Календарне планування уроків ЯДС (підручник І. Грущинська, З.Хитра, І.Дробязко) за програмою, під керівництвом О.Я.Савченко

Про матеріал
Календарне планування уроків ЯДС НУШ за програмою, під керівнитвом О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків ЯДС у 4-В класі 2023-2024 н.р.

 

за Типовою освітньою програмою, розробленою  під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас,

затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22.

За підручником:І. Грущинська, З.Хитра, І.Дробязко «Я досліджую світ», 4 клас, у 2-х частинах, 2 частина. (Тернопіль: Видавництво  «Підручники та посібники», 2021)

 

п/п

Вид роботи

Кількість

діагностувальних робіт

І  семестр

ІІ  семестр

1.

Діагностувальна робота

3

4

 

Дата

Тема уроку

ЯК БУТИ ЛЮДИНОЮ

1 тиждень. Життя – найбільша цінність

1.

 

Чому життя людини — це найбільша цінність?

2.

 

Як потрібно піклуватися по своє здоров’я?

3.

 

Як ти дотримуєшся безпечного способу життя?

2 тиждень. Моральні чесноти

4.

 

Які моральні цінності у житті — найважливіші?

5.

 

Чому життєлюби почуваються щасливішими?

6.

 

Як самооцінка впливає на якість життя?

3 тиждень. Цілі особистісного зростання

7.

 

Як правильно організовувати свій розпорядок дня?

8.

 

Що означає — мати силу волі?

9.

 

Для чого потрібне вміння критично мислити?

4 тиждень. Культура взаємин

10.

 

Коли спілкування приносить радість?

11.

 

Чому кажуть: «Вік живи — вік учись»?

12.

 

Застосовуємо знання щодня.

Діагностувальна робота № 1

ЛЮДИНА І ВСЕСВІТ

5 тиждень.Планета Земля – наш дім у Всесвіті

13.

 

Яка космічна адреса нашої планети?

14.

 

Чому нашу систему називають Сонячною?

15.

 

Які планети Сонячної системи називають великими?

6 тиждень. Космічні тіла

16.

 

Які тіла Сонячної системи називають малими?

17.

 

Якими бувають зорі?

18.

 

Які сузір’я можна побачити на нічному небі?

7 тиждень. Форма й обертальні рухи Землі

19.

 

Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?

20.

 

Чому на Землі відбувається зміна пір року?

21.

 

У чому неповторність Землі та Місяця?

8 тиждень. Дослідження Всесвіту

22.

 

Як людство змінювало свої уявлення про Землю і Всесвіт?

23.

 

Як досліджують Всесвіт у наш час?

24.

 

Застосовуємо знання щодня.
Діагностувальна робота № 2

ЛЮДИНА І ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

9 тиждень. Зображення поверхні Землі

25.

 

Чому не можна зайти за обрій?

26.

 

Як орієнтуватися на місцевості?

27.

 

Для чого потрібні плани місцевості?

10 тиждень. Карта розкриває світ

28.

 

Про що «розповідають» карти?

29.

 

Для чого потрібно вміти «читати»?

30.

 

Які океани та материки є на Землі?

11 тиждень. На вітрильнику знань з Тихого океану в Атлантичний

31.

 

Який океан — найбільший?

32.

 

Який океан — найбільший?

33.

 

Який океан найдовший?

12 тиждень. Від Індійського до Північного Льодовитого океану

34.

 

Які неповторні риси має Індійський океан?

35.

 

Який океан найменший?

36

 

Застосовуємо знання щодня

13 тиждень. Подорож найбільшими материками планети

37.

 

Який материк на Землі найбільший?

38.

 

У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Європи й Азії?

39.

 

Який материк найспекотливіший на планеті?

14 тиждень. З Африки — до Північної Америки

40.

 

У чому виявляються особливості рослинногоі тваринного світу Африки?

41.

 

У чому неповторність континентуПівнічна Америка?

42.

 

У чому виявляються особливості рослинногоі тваринного світу Північної Америки?

15 тиждень. З Південної Америки — до Австралії

43.

 

Чим Південна Америка відрізняєтьсявід інших материків?

44.

 

У чому полягають неповторні риси рослин і тваринного світу Південної Америки?

45.

 

Які риси має Австралія — найсухіший материкЗемлі?

16 тиждень. З усамітненої Австралії —до безлюдної Антарктиди

46.

