Календарно-тематичне планування . 5 клас. І семестр 2021/2022 н. р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови згідно нової програми. 3 год. на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 класу (за підручником О.Карпюк “English 5”)

 на І семестр 2020-2021 н.р.

 

Дата

 Сфера  

 тематичного 

 спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема1. Я, моя родина, мої друзі (9 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свою сім’ю, надавати характеристику її членам, читає із достатнім рівнем розуміння розповіді про інші родини та порівнює їх традиції, пише невеликі твори про членів родини.

1

 

Це-я

I`m, I`ve

 

[v], [w]

Повторення: повні,скорочені форми дієслів

Впр. 1 с.8

Впр. 1 с.4

Впр. 2 с. 9

Впр. 3-4,5 с. 9

 

Розповідати про обов’язки у родині. Порівнює сімейні традиції. Демонструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

2

 

Мій друг

He`s, she`s, it`s

 

[i],[i:]

Повторення: повні,скорочені форми дієслів

Впр. 1 с.10

Впр. 2. с. 11

Впр. 1 с.10

Впр. 3 с.11

Впр. 4 с. 11

Впр. 5 с. 11

3

 

Мої близькі  люди

 

 

 

Повторення: особові, присвійні займенники

Впр. 1 с.12

 

Впр. 3. с. 13

Впр.2,  4 с.13

4

 

Моя родина

 

 

[f],[v]

 

 

Впр. 4 с.15

Впр. 2, 3 с.14

Завд. На с.15

5

 

Моя зовнішність

 

С.16,17

[s],[z]

 

Впр. 1 с.16

Впр. 4. с. 17

 

Впр. 2 .с. 17

Впр. 3 с.17

 

6

 

Кращий друг

 

 

 

Object Pronouns as indirect objects

Впр. 5 с.18

С.19

Впр. 3. с. 19

 

Впр. 6 с.18

Впр. 2.с.19

7

 

Що має мій друг

 

 

 

Present Simple of the verb “to have”

Впр. 6 с. 20

 

Впр. 5 с.20, впр.1 с.21

Впр. 2. с.21

Впр. 4 с.20

8

 

Котра година?

 

С.21

 

Interrogative pronouns/ adjectives (who, whose, what…)

Впр. 1 с.23

Впр. 3, с.22

Впр. 4-5 с. 22

Впр. 1. с. 23

9

 

Нові друзі

 

С.24

 

 

 

Впр. 2. с.24

Впр. 1 с.24

Впр. 3 с. 24

Впр. 5 с.25

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Мовл.

Зразки

Лексика

 

Фонетика

Граматика

 

Тема2. Шкільне життя (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: розуміти основний зміст невеликої розповіді про школу, читати із задовільним рівнем розуміння прості тексти, розповідати про свій розклад та улюблені уроки в школі, писати прості тексти про шкільне життя

10

 

Шкільні предмети

 

С. 27

 

Повторення: кількісні числівники

Впр. 2 с.26

Впр. 3 с. 27

 

Впр. 1 с.26

Впр. 3.с.26

Впр. 2. с. 27

Впр. 1 с.27

Безпека в школі

Мій розклад дня

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади.

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої

11

 

Урок математики

 

С. 29

[t],[d]

Повторення: Порядкові числівники

С. 28

Впр. 2 с.28

Впр. 4 с. 29

Впр. 3 с.29

 

12

 

Найцікавіші предмети

 

 

 

These and those as determiners relating to people or objects

Впр. 2 с.30

 

Впр. 3 с.30

Впр. 4 с. 31

Впр. 1 с.30

13

 

Урок англійської мови

 

Імена, шкільні предмети

 

 

Впр. 2 с.32.впр.4 с.32

Впр. 1 с.31

Впр. 5 с. 33

 

14

 

Розклад занять

 

 

 

 

Впр. 2 с.34

Впр. 6 с. 35

 

Впр. 1 с. 34

Впр. 3-4 с.35

Впр. 1 с.33

15

 

Урок мови

 

 

Інтонація розповідного речення

 

Впр. 6 с.37

Впр. 1. с.  36

Впр. 4 с.37

Впр. 3. с. 36

Впр. 2. с. 36

16

 

Урок англійської мови

 

С. 39

 

 

Впр. 1 с. 38

Впр. 2 с. 38

Впр. 4 с.39

Впр. 3. с. 38.

 

17

 

Шкільне життя . Узагальнення вивченого

 

С.40

 

Повторення: частини мови

Впр. 1-2 с.40,впр.3 с.40

Впр. 1 с.41

 

Впр. 3 б с. 41

Впр. 2 с.41

18

 

Важливість вивчення іноземної мови. Д.Ч.

 

 

Інтонація розповідного речення

 

Впр. 1 с. 44

Впр. 1 с. 44

Впр. 2 с. 45

Вр. 3 с. 45

 

 

Тема 3 Хобі та інтереси(12 год.)

