Затверджую
Директор ліцею
Олена ЧАБАНЕНКО
«____»____________20___р.
Календарно-тематичне
Планування
з предмету «Інформатика»
5 клас
На І-ІІ семестр 2022/2023н.р.
Вчитель: Андрієнко Т.О
Календарне планування з інформатики
для 5 класу за програмою НУШ
до підручника «Інформатика 5 клас»
Автори: Морзе Наталія, Ольга Барна.
Складено відповідно до Модельної навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
(2 год на тиждень, 70 уроків за рік)
№з/п |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки |
Розділ 1. ІНФОРМАЦІЯ І КОМП’ЮТЕР |
|||
1 |
5.09 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності (БЖД) в комп’ютерному класі. Піклуємось про безпеку. Чи завжди робота з комп’ютером є безпечною? |
5-8 |
2 |
7.09 |
Інструктаж з БЖД. Піклуємось про безпеку. Безпека в інтернеті. |
9-11 |
3 |
12.09 |
Використовуємо інтернет. Сервіси інтернету для навчання. |
12-15 |
4 |
14.09 |
Використовуємо інтернет. Інтернет для власного розвитку. |
15-17 |
5 |
19.09 |
Досліджуємо за допомогою гаджетів. Чому сучасний дослідник потребує гаджетів? Постановка проблеми. Причина й наслідок. |
18-20 |
6 |
21.09 |
Досліджуємо за допомогою гаджетів. Чому сучасний дослідник потребує гаджетів? Постановка проблеми. Причина й наслідок. (продовження) |
20-24 |
7 |
26.09 |
Досліджуємо за допомогою гаджетів. Інформація, дані, повідомлення. |
24-27 |
8 |
28.09 |
Практична робота №1. Дослідження за допомогою гаджетів. |
|
9 |
3.10 |
Складаємо модель комп’ютера. Комп’ютер як пристрій опрацювання даних. |
28-33 |
10 |
5.10 |
Складаємо модель комп’ютера. Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Поняття про інфографіку. Карти знань. |
34-39 |
11 |
10.10 |
Програмуємо пристрої. Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритму. |
40-44 |
12 |
12.10 |
Програмуємо пристрої. Середовищу опису й виконання алгоритмів. |
45-48 |
13 |
17.10 |
Встановлюємо програми. Операційна система. |
49-54 |
14 |
19.10 |
Встановлюємо програми. Програми для опрацювання даних різних типів. |
55-57 |
15 |
31.10 |
Встановлюємо програми. Програми для опрацювання даних різних типів. (продовження) |
57-61 |
16 |
2.11 |
Практична робота №2. Алгоритми та їх види. Тематичне оцінювання. |
|
Розділ 2. ЗОБРАЖЕННЯ ТА АЛГОРИТМИ ЇХ ПОБУДОВИ. |
|||
17 |
|
Стаємо фотокореспондентами. Програми для перегляду та створення графічних зображень. |
62-64 |
18 |
|
Стаємо фотокореспондентами. Програми для перегляду та створення графічних зображень. (продовження) |
64-67 |
19 |
|
Стаємо фотокореспондентами. Програми для роботи з графікою. |
68-71 |
20 |
|
Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Дії з зображеннями. |
72-74 |
21 |
|
Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Дії з зображеннями. (продовження) |
74-77 |
22 |
|
Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Створення зображень у графічному редакторі. |
77-78 |
23 |
|
Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Вікно графічного редактора. |
78-83 |
24 |
|
Створюємо моделі. Об’єкти та їхні властивості. Об’єкти в середовищі виконання алгоритмів. |
84-88 |
25 |
|
Створюємо моделі. Дії над об’єктами в середовищі Скретч. |
89-91 |
26 |
|
Практична робрта №3. Створення графічного зображення. |
|
27 |
|
Проєктуємо діяльність робота-художника. Типи алгоритмів. |
92-96 |
28 |
|
Проєктуємо діяльність робота-художника. Типи алгоритмів. |
96-97 |
29 |
|
Проєктуємо діяльність робота-художника. Лінійні алгоритми. |
98-100 |
30 |
|
Проєктуємо діяльність робота-художника. Лінійні алгоритми. (продовження) |
100-103 |
31 |
|
Створюємо орнамент. Закономірності навколо нас. |
104-107 |
32 |
|
Створюємо орнамент. Закономірності навколо нас. (продовження) |
107-110 |
33 |
|
Створюємо орнамент. Побудова орнаментів у Скретч. |
110-114 |
34 |
|
Складаємо алгоритми. Складання алгоритмів із командами повторення. |
115-119 |
35 |
|
Складаємо алгоритми. Поєднання команд повторення. |
120-121 |
36 |
|
Складаємо алгоритми. Добір кращої стратегії для створення алгоритму. |
122-124 |
37 |
|
Практична робота №4. Знайомство з інтерфейсом. Створення простої анімації для спрайта Кіт. Тематичне оцінювання. |
|
Розділ 3. ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ З ТЕКСТАМИ |
|||
38 |
|
Працюємо з текстами. Програми для опрацювання електронних текстів. |
125-127 |
39 |
|
Працюємо з текстами. Програми для опрацювання електронних текстів. Об’єкти текстових документів. |
127-129 |
40 |
|
Працюємо з текстами. Програми для опрацювання електронних текстів. Внесення змін до тексту. |
130-132 |
41 |
|
Працюємо з текстами. Форматування об’єктів текстового документа. |
132-135 |
42 |
|
Працюємо з текстами. Форматування об’єктів текстового документа. (продовження) |
136-138 |
43 |
|
Поєднуємо текст і графіку. Вставлення малюнків до текстового документа. |
139-141 |
44 |
|
Поєднуємо текст і графіку. Вставлення малюнків до текстового документа. (продовження) |
141-143 |
45 |
|
Поєднуємо текст і графіку. Створення векторних зображень. |
143-147 |
46 |
|
Поєднуємо текст і графіку. Створення векторних зображень. Працюємо в проєкті «Логотип для сортування сміття» |
147-148 |
47 |
|
Практична робота №5. Створення, редагування та форматування текстового документа. |
|
48 |
|
Створюємо анімовані історії. Робота з графікою в середовищі текстового процесора. |
149-151 |
49 |
|
Створюємо анімовані історії. Створення анімованих історій у середовищі скретч. |
152-155 |
50 |
|
Використовуємо мережі. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. |
156-161 |
51 |
|
Використовуємо мережі. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. (продовження) |
161-162 |
52 |
|
Досліджуємо інтернет. Пошук інформації в інтернеті. |
163-167 |
53 |
|
Досліджуємо інтернет. Пошук інформації в інтернеті. |
167-172 |
54 |
|
Досліджуємо інтернет. Зберігання даних з інтернету. |
173-177 |
55 |
|
Поважаємо авторське право. Однорівневі списки. |
178-182 |
56 |
|
Поважаємо авторське право. Авторське право. |
182-186 |
57 |
|
Створюємо вікторину. Створення вікторини. |
187-193 |
58 |
|
Створюємо вікторину. Повне розгалуження. |
193-197 |
59 |
|
Практична робота №6. Пошук матеріалів в інтернеті та їх оцінювання. Тематичне оцінювання. |
|
Розділ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТА АНІМАЦІЇ |
|||
60 |
|
Працюємо з презентаціями. Програми для створення та відтворення комп’ютерних презентацій. |
198-203 |
61 |
|
Працюємо з презентаціями. Редагування та показ презентації. |
203-208 |
62 |
|
Розробляємо мультимедіа. Редагування об’єктів презентації. |
209-214 |
63 |
|
Розробляємо мультимедіа. Анімація об’єктів презентації. |
215-220 |
64 |
|
Створюємо рекламу. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. |
221-224 |
65 |
|
Створюємо модель. Налаштування показу презентації. |
225-235 |
66 |
|
Презентуємо проєкт. Виступ із презентацією. Друк презентації. |
236-241 |
67 |
|
Розробляємо гру. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями. |
242-246 |
68 |
|
Розробляємо гру. Використання таймера в іграх. |
247-250 |
69 |
|
Практична робота №7. Алгоритми та проєкти з циклами та розгалудженнями. |
|
70 |
|
Повторення вивченого за рік. |
|