Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр для 9 класу
№ |
Дата |
Підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1: Молодіжна культура (12 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Знову до школи. Формування лексичних навичок. |
Скласти розповідь про літні канікули |
The Past Continuous Tense The Past Simple Tense |
ЛО с. 5 |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5-6 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5
|
|
Скласти розповідь про літні канікули |
|||||||||||||||||||||
2 |
02.09 |
Знову до школи. Формування граматичних навичок. |
Повторити вживання Past Simple та Past Continuous |
The Past Simple Tense The Past Continuous Tense
|
ЛО с. 6 |
Впр. 4 с. 7
|
|
Впр.5, с.7 Впр.6, с.7 Впр.4, с.7 |
|
Впр. 6 с. 7 |
|||||||||||||||||||||
3 |
06.09 |
Мої враження від літніх канікул. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Описувати позитивні та негативні враження від літніх канікул |
The Future Simple Tense |
ЛО с. 8 |
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
Впр.2, с.12 |
Впр.4, с.7 Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.6, с.9 |
|||||||||||||||||||||
|
08.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
4 |
|
Молодіжні субкультури Формування лексичних навичок. |
Ознайомитися із різноманітними молодіжними субкультурами |
|
|
Впр.2, с.10 Впр.2, с.12 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 Впр.1, с.12 |
|
Впр. 6, с.10 |
|||||||||||||||||||||
5 |
09.09 |
Молодь сьогодні. Формування лексичних навичок. Герундій. |
Ознайомлення з герундієм |
|
ЛО с. 12 |
Впр.2, с.10 Впр.2, с.12 |
|
Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
Впр.4, с.11 Впр.5, с.11 |
Впр.7, с.13 |
|||||||||||||||||||||
6 |
13.09 |
Молодіжні організації. Формування граматичних навичок. Герундій. |
Презентувати одну із молодіжних субкультур |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
ЛО с. 14 |
Впр.2, с.14 Впр.3, с.14 |
|
Впр.1, с.14 Впр.5, с.15 |
Впр.4, с.15
|
Впр.6, с.15 |
|||||||||||||||||||||
7 |
15.09 |
Волонтерство. Герундій. |
Ознайомитися із поняттям волонтерство |
What do you usually do? What do you do well? |
ЛО с. 17 |
Впр.2, с.16-17 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 Впр.6, с.18 |
Впр.7, с.18 |
|||||||||||||||||||||
8 |
16.09 |
Допомагати іншим – цікаво! Формування навичок читання і письма. |
Придумати нову волонтерську організацію |
|
ЛО с. 19 |
|
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
Впр.5, с.20 |
Впр.8, с.20 |
|||||||||||||||||||||
9 |
20.09 |
Допомога суспільству. Розвиток навичок читання і письма. |
Скласти розповідь про переваги волонтерства |
Question tags |
ЛО с. 22 |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.22 |
|
Впр.1, с.22 Впр.4, с.23 |
Впр.5, с.23 |
Впр.7, с.23 |
|||||||||||||||||||||
10 |
22.09 |
Світові молодіжні організації. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Ознайомитися зі світовими молодіжними організаціями |
|
ЛО с. 24 |
Впр.2, с.24 |
Впр.2, с.24 |
Впр.1, с.24 Впр.3, с.25
|
Впр.4, с.24 |
Впр.7, с.25 |
|||||||||||||||||||||
11 |
23.09 |
Систематизація знань з теми. |
Систематизувати знання з теми |
Question tags |
ЛО с. 26 |
Впр.2, с.26 |
|
Впр.3, с.26 Впр.4, с.27 |
Впр.1, с.26 Впр.3, с26 |
Впр.7, с.27 Підготуватися до контролю знань |
|||||||||||||||||||||
12 |
27.09 |
Узагальнення знань з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||||||||
Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «.теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Минулі часи дієслів»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання. Тема 2: Я, моя родина, мої друзі (9 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
13 (1) |
29.09 |
Моє хобі. Формування лексичних навичок. |
Ознайомитися з видами хобі |
|
ЛО с. 32 |
Впр.4, с.33 |
Впр.2, с.32 |
|
Впр.1, с.32 Впр.3, с.32
|
Вивчити нові ЛО Впр.7, с.33 |
|||||||||||||||||||||
14 (2) |
30.09 |
Хобі. Формування граматичних навичок. |
Розрізняти do or make |
Do or make |
ЛО с. 34 |
Впр.2, с.34 Впр.3, с.34 |
|
|
Впр.1, с.34 Впр.4, с.35 Впр.5, с.35 |
Впр.7, с.35 |
|||||||||||||||||||||
15 (3) |
04.10 |
Захоплення членів моєї родини. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Взяти інтерв’ю |
|
ЛО с. 36 |
Впр.2, с.36 |
Впр.1, с.36 |
Впр.4, с.37 |
Впр.3, с.36 |
Впр.6, с.37 |
|||||||||||||||||||||
16 (4) |
06.10 |
Незвичайні захоплення. Формування навичок читання і письма. |
Знайти інформацію та написати про незвичайні хобі |
|
ЛО с. 38 |
Впр.3, с.39 Впр.5, с.40 Впр.4, с.40
|
|
|
Впр.2, с.39 Впр.6, с.40
|
Впр.5, с.40 |
|||||||||||||||||||||
17 (5) |
07.10 |
Захоплення моїх друзів. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Взяти інтерв’ю |
Making Suggestions |
ЛО с. 41 |
Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.41 Впр.2, с.41
|
Впр. 8 с. 42 |
|||||||||||||||||||||
18 (6) |
11.10 |
Негативні захоплення. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Ознайомитися з негативними хобі |
|
ЛО с. 43 |
Впр.5, с.44 Впр.6, с.44 |
|
|
Впр.4, с.43
|
Впр. 7, с. 44 |
|||||||||||||||||||||
19 (7) |
13.10 |
Домашнє читання. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Перекладати текст |
ThePast perfect Tense |
ЛО с. 45 |
Впр.2, с.45 Впр.3, с.45 |
|
|
Впр.1, с.45 Впр.5, с.46 |
Впр.6, с.46 |
|||||||||||||||||||||
20 (8) |
18.10 |
Систематизація знань з теми.
|
Систематизувати знання з теми |
|
|
Впр.1, с.47 Впр.2, с.47
|
Впр.4, с.48 |
Впр.3, с.47 |
Впр.5, с.48 |
Впр.7, с.48 |
|||||||||||||||||||||
21 (9) |
20.10 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулий доконаний час»; тексти для аудіювання. Тема 3: Робота і професія (9 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22 (1) |
21.10 |
Професії. Формування лексичних навичок. |
Пригадати назви професій |
|
ЛО с. 50 |
Впр.4, с.51 |
Впр.1, с.59 Впр.2, с.50 |
|
Впр.3, с.50 |
Впр.5, с.51 |
|||||||||||||||||||||
23 (2) |
01.11 |
Професії, на які є попит. Формування граматичних навичок. |
Ознайомитися з сучасними професіями |
Future Actions |
ЛО с. 53 |
Впр.2, с.53 Впр.3, с.53 |
|
Впр.4, с.54 Впр.5, с.54 |
|
Ввпр.6, с.54 |
|||||||||||||||||||||
24 (3) |
03.11 |
Професії майбутнього. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Написати про професії майбутнього |
Future Actions |
ЛО с. 55 |
Впр.3, с.56 |
Впр.1, с.56 |
Впр.2, с.56 Впр.4, с.57 Впр.5, с.57 |
|
Впр.8, с.57 |
|||||||||||||||||||||
25 (4) |
04.11 |
Професії майбутнього. Формування навичок читання і письма. |
Обговорити навички, що потрібні для майбутніх професій |
You should… You must/nustn`t |
ЛО с. 58 |
Впр.2, с.58 Впр.3, с.58 |
Впр.1, с.58 |
Впр.4, с.59 |
Впр.5, с.59 |
Впр.7, с.59 |
|||||||||||||||||||||
26 (5) |
08.11 |
Складання резюме. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Скласти резюме |
|
ЛО с. 60 |
Впр.3, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.1, с.60 Впр.4, с.60 |
|
Впр.7, с.60 |
|||||||||||||||||||||
27 (6) |
10.11 |
На співбесіді. Розвиток навичок читання і письма. |
Скласти діалог за темою |
What should I do? |
ЛО с. 62 |
Впр.2, с.62 |
Впр.1, с.62 |
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
Впр.3, с.62 |
Впр.6, с.63 |
|||||||||||||||||||||
28 (7) |
11.11 |
Кар’єра. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Написати про кар’єру якоїсь людини |
|
ЛО с. 66 |
Впр.3,с.66 Впр.5, с.67 |
|
Впр.1, с.66 Впр.2, с.66 Впр.4, с.67 |
|
Впр.8., с.67 |
|||||||||||||||||||||
29 (8) |
15.11 |
Кар’єра успішних людей. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Читати і перекладати текст |
|
|
Впр.3, с.68 |
|
Впр.2, с.68 Впр.4, с.69 Впр.5, с.69 |
Впр.1, с.68 |
Впр.5, с.69 |
|||||||||||||||||||||
30 (9) |
17.11 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: підприємливість та фінансова грамотність, громадянська відповідальність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Спеціальні запитання»; тексти для аудіювання. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Одяг. Україна (12 годин) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
31 (1) |
18.11 |
Географічне положення України. Введення нових ЛО |
Розповідати про географічне положення України |
|
ЛО теми |
Впр. 5 (с.131) |
Впр. 3 (с.130) |
Впр. 4, 6 (с.131) |
Впр. 2 (с.129) |
Розповідь про географічне положення |
|||||||||||||||||||||
32 (2) |
22.11 |
Сім чудес України. Активізація вивчених ЛО. |
Знайти інформацію та написати розповідь про сім чудес України |
|
ЛО теми |
|
Впр. 2 (с.132-133) |
Впр.3, 5 (с.133, 134) |
Впр. 4 (с.134) |
Написати про сім чудес України |
|||||||||||||||||||||
33 (3) |
24.11 |
Визначні місця Києва. Опрацювання альтернативних запитань. |
Обмінюватися інформацією про визначні місця Києва |
|
ЛО теми |
Впр. 3 (a) (с.136) |
Впр. 2 (с.135-136) |
Впр. 3 (b) (с.137)
|
Впр. 1 (a) (с.135)
|
Повторити утворення всіх типів запитань |
|||||||||||||||||||||
34 (4) |
25.11 |
Культура українців. Опрацювання альтернативних запитань |
Ознайомитися з культурою |
|
ЛО теми |
|
Аналіз робіт |
Впр. 5, 7 (с.137, 138) |
Впр. 6 (с.138) |
Скласти 10 запитань різних типів |
|||||||||||||||||||||
35 (5) |
29.11 |
Що думають іноземці про Україну. Розвиток монологічного мовлення. |
Перекладати текст |
|
ЛО теми |
Впр. 2 (с.139) |
Впр. 3 (с.140) |
Впр. 1, 5 (с.139, 141) |
Впр. 4 (с.141) |
Перекладати текст |
|||||||||||||||||||||
36 (6) |
01.12 |
Музична культура українців. Опрацювання спеціальних запитань |
Читати та перекладати текст |
|
ЛО теми |
|
Впр. 2 (c) (с.143) |
Впр. 3, 4 (с.143) |
Впр. 2(a) (с.142) |
Повторити утворення спеціальних запитань |
|||||||||||||||||||||
37 (7) |
02.12 |
Одяг. Опрацювання питальних речень. |
Пригадати назви одягу |
|
ЛО теми |
Впр. 1 (с.145) |
Впр. 2 (с.145-146) |
Впр. 3 (с.146) |
Впр. 6 (с.148) |
Скласти 10 речень за темою |
|||||||||||||||||||||
38 (8) |
06.12 |
Одяг. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення |
Скласти діалог за темою |
|
ЛО теми |
Аналіз робіт |
Впр. 2 (с.145-146) |
|
|
Скласти діалог за темою |
|||||||||||||||||||||
39 (9) |
08.12 |
Національний одяг. Розвиток навичок аудіювання. |
Знайти інформацію про національний одяг різних країн |
|
ЛО теми |
|
Впр. 4 (с.147) |
Впр. 5 (с.147-148) |
|
Розповідати про національний одяг якоїсь країни |
|||||||||||||||||||||
40 (10)
|
09.12 |
Український національний одяг. Опрацювання питальних речень. |
Написати про український національний одяг |
|
|
Впр. 3 (с.149) |
Впр. 2 (с.149) |
Впр. 5 (с.150) |
Впр. 4 (с.150) |
Написати про одяг українців |
|||||||||||||||||||||
41 (11) |
13.12 |
Узагальнення знань з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||||||||
42 |
15.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||||||||
43 |
16.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |
|||||||||||||||||||||
44 |
20.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||||||||||||||||||||
45 |
22.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати слова в словнику |
|||||||||||||||||||||
46 |
23.12 |
Узагальнення вивчення за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
|||||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: здоров’я та безпека. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Типи питальних речень»; граматична таблиця «Видо-часові форми дієслів»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності. |
|||||||||||||||||||||||||||||||