«Кольори.
Кольори тварин.»
Автор: Кожухар Марина Петрівна
Урок №27
Дата: __ грудня ____ року
Тема: «Кольори. Кольори тварин.»
Мета:
навчальна- презентувати нові ЛО уроку: colour, blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey, purple; повторити, активізувати, розширити знання лексичного матеріалу; формувати вміння визначати кольори та тварин;
розвивальна- розвинути артикуляційний апарат, увагу, мислення та різні види пам'яті- слухову, зорову, оперативну; розвинути здатність учнів працювати в парах та групах; розвинути та доповнити лексичний запас з теми та фрази класного вжитку;
практична- практикувати учнів у вимові англійських звуків та у правильному використанні назв тварин та їх кольорів;
виховна- виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови та зацікавленість у розширенні своїх знань, виховати любов до тварин та почуття відповідальності за тих, кого приручили.
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи: формувати вміння виявляти активність, допитливість, наполегливість в опануванні мови, формувати культурну толерантність.
Обладнання: мультимедійне ноутбук, інтерактивна дошка, стереосистема, презентація Power Point, flash – анімаційні фізкультхвилинки, тематичні картинки, flash-картки кольорів, роздатковий матеріал, підручник, робочий зошит, м'ячик, коробочка для гри «Toy Box» з м’якими іграшками, повітряні кульки, розмальовка та кольорові олівці.
Підготовка: прикріпити нові слова на дошку, підготувати мультимедійні засоби та приготувати повітряні кульки.
Методи та прийоми проведення уроку: привітання, бесіда, діалогічне мовлення, гра «Ukrainian ball- English ball», фонетична зарядка, інтерактивна гра «Brainstorming», фізкультхвилинка, хорова та групова робота, гра «Toy Box», малювання.
Тип уроку: комбінований.
Очікувальні результати: наприкінці уроку учні зможуть показувати та називати тварин та їх кольори. Учні зможуть запитувати та давати відповідь при визначені тварин. Учні зможуть запитати «What is this?» та дати відповідь, визначити кольори тварин. Учні зможуть гратись у гру «Toy Box» та навмання визначити тваринку, назвати її англійською мовою та назвати кольори.
Хід уроку:
Учитель заходить до класу, учні вітають його віршом «Good morning!» та виконують різноманітні дії. Відео №1
Teacher: Good morning, boys and girls!
Good morning to you!
Good morning, good morning!
I' m glad to see you! [ http://www.posnayko.com.ua]
Teacher: I' m glad to see you, too!
Для закріплення слів-вітань учні прослуховують пісню «Hello, friends!» та вітають один одного тримаючи власноруч створені ляльки.
Аудіо додаток №1 [http://lib.imzo.gov.ua] Відео №2
Учитель запитує декілька учнів про настрій.
Teacher: How are you?
Pupil: I' m fine, thank you! Додаток №1
Teacher: How are you?
Pupil: I' m OK, thank you! Додаток №2
Teacher: How are you?
Pupil: I' m so-so, thank you! Додаток №3
Teacher: Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.
Граючись у гру «Ukrainian ball- English ball», учні згадують слова попередніх уроків. Учитель називає тваринку українською мовою та кидає учню м' ячик, він його ловить, правильно перекладає та повертає м' ячик вчителю. Грають всі учні.
Після гри, учні дивляться презентацію Power Point «My Pets» та закріплюють зоровий та слуховий тип пам' яті. Презентація Power Point №1 «My Pets»
«Brainstorming»- інтерактивна вправа «Мозговий штурм»
Учитель прикріплює на дошку карточку зі словом «Animals», відводить від неї 10 промінчиків та роздає учням малюнки з тваринами. На запитання «What is this?», учень вказує на малюнок і промовляє «It is a …(тваринка)», «It is ….(колір), виходить до дошки та прикріплює малюнок до промінчика. Додаток №4
Учні залюбки повторюють рухи мультиплікаційних героїв. Хвилинка розвантаження представлена у форматі flash, шо значно полегшує показ рухів для гімнастики, вносить цікавий ігровий елемент та настрій, весела ритмічна музика розвантажує психо- емоційне напруження після виконання вправ, довготривалого сидіння в одній позі, попереджає його негативний вплив на м' язи та поставу учнів. [ www.youtube.com] Додаток-анімація №1, Відео №3
Учні дивляться 3d- анімацію та повторюють за спікером. [ www.youtube.com] Додаток-анімація №2
Учитель зазделегіть приготував роздатковий матеріал, після перегляду 3d- анімації, учні діляться на три команди:
Учні підбирають назви кольорів до самого кольору. Команда, яка першою виконала завдання перемагає та всі учні отримують смайлики. Додаток №8
Повторення раніше вивчених ЛО за допомогою гри «Toy Box». Учитель запитує «What is this?», учень засовує рученята у коробочку та визначає, яку він тваринку тримає, називає її колір або кольори:
«It is a …(a hamster, a parrot, a rabbit, a mouse, a fish, a dog, a cat, a pig, a bird)»
«It is ….( blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey, purple)
Учні вимовляють антоніми та показують різноманітні дії. Відео №4
Якщо є час, учитель бажаючим роздає розмальовки та олівці Додаток №9, решті роздає пазли. Додаток №10.
Ви молодці! Були активними та старалися засвоїти матеріал! (Учитель роздає смайлики кожному учню) Додаток №11
Аудіо додаток №2 [http://lib.imzo.gov.ua] Відео №5
1