Календарне планування з англійської мови для дитини з особливими потребами 5 клас

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для дитини з особливими потребами 5 клас згідно з навчальною програмою для 5-9 (10) класів СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ

Перегляд файлу

 

Навчальний предмет: Англійська мова

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень/учениця
за рік/півріччя

Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити

граматичні структури: короткі форми дієслова to be. Розвивати мотивацію для спілкування.

Повторення. Знов до школи. Коригуюче повторення матеріалу за 4 клас.

Ілюстративне навчання.

Залучення до групової роботи.

 

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

Введення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Скорочена форма речень I am…(I’m…), I am not… (I’m not…),

I have got… (I’ve got…),

I have not got…

(I haven’t got…)

Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології.

 

 Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури: короткі форми дієслова to be, to have

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Стверджувальна, питальна, заперечна форми Дієслова to be

Ілюстративне вивчення продуктів харчування.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

 Сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові

способи поведінки тощо)

Опрацювання через аудіювання теми: Мої друзі. Особові та присвійні займенники. Дієслово to be в Present Simple

Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями

 

Презентувати  власні ідеї та ініціативи. ; активізувати вміння відрекомендовуватися, розповідати про себе

 

 

Опрацювання через мовлення теми: Мій клас. Мої друзі.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Обговорювати

особливості взаємодії

особистості та

групи. Демонструвати повагу до культури та традицій  інших націй

Опрацювання через діалогічне мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. Присвійний відмінок.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

Розповідати про свою роль і місце в сім’ї. Демонструвати повагу до своїх товаришів

Опрацювання через мовлення теми: Мої однокласники. Годинник.

Формувати мовне чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший та утримувати її.

 

 

Навчити

характеризувати, порівнювати та оцінювати себе та друзів; удосконалювати техніку читання; практикувати у письмі

Опрацювання через читання теми: Хобі моїх однокласників. Особові займенники в об’єктному відмінку. Дієслово to have в Present Simple.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Демонструвати

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

Опрацювання через письмо: Пишемо e-mail другу по переписці. 

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

Узагальнити вивчений лексико-граматичний матеріал теми

Узагальнюючий урок з теми: Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Увести й  активізувати новий лексичний матеріал за темою уроку;

продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати

комунікативні здібності учня

Введення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Дозвілля.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Ввивчити правила утворення

кількісних та порядкових числівників, формувати навички усного та

писемного мовлення в межах теми.

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Дозвілля. Кількісні та порядкові числівники

Інтерактивне навчання

 

 

Демонструвати розуміння потреби працювати разом

Опрацювання через аудіювання теми:  Шкільне життя. Дозвілля.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Ознайомити із правилами утворення ступенів порівняння

односкладових та двоскладових прикметників; розвивати навички

мовлення; виховувати повагу до культури, історії країни,

мову якої вивчають

Опрацювання через мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. Ступені порівняння прикметників

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Ознайомити із правилами вживання великої літери; розвивати

навички мовлення розвивати пам’ять, логічне мислення

в процесі виконання навчальних завдань; вміння самостійно здобувати знання, працювати в парі та групі.

Опрацювання через мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. Написання слів з великої літери

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

Навчити впорядковувати власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Опрацювання через мовлення теми: Мій робочий день. Модальні дієслова can/ can’t

Інтерактивне навчання

 

 

Навчити складати розклад уроків англійською мовою; удосконалювати навички читання, розвивати пам’ять, логічне мислення в процесі виконання навчальних завдань

Опрацювання через читання теми: Хобі моїх однокласників. Частини мови: іменник, займенник, прикметник, дієслово, прийменник

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Продовжувати розвивати уміння писати листи другові; удосконалювати навички письма

Опрацювання через письмо: Пишемо e-mail другу по переписці.

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Узагальнити та систематизувати знання вивченого лексико-граматичного матеріалу.

Узагальнюючий урок з теми: Шкільне життя. Дозвілля.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Увести й  активізувати новий лексичний матеріал за темою уроку;

продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати

комунікативні здібності учня

Введення нових ЛО по темі: Оточення. Помешкання.

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

 

Вчити розповідати про оточення; збагачувати словниковий

запас із теми «Риси характеру», сприяти розвитку позитивних рис характеру та знаходити їх в інших; виховувати повагу до людей.

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Який я?

Інтерактивне навчання

 

Продовжити удосконалення навичок читання, розуміння змісту іншомовного тексту; виховувати повагу до мов інших народів, усвідомлення

необхідності вивчати іноземні мови.

Опрацювання через аудіювання теми:  . Оточення. Помешкання. Present Simple

 

 

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Удосконалювати вміння розповідати про оточення, про риси їхнього

характеру з використанням структури Have /has got у Present Simple.

Опрацювання через мовлення теми: Вільний час мене і моїх друзів.

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

Формувати навички усного мовлення; розвивати комунікативні здібності; розвивати вміння працювати в парі, групі; виховувати почуття взаємодопомоги.

Опрацювання через мовлення теми: Оточення. Помешкання. Present Simple

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Продовжити удосконалення навичок читання, розуміння змісту іншомовного тексту; виховувати повагу до мов інших народів, усвідомлення

необхідності вивчати іноземні мови.

Опрацювання через читання теми: Оточення. Помешкання.

Інтерактивне навчання

 

Вчити  писати електронного листа другові, продовжувати

формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні

здібност; тренувати у  написанні запрошення на вечірк

практикувати  у  письмі;

Опрацювання через письмо: Пишемо e-mail другу по переписці.

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Узагальнити та систематизувати знання вивченого лексико-граматичного матеріалу.

Узагальнюючий урок з теми: Оточення. Помешкання.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль навичок учнів з аудіювання.

Контроль аудіювання

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль навичок учнів з читання

Контроль читання

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль навичок учнів з письма

Контроль письма

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль навичок учнів з мовлення

Контроль мовлення

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу

Аналіз контрольних робіт. Узагальнююче повторення

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Повторити назви членів родини, продовжити розвиток умінь розповідати про свою сім’ю, виховувати любов та повагу до своєї родини.

Введення нових ЛО по темі: Оточення. Відпочинок і дозвілля.

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

Ознайомити із граматичним поняттям «герундій», вчити складати речення про свої уподобання з використанням герундію, розвивати

уміння вести бесіду про використання комп’ютера в житті

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Оточення. Відпочинок і дозвілля. Герундій.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Наводить приклади професій які необхідні у суспільстві

Опрацювання через аудіювання теми:  . Усе про професії. Герундій.

Інтерактивне навчання

 

Повторити назви членів родини, продовжити розвиток умінь розповідати про свою сім’ю, виховувати любов та повагу до своєї родини

Опрацювання через мовлення теми: Все про мою сім’ю. Присвійний відмінок іменників

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

Збагачувати словниковий запас учнів із теми «Продукти харчування»,

формувати навички здорового харчування, виховувати культуру їжі, ознайомити з традиціями харчування у Великій Британії

Опрацювання через мовлення теми: Здорове

харчування. Англійська їжа. Множина іменників

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Збагачувати словниковий запас  із теми «Продукти харчування»,

формувати навички здорового харчування, виховання культури їжі.

Опрацювання через читання теми: Корисна Їжа. Злічувані та незлічувані іменники

Ілюстративне вивчення продуктів харчування.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Опрацювання через письмо: Ідемо за покупками. Множина іменників

Ілюстративне вивчення продуктів харчування.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу

Узагальнюючий урок з теми: Оточення. Відпочинок і дозвілля

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Введення нових лексичних одиниць.

Введення нових ЛО по темі: Свята і традиції.

Ілюстративне навчання, ігрові технології.

 

Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури:

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Свята і традиції. Present Simple.

Прийменник часу on, at

Інтерактивне навчання

 

Ознайомити  з  особливостями святкування Різдва в  Англії та його традиціями; виховувати в учнів повагу до національних традицій та свят; продовжувати практикувати учнів у аудіюванні та усному мовленні, читанні та письмі

Опрацювання через аудіювання теми:  . Веселого Різдва.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Порівнювати свята й традиції в різних країнах

Опрацювання через мовлення теми: День подяки. Порядкові числівники

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

Навчити розповідати про улюблені свята, виховувати в  учнів

повагу до національних традицій та свят, продовжувати практикувати  у аудіюванні та усному мовленні, читанні та письмі, продовжувати формувати позитивну мотивацію навчання

Опрацювання через мовлення теми: Свята в Україні.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

Вчити розповідати про події в  минулому в  усній та письмовій

формі; повторити правила утворення форм минулого часу дієслова to be.

 

Опрацювання через читання теми: Бабусіні історії. Past Simple.

To be

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

Вчити учнів уживати форми минулого часу дієслів в усному мовленні

Опрацювання через письмо: У світі казок. Past Simple. To be

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування письма.

 

 

Узагальнити та систематизувати знання вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми

Узагальнюючий урок з теми: Свята і традиції.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

Збагачувати лексичний запас із теми «Погода», навчати спілкування в усній та писемній формах у межах теми, ознайомити з правилами утворення прикметників від іменників.

Введення нових ЛО по темі: Природа і погода. Безособові речення з it

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури:

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Прогноз погоди.

Інтерактивне навчання

 

Ознайомити із кліматичними умовами та погодою в Англії,

продовжувати удосконалювати навички аудіювання в межах теми.

Опрацювання через аудіювання теми: Погода в Великобританії. Present Continuous

To be going to

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Вчити називати, який одяг носять люди в різну погоду та в різні пори року;

Опрацювання через мовлення теми: Різна погода, різний одяг.

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Ознайомити із різними видами відпочинку на свіжому повітрі;

продовжувати розвиток умінь аудіювання, говоріння,

в  межах теми, виховувати культуру відпочинку, бажання з  користю

проводити вільний час.

Опрацювання через мовлення теми: Види активного відпочинку.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Вчити розповідати в  усній та письмовій формі про природу;

продовжити розвиток умінь читання в  межах теми;

Опрацювання через письмо теми: Пори року. Улюблена пора року.

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Узагальнити знання лексико-граматичного матеріалу під час читання тексту, продовжити розвиток умінь розуміння змісту іншомовного

тексту.

Опрацювання через читання : Велетень егоїст.

 

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу з теми «Пори року. Погода».

Узагальнюючий урок з теми: Природа і погода.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Збагачувати лексичний запас за темою «Подорож містом»;

продовжити розвиток умінь аудіювання, говоріння, читання та письма

в межах теми.

Введення нових ЛО по темі: Подорожі.

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури

Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Подорожі.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Вчити давати поради туристам, як дістатися того чи іншого

місця в місті; продовжувати розвивати вміння аудіювання в межах теми.

Опрацювання через аудіювання теми:  . Орієнтування у місті.

 

Інтерактивне навчання

 

Продовжувати вчити розповідати про місто в усній та пись-

мовій формі;

Опрацювання через мовлення теми: Оточення. Подорож Європою

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Продовжувати вчити розповідати про місто в усній та пись-

мовій формі; активізувати граматичні навички, ознайомити учнів із граматичним

часом Present Perfect.

Опрацювання через мовлення теми: Україна. Present Perfect

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Ознайомлювати із визначними місцями Великої Британії та вчити розповідати про них в усній та письмовій формі, розвивати пізнавальний інтерес, бажання пізнавати світ і здійснювати різні подорожі

Опрацювання через читання теми: Оточення. Запрошення у Лондон.

 

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Вчити розповідати про плани на літні канікули

Опрацювання через письмо: Плани на літо. Future Simple

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу з теми «Подорожі»

 

 

Узагальнюючий урок з теми: Подорожі.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль аудіювання

Контроль аудіювання

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль читання

Контроль читання

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль письма.

Контроль письма

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Контроль мовлення

Контроль мовлення

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу

Аналіз контрольних робіт. Узагальнююче повторення

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 5 клас, Планування
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
2931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку