Календарне планування уроків курсу ЯДС 4 клас Грущинська І.

Про матеріал
Планування уроків розроблено відповідно до підручника і зошита з ЯДС (автори Ірина Грущинська, Зоя Хитра). Матеріал розподілений за тижнями. До кожного уроку вказано сторінки підручника і зошита. Також вказано діагностувальні роботи, відповідно до орієнтовного переліку діагностувальних робіт у 1-4 класах на 2024-2025 н.р. (Наказ МОН України від 13.07.2021 №813)
Перегляд файлу

 

 

Я досліджую світ

 

Дата

Тема уроку

Примітки

Як бути людиною

Тиждень  № 1 Життя – найбільша цінність 

1

 

Чому життя людини – це найбільша цінність?

 (П. ст.6-7. З. ст. 3, завд.1-3)

 

2

 

Як потрібно піклуватися про своє здоров’я?

(П. ст.8-10. З. ст. 4, завд.1-3)

 

3

 

Як ти дотримуєшся безпечного способу життя?

 (П. ст.10-12. З. ст. 4-5, завд.1-3)

 

Тиждень  № 2   Моральні чесноти

4

 

Які моральні цінності  в житті найважливіші?

 (П. ст.14-16. З. ст. 6, завд.1-4)

 

5

 

Чому життєлюби почуваються щасливішими?

 (П. ст.16-19. З. ст. 7, завд.1-3)

 

6

 

Як самооцінка впливає на якість життя?

(П. ст.20-23. З. ст. 8, завд.1-3)

 

Тиждень  № 3 Цілі особистісного зростання

7

 

Як правильно організувати свій розпорядок дня?

(П. ст.25-26. З. ст. 9, завд.1-2)

 

8

 

Що означає вислів «мати силу волі»?

 (П. ст.27-28. З. ст. 9-10, завд.1-3)

 

9

 

Для чого потрібно вміння критично мислити?

(П. ст.29-31. З. ст. 10, завд.1-2)

 

Тиждень  № 4   Культура взаємин

10

 

Коли спілкування приносить радість?

 (П. ст.33-35. З. ст. 11-12, завд.1-4)

 

11

 

Чому кажуть «Вік живи – вік учись»?

(П. ст36-37. З. ст. 12-13, завд.1-2 )

 

12

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота

 

Людина і Всесвіт

Тиждень  № 5 Планета Земля – наш дім і Всесвіті

13

 

Яка космічна адреса нашої планети?

(П. ст.41-43. З. ст. 16, завд.1-3)

 

14

 

Чому нашу систему називають Сонячною?

(П. ст.43-44. З. ст. 17, завд.1-3)

 

15

 

Які планети Сонячної системи називають великими?

 (П. ст.45-46.  ст. 17-18, завд.1-3)

 

Тиждень  № 6   Космічні тіла

16

 

Які тіла Сонячної системи називають малими?

(П. ст.48-50. З. ст. 19, завд.1-3)

 

17

 

Якими бувають зорі? (П. ст.50-52. З. ст. 20, завд.1-3)

 

18

 

Які сузір’я можна побачити на нічному небі?

 (П. ст.53-55. З. ст. 20-21, завд.1-3)

 

Тиждень  № 7  Форма і обертальні рухи Землі  

19

 

Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?

(П. ст.57-60. З. ст. 22-23, завд.1-4)

 

20

 

Чому на Землі відбувається зміна пір року?

 (П. ст.60-62. З. ст. 23-24, завд.1-3)

 

21

 

У чому неповторність Землі та Місяця?

 (П. ст.63-64. З. ст. 24-25, завд.1-4)

 

Тиждень  № 8  Дослідження Всесвіту

22

 

Як людство змінювало свої уявлення про Землю і Всесвіт?

(П. ст.66-68. З. ст. 26, завд.1-2)

 

23

 

Як досліджують Всесвіт у наш час?

(П. ст.69-71. З. ст. 27, завд.1-3)

 

24

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота

 

Людина і планета Земля

Тиждень  № 9   Зображення поверхні Землі

25

 

Чому не можна зайти за обрій? (П. ст.74-76. З. ст. 30, завд.1-3)

 

26

 

Як орієнтуватися на місцевості? (П. ст.77-78. З. ст. 31-32, завд.1-3)

 

27

 

Для чого потрібні плани місцевості?

 (П. ст.79-82. З. ст. 32, завд.1-2)

 

Тиждень №10 Карта розкриває світ

28

 

Про що «розповідають» карти? (П. ст.84-86. З. ст. 33, завд.1-3)

 

29

 

Для чого потрібно вміти «Читати» плани та карти?

 (П. ст.87-88. З. ст. 34-35, завд.1-3)

 

30

 

Які океани та материки є на Землі?

