Календарне планування з інформатики для учнів 2 класу.
Зроблена за типовою програмою за індивідуальними потребами педагога.
Інформатика - важлива наука.
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ,
2 КЛАС (1 година на тиждень)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата/ Клас |
Дата/ Клас |
Дата/ Клас |
Дата/ Клас |
Примітка |
|
2-А |
2-Б |
2-В |
2-Г |
||||
Графіка |
|||||||
1 |
Поняття ком’ютерної графіки. |
|
|
|
|
|
|
2 |
Програми для створення за змінювання графічних зображень. |
|
|
|
|
|
|
3 |
Створення зображень. |
|
|
|
|
|
|
4 |
Зображення з геометричних фігур. |
|
|
|
|
|
|
5 |
Змінювання готових зображень. |
|
|
|
|
|
|
6 |
Сервіси для перегляду зображень картин художників. |
|
|
|
|
|
|
7 |
Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
|
|
|
|
|
8 |
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
|
|
|
|
|
9 |
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). |
|
|
|
|
|
|
10 |
Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
|
|
|
|
|
|
Команди та виконавці |
|||||||
11 |
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. |
|
|
|
|
|
|
12 |
Команди й виконавці. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. |
|
|
|
|
|
|
13 |
Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
|
|
|
|
|
14 |
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
|
|
|
|
|
|
15 |
Порівняння двох або більше предметів. |
|
|
|
|
|
|
16 |
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. |
|
|
|
|
|
|
17 |
Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
|
|
|
|
|
|
18 |
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях. |
|
|
|
|
|
|
19 |
Ігри на змінювання послідовності дій, об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками |
|
|
|
|
|
|