій улюблений предмет |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
The most popular school subject is…
The least popular school subject is… |
Опрацювання назв шкільних предметів
|
Ступені порівняння прикметників (с. 30), Грам. матеріал пар.1 (c. 256-257) |
|
Впр.2, с.30 Впр.3, с.30 |
Впр.4,с.31 |
|
Впр.1, с.30 Впр.4в, с.31 |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).
|
Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком |
||||||||||||
8 |
|
Розклад уроків
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
- How many times do we have English? - Three times a week. |
Vocabulary box (с. 32) |
|
Впр4,.32 |
|
Впр4,.32 впр.4,с.43 |
впр.1,с.33 впр.3,с.42
|
впр.2,с.33 |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
Впр.5, с.43 написати про шкільні предмети, школу с.44-45 читання |
||||||||||||
9 |
|
Чому важливо знати іноземну мову |
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
- Is he afraid of the English test? - Yes, he is. |
|
|
Впр.1, с.38 Впр.1, с.44 |
Впр.2, с.38 |
|
Впр.4, с.38 Впр.2, 3, с.45 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
Впр.4, с.39 підготувати усну розповідь |
||||||||||||
10 |
|
Вивчення англійської мови
|
аргументувати свій вибір
|
I learn English because… My English lessons are…
|
Частини мови Remember! (с. 40) Впр.2,с.40 |
|
Впр.1, с.40 Впр.3, с.40 |
|
|
Впр.3, с.40 |
Впр.1, с.41 |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.
|
Впр.2, с.41-написати про урок англ.мови |
||||||||||||
11 |
|
Час навчатися |
аргументувати свій вибір
|
Узагальнення знань з теми |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Повторити граматичні конструкції |
|||||||||||||||||||
Відпочинок і дозвілля (12 годин) |
|||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Люди навколо нас Інтереси та вподобання оточуючих
|
Ознайомити учнів із захопленнями їхніх однолітків, з особливостями проведення вільного часу та стилем життя людей у країні,мова якої вивчається |
Who is lazy/polite/shy..?
|
Vocabulary box (с. 50,52) |
|
Впр.1, с.50 Впр.2, с.51 |
Впр.1, с.50 Впр.5, с.52 Впр.2, с.52 |
Впр.1.,3с.53 |
Впр.3, с.51
|
Впр.4, с.51 |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
Впр.5, с.53 повторити слова уроку |
||||||||||||
№ уро-ку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Лексика |
Грамати-ка |
Зорове сприй-мання |
Сприй- мання на слух |
Усна взаємо-дія |
Усне проду-кування |
Писемне проду-кування |
Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
||||||||||||
13 |
|
Що ми вміємо та не вміємо робити Розповідь про друга
|
запитувати та надавати інформацію
|
Do you trust your friend? Does he share ideas/dreams with you? |
Введення нових ЛО , опрацювання в усному мовленні Vocabulary box (с. 56) |
Модалье дієслово Can Remember! (с. 54), грам. матеріал параграф 7 (c. 264) |
Впр.2, с.56 Впр.5, с.57 |
Впр.2, с.56 |
Впр.2,с.54 Впр.5,с.55 впр.3,с.57 |
Впр.4, с.55 Впр.1, с.56
|
Впр.1, с.54 Впр.3, с.54 Впр.4, с.57 |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впр.6, с.55 Впр.1, с.57 описати друга письмово |
||||||||||||
14 |
|
Хобі та інтереси
|
аргументувати свій вибір
|
I am interested in… He plays table tennis. He is fond of travelling. |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 59) |
Дієслова to play, to go Remember! (с. 58) |
Впр.1, с.58 Впр.5, с.60 |
|
|
Впр.2, с.59 Впр.3, с.59 Впр.4, с.59 |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Впр.5, с.60 виконати усно |
||||||||||||
15 |
|
Різноманітні хобі
|
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
I like model boats. |
Тренування вивчених ЛО |
Теперішній час Грам. матеріал пар.1 (c. 261) |
|
Впр.2, с.62 |
Впр.1,с.61 Впр.2b,с.61
|
Впр.2a,с.61 Впр.1,с.62
|
Впр.3, с.61 Диктант |
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
Впр.1, с.62-розказати про різні види хобі |
||||||||||||
16 |
|
Позакласна діяльність
|
висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
I like aerobics. I don’t like playing tennis. |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 63) |
|
Впр.5, с.64 |
Впр.2, с.63 Впр.3, с.64 |
|
Впр.1, с.63 Впр.3-4,с.64 |
Впр.6, с.65 |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку.