П. ст.89-90. З. ст. 35-36, завд.1-4)

 

Тиждень № 11  На вітрильнику знань з Тихого океану в Атлантичний

31

 

Який океан найбільший? (П. ст.92-95. З. ст. 37-38, завд.1-7)

 

32

 

Який океан найдовший? (П. ст.96-98. З. ст. 39, завд.1-3)

 

Тиждень  № 12  Від Індійського до Північного Льодовитого океану

33

 

Які неповторні риси має Індійський океан?

 (П. ст.100-103. З. ст. 40-41, завд.1-3)

 

34

 

Який океан – найменший? (П. ст.104-107. З. ст. 41-42, завд.1-3)

 

35

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота

 

Тиждень №13 Подорож найбільшими материками планети

36

 

Який материк на Землі найбільший?

(П. ст.110-113. З. ст. 44-45, завд.1-3)

 

37

 

У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Європи й Азії? (П. ст.114-118. З. ст. 45-47, завд.1-3)

 

38

 

Який материк найспекотливіший на планеті?

 (П. ст.119-121. З. ст. 347-48, завд.1-4)

 

Тиждень  № 14  З Африки до Північної Америки

39

 

У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки?  (П. ст.123-128. З. ст. 49-50, завд.1-4)

 

40

 

У чому неповторність континенту Північна Америка?

 (П. ст.129-132. З. ст. 51-52, завд.1-3)

 

41

 

У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки?  (П. ст.133-136. З. ст. 52-53, завд.1-3)

 

Тиждень  № 15  З Південної Америки до Австралії

42

 

Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?

 (П. ст.138-141. З. ст. 54-55, завд.1-3)

 

43

 

У чому полягають неповторні риси рослинного і тваринного світу Південної Америки?  (П. ст.142-145. З. ст. 55-57, завд.1-4)

 

44

 

Які риси має Австралія – найпосушливіший материк Землі? 

(П. ст.147-149. З. ст. 57-58, завд.1-3)

 

Тиждень  № 16 З усамітненої Австралії до безлюдної Антарктиди

45

 

Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії? (П. ст.151-153. З. ст. 59-60, завд.1-3)

 

46

 

Чим Антарктида відрізняється від інших материків? (П. ст.153-154. З. ст. 60-61, завд.1-3)

 

47

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота

 

48

 

Підсумковий урок за І семестр

 

Людина й історія

Тиждень 17. Стародавні цивілізації Азії і Африки

49

 

Чому Єгипет називають «дарунком Нілу?» (П. ст.5-7. З. ст. 3, завд.1-3)

 

50

 

Як Єрусалим став колискою трьох релігій? (П. ст.7-9. З. ст. 4, завд.1-3)

 

51

 

Чим славиться Давній Китай?(П. ст.9-11. З. ст. 5, завд.1-3)

 

Тиждень  № 18 Стародавня Європа

52

 

Як жили у Стародавній Греції? (П. ст.13-15. З. ст. 6, завд.1-2)

 

53

 

Якою була культура Давнього Риму? (П. ст.16-17. З. ст. 7, завд.1-2)

 

54

 

Хто були видатними мандрівниками та першовідкривачами на Землі? (П. ст.18-20. З. ст. 8, завд.1-2)

 

Тиждень  № 19   Символи народів і країн світу

55

 

Які є символи в різних країнах? (П. ст.22-23. З. ст. 9, завд.1-3)

 

56

 

Які існують міжнародні союзи?(П. ст.24-25. З. ст. 10, завд.1-3)

 

57

 

Застосовуємо знання щодня.  (П. ст.26. З. ст. 11, завд.1-4)

 

Тиждень  № 20       Давня Україна

58

 

Які народи жили на території давньої України?(П. ст.28-30. З. ст. 12-13, завд.1-4)

 

59

 

Чим славилася княжа Київська Русь?(П. ст.30-32. З. ст. 13-14, завд.1-3)

 

60

 

Якою була Галицько-Волинська держава?(П. ст.33-34. З. ст. 14, завд.1-2)

 

Тиждень 21. Козацька доба

61

 

Чому козаків називали запоріжцями?(П. ст.36-38. З. ст. 15-16, завд.1-3)

 

62

 

Хто прославив Запорізьку Січ? (П. ст.38-40. З. ст. 16-17, завд.1-3)

 

63

 

Якими були ремесла та народні промисли українців? (П. ст.41-42. З. ст. 17, завд.1-2)

 

Тиждень  № 22     Сучасна Україна

64

 

Як гривня стала національною грошовою одиницею?(П. ст.44-46. З. ст. 18-19, завд.1-3)

 

65

 

Хто прославив Україну у світі?(П. ст.46-49. З. ст. 19-20, завд.1-3)

 

66

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота (П. ст.49. З. ст. 20-21, завд.1-4)

 

Людина і природа України

Тиждень  № 23 Україна на карті світу

67

 

Як знайти Україну на карті світу? (П. ст.52-55. З. ст. 22-23, завд.1-3)

 

68

 

Які форми земної поверхні переважають в Україні?(П. ст.55-57. З. ст. 23, завд.1-2)

 

69

 

На які корисні копалини багата українська земля? (П. ст.58-60. З. ст. 24, завд.1-3)

 

Тиждень  № 24   Водойми України

70

 

Які водні багатства є в Україні?(П. ст.62-64. З. ст. 26-27, завд.1-5)

 

71

 

Чим схожі всі річки? (П. ст.64-65, З. ст. 26, завд.1-3)

 

72

 

Чим схожі всі річки? (П. ст.65-66, З. ст. 26-27, завд.4-5)

 

Тиждень  № 25  Водойми і ґрунти твого рідного краю

73

 

Чому Чорне й Азовське моря неповторні?(П. ст.68-70. З. ст. 28-29, завд.1-4)

 

74

 

Чи достатньо води у твоєму краї? (П. ст.70-71. З. ст. 29, завд.1-2)

 

75

 

Чи родючі ґрунти в твоєму краї? (П. ст.72-74. З. ст. 30, завд.1-3)

 

Тиждень  № 26     Природні зони України

76

 

Який клімат в Україні?(П. ст.76-78. З. ст. 31, завд.1-3)

 

77

 

Про що розповідає карта природних зон України?(П. ст.78-80. З. ст. 32, завд.1-3)

 

78

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота (П. ст.81. З. ст. 32-33, завд.1-4)

 

Тиждень  № 27   Полісся –зона мішаних лісів

79

 

Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів? (П. ст.83-85. З. ст. 34, завд.1-3)

 

80

 

Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?(П. ст.85-88. З. ст. 35, завд.1-3)

 

81

 

Чому господарська діяльність людей залежить від природи Полісся? (П. ст.88-91. З. ст. 36, завд.1-3)

 

Тиждень  № 28    Лісостеп

82

 

Чому природну зону назвали лісостеповою?(П. ст.93-94. З. ст. 37, завд.1-3)

 

83

 

Чому природну зону назвали лісостеповою? (П. ст.95-96. З. ст. 38, завд.4-6)

 

84

 

Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?(П. ст.97-98, З. ст. 38-39, завд.1-3)

 

Тиждень 29.  Степ

85

 

Яка природа у степу?(П. ст.100-101. З. ст. 40, завд.1-3)

 

86

 

Які рослини і тварини населяють степову зону?(П. ст.102-104. З. ст. 40, завд.1-3)

 

87

 

Які галузі господарства розвинуті у степовій зоні?(П. ст.105-106. З. ст. 41-42, завд.1-3)

 

Тиждень  № 30   Карпатські і Кримські гори

88

 

Яка природа в Карпатських горах(П. ст.108-111. З. ст. 42-43, завд.1-3)

 

89

 

Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(П. ст.112-113. З. ст. 45, завд.1-2)

 

90

 

Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(П. ст.113-114. З. ст. 46, завд.3-5)

 

Тиждень  № 31  Природні ресурси України

91

 

Які природні ресурси є в Україні?(П. ст.116-118. З. ст. 47-48, завд.1-3)

 

92

 

Які несприятливі природні явища відбуваються в Україні?(П. ст.119-121. З. ст. 48, завд.1-3)

 

93

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота(П. ст.121. З. ст. 49, завд.1-4)

 

Людина і майбутнє

Тиждень  № 32 Історії взаємодії людини і природи

94

 

Чи давні люди впливали на природу?(П. ст.124-125. З. ст. 51, завд.1-3)

 

95

 

Як сільське господарство змінює природу?(П. ст.126-127. З. ст. 52, завд.1-3)

 

96

 

Як розвиток промисловості впливав на природу?(П. ст.128-129. З. ст. 53, завд.1-3)

 

Тиждень  № 33  Катастрофи: природні й рукотворні

97

 

Які екологічні катастрофи природні, а які – рукотворні?(П. ст.131-133. З. ст. 54-55, завд.1-3)

 

98

 

Що таке глобальне потепління?(П. ст.134-136. З. ст. 55-56, завд.1-3)

 

99

 

Чому наступають пустелі?(П. ст.136-138. З. ст. 56, завд.1-3)

 

Тиждень  № 34   Ліси – обереги природи

100

 

Чому ліси називають оберегами природи?(П. ст.140-142. З. ст. 57-58, завд.1-3)

 

101

 

Чому зникають ліси?(П. ст.142-144. З. ст. 58-59, завд.1-3)

 

102

 

Де будемо брати питну воду?(П. ст.144-146. З. ст. 59, завд.1-3)

 

Тиждень  № 35   Загроза багатствам природи

103

 

Які загрози для людей і тварин несе діяльність людини? Як стати природі «другом»?(П. ст.148-154. З. ст. 60-62, завд.1-3)

 

104

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота(П. ст.155. З. ст. 63, завд.1-4)

 

105

 

Підсумковий урок за рік

 

 

ПОГОДЖУЮ ПОГОДЖУЮ

Заступник завідувача з НВР Заступник завідувача з НВР

__________ Юрій Корнєв __________ Юрій Корнєв

___.___.2024 р. ____.____.2025 р.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 січня
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку