Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10-го класу (3 год./тиждень)
( ІІ семестр 2019/2020 навчального року)
І семестр- 48ур.
ІІ семестр
Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10 – 11 класи», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 – програма (затверджені наказами МОН від 23.10.2017 № 1407 та від 24.11.2017 № 1539)
Підручник: Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загальн. середн. освіт. / В. М. Буренко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 208 с. : іл.
Скориг. № |
Тема уроку |
Очікуваний результат (на кінець уроку учні вмітимуть) |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||
Лексика/ фонетика |
Граматика
|
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/ усна взаємодія/ продукування |
|||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 5,6: Країни виучуваної мови. Канада. Україна. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
49 |
Канада. Знайомство з Канадою. Міжнародні відносини |
Оперувати новими ЛО теми |
адміністративний та політичний устрій природні ресурси державні свята |
prepositions of reason and purpose: due to, owing to, so, because prepositions in time phrases, e.g.: before, for, since, till, until, by |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Пише чіткі детальні тексти на різні теми в межах своєї сфери інтересів, синтезуючи та оцінюючи інформацію з низки джерел
|
ГВ: Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.
Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.
П та ФГ: Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.
|
|
||||||||||||||||||
|
|
50 |
Провінції та території Канади |
Запитувати і надавати інформацію з теми |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
51 |
Політичний устрій Канади |
Висловдювати власну точку зору |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
52 |
Уряд Канади |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
Докладно описує значущість для себе певних подій та досвіду.
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
53 |
Географічне положення Канади |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
54 |
Клімат Канади |
Аналізувати надану інформацію |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
55 |
Рельєф територій Канади |
|
|
|
Синтезує інформацію та аргументи з низки джерел
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
56 |
Свята у Канаді. Знаменні події, видатні люди |
Висловлювати власне ставлення |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
57 |
Політичний устрій України |
Оперувати новими ЛО теми |
адміністративний та політичний устрій природні ресурси державні свята |
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
58 |
Україна Незалежна |
Запитувати і надавати інформацію з теми |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
59 |
Уряд України |
Висловдювати власну точку зору |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
60 |
Населення України |
Розпитувати з метою роз’яснення |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
61 |
Клімат України |
уточнювати інформацію |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
62 |
Релігійні та державні свята в Україні |
Надавати необхідні відповіді |
|
|
Розміщує в мережі Інтернет дописи про події, почуття, власний досвід. Коментує дописи інших кореспондентів
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
63 |
Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи, законодавчі акти |
Обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
64 |
Право, норми етикету, благодійна діяльність |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
65 |
Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Країни виучуваної мови. Канада. Україна.» |
|
||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 7, 8: Learning For Life, the World of Jobs and Professions |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
66 |
Робота Введення нових ЛО, активізація їх у мовленні
|
Оперувати новими ЛО теми, характеризувати професійні якості людини |
qualification quality |
|
Аудіювання: відповідь на запитання |
Говоріння: роздуми про проф. якості особистості |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
Порівнює сімейні традиції щодо вибору професії
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
||||||||||||||||||
|
|
67 |
Сучасні професії Розвиток лексичних навичок
|
Надавати інформацію про сучасні професії |
experience requirement staff |
|
Читання з метою встановлення відповідності назв |
Письмо: виконання лексико-граматичних вправ |
|
|||||||||||||||||||
|
|
68 |
Трудові вміння та навички Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Запитувати і надавати інформацію по темі |
occupation profession trade |
Запитання, порядок слів у питальних реченнях |
Читання: заповнення пропусків, доповнення питань |
Говоріння: створення діалогів за зразком |
|
|||||||||||||||||||
|
|
69 |
Професії та професійні навички Розвиток навичок аудіювання |
Висловлювати свою точку зору та аргументувати її |
|
Контрастування Present Perfect
Present Perfect Continuous |
Аудіювання: прослуховування тексту
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
70 |
Вимоги до особистісних якостей Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
to be responsible to be satisfied to be well-paid |
Інтонаційні зразки у запитаннях і відповідях |
Говоріння: висловлювати своє відношення до теми, що обговорюється виконання завдань |
Робота в парах: розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
|||||||||||||||||||
|
|
71 |
Вимоги до кваліфікації Розвиток навичок читання |
Обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших |
Консолідація ЛО теми |
|
Читання тексту та виконання вправ до тексту |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
72 |
Освіта та професії Проектна робота |
Створити проект «Освіта та професії» |
|
Підсилювальні слова so/such/really |
Аудіювання: відповідь на запитання |
Говоріння: висловлювати свою точку зору та аргументувати її |
|
|||||||||||||||||||
|
|
73 |
Профорієнтація. Престижні професії в Україні та за кордоном. Плани на майбутнє |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
74 |
Пригадаймо вивчене! |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: «Освіта. Робота і професії» |
|
|||||||||||||||||||||||
ТЕМА 3: Освіта в англомовних країнах та Україні. Шкільне життя. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75 |
Навіщо ходити до школи? Введення нових ЛО, активізація їх у мовленні
|
Оперувати новими ЛО теми |
Curriculum opportunity |
|
Аудіювання: відповідь на запитання |
Говоріння: висловлювання своєї точки зору |
Демонструє розуміння потреби працювати разом
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech»
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. |
|
||||||||||||||||||
|
|
76 |
Відношення британських підлітків до школи Розвиток навичок аудіювання |
Розуміти на слух загальну інформацію та виділяти деталі |
particular knowledge skill successful |
Часові форми дієслова to be |
Аудіювання: прослуховування тексту та виконання після текстових запитань |
Письмо: тестова робота |
|
|||||||||||||||||||
|
|
77 |
Заклади освіти Проектна робота |
створення проекту «Заклади освіти» |
|
to learn, to study |
Читання тексту та виконання вправ |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
78 |
Система освіти в Україні Розвиток навичок усного мовлення |
Висловлювати свою точку зору та аргументувати її |
To learn To study |
Conditionals (умовні речення) |
|
Говоріння: висловлювання своєї точки зору |
|
|||||||||||||||||||
|
|
79 |
Школи у Великобританії та США Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Находити схожі риси і відмінності в освітніх системах різних країн |
|
Conditionals (умовні речення) |
Читання діалогів по ролях |
Робота в парах: розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
|
|||||||||||||||||||
|
|
80 |
Англійська мова- мова міжнародного спілкування . Випускні іспити
Проектна робота |
Створити проект «Англійська мова- мова міжнародного спілкування» |
Консолідація ЛО теми |
|
Читання тексту та виконання післятекстових запитань |
Говоріння: висловлювати свою точку зору |
|
|||||||||||||||||||
|
|
81 |
Навчальні курси Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
|
Контрастування Present Perfect\ Present Perfect Continuous |
|
Парна робота. Утворення речень з активними лексичними одиницями |
|
|||||||||||||||||||
|
|
82 |
Резюме . Перспектива на майбутнє навчання Розвиток навичок писемного мовлення |
Навчитися писати резюме |
Консолідація ЛО теми |
|
|
Письмо: написання зрезюме |
|
|||||||||||||||||||
|
|
83 |
Який навчальний заклад обрати. Міжнародні освітні програми Розвиток навичок усного мовлення |
Висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків |
|
Консолідація граматичних навичок |
Аудіювання: слухання висловлювань |
Говоріння: відповіді на питання. Робота в парах, створення діалогів |
|
|||||||||||||||||||
|
|
84 |
Пригадаймо вивчене! |
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: «Learning For Life, the World of Jobs and Professions» |
|
|||||||||||||||||||||||
ТЕМА 9: New Horizons |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
85 |
Роль комп’ютеризації в сучасному житті Сучасні засоби комунікації. |
Називати сучасні засоби комунікації |
An access, to access, to surf, an attachment, a data, a device, input, output |
Контрастування Present Perfect та Present Perfect Continuous |
Аудіювання: відповідь на запитання |
Говоріння: відтворення діалогу у парах, створення своїх діалогів за зразком |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку
|
|||||||||||||||||||
|
|
86 |
Розвиток комп’ютерних технологій Комунікаційні технології в нашому житті. |
Вести бесіду щодо необхідності комунікаційних технологій в нашому житті |
hardware, software, a website, online |
Підсилювальні слова so/such/really |
Читання: тест на знання T/F |
Говоріння: парна робота – відповіді на питання |
||||||||||||||||||||
|
|
87 |
Основні частини комп'ютера. Розвиток комунікативних навичок |
Називати частини комп’ютера і писати їх назви |
CD, mouse, floppy Disk, floppy Drive, screen, monitor, CD-ROM Drive, tower Case, keyboard |
Часові форми дієслова to be |
Детальне читання: правдиві та хибні твердження |
Говоріння: опис тематичних картинок, фото, зображень |
||||||||||||||||||||
|
|
88 |
Комп’ютерне обладнання. Розвиток комунікативних навичок |
Оперувати лексикою теми, взаємодіючи з іншими учнями у групі |
Parts of computer |
Phrasal verbs
|
Аудіювання: детальне розуміння почутого |
Говоріння: опис тематичних картинок фото, зображень |
||||||||||||||||||||
|
|
89 |
Всесвітня мережа. Введення та активізація ЛО теми |
Працювати з ПК використовуючи англійську мову |
A menu, a file, a folder, an icon, an window, a cursor, a desktop |
Phrasal verbs
|
Читання: CLIL: Science |
Письмо: пошук інформації
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Тема 10: Caring for Our Planet Together |
||||||||||||||||||||||||
|
|
90 |
Екологічні проблеми планети |
Розуміти загальний зміст прочитаного та виокремлювати детальну інформацію |
A disaster, a frequency, a hazard, a threat, |
Запитання, порядок слів у питальних реченнях |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Письмо: написання речень із вживання нової лексики з тексту |
||||||||||||||||||||
|
|
91 |
Природні катаклізми. Розвиток лексико-граматичних навичок |
Оперувати лексикою теми в усному та письмовому мовленні |
Drought, typhoon, volcano eruption, flood, tsunami, earthquake, tornado, famine, forest fire |
Часові форми дієслова to be |
Аудіювання: детальне розуміння коротких розмов |
Письмо: виконання лексико-граматичних вправ |
||||||||||||||||||||
|
|
92 |
Прогнозування катаклізмів Розвиток навичок аудіювання |
Аргументувати свою згоду чи незгоду з чиєюсь точкою зору |
Frequent, to damage, to occur, to respond, to underflood, resistant |
Інтонаційні зразки у запитаннях і відповідях |
Аудіювання: відповідь на запитання |
Робота в парах: розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації |
||||||||||||||||||||
|
|
93 |
Наслідки природних катаклізмів. Проектна робота «Чорнобильська катастрофа» |
Створити та презентувати проект: «Найбільші світові природні лиха та катаклізми» |
A course, a reason |
Conditionals. Suggestions-results
|
Аудіювання: загальне та детальне розуміння |
Говоріння: презентація проектів |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
94 |
Вплив природних катаклізмів на життя планети. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Аналізувати результати впливу природних катаклізмів на життя планети |
Land movement disasters, water disasters, weather disasters |
Conditionals (умовні речення) |
Аудіювання: відповідь на запитання |
Говоріння: висловлювати свою точку зору та аргументувати її |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
95 |
Правила безпеки під час лиха. Удосконалення навичок письма. Проектна робота |
Скласти правила безпеки під час різних природних катаклізмів |
List of rules |
Conditionals (умовні речення) |
Читання: вибір правильної відповіді |
Письмо: підготувати список правил |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
96 |
|
Розмовляти на тему довкілля, екологічних проблем та шляхів їх вирішення |
Fire, tidalwave, sandstorm, landslide, flood, hurricane |
Типи питань |
Аудіювання: відповідь на запитання |
Говоріння: висловлювання своєї точки зору |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
97 |
Як поводити себе при землетрусах, повенях, пожежах. |
Висловлювати своє ставлення до екологічних проблем та шляхів їх вирішення |
|
Часові форми дієслова to be |
Аудіювання: прослуховування тексту та виконання після текстових запитань |
Письмо: Знайти і записати інформацію по темі |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
98 |
Забруднення води та кишкові захворювання |
Брати участь у обговоренні щодо збереження довкілля та природних ресурсів
|
|
Питальні речення. |
Читання тексту та виконання вправ |
Говоріння: сталі вирази та кліше на позначення згоди та незгоди |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
99 |
Збереження довкілля та переробка сміття. Розвиток комунікативних навичок. Проектна робота |
Створити буклет або брошуру на тему: «Друге життя непотрібних речей» |
Recycle, Reuse, Reduce |
Wh-questions. |
Аудіювання/читання: загальне та детальне розуміння |
Письмо: створення буклетів, брошур |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
100 |
Пригадаймо вивчене! |
Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з тем: «Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля» |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
101 |
Контроль аудіювання |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
102 |
Контроль говоріння |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
103 |
Контроль читання |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
104 |
Контроль письма |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
105 |
Підсумковий урок з вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|||||||||||||||||||||||