|
Впр.6, с.65- підсумувати усно |
||||||||||||
17 |
|
Хобі друзів
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Who is fond of collecting stamps? |
|
|
Впр.1, с.66 |
Впр.1, с.66 |
Впр.2, 4,с.66
|
Впр.3,с.66 Впр.3, 4,с.69 |
Впр.2, с.67 |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
Впр.3, с.68- розказати про різні захоплення людей
|
||||||||||||
18 |
|
Вечірки
|
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
What kind of music do you like?
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 71) |
|
Впр.1, с.70 Впр.3, с.71 |
|
Впр.4,с.71 |
|
Впр.1, с.70 |
Складає перелік покупок.
|
Впр.4, с.71 підготувати діалог |
||||||||||||
19 |
|
Проведення вільного часу
|
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
He always watches TV in the evening. |
Прислівник always,usually,rarely, never… с.72 |
Теперішній час Remember! (с. 72)
|
|
Впр.1, с.73 Впр.4, с.75 |
Впр.2, с.72
|
Впр.1,3, с.73 Впр.2,3, с.74
|
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
|
Впр.3, с.73 підготувати усне повідомлення за таблицею |
||||||||||||
20 |
|
Запрошення на вечірку
|
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
Some people are fond of… I am interested in… My friend is keen on… |
Активізація ЛО уроку |
|
Впр.5,с.77 |
Впр.3,с.76 |
Впр,2, с.75
|
Впр.1, с.75 Впр.4, с.76
|
Впр.1, с.77 Диктант |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
Впр.1, с. 77 оформити та написати листівку ( проект) |
||||||||||||
21 |
|
Он-лайн спілкування Перевірка домашнього читання |
аргументувати свій вибір, точку зору
|
Who is good at…? Are the fond of chatting online? He is crazy about surfing the Net.
|
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 79) |
За матеріалами тексту А. Мілена «Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк «English», С.86-87 |
Впр.2, с.78 |
|
|
Впр.1, с.78 Впр.3, с.79 Впр.5, с.79 |
Впр.4, с.79 |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Повторити слова уроку Впр.5, с.79 - письмово |
||||||||||||
22 |
|
Комп’ютери Електронне листування.
|
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
Can you use a computer? She is a computer wizard. |
Повторення слів to love, to hate, to like Vocabulary box с.82 |
Герундій Remember! (с. 81)
|
Впр.4, с.82 |
Впр.2, с.80 |
Впр.1,2, с.80
|
Впр.3, с.80
|
Впр.2, с.81 написання електронного листа |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Впр.1. с.83 написати елект.лист Повторити лексику теми |
||||||||||||
23 |
|
Відпочинок
|
застосовувати знання у змінних умовах |
Узагальнення знань з теми |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Впр7, с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш |
|||||||||||||||||||
Я, моя сім’я, мої друзі (10 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Моя сім’я
|
Ознайомити учнів з сімейними цінностями британських родин . |
Is Rick Tom’s uncle? |
Опрацювання ЛО теми “ My Family” |
|
|
|
Впр.3,с.93
|
Впр.1, с.92 Впр.4,с.93 |
Впр.2,с.93 |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
Підготувати проект сімейного дерева і розказати про сім’ю
|
||||||||||||
№ уро-ку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Лексика |
Грамати-ка |
Зорове сприй-мання |
Сприй- мання на слух |
Усна взаємо-дія |
Усне проду-кування |
Писемне проду-кування |
Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
||||||||||||
25 |
|
Професії членів родини
|
Ознайомити учнів з традиціями британських родин . |
What does the doctor do? He helps sick people. |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 95)
|
Теперішній час с. 94 |
Впр. “Do you know” с.95 |
Впр.2, с.94 |
Впр.3,с.95 |
Впр.1, с.94 Впр,4, с.95 |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
Повторити лексику уроку |
||||||||||||
26 |
|
Брати та сестри
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
It is good to have a brother or sister/to be the only child. |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 97)
|
|
Впр.1, с.96 Впр.3, с.96 Впр.4, с.97 Впр.6, с.98 |
|
Впр.2,с.96 |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
Впр.5, с.98 читати, повторити слова уроку |
||||||||||||
27 |
|
Я та моя сім’я
|
запитувати та надавати інформацію
|
My mom is listening to me now. |
Активізація ЛО теми |
Теперішній тривалий час грам. матеріал пар.4 (c. 262) Remember! (с. 99)
|
Впр.1, с.99 Впр.1, с.100 |
Впр.1, с.100 |
Впр.2-3, с.101 |
|
Впр.1, с.99 Впр.1, с.101 Диктант
|
Порівнює сімейні традиції.
|
Впр.2, с.101 |
||||||||||||
28 |
|
Бабусині історії |
Ознайомити учнів зі стилем життя британських родин . |
When I was 5, I had a lot of toys. |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 127)
|
Минулий час Remember с.127 |
Впр.2, с.126 |
Впр.2, с.126 Впр.4, с.128 |
Впр.1,с.126
|
Впр.3, с.127 Впр.6, с.128 |
Впр.5, с.128 |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
Впр.7, с.128- проект |
||||||||||||
29 |
|
День за днем
|
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
- Were you in (at)…on your winter holidays? - Yes, I was. / No, I wasn’t. |
Last month, last evening, yesterday |
Минулий час дієслова to be Remember с.129,131
|
|
|
|
Впр.2,с.129
|
Впр.1, с.129
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Впр.1. с. 129 заповни-ти пропуски |
||||||||||||
30 |
|
Одного разу… |
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
- Did you ride a bike yesterday? - Yes, I did. / No, I didn’t. |
|
Минулий час |
Впр.3,] с.130 |
Впр.3, с.130 |
|
Впр.5, с.131 |
Впр.4, с.130 |
Пояснює вибір особистих символів.
|
Впр.6в, с.131 виписати дієслова у минулому часі, повторити неправильні дієслова |
||||||||||||
31 |
|
Комп’ютер для бабусі |
запитувати та надавати інформацію
|
It is good to be the same/ different / free. |
Активіза-ція ЛО теми |
Неправильні дієслова Remember с.132 |
Впр.2в,с.132 |
Впр.2ав, с.132 Впр.7, с.133 |
|
Впр.3, с.133 Впр.4, с.133 |
Впр.5, с.133 Диктант |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
Впр.6, с.133 написати., що ти робив вчора Повторити вірш |
||||||||||||
32 |
|
Дитячі спогади |
висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
What was your favourite fairy tale when you were in the kindergarten? |
Опрацювання нових ЛО в усному мовленні Vocabulary box (с. 134) |
|
Впр.2, с.134 |
Впр.2, с.134 |
Впр.1,с.134 Впр.3,с.135
|
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
Впр1, с.135 проект |
||||||||||||
33 |
|
Дозвольте відрукомендува-тись
|
аргументувати свій вибір
|
When is your birthday? It’s on the… . And yours? |
Активіза-ція ЛО теми |
Повторе-ння минулого часу |
Впр.4, с.136 |
Впр.5, с.137 |
Впр.5,с.135 |
Впр.3, с.136 |
Впр.4, с.135 (1-4) |
Планує траєкторію власного життя.
|
Впр.3, с.136 допов-нити письмово |
||||||||||||
34 |
|
Сім’я перевірка домашнього читання
|
запитувати та надавати інформацію
|
Once upon a time there lived… |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English», С.138-139 |
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
Впр.3, с.139 розіграти уривок |
|
|
|
|
|
Впр.3,с.139 розіграти уривок |
||||||||||||
35 |
|
Моя сім’я
|
застосовувати знання у змінних умовах |
Узагальнення знань з теми |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
Заповни-ти Learning Diary c. 142 |
|||||||||||||||||||
Харчування (8 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Продукти харчування |
Ознайомити учнів з особливостями харчування громадян Британії |
I like carrots and tomatoes /cherries and pears. |
Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…)
|
|
Впр.3, с.103 |
|
|
Впр.1, с.102 Впр.2, с.102 |
|
Складає перелік покупок.
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
||||||||||||
№ уро-ку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні вміння |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
Лексика |
Грамати-ка |
Зорове сприй-мання |
Сприй- мання на слух |
Усна взаємо-дія |
Усне проду-кування |
Писемне проду-кування |
Екологічна безпека та сталий розвиток Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
||||||||||||
37 |
|
Британські традиції в їжі |
Ознайомити учнів з культурою споживання громадян Британії |
…are rich in vitamins. |
Активізація вивченої лексики, Введення нових ЛО Vocabulary box с.104 |
|
Впр.4, с.105 Впр.5, с.106 |
Впр.1в,с.104 |
Впр.3,с.105
|
Впр.1, с.104 Впр.2, с.105
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Впр.4, с.105 - переказати |
||||||||||||
38 |
|
Улюблені страви британців |
Ознайомити учнів з кулінарними вподобаннями громадян Британії |
What do you eat in the morning / for lunch / in the evening? |
Активізація вивченої лексики Впр.2, с.106 |
Злічувані та незлічувані іменники Remember c.108 Грам. матеріал пар.3 с.264 |
|
Впр.2в,с.107 |
Впр.1,с.106
|
Впр.3, с.107 |
Диктант |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.
|
Написати про свій обід та вечерю |
||||||||||||
39 |
|
Улюблені страви українців |
порівнювати
|
There are some eggs on the plate. There is some milk in the glass. |
Повторе-ння вивченої лексики |
Слова some, any Remember с.109 Граматичний мат.пар. 3,с.259 Повторення правил вживання слів many, much с.110 |
|
Впр.4, с.108
|
|
Впр.5, с.108 |
Впр.4, с.108 |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.
|
Повтори-ти злічувані та не-злічувані |
||||||||||||
40 |
|
Похід за продуктами |
аргументувати свій вибір
|
There isn’t any butter. There aren’t any tomatoes. |
|
|
Впр.2, с.110 |
Впр.1, с.109 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110
|
Впр.3,с.110 |
|
Впр.1в, с.109
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
Впр.5, с.111 заповнити пропуски |
||||||||||||
41 |
|
Правила харчування |
запитувати та надавати інформацію
|
- How much is the cake? - It’s 30 hryvnias. |
Активіза-ція вивченої лексики |
|
|
Впр.2,с.111 |
Впр.1,с.111 Впр.2,с.112 Впр.4,5с.112
|
Впр.3,с.112
|
Впр.1, с.113 |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.
|
Впр.1, с.113 проект Зробити постер про здорову та нездорову їжу
|
||||||||||||
42 |
|
Їжа Перевірка домашнього читання |
описувати, розповідати, характеризува-ти
|
The sun shone upon the palace. |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English»( ІІч.) С.140-141 |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
|
Впр.3,с.141- розіграти уривок |
||||||||||||||||||
43 |
|
Харчування узагальнююче повторення |
застосовувати знання у змінних умовах |
Узагальнення знань з теми |
Наводить приклади збалансованості власного раціону.
|
Повторити вивчену лексику та грамати-ку |
|||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль письма
|
|
||||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль читання
|
|
||||||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль аудіювання
|
|
||||||||||||||||||||||
47 |
|
Контроль говоріння
|
|
||||||||||||||||||||||