В кінці теми учні повинні вміти: розуміти просту презентацію або демонстрацію на тему, виконувати детальні інструкції, розуміти опис хобі та самостійно вміти описувати свої інтереси, писати короткий простий опис.

19

 

Все про моїх друзів.

 

С.48

Інтонація загального питання

 

Впр. 1 с.48

Впр. 2 с. 49

Впр. 1 с.48

Питально-відповідні вправи

Впр. 3. с. 49

 

Пояснює свій вибір хобі згідно інтересів, потребу толерантного ставлення  до оточуючих

20

 

Відносини з друзями.

 

С.50

 

 

Впр. 2 с.51

Впр. 2. с. 50

Впр. 1 с.50

Впр. 3. с. 51

Впр. 4 с.51

21

 

Наші вміння.

I can...

 I can`t ...

 

Інтонація розповідного речення

Can, can’t, mustn’t for prohibition

 

 

Впр. 3,4 с.52,53

Впр. 1 с.52

Впр. 6 с. 53

22

 

Золоте правило моралі.

 

С. 54

 

Yes/ no question

Впр. 2 с.54

Впр. 2 с.54

Впр. 1 с. 54

Впр. 3. с. 55

Впр. 4 с.55

 

 

23

 

Вподобання моїх друзів.

 

 

 

 

 

 

 

Впр.1 с.55

24

 

Незвичні хобі.

To play the piano

С. 56,57

 

 

Впр. 1 с.56

 

Впр. 2-3 с. 57

Впр. 4 с.57

Впр. 1 с. 55

25

 

Хобі друзів.

 

 

С.58

Wh-questions                                 

Впр. 1 с.59

 

Впр. 2. с. 59

Впр. 3 с.59

26

 

Типи хобі.

 

 

 

 

Впр. 2 с.59

Впр. 2 с.61

Впр. 1 с.60

Впр. 1 с. 61

 

27

 

Повсякденні справи

I like

I don`t like

С.61

 

Time markers for presents                                 

Впр. 5 с. 62

Впр. 3 с.62

Впр. 4 с. 62

Впр. 6 с.63

28

 

Друзі та їх досягнення.

 

 

 

Present Simple                                    

 

Впр. 1 с. 64

Впр. 3 с. 64

Впр. 4 с. 64

 

29

 

Моє ставлення до хобі

Do you…?

 

 

Повторення: Present Simple                                    

Впр. 1 с. 66

Впр. 2 с. 66

Впр. 2 с. 65

 

30

 

 Наші хобі.

I collect….

 

 

 

Впр. 4 с. 67

Впр. 3 с. 67

 

Тестові завдання

 

 

Тема4 Відпочинок і дозвілля (10 год.)

На кінець теми учні повинні вміти: можуть самостійно висловлювати власні почуття та емоції щодо ситуації, може попросити поради,  знаходить і передає просту фактичну інформацію, пише листи та електронні повідомлення,виконують проектну роботу.

31

 

Зустрічі з друзями

 

С.69

 

 

Впр. 1 с.68

 

 

Впр. 3 с.69

 

32

 

Мій вільний час

It’s important

c.70

 

Time Markers:

 

 

Впр. 1 с.70, впр. 3 с.71

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху.

33

 

Заняття у вільний час

 

 

 

Present Simple                                    

 

Впр. 1 с.71

Впр. 2 с.72

Впр. 3. с. 72

 

34

 

Вільний час в Британії

 

С.73

 

 

 

Впр. 4 с.73

Впр. 3 с 74

Впр. 1 с.73

Впр. 2 с. 74

 

35

 

Зустрічі з друзями

 

 

 

Informal letters

Впр. 5 с.75

 

 

Впр. 1 с.75

36

 

Комп`ютерне спілкування

To be good at

С.77

 

 

Впр. 2 с.76

Впр. 5 с. 77

Впр. 3 с.77

Впр. 4 с. 77

37

 

Користування

комп`ютером

 

 

I love …-ing

Повторення:

-ing forms

 

Впр. 2 с.78

Впр. 1 с.78

Впр. 3 с. 78

 

38

 

Заняття підлітків

Making friends

С. 80

 

Повторення:

-ing forms

Впр. 4 с.80

 

Впр. 1 с.79

Впр. 3. с. 80

Впр. 2 с.79

39

 

Написання електронного листа

To be keen on

 

Інтонація розповідного речення

Повторення:  -ing forms

Впр. 1 с.81

 

Речення з герундієм

 

40

 

Шкільна вечірка

To be good at

To be keen on

Впр. 1. с. 82

 

 

Впр. 2. с. 82

 

Впр. 6 с. 83

Впр. 1. с. 82

Впр. 5. с.83

 

Дата

Сфера тематичного спілкування

Мовленнєва    компетенція

 

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Примітка

Мовл.

зразки

 

Лексика

 

Фонетика

Граматика

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

43

 

 

 

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

44

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

46

 

Зустрічі з друзями

Узагальнення, систематизації  знань

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
2816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку