Календарне планування з англійської мови 9 клас Любченко 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови для 9 класу до підручника Любчеко на 1 семестр.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр для 9 класу

Дата

Підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

 Тема 1: Молодіжна культура (12 годин)

1

01.09

Знову до школи. Формування лексичних навичок.

Скласти розповідь про літні канікули

The Past Continuous Tense

The Past Simple Tense

ЛО с. 5

Впр.2, с.5

Впр.3, с.5-6

Впр.2, с.5

Впр.1, с.5

 

 

Скласти розповідь про літні канікули

2

02.09

Знову до школи.  Формування граматичних навичок.

Повторити вживання Past Simple та Past Continuous

The Past Simple Tense The Past Continuous Tense

 

 

ЛО с. 6

Впр. 4 с. 7

 

 

Впр.5, с.7

Впр.6, с.7

Впр.4, с.7

 

Впр. 6 с. 7

3

06.09

Мої враження від літніх канікул. Формування навичок аудіювання і говоріння.

Описувати позитивні та негативні враження від літніх канікул

The Future Simple Tense

ЛО с. 8

 Впр.2, с.8

Впр.3, с.8

Впр.2, с.12

Впр.4, с.7 Впр.1, с.8

Впр.4, с.9

 

Впр.6, с.9

 

08.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Молодіжні субкультури

Формування лексичних навичок.

Ознайомитися із різноманітними молодіжними субкультурами

 

 

 Впр.2, с.10 Впр.2, с.12

 

Впр.1, с.10

Впр.3, с.11 Впр.1, с.12

 

Впр. 6, с.10

5

09.09

Молодь сьогодні.

Формування лексичних навичок. Герундій.

Ознайомлення з герундієм

 

 ЛО с. 12

Впр.2, с.10 Впр.2, с.12

 

 Впр.3, с.13

Впр.4, с.13

Впр.4, с.11 Впр.5, с.11

Впр.7, с.13

6

13.09

Молодіжні організації.

Формування граматичних навичок. Герундій.

Презентувати одну із молодіжних субкультур

Object pronouns, personal, reflexive pronouns

ЛО с. 14

Впр.2, с.14

Впр.3, с.14

 

Впр.1, с.14

Впр.5, с.15

Впр.4, с.15

 

Впр.6, с.15

7

15.09

Волонтерство.

Герундій.

 

Ознайомитися із поняттям волонтерство

What do you usually do?

What do you do well?

ЛО с. 17

 Впр.2, с.16-17

Впр.3, с.17

 

 Впр.1, с.16

Впр.5, с.18

Впр.4, с.17 Впр.6, с.18

Впр.7, с.18

8

16.09

Допомагати іншим – цікаво!

Формування навичок читання і письма.

Придумати нову волонтерську організацію

 

ЛО с. 19

 

Впр.2, с.19

 Впр.1, с.18

Впр.3, с.19

Впр.4, с19

Впр.5, с.20

Впр.8, с.20

9

20.09

Допомога суспільству.

Розвиток навичок читання і письма.

Скласти розповідь про переваги волонтерства

Question tags

ЛО с. 22

Впр.2, с.22

Впр.3, с.22

 

Впр.1, с.22

Впр.4, с.23

Впр.5, с.23

Впр.7, с.23

10

22.09

Світові молодіжні організації.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Ознайомитися зі світовими молодіжними організаціями

 

ЛО с. 24

Впр.2, с.24

Впр.2, с.24

Впр.1, с.24 Впр.3, с.25

 

Впр.4, с.24

Впр.7, с.25

11

23.09

Систематизація знань з теми.

Систематизувати знання з теми

Question tags

ЛО с. 26

Впр.2, с.26

 

Впр.3, с.26 Впр.4, с.27

Впр.1, с.26

Впр.3, с26

Впр.7, с.27 Підготуватися до контролю знань

12

27.09

Узагальнення знань з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «.теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Минулі часи дієслів»; граматична таблиця «Майбутній теперішній час»; тексти для аудіювання.

Тема 2: Я, моя родина, мої друзі  (9 годин)

13 (1)

29.09

Моє хобі.

Формування лексичних навичок.

Ознайомитися з видами хобі

 

ЛО с. 32

Впр.4, с.33

Впр.2, с.32

 

Впр.1, с.32

Впр.3, с.32

 

Вивчити нові ЛО Впр.7, с.33

14 (2)

30.09

Хобі.

Формування граматичних навичок.

Розрізняти do or make

Do or make

ЛО с. 34

Впр.2, с.34

Впр.3, с.34

 

 

Впр.1, с.34

Впр.4, с.35

Впр.5, с.35

Впр.7, с.35

15 (3)

04.10

Захоплення членів моєї родини.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

Взяти інтерв’ю

 

ЛО с. 36

Впр.2, с.36

Впр.1, с.36

Впр.4, с.37

Впр.3, с.36

Впр.6, с.37

16 (4)

06.10

Незвичайні захоплення.

Формування навичок читання і письма.

Знайти інформацію та написати про незвичайні хобі

 

ЛО с. 38

Впр.3, с.39 Впр.5, с.40

Впр.4, с.40

 

 

 

Впр.2, с.39 Впр.6, с.40

 

 Впр.5, с.40

17 (5)

07.10

Захоплення моїх друзів.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Взяти інтерв’ю

Making Suggestions

ЛО с. 41

Впр.3, с.41

 

 

Впр.1, с.41

Впр.2, с.41

 

Впр. 8 с. 42

18 (6)

11.10

Негативні захоплення.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Ознайомитися з негативними хобі

 

ЛО с. 43

Впр.5, с.44

Впр.6, с.44

 

 

Впр.4, с.43

 

Впр. 7, с. 44

19 (7)

13.10

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання і говоріння.

Перекладати текст

ThePast perfect Tense

ЛО с. 45

Впр.2, с.45

Впр.3, с.45

 

 

Впр.1, с.45

Впр.5, с.46

Впр.6, с.46

20 (8)

18.10

Систематизація знань з теми.

 

Систематизувати знання з теми

 

 

Впр.1, с.47

Впр.2, с.47

 

Впр.4, с.48

Впр.3, с.47

Впр.5, с.48

Впр.7, с.48

21 (9)

20.10

Узагальнення вивченого матеріалу з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулий доконаний час»; тексти для аудіювання.

Тема 3: Робота і професія (9 годин)

22 (1)

21.10

Професії.

Формування лексичних навичок.

Пригадати назви професій

 

ЛО с. 50

Впр.4, с.51

Впр.1, с.59

Впр.2, с.50

 

Впр.3, с.50

Впр.5, с.51

23 (2)

01.11

Професії, на які є попит.

Формування граматичних навичок.

Ознайомитися з сучасними професіями

Future Actions

ЛО с. 53

Впр.2, с.53

Впр.3, с.53

 

Впр.4, с.54

Впр.5, с.54

 

Ввпр.6, с.54

24 (3)

03.11

Професії майбутнього.

Формування навичок аудіювання і говоріння.

Написати про професії майбутнього

Future Actions

ЛО с. 55

Впр.3, с.56

Впр.1, с.56

Впр.2, с.56

Впр.4, с.57

Впр.5, с.57

 

Впр.8, с.57

25 (4)

04.11

Професії майбутнього.

Формування навичок читання і письма.

Обговорити навички, що потрібні для майбутніх професій

You should… You must/nustn`t

ЛО с. 58

Впр.2, с.58

Впр.3, с.58

Впр.1, с.58

Впр.4, с.59

Впр.5, с.59

Впр.7, с.59

26 (5)

08.11

Складання резюме.

Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Скласти резюме

 

ЛО с. 60

Впр.3, с.60

Впр.2, с.60

Впр.1, с.60

Впр.4, с.60

 

Впр.7, с.60

27 (6)

10.11

На співбесіді.

Розвиток навичок читання і письма.

Скласти діалог за темою

What should I do?

ЛО с. 62

Впр.2, с.62

Впр.1, с.62

Впр.4, с.63

Впр.5, с.63

Впр.3, с.62

Впр.6, с.63

28 (7)

11.11

Кар’єра.

Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Написати про кар’єру якоїсь людини

 

ЛО с. 66

Впр.3,с.66

Впр.5, с.67

 

Впр.1, с.66

Впр.2, с.66

Впр.4, с.67

 

Впр.8., с.67

29 (8)

15.11

Кар’єра успішних людей.

Розвиток навичок читання і говоріння.

Читати і перекладати текст

 

 

Впр.3, с.68

 

Впр.2, с.68

Впр.4, с.69

Впр.5, с.69

Впр.1, с.68

Впр.5, с.69

30 (9)

17.11

Узагальнення знань з  теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Інтегровані змістові лінії:  підприємливість та фінансова грамотність, громадянська відповідальність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу;  граматична таблиця «Спеціальні запитання»; тексти для аудіювання.

Тема 4: Одяг. Україна (12 годин)

31 (1)

18.11

Географічне положення України. Введення нових ЛО

Розповідати про географічне положення України

 

ЛО теми

Впр. 5 (с.131)

Впр. 3 (с.130)

Впр. 4, 6 (с.131)

Впр. 2 (с.129)

Розповідь про географічне положення

32 (2)

22.11

Сім чудес України. Активізація вивчених ЛО.

Знайти інформацію та написати розповідь про сім чудес України

 

ЛО теми

 

Впр. 2 (с.132-133)

Впр.3, 5 (с.133, 134)

Впр. 4 (с.134)

Написати про сім чудес України

33 (3)

24.11

Визначні місця Києва. Опрацювання альтернативних запитань.

Обмінюватися інформацією про визначні місця Києва

 

ЛО теми

Впр. 3 (a) (с.136)

 

Впр. 2 (с.135-136)

Впр. 3 (b) (с.137)

 

Впр. 1 (a) (с.135)

 

Повторити утворення всіх типів запитань

34 (4)

25.11

Культура українців. Опрацювання альтернативних запитань

Ознайомитися з культурою

 

ЛО теми

 

Аналіз робіт

Впр. 5, 7 (с.137, 138)

Впр. 6 (с.138)

Скласти 10 запитань різних типів

35 (5)

29.11

Що думають іноземці про Україну. Розвиток монологічного мовлення.

Перекладати текст

 

ЛО теми

Впр. 2 (с.139)

Впр. 3 (с.140)

Впр. 1, 5 (с.139, 141)

Впр. 4 (с.141)

Перекладати текст

36 (6)

01.12

Музична культура українців. Опрацювання спеціальних запитань

Читати та перекладати текст

 

ЛО теми

 

Впр. 2 (c) (с.143)

Впр. 3, 4 (с.143)

Впр. 2(a) (с.142)

Повторити утворення спеціальних запитань

37 (7)

02.12

Одяг. Опрацювання питальних речень.

Пригадати назви одягу

 

ЛО теми

 

Впр. 1 (с.145)

Впр. 2 (с.145-146)

Впр. 3 (с.146)

Впр. 6 (с.148)

Скласти 10 речень за темою

38 (8)

06.12

Одяг. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення

Скласти діалог за темою

 

ЛО теми

Аналіз робіт

Впр. 2 (с.145-146)

 

 

Скласти діалог за темою

39 (9)

08.12

Національний одяг. Розвиток навичок аудіювання.

Знайти інформацію про національний одяг різних країн

 

ЛО теми

 

Впр. 4 (с.147)

Впр. 5 (с.147-148)

 

Розповідати про національний одяг якоїсь країни

 

40 (10)

 

09.12

Український національний одяг. Опрацювання питальних речень.

Написати про український національний одяг

 

 

Впр. 3 (с.149)

Впр. 2 (с.149)

Впр. 5 (с.150)

Впр. 4 (с.150)

Написати про одяг українців

41 (11)

13.12

Узагальнення знань з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

42

15.12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

43

16.12

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений ГМ

44

20.12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

45

22.12

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати слова в словнику

46

23.12

Узагальнення вивчення за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на канікули

Інтегровані змістові лінії:  здоров’я та безпека.

Обладнання: флеш-картки для семантизації  ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Типи питальних речень»; граматична таблиця «Видо-часові форми дієслів»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності.

 

doc
Додав(-ла)
Лень Ольга
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Любченко О. С., Любченко О. М., Тучина Н. В.)
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
1191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку