Календарне планування з англійської мови для 10 класу 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови для 10 класу 2 семестр 3 години на тиждень за підручником В.Буренко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10-го класу  (3 год./тиждень)

 ( ІІ семестр 2019/2020 навчального року)

І семестр- 48ур.

ІІ семестр

Програма:  «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10 – 11 класи», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 – програма (затверджені наказами МОН від 23.10.2017 № 1407 та від 24.11.2017 № 1539)

Підручник: Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл. загальн. середн. освіт. / В. М. Буренко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 208 с. : іл.

 

Дата

Скориг.

Тема уроку

Очікуваний результат

(на кінець уроку учні вмітимуть)

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Примітка

Лексика/

фонетика

Граматика

 

Сприймання на слух/

зорове сприймання

Писемна/

усна взаємодія/

продукування

ТЕМА 5,6: Країни виучуваної мови. Канада. Україна.

 

 

49

Канада. Знайомство з Канадою. Міжнародні відносини

Оперувати новими ЛО теми

адміністративний та політичний устрій

природні ресурси

державні свята

prepositions of reason and purpose: due to, owing to, so, because

prepositions in time phrases, e.g.: before, for, since, till, until, by

Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення

Пише чіткі детальні тексти на різні теми в межах своєї сфери інтересів, синтезуючи та оцінюючи інформацію з низки джерел

 

ГВ:

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.

 

 

 

Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.

 

П та ФГ:

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

 

 

 

 

50

Провінції та території Канади

Запитувати і надавати інформацію з теми

Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти

 

 

 

 

51

Політичний устрій Канади

Висловдювати власну точку зору

 

 

 

52

Уряд Канади

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Докладно описує значущість для себе певних подій та досвіду.

 

 

 

 

53

Географічне положення Канади

 

 

 

 

54

Клімат Канади

Аналізувати надану інформацію

 

 

 

 

55

Рельєф територій Канади

 

 

 

Синтезує інформацію та аргументи з низки джерел

 

 

 

 

56

Свята у Канаді. Знаменні події, видатні люди

Висловлювати власне ставлення

 

 

 

 

 

 

57

Політичний устрій України

Оперувати новими ЛО теми

адміністративний та політичний устрій

природні ресурси

державні свята

 

 

 

 

 

58

Україна Незалежна

Запитувати і надавати інформацію з теми

 

 

Робить чітку підготовлену презентацію, наводячи аргументи за та проти певної точки зору, пояснюючи переваги та недоліки різних варіантів.

Дає відповідь досить впевнено і спонтанно на низку уточнюючих запитань, не напружуючи ні себе, ні слухачів.

 

 

 

59

Уряд України

Висловдювати власну точку зору

 

 

 

 

 

60

Населення України

Розпитувати з метою роз’яснення

 

 

 

 

 

61

Клімат України

уточнювати інформацію

 

 

 

 

 

 

62

Релігійні та державні свята в Україні

Надавати необхідні відповіді

 

 

Розміщує в мережі Інтернет дописи про події, почуття, власний досвід. Коментує дописи інших кореспондентів

 

 

 

 

63

Міжнародні організації: ЄС, ООН, Рада Європи, законодавчі акти

Обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших

 

 

 

 

 

64

Право,

норми етикету,

благодійна діяльність

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

 

 

 

65

Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу з тем «Країни виучуваної мови. Канада. Україна.»

 

ТЕМА 7, 8: Learning For Life, the World of Jobs and Professions

 

 

66

Робота Введення нових ЛО, активізація їх у мовленні

 

Оперувати новими ЛО теми, характеризувати професійні якості людини

qualification

quality

 

Аудіювання: відповідь на запитання

Говоріння: роздуми про проф. якості особистості

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

Порівнює сімейні традиції щодо вибору професії

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 

 

 

67

Сучасні професії Розвиток лексичних навичок

 

Надавати інформацію про сучасні професії

experience requirement staff

 

Читання з метою встановлення відповідності назв

Письмо:

виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

68

Трудові вміння та навички Розвиток навичок діалогічного мовлення

Запитувати і надавати інформацію по темі

occupation profession      trade

Запитання, порядок слів у питальних реченнях

Читання:

заповнення пропусків, доповнення питань

Говоріння:

створення діалогів за зразком

 

 

 

69

Професії та професійні навички Розвиток навичок аудіювання

Висловлювати свою точку зору та аргументувати її

 

Контрастування

Present Perfect

 

Present Perfect Continuous

Аудіювання:

прослуховування тексту

 

 

 

 

 

70

Вимоги до особистісних якостей Розвиток навичок діалогічного мовлення

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

to be responsible

to be satisfied

to be well-paid

Інтонаційні зразки у запитаннях і відповідях

Говоріння:

висловлювати своє відношення до теми, що обговорюється виконання завдань

Робота в парах:

розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

 

 

71

Вимоги до кваліфікації Розвиток навичок читання

Обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших

Консолідація ЛО теми

 

Читання тексту та виконання вправ до тексту

 

 

 

 

72

Освіта та професії

Проектна робота

Створити проект «Освіта та професії»

 

Підсилювальні слова so/such/really

Аудіювання: відповідь на запитання

Говоріння:

висловлювати свою точку зору та аргументувати її

 

 

 

73

Профорієнтація. Престижні професії в Україні та за кордоном. Плани на майбутнє

 

 

 

 

 

 

 

74

Пригадаймо вивчене!

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми:

«Освіта. Робота і професії»

 

ТЕМА 3: Освіта в англомовних країнах та Україні. Шкільне життя.

 

 

75

Навіщо ходити до школи? Введення нових ЛО, активізація їх у мовленні

 

 

Оперувати новими ЛО теми

Curriculum opportunity

 

Аудіювання: відповідь на запитання

Говоріння:

висловлювання своєї точки зору

 

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech»

 

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами

Оцінює свої здібності та

можливості на шляху до мети.

 

 

 

76

Відношення британських підлітків до школи Розвиток навичок аудіювання

Розуміти на слух загальну інформацію та виділяти деталі

particular knowledge

skill

successful

Часові форми дієслова to be

Аудіювання:

прослуховування тексту та виконання після текстових запитань

Письмо:

тестова робота

 

 

 

77

Заклади освіти

Проектна робота

створення проекту «Заклади освіти»

 

to learn, to study

Читання тексту та виконання вправ

 

 

 

 

78

Система освіти в Україні Розвиток навичок усного мовлення

Висловлювати свою точку зору та аргументувати її

To learn

To study

Conditionals (умовні речення)

 

Говоріння:

висловлювання своєї точки зору

 

 

 

79

Школи у Великобританії

та США Розвиток навичок діалогічного мовлення

Находити схожі риси і відмінності в освітніх системах різних країн

 

Conditionals (умовні речення)

Читання діалогів по ролях

Робота в парах:

розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

 

 

80

Англійська мова- мова міжнародного спілкування . Випускні іспити

 

Проектна робота

Створити проект «Англійська мова- мова міжнародного спілкування»

Консолідація ЛО теми

 

Читання тексту та виконання післятекстових запитань

Говоріння:

висловлювати свою точку зору

 

 

 

81

Навчальні курси

Розвиток навичок діалогічного мовлення

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

Контрастування

Present Perfect\

Present Perfect Continuous

 

Парна робота. Утворення речень з активними лексичними одиницями

 

 

 

82

Резюме . Перспектива на майбутнє навчання

Розвиток навичок писемного мовлення

Навчитися писати резюме

Консолідація ЛО теми

 

 

Письмо:

написання зрезюме

 

 

 

83

Який навчальний заклад обрати. Міжнародні освітні програми Розвиток навичок усного мовлення

Висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків

 

Консолідація граматичних навичок

Аудіювання:

слухання висловлювань

Говоріння: відповіді на питання. Робота в парах, створення діалогів

 

 

 

84

Пригадаймо вивчене!

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми:

 «Learning For Life, the World of Jobs and Professions»

 

ТЕМА 9: New Horizons

 

 

85

Роль комп’ютеризації в сучасному житті Сучасні засоби комунікації.

Називати сучасні засоби комунікації

An access, to access, to surf, an attachment, a data, a device, input, output

Контрастування

Present Perfect та

Present Perfect Continuous

Аудіювання: відповідь на запитання

Говоріння: відтворення діалогу у парах, створення своїх діалогів за зразком

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

 

Пояснює правила безпечної поведінки он-лайн

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

 

Визначає достовірність інформації

 

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

 

 

Розглядає природу як цілісну систему

 

Розробляє план дій щодо Проведення шкільних екологічних заходів

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

 

 

 

 

86

Розвиток комп’ютерних технологій

Комунікаційні технології в нашому житті.

Вести бесіду щодо необхідності комунікаційних технологій в нашому житті

hardware, software, a website, online

Підсилювальні слова so/such/really

Читання:

тест на знання T/F

Говоріння: парна робота – відповіді на питання

 

 

87

Основні частини комп'ютера.

Розвиток комунікативних навичок

Називати частини комп’ютера і писати їх назви

CD, mouse, floppy Disk, floppy Drive, screen, monitor, CD-ROM Drive, tower Case, keyboard

Часові форми дієслова to be

Детальне читання: правдиві та хибні твердження

Говоріння: опис тематичних картинок, фото, зображень

 

 

88

Комп’ютерне обладнання.

Розвиток комунікативних навичок

Оперувати лексикою теми, взаємодіючи з іншими учнями у групі 

Parts of computer

Phrasal verbs

 

Аудіювання: детальне розуміння почутого

Говоріння: опис тематичних картинок фото, зображень

 

 

89

Всесвітня мережа.

Введення та активізація ЛО теми

Працювати з ПК використовуючи англійську мову

A menu, a file, a folder, an  icon, an window, a cursor, a desktop

Phrasal verbs

 

Читання: CLIL: Science

Письмо: пошук інформації

 

 

 

 

 

Тема 10: Caring for Our Planet Together

 

 

90

Екологічні проблеми планети

Розуміти загальний зміст прочитаного та виокремлювати детальну інформацію

A disaster, a frequency, a hazard, a threat,

Запитання, порядок слів у питальних реченнях

Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного

Письмо: написання речень із вживання нової лексики з тексту

 

 

91

Природні катаклізми.

Розвиток лексико-граматичних навичок

Оперувати лексикою теми в усному та письмовому мовленні

Drought, typhoon, volcano eruption, flood, tsunami, earthquake, tornado, famine, forest fire

Часові форми дієслова to be

Аудіювання: детальне розуміння коротких розмов

Письмо: виконання лексико-граматичних вправ

 

 

92

Прогнозування катаклізмів

Розвиток навичок аудіювання

Аргументувати свою згоду чи незгоду з чиєюсь точкою зору

Frequent, to damage, to occur, to respond, to underflood,

resistant

Інтонаційні зразки у запитаннях і відповідях

Аудіювання: відповідь на запитання

Робота в парах:

розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

 

93

Наслідки природних катаклізмів.

Проектна робота «Чорнобильська катастрофа»

Створити та презентувати проект: «Найбільші світові природні лиха та катаклізми»

A course, a reason

Conditionals.

Suggestions-results

 

Аудіювання: загальне та детальне розуміння

Говоріння: презентація

проектів

 

 

 

 

94

Вплив природних катаклізмів на життя планети.

Розвиток навичок монологічного мовлення

Аналізувати результати впливу природних катаклізмів на життя планети

Land movement disasters, water disasters, weather disasters

Conditionals

(умовні речення)

Аудіювання: відповідь на запитання

Говоріння:

висловлювати свою точку зору та аргументувати її

 

 

 

 

95

Правила безпеки під час лиха.

Удосконалення навичок письма.

Проектна робота

Скласти правила безпеки під час різних природних катаклізмів

List of rules

Conditionals

(умовні речення)

Читання: вибір правильної відповіді 

Письмо:

підготувати список правил

 

 

 

 

96

 

Розмовляти на тему довкілля, екологічних проблем та шляхів їх вирішення

Fire, tidalwave, sandstorm, landslide, flood, hurricane

Типи питань

Аудіювання: відповідь на запитання

Говоріння:

висловлювання своєї точки зору

 

 

 

 

97

Як поводити себе при землетрусах, повенях, пожежах.

Висловлювати своє ставлення до екологічних  проблем та шляхів їх вирішення

 

Часові форми дієслова to be

Аудіювання:

прослуховування тексту та виконання після текстових запитань

Письмо: Знайти і записати інформацію по темі

 

 

 

 

98

Забруднення води та кишкові захворювання

Брати участь у обговоренні щодо збереження довкілля та природних ресурсів

 

 

Питальні речення.

Читання тексту та виконання вправ

Говоріння: сталі вирази та кліше на позначення згоди та незгоди

 

 

 

 

99

Збереження довкілля та переробка сміття.

Розвиток комунікативних навичок.

Проектна робота

Створити буклет або брошуру на тему: «Друге життя непотрібних речей»

Recycle,

Reuse,

Reduce

Wh-questions.

Аудіювання/читання: загальне та детальне розуміння

Письмо: створення буклетів, брошур

 

 

 

 

100

Пригадаймо вивчене!

Повторення, узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з тем:

«Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля»

 

 

 

 

101

Контроль аудіювання

 

 

 

 

102

Контроль говоріння

 

 

 

 

103

Контроль читання

 

 

 

 

104

Контроль письма

 

 

 

 

105

Підсумковий урок з вивченого матеріалу за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
3864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку