7-А КЛАС (34 години - 2 години на тиждень)
Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів» (програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
7-А КЛАС
(34 години - 2 години на тиждень)
Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів» (програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
№ з/п |
№ з/ж |
Корекція |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин (10 годин). |
|||||
1. |
27. |
|
Типи симетрії у тварин. Способи руху тварин. |
23.01.18 |
|
2. |
28. |
|
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. |
23.01.18 |
|
3. |
29. |
|
Нервова система. Її значення і розвиток у різних тварин. |
30.01.18 |
|
4. |
30. |
|
Практична робота №4 «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин». |
30.01.18 |
|
5. |
31. |
|
Подразливість як загальна властивість тварин. |
06.02.18 |
|
6. |
32. |
|
Органи чуття, їхнє значення. |
06.02.18 |
|
7. |
33. |
|
Розмноження тварин. Статеві клітини й запліднення. |
13.02.18 |
|
8. |
34. |
|
Розвиток тварин. |
13.02.18 |
|
9. |
35. |
|
Розвиток тварин із перетворенням. Тривалість життя тварин. |
20.02.18 |
|
10. |
36. |
|
Урок узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин». Тести. |
20.02.18 |
|
Тема 3. Поведінка тварин (10 годин). |
|||||
11. |
37. |
|
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення. |
27.02.18 |
|
12. |
38. |
|
Вроджена і набута поведінка. |
27.02.18 |
|
13. |
39. |
|
Орієнтування та міграції тварин. |
06.03.18 |
|
14. |
40. |
|
Форми поведінки тварин. |
06.03.18 |
|
15. |
41. |
|
Практична робота №5 «Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео-матеріалами або описом)». |
13.03.18 |
|
16. |
42. |
|
Суспільна поведінка тварин. |
13.03.18 |
|
17. |
43. |
|
Типи угрупувань тварин. Деякі форми поведінки тварин. |
20.03.18 |
|
18. |
44. |
|
Елементарна розумова діяльність. |
20.03.18 |
|
19. |
45. |
|
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. |
03.04.18 |
|
20. |
46. |
|
Урок узагальнення знань з теми «Поведінка тварин». Тести. |
03.04.18 |
|
Тема 4. Організм й середовище існування (8 годин). |
|||||
21. |
47. |
|
Популяції, екосистеми та чинники середовища. |
10.04.18 |
|
22. |
48. |
|
Ланцюги живлення і потік енергії. |
10.04.18 |
|
23. |
49. |
|
Взаємозв’язок компонентів екосистеми. |
17.04.18 |
|
24. |
50. |
|
Співіснування організмів в угрупуваннях. |
17.04.18 |
|
25. |
51. |
|
Вплив людини та її діяльності на екосистеми. |
24.04.18 |
|
26. |
52. |
|
Екологічна етика й охорона природи. |
24.04.18 |
|
27. |
53. |
|
Природоохоронні території. Червона книга України. |
08.05.18 |
|
28. |
54. |
|
Урок узагальнення знань з теми «Організм й середовище існування». Тести. |
08.05.18 |
|
Узагальнення (6 годин). |
|||||
29. |
55. |
|
Подібність у будові рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої природи. |
15.05.18 |
|
30. |
56. |
|
Подібність у проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої природи. |
15.05.18 |
|
31. |
57. |
|
Екскурсія. Різноманітність тварин свого краю. |
22.05.18 |
|
32. |
58. |
|
Екскурсія. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні. |
22.05.18 |
|
33. |
59. |
|
Повторення вивченого за ІІ семестр. |
29.05.18 |
|
34. |
60. |
|
Урок узагальнення знань за ІІ семестр. Семестрове оцінювання. Контрольна робота №2. |
29.05.18 |
|