Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником
Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English» (2,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Урок по підруч-нику |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
|
|
І семестр |
|
Тема: Екзамени. |
Професії. |
Робота. |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
Моє майбутнє, мій вибір. |
Unit 1 Lesson 1 |
Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати власні бажання у виборі майбутньої професії. Громадянська відповідальність: прогнозувати можливості досягнення успіху у професії. Підприємливість та фінансова грамотність: оцінювати фінансові можливості сучасних професій. |
Ex.1-4 p.7 |
|
Ex.5,6 p.9 |
|
Ex.9 p.9 |
|
Ex.6 p 9
|
|
2 |
|
Життя студентів.
|
Lesson 1 |
|
Ways of expressing Future |
|
Ex.7,8,9 p.9 |
Ex.12. p.10 |
Ex. 10 p.10 |
Ex. 11 p 10 |
||
3 |
|
Навчання через подорожі. |
Lesson 2 |
Ex.1-4 p.11 |
Future Tense Contrast |
Ex. 9, 10, 11 p.12-13 |
Ex. 7, 8 p.12 |
Pair Work Ex. 5-6 p.12 |
Ex. 12p.14 |
Ex. 12 p.14 |
||
4 |
|
Міжнародні екзамени |
Lesson 3 |
Ex.1-2 p.15 |
For, During and While expressions |
Ex. 3, 4, 5 p.15-17 |
|
Ex. 8 p.18 |
Ex. 6 p.17 Ex. 9 p.18 |
Ex. 7 p.18 |
||
5 |
|
На ринку професій |
Lesson 4 |
Ex.1-3 p.19 |
On/in time At the end/ in the end |
Ex. 4, 5, 6 p.20-21 |
|
Ex. 7 p.21 |
Ex. 8, 9, 10 p.22 |
Ex. 11 p.22 |
||
6 |
|
У пошуках роботи |
Lesson 5 |
Ex 1-3. p.23 |
|
Ex. 4,5,6 p.23-24 |
|
Ex.11,12, 13 p.26 |
|
Ex.14 p. 26 |
||
7 |
|
Волонтерська діяльність |
Lesson 5 |
|
Infinitives/ Gerunds |
|
Ex. 7,8 p.24 |
|
Ex. 9,10 p.25 |
Ex.11 p.26 |
||
8 |
|
Державна занятість чи власний бізнес |
Lesson 6 |
Ex.1-3 p.23
|
Verb patterns |
Ex.4, 5,6 p.28-29 |
|
Ex.10, 11 p.30 |
Ex.7, 8 p. 29-30 |
Ex. 9 p.30 |
||
9 |
|
Перевір себе.
|
Test |
|
Adjectives
|
|
|
|
Ex. 1p. 31 Ex. 12 p.30 |
Прочитати текст с.33-34 |
||
10 |
|
Літературний клуб |
Literary hub |
Урок домашнього читання |
Ex. 1p. 33-34 |
|
Ex. 2, 3 p. 34 |
|
Ex.1 p. 32 |
|||
11 |
|
Тема «Екзамени |
Професії» |
Контроль навчальних досягнень з теми |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
Тема: Молодь. |
Молодіжні |
відносини. |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
Правила етикету при спілкуанні |
Unit 2 Lesson 1 |
Екологічна безпека та ста лий розвиток: дискутувати щодо якості та цінності життя. Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння прав та обов’язків молоді. Здоров'я і безпека: толерантно спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту Підприємливість та фінансова грамотність: усвідомлювати необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родин. |
Ex. 1-3 p.36 |
|
Ex. 5, 6, 7 p.37-38 |
|
Ex. 4 p. 37 |
|
Ex. 8 p.38 |
|
13 |
|
Зустріч з новими людьми |
Lesson 1 |
|
Past Tenses Contrasting |
|
|
|
Ex. 9, 10, 11 p.39 |
Ex. 12p. 39
|
||
14 |
|
Найкращі часи мого життя |
Lesson 2 |
Ex. 1-3 p.40 |
Intensifiers Such/ So |
Ex. 5, 6, 7 p.41-42 |
|
Ex. 11 p. 43 |
Ex. 8, 9, 10 p.42-43 |
Ex. 12p. 43
|
||
15 |
|
Перебування в відносинах |
Lesson 3 |
Ex. 1-3 p.44 |
Comparison Adjectives |
Ex. 5, 6, 7 p.45-46 |
|
Ex. 12, 13 p. 47 |
Ex. 8, 9, 10, p.46-47 |
Ex. 11 p. 47
|
||
16 |
|
Любов в повітрі |
Lesson 4 |
Ex. 1-3 p.48 |
Degree Modifiers |
|
Ex.5,6 p.49 |
Ex. 10 p. 51 |
|
Ex. 9 p.51
|
||
17 |
|
Види кохання |
Lesson 4 |
|
|
Ex. 7, 8 p.49-50 |
|
|
Ex. 9 p.51
|
Ex. 4 p.48 |
||
18 |
|
Подолання суперечок поколінь |
Lesson 5 |
Ex. 1-3 p.52 |
Expressing Habitual Behaviours |
Ex.6, 7 p. 53 |
Ex.4, 5 p. 53 |
Ex. 10-11 p. 55 |
Ex. 8 p.55 |
Ex. 12 p.55 |
||
19 |
|
Молодий та активний |
Lesson 6 |
Ex.3 p.57 |
Verbs with Prepositions |
Ex. 1,2 p.56-57
|
|
Discussion Ex. 4 p.57 |
Ex. 6, 7 p.59 |
Ex. 8 p. 59 |
||
20 |
|
Проблеми підлітків
|
Lesson 6 |
|
|
Ex. 4, 5 p.57-58 |
|
Discussion Ex. 3 p.57 |
|
Ex. 9 p. 59 |
||
21 |
|
Перевір себе.
|
Test |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.60 |
Текст с.62-63 |
||
22 |
|
Сьюзен Коллінз |
Literary hub |
|
|
Ex. 1 p. 62-63 |
|
Ex. 2, 3 p. 63 |
|
Ex.1 p. 60 |
||
23 |
|
«Молодь. Молодіжні відносини» |
|
Контроль навчальних досягнень з теми |
|
|
|
Ex. 1 p.61
|
Повторити ЛО грам. м-л |
|||
|
|
|
|
Тема: |
Англомовні країни |
|
|
|
|
|||
24 |
|
Британська спадщина |
Unit 3 Lesson 1 |
Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати переваги та недоліки різних видів та форм туризму з огляду на їх уплив на довкілля Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Здоров'я і безпека: аргументувати необхідність дотримання правил безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність: прогнозувати обсяг фінансових витрат під час подорожі. |
|
|
Ex. 2, 3, 4 p.65-6 |
Ex. 6,7p.67 |
|
|
Ex. 5 p.67 |
|
25 |
|
Історія Великої Британії |
Lesson 1 |
|
Sequence of Tenses |
|
|
Ex. 10 p. 68 |
Ex. 8, 9 p.68 |
Ex. 11 p.68 |
||
26 |
|
Американська мрія. |
Lesson 2 |
Ex. 1 p.69 |
|
Ex. 2, 3, 4 p.69-70 |
|
|
|
Ex.5 p.70
|
||
27 |
|
Америка та американці |
Lesson 2 |
|
Relative Pronouns |
|
Ex.6 p.71 |
Ex. 9 p.72
|
Ex. 7, 8 p.72 |
Ex.10 p.72
|
||
28 |
|
Досліджуємо Канаду. |
Lesson 3 |
Ex. 1 p.73 |
|
Ex. 4, 5 p.75-76 |
|
Ex. 2 p.73 |
Ex. 3 p.74 |
Ex.6 p.76 |
||
29 |
|
Враження від мандрівки |
Lesson 3 |
|
Participles |
|
|
|
Ex. 7, 8 p.77 |
Ex. 9, 10 p.77 |
||
30 |
|
Країна контрастів. |
Автралія Lesson 4 |
Ex.1,2 p.78 |
|
Ex. 3, 4 p.79-80 |
|
|
|
Ex.5 p.80 |
||
31 |
|
Передноворіч-ні свята |
Lesson 4 |
|
Adjectives / Adverbs |
|
Ex. 6,7 p.80 |
Ex. 10 p.82 |
Ex. 8, 9 p.81-82 |
Ex. 11 p.82 |
||
32
|
|
Нова Зеландія –острівна нація |
Lesson 5 |
Ex.1,2 p.83 |
|
Ex.3 p.84-85 |
|
Ex. 4 p.85
|
|
Ex.5 p.85 |
||
33 |
|
Незвичайне в Новій Зеландії |
Lesson 5 |
|
Degrees of Comparison Adjectives |
Ex. 6,7 p.85-86 |
|
Ex. 8, 9, 10 p.86-87 |
Ex. 11 p.87 |
|||
34 |
|
Перевір себе.
|
Test |
|
|
Ex.1 p.89 |
|
|
Ex. 1 p.88 |
Прочитати с.90-91 |
||
35 |
|
Гарріет Бічер- Стоу |
Literary hub |
|
|
Ex.1 p. 90-91 |
|
Ex. 2, 3 p. 91 |
|
|
||
36 |
|
Самостійна робота з теми «Англомовні країни» |
|
|
Ex. 1, 2 p.92 |
Ex. 5, 6 p.93 |
Ex. 8 p.94 |
Ex. 3, 4 p.93 |
Ex. 7 p.94
|
|||
37 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повт. ЛО |
|||
38 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повт грам |
|||
39 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Монолог |
|||
40 |
|
Контроль говоріння Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
||
ІІ семестр. Природа і погода |
|||||||||||
33 |
|
Планета благає про допомогу |
Екологічна безпека: Усвідомлює причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
Types of pollution p. 100 |
Modals |
Ex. 4p.101 |
Ex. 6,7p.102 |
Ex. 10 p. 103 |
Ex. 2,3p.100 |
Ex. 8p.102 |
|
34 |
|
Природні дива |
|
Articles |
Ex.2 p. 104-105 |
Ex. 1 p. 104 |
Ex. 3p. 105 |
Ex. 5, 6p.106 |
Ex.8,9 p.107 |
||
35 |
|
Наше майбутнє в наших руках |
Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій |
Acid rains, litter, solar panels, factory |
Future Tenses |
Ex.4,5 p. 109 |
Ex.6 p. 109 |
Ex. 10p. 111 |
Ex. 1,2,3p.108 |
Ex.11 p. 111 |
|
36 |
|
На межі зникнення |
|
Time Clauses |
Ex.2 p.112 Ex. 5 p. 113 |
|
Ex.7 p. 114 |
Ex. 1p. 112 |
Ex. 11p. 115 |
||
37 |
|
Правило 3R; reduce, reuse, recycle |
p.116 |
Word Formation |
Ex. 6 p. 117 |
Ex.12 p.119 |
Ex. 5p.117 |
Ex. 3p.116 |
Ex. 10p.118 |
||
38 |
|
Погода |
Rainforest, monsoon, latitude |
A Complex Subject |
Ex. 4p.120 |
|
Ex. 2p.120 |
|
Ex. 7p. 122 |
||
49 |
|
Природа і погода. Підсумковий урок |
Ex.5 p. 125 |
|
|
Ex. 10p.123 |
|
Ex. 8p.123 |
Ex. 1,2p. 124 |
||
40 |
|
Англійський дім: традиції та звичаї |
|
|
Ex. 3p. 127 |
|
Ex.4,6 p.128 |
Ex.B p.126 |
Ex. 7p. 128 |
||
Наука і технічний прогрес |
|||||||||||
42 |
|
Наука – це знання |
;Здоров'я і безпека: Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини. |
p. 130 |
Noun Formation |
Ex. 6p.131-132 |
Ex. 5p.131 |
Ex. 5 p.131 |
Ex. 2, 3p.130 |
Ex. 11p.133 |
|
43 |
|
Досягнення технічного прогресу |
Cyberspace, cutting-edge,digital, state-of-the-art |
The Relative Pronoun |
Ex.5 p.135-136 Ex.7 p.136 |
Ex. 10p.137 |
Ex. 6, 11p. 136-137 |
Ex. 8p.137 |
Ex. 11p.137 |
||
44 |
|
Інтернет. Комп’ютерні технології |
|
The Participle Clauses |
Ex. 7.139-140 |
Ex.5 p.139 |
Ex. 1p. 138 |
Ex. 2, 3p.138-139 |
Ex.10 p.141 |
||
45 |
|
Компютерне обладнання |
Laptop, memory stick, motherboard, link, mouse, head-phones
|
Conjunctions |
Ex. 2p. 142 Ex. 4p. 143-144 |
Ex. 6p. 144 |
Ex. 3p.143 |
p.142 Ex. 9p.145 |
Ex.10 p.145 |
||
46 |
|
Винаходи і винахідники |
|
The Passive voice\
|
Ex.1 p. 146-147 |
Ex. 4p. 147 |
Ex. 7, 8p. 149 Pair Work |
Ex. 5p.148 |
Ex.9 p.149 |
||
47 |
|
Діти-вундеркінди |
Whiz kids, harness, coding,crocheter |
Exclamatory Srtuctures |
Ex. 3 p150-151. |
Ex. 5,6p.152 |
Ex.7 p.152 |
Ex.9 p.152 |
Ex.10 p.152 |
||
48 |
|
Наука і технічний прогрес. Повторення |
|
|
Ex.5p. 155 |
|
Ex.2 p.154 |
Ex.2 p. 154 Ex.3 p.154 |
Ex. Ap.156 |
||
49 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 |
|
Великі міста Британії |
|
|
|
Ex.3 p.157-158 |
|
Ex. 6 p. 158 |
Ex.2 p.157 |
Ex. 6p.158 |
|
Шкільне життя |
|||||||||||
51 |
|
Шкільне життя |
Громадянська відповідальність: Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Фінансова грамотність: Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
Pay course fees, get a grant, graduate, take the register, syllabus |
Modal Verbs of Obligation, Necessity and Permission |
Ex. 4p.161 |
Ex.9,10 p.163 |
Ex.11 p.163 |
Ex. 2p. 160 Ex. 6p.161 |
Ex.8 p.163 |
|
52 |
|
Освіта в Україні та за кордоном |
Gap year Ex.1 p.164 |
Do/ Make It’s time/ It’s high time/ It’s about time |
Ex. 3p.165 |
Ex.6 p.166 |
Ex.10 p.167 |
Ex.8, 9 p.167 |
Ex.11 p.167 |
||
53 |
|
Майбутня професія |
p. 168 |
Have something done |
Ex.4 p.169 |
Ex.6 p.170 |
Ex.12 p.171 |
Ex.9 p.171 |
Ex.13 p.171 |
||
54 |
|
Робота моєї мрії |
Job, work, occupation, profession |
Conditionals |
Ex.3 p.172-173 Ex.4 p. 173 |
Ex.6,7,8 p. 173 |
Ex.15 p.175 |
Ex.10 p.174 Ex.13 p.175 |
Ex.15 p.175 |
||
55 |
|
Амбіції |
|
Wish and If only |
Ex.1 p.176-178 |
Ex.9 p.179 |
Ex.11 p.179 |
Ex.5,6 p.177 |
Ex.12 p.179 |
||
56 |
|
Вибір кар’єри
|
p.180 |
Complex object |
Ex.5,6 p.181 |
Ex.11 p.183 |
Ex.12 p.183 |
Ex.8,9 p.182 |
Ex.13 p.183 |
||
57 |
|
Освіта та робота. Повторення. |
|
|
Ex.4 p.185 |
|
|
Ex.1 p.184 Ex.2 p. 184
|
Ex.BC p.186 |
||
58 |
|
Подорож Великою Британією. |
Громадянська відповідальність: Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
|
|
Ex.2 p.187-188 |
|
|
Ex.4 p.188 |
|
|
59 |
|
Україна. Адміністративний та політичний устрій |
Topical Vocabulary |
Conditionals |
Text “Ukraine is Independent State” |
|
Discussion |
Issue on topic |
Prepare a speech for a conference |
||
60 |
|
Україна. Природні ресурси |
|
|
|
“Ukraine is rich country’ |
|
Test |
Presentation “My favourite holiday” |
||
61 |
|
Україна. Державні свята |
Topical Vocabulary |
|
|
|
Discussion |
|
Find the information about british cities |
||
62 |
|
Британія. Природні ресурси. |
|
|
Great Britain. Geographical Outlook |
Listen and tick |
Discussion |
Conditionals (cards) |
Fill in with the words |
||
63 |
|
Британія. Державні свята Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||
64 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).