 

Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії?

47.

 

Чим Антарктида відрізняється від інших материків?.

48.

 

Застосовуємо знання щодня.
Діагностувальна робота № 3

Дата

Тема уроку

ЛЮДИНА Й ІСТОРІЯ

17 тиждень. Стародавні цивілізації Азії і Африки

49.

 

Чому Єгипет називають «дарунком Нілу»?

50.

 

Як Єрусалим став колискою трьох релігій?

51.

 

Чим славився Давній Китай?

18 тиждень. Стародавня Європа

52.

 

Як  жили в Стародавній Греції?

53.

 

Якою була культура Давнього Риму?

54.

 

Хто були видатними мандрівниками та першовідкривачами на Землі?

19 тиждень. Символи народів і країн світу

55.

 

Які є символи в різних країнах?

56.

 

Які існують міжнародні союзи?

57.

 

 Застосовуємо знання щодня

20 тиждень. Давня Україна

58.

 

Які народи жили на території давньої України?

59.

 

Чим славилась княжа Київська Русь?

60.

 

Якою була Галицько-Волинська держава

21 тиждень. Козацька доба

61.

 

Чому козаків називали запорожцями?

62.

 

Хто прославив Запорозьку Січ?

63.

 

Якими були ремесла?

22 тиждень. Сучасна Україна

64.

 

Як гривня стала національною грошовою одиницею?

65.

 

Хто  прославив Україну у світі?

66.

 

Застосовуємо знання щодня.
Діагностувальна робота № 4

ЛЮДИНА І ПРИРОДА УКРАЇНИ

23 тиждень. Україна на карті світу

67.

 

Як знайти Україну на карті світу?

68.

 

Які форми земної поверхні переважають в Україні?

69.

 

На які корисні копалини багата українська земля?

24 тиждень. Водойми України

70.

 

Які  водні багатства є в Україні?

71.

 

Чим схожі всі річки?

72.

 

Чим схожі всі річки?

25 тиждень. Водойми та ґрунти твого рідного краю

73.

 

Чому Чорне й Азовське моря неповторні?

74.

 

Чи достатньо води у твоєму краї?

75.

 

Ч родючі ґрунти у твоєму краї?

26 тиждень. Природні зони України

76.

 

Який клімат в Україні?

77.

 

Про що розповідає карта природних зон України?

78.

 

Застосовуємо знання щодня.
Діагностувальна робота № 5

27 тиждень. Полісся – зона мішаних лісів

79.

 

Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів?

80.

 

Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?

81.

 

Чому господарська діяльність людей залежить від природи Полісся?

28 тиждень. Лісостеп

82.

 

Чому природну зону назвали лісостеповою?

83.

 

Чому природну зону назвали лісостеповою?

84.

 

Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?

29 тиждень. Степ

85.

 

Яка природа у степу?

86.

 

Які рослини і тварини населяють степову зону?

87.

 

Які галузі господарства розвинуті у степовій зоні?

30 тиждень. Карпатські і Кримські гори

88.

 

Яка природа в Карпатських горах?

89.

 

Яка природа у Кримських горах і на південному березі Криму?

90.

 

Яка природа у Кримських горах і на південному березі Криму?

31 тиждень. Природні ресурси України

91.

 

Які природні ресурси є в Україні?

92.

 

Які несприятливі природні явища відбуваються в Україні?

93.

 

Застосовуємо знання щодня.
Діагностувальна робота № 6

ЛЮДИНА І МАЙБУТНЄ

32 тиждень. Історія взаємодії людини і природи

94.

 

Чи давні люди впливали на природу?

95.

 

Як сільське господарство змінює природу?

96.

 

Як розвиток промисловості впливав на природу?

33 тиждень. Катастрофи: природні й рукотворні

97.

 

Які екологічні катастрофи природні, а які рукотворні?

98.

 

Що таке глобальне потепління?

99.

 

Чому наступають пустелі?

34 тиждень. Ліси – обереги природи

100.

 

Чому ліси називають оберегами природи?

101.

 

Чому зникають ліси?

102.

 

Де будемо брати питну воду?

35 тиждень. Загроза багатствам природи

103.

 

Які загрози для рослин і тварин несе діяльність людини?

104.

 

Як стати природі «другом»?

105.

 

Застосовуємо знання щодня.
Діагностувальна робота № 7

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЄФАНОВА ЛІЗА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
1247
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку