|
|
Я досліджую світ |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
||
Як бути людиною Тиждень № 1 Життя – найбільша цінність |
|||||
1 |
|
Чому життя людини – це найбільша цінність? (П. ст.6-7. З. ст. 3, завд.1-3) |
|
||
2 |
|
Як потрібно піклуватися про своє здоров’я? (П. ст.8-10. З. ст. 4, завд.1-3) |
|
||
3 |
|
Як ти дотримуєшся безпечного способу життя? (П. ст.10-12. З. ст. 4-5, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 2 Моральні чесноти |
|||||
4 |
|
Які моральні цінності в житті найважливіші? (П. ст.14-16. З. ст. 6, завд.1-4) |
|
||
5 |
|
Чому життєлюби почуваються щасливішими? (П. ст.16-19. З. ст. 7, завд.1-3) |
|
||
6 |
|
Як самооцінка впливає на якість життя? (П. ст.20-23. З. ст. 8, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 3 Цілі особистісного зростання |
|||||
7 |
|
Як правильно організувати свій розпорядок дня? (П. ст.25-26. З. ст. 9, завд.1-2) |
|
||
8 |
|
Що означає вислів «мати силу волі»? (П. ст.27-28. З. ст. 9-10, завд.1-3) |
|
||
9 |
|
Для чого потрібно вміння критично мислити? (П. ст.29-31. З. ст. 10, завд.1-2) |
|
||
Тиждень № 4 Культура взаємин |
|||||
10 |
|
Коли спілкування приносить радість? (П. ст.33-35. З. ст. 11-12, завд.1-4) |
|
||
11 |
|
Чому кажуть «Вік живи – вік учись»? (П. ст36-37. З. ст. 12-13, завд.1-2 ) |
|
||
12 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота |
|
||
Людина і Всесвіт Тиждень № 5 Планета Земля – наш дім і Всесвіті |
|||||
13 |
|
Яка космічна адреса нашої планети? (П. ст.41-43. З. ст. 16, завд.1-3) |
|
||
14 |
|
Чому нашу систему називають Сонячною? (П. ст.43-44. З. ст. 17, завд.1-3) |
|
||
15 |
|
Які планети Сонячної системи називають великими? (П. ст.45-46. ст. 17-18, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 6 Космічні тіла |
|||||
16 |
|
Які тіла Сонячної системи називають малими? (П. ст.48-50. З. ст. 19, завд.1-3) |
|
||
17 |
|
Якими бувають зорі? (П. ст.50-52. З. ст. 20, завд.1-3) |
|
||
18 |
|
Які сузір’я можна побачити на нічному небі? (П. ст.53-55. З. ст. 20-21, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 7 Форма і обертальні рухи Землі |
|||||
19 |
|
Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі? (П. ст.57-60. З. ст. 22-23, завд.1-4) |
|
||
20 |
|
Чому на Землі відбувається зміна пір року? (П. ст.60-62. З. ст. 23-24, завд.1-3) |
|
||
21 |
|
У чому неповторність Землі та Місяця? (П. ст.63-64. З. ст. 24-25, завд.1-4) |
|
||
Тиждень № 8 Дослідження Всесвіту |
|||||
22 |
|
Як людство змінювало свої уявлення про Землю і Всесвіт? (П. ст.66-68. З. ст. 26, завд.1-2) |
|
||
23 |
|
Як досліджують Всесвіт у наш час? (П. ст.69-71. З. ст. 27, завд.1-3) |
|
||
24 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота |
|
||
Людина і планета Земля Тиждень № 9 Зображення поверхні Землі |
|||||
25 |
|
Чому не можна зайти за обрій? (П. ст.74-76. З. ст. 30, завд.1-3) |
|
||
26 |
|
Як орієнтуватися на місцевості? (П. ст.77-78. З. ст. 31-32, завд.1-3) |
|
||
27 |
|
Для чого потрібні плани місцевості? (П. ст.79-82. З. ст. 32, завд.1-2) |
|
||
Тиждень №10 Карта розкриває світ |
|||||
28 |
|
Про що «розповідають» карти? (П. ст.84-86. З. ст. 33, завд.1-3) |
|
||
29 |
|
Для чого потрібно вміти «Читати» плани та карти? (П. ст.87-88. З. ст. 34-35, завд.1-3) |
|
||
30 |
|
Які океани та материки є на Землі? П. ст.89-90. З. ст. 35-36, завд.1-4) |
|
||
Тиждень № 11 На вітрильнику знань з Тихого океану в Атлантичний |
|||||
31 |
|
Який океан найбільший? (П. ст.92-95. З. ст. 37-38, завд.1-7) |
|
||
32 |
|
Який океан найдовший? (П. ст.96-98. З. ст. 39, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 12 Від Індійського до Північного Льодовитого океану |
|||||
33 |
|
Які неповторні риси має Індійський океан? (П. ст.100-103. З. ст. 40-41, завд.1-3) |
|
||
34 |
|
Який океан – найменший? (П. ст.104-107. З. ст. 41-42, завд.1-3) |
|
||
35 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота |
|
||
Тиждень №13 Подорож найбільшими материками планети |
|||||
36 |
|
Який материк на Землі найбільший? (П. ст.110-113. З. ст. 44-45, завд.1-3) |
|
||
37 |
|
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Європи й Азії? (П. ст.114-118. З. ст. 45-47, завд.1-3) |
|
||
38 |
|
Який материк найспекотливіший на планеті? (П. ст.119-121. З. ст. 347-48, завд.1-4) |
|
||
Тиждень № 14 З Африки до Північної Америки |
|||||
39 |
|
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки? (П. ст.123-128. З. ст. 49-50, завд.1-4) |
|
||
40 |
|
У чому неповторність континенту Північна Америка? (П. ст.129-132. З. ст. 51-52, завд.1-3) |
|
||
41 |
|
У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки? (П. ст.133-136. З. ст. 52-53, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 15 З Південної Америки до Австралії |
|||||
42 |
|
Чим Південна Америка відрізняється від інших материків? (П. ст.138-141. З. ст. 54-55, завд.1-3) |
|
||
43 |
|
У чому полягають неповторні риси рослинного і тваринного світу Південної Америки? (П. ст.142-145. З. ст. 55-57, завд.1-4) |
|
||
44 |
|
Які риси має Австралія – найпосушливіший материк Землі? (П. ст.147-149. З. ст. 57-58, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 16 З усамітненої Австралії до безлюдної Антарктиди |
|||||
45 |
|
Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії? (П. ст.151-153. З. ст. 59-60, завд.1-3) |
|
||
46 |
|
Чим Антарктида відрізняється від інших материків? (П. ст.153-154. З. ст. 60-61, завд.1-3) |
|
||
47 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота |
|
||
48 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
||
Людина й історія Тиждень 17. Стародавні цивілізації Азії і Африки |
|||||
49 |
|
Чому Єгипет називають «дарунком Нілу?» (П. ст.5-7. З. ст. 3, завд.1-3) |
|
||
50 |
|
Як Єрусалим став колискою трьох релігій? (П. ст.7-9. З. ст. 4, завд.1-3) |
|
||
51 |
|
Чим славиться Давній Китай?(П. ст.9-11. З. ст. 5, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 18 Стародавня Європа |
|||||
52 |
|
Як жили у Стародавній Греції? (П. ст.13-15. З. ст. 6, завд.1-2) |
|
||
53 |
|
Якою була культура Давнього Риму? (П. ст.16-17. З. ст. 7, завд.1-2) |
|
||
54 |
|
Хто були видатними мандрівниками та першовідкривачами на Землі? (П. ст.18-20. З. ст. 8, завд.1-2) |
|
||
Тиждень № 19 Символи народів і країн світу |
|||||
55 |
|
Які є символи в різних країнах? (П. ст.22-23. З. ст. 9, завд.1-3) |
|
||
56 |
|
Які існують міжнародні союзи?(П. ст.24-25. З. ст. 10, завд.1-3) |
|
||
57 |
|
Застосовуємо знання щодня. (П. ст.26. З. ст. 11, завд.1-4) |
|
||
Тиждень № 20 Давня Україна |
|||||
58 |
|
Які народи жили на території давньої України?(П. ст.28-30. З. ст. 12-13, завд.1-4) |
|
||
59 |
|
Чим славилася княжа Київська Русь?(П. ст.30-32. З. ст. 13-14, завд.1-3) |
|
||
60 |
|
Якою була Галицько-Волинська держава?(П. ст.33-34. З. ст. 14, завд.1-2) |
|
||
Тиждень 21. Козацька доба |
|||||
61 |
|
Чому козаків називали запоріжцями?(П. ст.36-38. З. ст. 15-16, завд.1-3) |
|
||
62 |
|
Хто прославив Запорізьку Січ? (П. ст.38-40. З. ст. 16-17, завд.1-3) |
|
||
63 |
|
Якими були ремесла та народні промисли українців? (П. ст.41-42. З. ст. 17, завд.1-2) |
|
||
Тиждень № 22 Сучасна Україна |
|||||
64 |
|
Як гривня стала національною грошовою одиницею?(П. ст.44-46. З. ст. 18-19, завд.1-3) |
|
||
65 |
|
Хто прославив Україну у світі?(П. ст.46-49. З. ст. 19-20, завд.1-3) |
|
||
66 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота (П. ст.49. З. ст. 20-21, завд.1-4) |
|
||
Людина і природа України Тиждень № 23 Україна на карті світу |
|||||
67 |
|
Як знайти Україну на карті світу? (П. ст.52-55. З. ст. 22-23, завд.1-3) |
|
||
68 |
|
Які форми земної поверхні переважають в Україні?(П. ст.55-57. З. ст. 23, завд.1-2) |
|
||
69 |
|
На які корисні копалини багата українська земля? (П. ст.58-60. З. ст. 24, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 24 Водойми України |
|||||
70 |
|
Які водні багатства є в Україні?(П. ст.62-64. З. ст. 26-27, завд.1-5) |
|
||
71 |
|
Чим схожі всі річки? (П. ст.64-65, З. ст. 26, завд.1-3) |
|
||
72 |
|
Чим схожі всі річки? (П. ст.65-66, З. ст. 26-27, завд.4-5) |
|
||
Тиждень № 25 Водойми і ґрунти твого рідного краю |
|||||
73 |
|
Чому Чорне й Азовське моря неповторні?(П. ст.68-70. З. ст. 28-29, завд.1-4) |
|
||
74 |
|
Чи достатньо води у твоєму краї? (П. ст.70-71. З. ст. 29, завд.1-2) |
|
||
75 |
|
Чи родючі ґрунти в твоєму краї? (П. ст.72-74. З. ст. 30, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 26 Природні зони України |
|||||
76 |
|
Який клімат в Україні?(П. ст.76-78. З. ст. 31, завд.1-3) |
|
||
77 |
|
Про що розповідає карта природних зон України?(П. ст.78-80. З. ст. 32, завд.1-3) |
|
||
78 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота (П. ст.81. З. ст. 32-33, завд.1-4) |
|
||
Тиждень № 27 Полісся –зона мішаних лісів |
|||||
79 |
|
Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів? (П. ст.83-85. З. ст. 34, завд.1-3) |
|
||
80 |
|
Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?(П. ст.85-88. З. ст. 35, завд.1-3) |
|
||
81 |
|
Чому господарська діяльність людей залежить від природи Полісся? (П. ст.88-91. З. ст. 36, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 28 Лісостеп |
|||||
82 |
|
Чому природну зону назвали лісостеповою?(П. ст.93-94. З. ст. 37, завд.1-3) |
|
||
83 |
|
Чому природну зону назвали лісостеповою? (П. ст.95-96. З. ст. 38, завд.4-6) |
|
||
84 |
|
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?(П. ст.97-98, З. ст. 38-39, завд.1-3) |
|
||
Тиждень 29. Степ |
|||||
85 |
|
Яка природа у степу?(П. ст.100-101. З. ст. 40, завд.1-3) |
|
||
86 |
|
Які рослини і тварини населяють степову зону?(П. ст.102-104. З. ст. 40, завд.1-3) |
|
||
87 |
|
Які галузі господарства розвинуті у степовій зоні?(П. ст.105-106. З. ст. 41-42, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 30 Карпатські і Кримські гори |
|||||
88 |
|
Яка природа в Карпатських горах(П. ст.108-111. З. ст. 42-43, завд.1-3) |
|
||
89 |
|
Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(П. ст.112-113. З. ст. 45, завд.1-2) |
|
||
90 |
|
Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(П. ст.113-114. З. ст. 46, завд.3-5) |
|
||
Тиждень № 31 Природні ресурси України |
|||||
91 |
|
Які природні ресурси є в Україні?(П. ст.116-118. З. ст. 47-48, завд.1-3) |
|
||
92 |
|
Які несприятливі природні явища відбуваються в Україні?(П. ст.119-121. З. ст. 48, завд.1-3) |
|
||
93 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота(П. ст.121. З. ст. 49, завд.1-4) |
|
||
Людина і майбутнє Тиждень № 32 Історії взаємодії людини і природи |
|||||
94 |
|
Чи давні люди впливали на природу?(П. ст.124-125. З. ст. 51, завд.1-3) |
|
||
95 |
|
Як сільське господарство змінює природу?(П. ст.126-127. З. ст. 52, завд.1-3) |
|
||
96 |
|
Як розвиток промисловості впливав на природу?(П. ст.128-129. З. ст. 53, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 33 Катастрофи: природні й рукотворні |
|||||
97 |
|
Які екологічні катастрофи природні, а які – рукотворні?(П. ст.131-133. З. ст. 54-55, завд.1-3) |
|
||
98 |
|
Що таке глобальне потепління?(П. ст.134-136. З. ст. 55-56, завд.1-3) |
|
||
99 |
|
Чому наступають пустелі?(П. ст.136-138. З. ст. 56, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 34 Ліси – обереги природи |
|||||
100 |
|
Чому ліси називають оберегами природи?(П. ст.140-142. З. ст. 57-58, завд.1-3) |
|
||
101 |
|
Чому зникають ліси?(П. ст.142-144. З. ст. 58-59, завд.1-3) |
|
||
102 |
|
Де будемо брати питну воду?(П. ст.144-146. З. ст. 59, завд.1-3) |
|
||
Тиждень № 35 Загроза багатствам природи |
|||||
103 |
|
Які загрози для людей і тварин несе діяльність людини? Як стати природі «другом»?(П. ст.148-154. З. ст. 60-62, завд.1-3) |
|
||
104 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота(П. ст.155. З. ст. 63, завд.1-4) |
|
||
105 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
||
ПОГОДЖУЮ ПОГОДЖУЮ
Заступник завідувача з НВР Заступник завідувача з НВР
__________ Юрій Корнєв __________ Юрій Корнєв
___.___.2024 р. ____.____.2025 р.