Календарне планування з англійської мови для дитини з особливими потребами 5 клас згідно з навчальною програмою для 5-9 (10) класів СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ СЛУХОМ
Навчальний предмет: Англійська мова
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
|
Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури: короткі форми дієслова to be. Розвивати мотивацію для спілкування. |
Повторення. Знов до школи. Коригуюче повторення матеріалу за 4 клас. |
Ілюстративне навчання. Залучення до групової роботи. |
|
|
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
|
Введення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Скорочена форма речень I am…(I’m…), I am not… (I’m not…), I have got… (I’ve got…), I have not got… (I haven’t got…) |
Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології. |
|
|
Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури: короткі форми дієслова to be, to have |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Стверджувальна, питальна, заперечна форми Дієслова to be |
Ілюстративне вивчення продуктів харчування. Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) |
Опрацювання через аудіювання теми: Мої друзі. Особові та присвійні займенники. Дієслово to be в Present Simple |
Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями |
|
|
Презентувати власні ідеї та ініціативи. ; активізувати вміння відрекомендовуватися, розповідати про себе
|
Опрацювання через мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. |
Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Обговорювати особливості взаємодії особистості та групи. Демонструвати повагу до культури та традицій інших націй |
Опрацювання через діалогічне мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. Присвійний відмінок. |
Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності |
|
|
Розповідати про свою роль і місце в сім’ї. Демонструвати повагу до своїх товаришів |
Опрацювання через мовлення теми: Мої однокласники. Годинник. |
Формувати мовне чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший та утримувати її.
|
|
|
Навчити характеризувати, порівнювати та оцінювати себе та друзів; удосконалювати техніку читання; практикувати у письмі |
Опрацювання через читання теми: Хобі моїх однокласників. Особові займенники в об’єктному відмінку. Дієслово to have в Present Simple. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Демонструвати вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
Опрацювання через письмо: Пишемо e-mail другу по переписці. |
Технологія індивідуалізації процесу навчання
|
|
|
Узагальнити вивчений лексико-граматичний матеріал теми |
Узагальнюючий урок з теми: Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Увести й активізувати новий лексичний матеріал за темою уроку; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні здібності учня |
Введення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Дозвілля. |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Ввивчити правила утворення кількісних та порядкових числівників, формувати навички усного та писемного мовлення в межах теми. |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Шкільне життя. Дозвілля. Кількісні та порядкові числівники |
Інтерактивне навчання
|
|
|
Демонструвати розуміння потреби працювати разом |
Опрацювання через аудіювання теми: Шкільне життя. Дозвілля. |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Ознайомити із правилами утворення ступенів порівняння односкладових та двоскладових прикметників; розвивати навички мовлення; виховувати повагу до культури, історії країни, мову якої вивчають |
Опрацювання через мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. Ступені порівняння прикметників |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Ознайомити із правилами вживання великої літери; розвивати навички мовлення розвивати пам’ять, логічне мислення в процесі виконання навчальних завдань; вміння самостійно здобувати знання, працювати в парі та групі. |
Опрацювання через мовлення теми: Мій клас. Мої друзі. Написання слів з великої літери |
Технологія індивідуалізації процесу навчання |
|
|
Навчити впорядковувати власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Опрацювання через мовлення теми: Мій робочий день. Модальні дієслова can/ can’t |
Інтерактивне навчання
|
|
|
Навчити складати розклад уроків англійською мовою; удосконалювати навички читання, розвивати пам’ять, логічне мислення в процесі виконання навчальних завдань |
Опрацювання через читання теми: Хобі моїх однокласників. Частини мови: іменник, займенник, прикметник, дієслово, прийменник |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Продовжувати розвивати уміння писати листи другові; удосконалювати навички письма |
Опрацювання через письмо: Пишемо e-mail другу по переписці. |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Узагальнити та систематизувати знання вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
Узагальнюючий урок з теми: Шкільне життя. Дозвілля. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Увести й активізувати новий лексичний матеріал за темою уроку; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні здібності учня |
Введення нових ЛО по темі: Оточення. Помешкання. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
|
|
|
Вчити розповідати про оточення; збагачувати словниковий запас із теми «Риси характеру», сприяти розвитку позитивних рис характеру та знаходити їх в інших; виховувати повагу до людей. |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Який я? |
Інтерактивне навчання |
|
|
Продовжити удосконалення навичок читання, розуміння змісту іншомовного тексту; виховувати повагу до мов інших народів, усвідомлення необхідності вивчати іноземні мови. |
Опрацювання через аудіювання теми: . Оточення. Помешкання. Present Simple
|
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Удосконалювати вміння розповідати про оточення, про риси їхнього характеру з використанням структури Have /has got у Present Simple. |
Опрацювання через мовлення теми: Вільний час мене і моїх друзів. |
Технологія індивідуалізації процесу навчання |
|
|
Формувати навички усного мовлення; розвивати комунікативні здібності; розвивати вміння працювати в парі, групі; виховувати почуття взаємодопомоги. |
Опрацювання через мовлення теми: Оточення. Помешкання. Present Simple
|
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Продовжити удосконалення навичок читання, розуміння змісту іншомовного тексту; виховувати повагу до мов інших народів, усвідомлення необхідності вивчати іноземні мови. |
Опрацювання через читання теми: Оточення. Помешкання. |
Інтерактивне навчання |
|
|
Вчити писати електронного листа другові, продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні здібност; тренувати у написанні запрошення на вечірк практикувати у письмі; |
Опрацювання через письмо: Пишемо e-mail другу по переписці. |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Узагальнити та систематизувати знання вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
Узагальнюючий урок з теми: Оточення. Помешкання. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль навичок учнів з аудіювання. |
Контроль аудіювання |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль навичок учнів з читання |
Контроль читання |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль навичок учнів з письма |
Контроль письма |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль навичок учнів з мовлення |
Контроль мовлення |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу |
Аналіз контрольних робіт. Узагальнююче повторення |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Повторити назви членів родини, продовжити розвиток умінь розповідати про свою сім’ю, виховувати любов та повагу до своєї родини. |
Введення нових ЛО по темі: Оточення. Відпочинок і дозвілля. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. |
|
|
Ознайомити із граматичним поняттям «герундій», вчити складати речення про свої уподобання з використанням герундію, розвивати уміння вести бесіду про використання комп’ютера в житті |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Оточення. Відпочинок і дозвілля. Герундій. |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Наводить приклади професій які необхідні у суспільстві |
Опрацювання через аудіювання теми: . Усе про професії. Герундій. |
Інтерактивне навчання |
|
|
Повторити назви членів родини, продовжити розвиток умінь розповідати про свою сім’ю, виховувати любов та повагу до своєї родини |
Опрацювання через мовлення теми: Все про мою сім’ю. Присвійний відмінок іменників |
Технологія індивідуалізації процесу навчання |
|
|
Збагачувати словниковий запас учнів із теми «Продукти харчування», формувати навички здорового харчування, виховувати культуру їжі, ознайомити з традиціями харчування у Великій Британії |
Опрацювання через мовлення теми: Здорове харчування. Англійська їжа. Множина іменників |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Збагачувати словниковий запас із теми «Продукти харчування», формувати навички здорового харчування, виховання культури їжі. |
Опрацювання через читання теми: Корисна Їжа. Злічувані та незлічувані іменники |
Ілюстративне вивчення продуктів харчування. Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Опрацювання через письмо: Ідемо за покупками. Множина іменників |
Ілюстративне вивчення продуктів харчування. Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу |
Узагальнюючий урок з теми: Оточення. Відпочинок і дозвілля |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Введення нових лексичних одиниць. |
Введення нових ЛО по темі: Свята і традиції. |
Ілюстративне навчання, ігрові технології. |
|
|
Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури: |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Свята і традиції. Present Simple. Прийменник часу on, at |
Інтерактивне навчання |
|
|
Ознайомити з особливостями святкування Різдва в Англії та його традиціями; виховувати в учнів повагу до національних традицій та свят; продовжувати практикувати учнів у аудіюванні та усному мовленні, читанні та письмі |
Опрацювання через аудіювання теми: . Веселого Різдва. |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Порівнювати свята й традиції в різних країнах |
Опрацювання через мовлення теми: День подяки. Порядкові числівники |
Технологія індивідуалізації процесу навчання |
|
|
Навчити розповідати про улюблені свята, виховувати в учнів повагу до національних традицій та свят, продовжувати практикувати у аудіюванні та усному мовленні, читанні та письмі, продовжувати формувати позитивну мотивацію навчання |
Опрацювання через мовлення теми: Свята в Україні. |
Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності |
|
|
Вчити розповідати про події в минулому в усній та письмовій формі; повторити правила утворення форм минулого часу дієслова to be.
|
Опрацювання через читання теми: Бабусіні історії. Past Simple. To be |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності |
|
|
Вчити учнів уживати форми минулого часу дієслів в усному мовленні |
Опрацювання через письмо: У світі казок. Past Simple. To be |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування письма.
|
|
|
Узагальнити та систематизувати знання вивченого лексико-граматичного матеріалу з теми |
Узагальнюючий урок з теми: Свята і традиції. |
Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності |
|
|
Збагачувати лексичний запас із теми «Погода», навчати спілкування в усній та писемній формах у межах теми, ознайомити з правилами утворення прикметників від іменників. |
Введення нових ЛО по темі: Природа і погода. Безособові речення з it |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. |
|
|
Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури: |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Прогноз погоди. |
Інтерактивне навчання |
|
|
Ознайомити із кліматичними умовами та погодою в Англії, продовжувати удосконалювати навички аудіювання в межах теми. |
Опрацювання через аудіювання теми: Погода в Великобританії. Present Continuous To be going to |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Вчити називати, який одяг носять люди в різну погоду та в різні пори року; |
Опрацювання через мовлення теми: Різна погода, різний одяг.
|
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Ознайомити із різними видами відпочинку на свіжому повітрі; продовжувати розвиток умінь аудіювання, говоріння, в межах теми, виховувати культуру відпочинку, бажання з користю проводити вільний час. |
Опрацювання через мовлення теми: Види активного відпочинку. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Вчити розповідати в усній та письмовій формі про природу; продовжити розвиток умінь читання в межах теми; |
Опрацювання через письмо теми: Пори року. Улюблена пора року. |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Узагальнити знання лексико-граматичного матеріалу під час читання тексту, продовжити розвиток умінь розуміння змісту іншомовного тексту. |
Опрацювання через читання : Велетень егоїст.
|
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу з теми «Пори року. Погода». |
Узагальнюючий урок з теми: Природа і погода. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Збагачувати лексичний запас за темою «Подорож містом»; продовжити розвиток умінь аудіювання, говоріння, читання та письма в межах теми. |
Введення нових ЛО по темі: Подорожі. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. |
|
|
Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал; повторити граматичні структури |
Активізація та закріплення нових ЛО по темі: Подорожі. |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Вчити давати поради туристам, як дістатися того чи іншого місця в місті; продовжувати розвивати вміння аудіювання в межах теми. |
Опрацювання через аудіювання теми: . Орієнтування у місті.
|
Інтерактивне навчання |
|
|
Продовжувати вчити розповідати про місто в усній та пись- мовій формі; |
Опрацювання через мовлення теми: Оточення. Подорож Європою |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Продовжувати вчити розповідати про місто в усній та пись- мовій формі; активізувати граматичні навички, ознайомити учнів із граматичним часом Present Perfect. |
Опрацювання через мовлення теми: Україна. Present Perfect |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій |
|
|
Ознайомлювати із визначними місцями Великої Британії та вчити розповідати про них в усній та письмовій формі, розвивати пізнавальний інтерес, бажання пізнавати світ і здійснювати різні подорожі |
Опрацювання через читання теми: Оточення. Запрошення у Лондон.
|
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Вчити розповідати про плани на літні канікули |
Опрацювання через письмо: Плани на літо. Future Simple |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
|
|
Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу з теми «Подорожі»
|
Узагальнюючий урок з теми: Подорожі. |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль аудіювання |
Контроль аудіювання |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль читання |
Контроль читання |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль письма. |
Контроль письма |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Контроль мовлення |
Контроль мовлення |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|
Узагальнювати знання лексико-граматичного матеріалу |
Аналіз контрольних робіт. Узагальнююче повторення |
Формування мовленнєвих компетентностей |
|
|