Календарне планування з інформатики. 5 клас. За підручником Н.Морзе, О.Барна. 70 годин на рік.

Про матеріал
Календарне планування 5 клас. 70 годин на рік, 2 години на тиждень. За підручником Н.Морзе, О. Барна 2022 рік
Перегляд файлу

                                                          Затверджую

                                                                 Директор ліцею

                                                                        Олена ЧАБАНЕНКО

                                                                                «____»____________20___р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне

Планування

з предмету «Інформатика»

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На І-ІІ семестр 2022/2023н.р.

Вчитель: Андрієнко Т.О

 

 

Календарне планування з інформатики

для 5 класу за програмою НУШ

до підручника «Інформатика 5 клас»

Автори: Морзе Наталія, Ольга Барна.

Складено  відповідно до Модельної навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
(2 год на тиждень, 70 уроків за рік)

№з/п

Дата

Тема уроку

Сторінки

Розділ 1. ІНФОРМАЦІЯ І КОМП’ЮТЕР

1

 

5.09

Інструктаж з безпеки життєдіяльності (БЖД) в комп’ютерному класі. Піклуємось про безпеку. Чи завжди робота з комп’ютером є безпечною?

5-8

2

7.09

Інструктаж з БЖД. Піклуємось про безпеку. Безпека в інтернеті.

9-11

3

12.09

Використовуємо інтернет. Сервіси інтернету для навчання.

12-15

4

14.09

Використовуємо інтернет. Інтернет для власного розвитку.

15-17

5

19.09

Досліджуємо за допомогою гаджетів. Чому сучасний дослідник потребує гаджетів? Постановка проблеми. Причина й наслідок.

18-20

6

21.09

Досліджуємо за допомогою гаджетів. Чому сучасний дослідник потребує гаджетів? Постановка проблеми. Причина й наслідок. (продовження)

20-24

7

26.09

Досліджуємо за допомогою гаджетів. Інформація, дані, повідомлення.

24-27

8

28.09

Практична робота №1. Дослідження за допомогою гаджетів.

 

 9

3.10

Складаємо модель комп’ютера. Комп’ютер як пристрій опрацювання даних.

28-33

10

5.10

Складаємо модель комп’ютера. Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Поняття про інфографіку. Карти знань.

34-39

 11

10.10

Програмуємо пристрої. Виконавці алгоритмів. Способи опису алгоритму.

40-44

 12

12.10

Програмуємо пристрої. Середовищу опису й виконання алгоритмів.

45-48

13

17.10

Встановлюємо програми. Операційна система.

49-54

14

19.10

Встановлюємо програми. Програми для опрацювання даних різних типів.

55-57

15

31.10

Встановлюємо програми. Програми для опрацювання даних різних типів. (продовження)

57-61

16

2.11

Практична робота №2. Алгоритми та їх види.

Тематичне оцінювання.

 

Розділ 2. ЗОБРАЖЕННЯ ТА АЛГОРИТМИ ЇХ ПОБУДОВИ.

 17

 

Стаємо фотокореспондентами. Програми для перегляду та створення графічних зображень.

62-64

18

 

Стаємо фотокореспондентами. Програми для перегляду та створення графічних зображень. (продовження)

64-67

19

 

Стаємо фотокореспондентами. Програми для роботи з графікою.

68-71

20

 

Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Дії з зображеннями.

72-74

21

 

Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Дії з зображеннями. (продовження)

74-77

22

 

Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Створення зображень у графічному редакторі.

77-78

23

 

Стаємо дизайнерами. Комп’ютерна графіка та її особливості. Вікно графічного редактора.

78-83

24

 

Створюємо моделі. Об’єкти та їхні властивості. Об’єкти в середовищі виконання алгоритмів.

84-88

25

 

Створюємо моделі. Дії над об’єктами в середовищі Скретч.

89-91

26

 

Практична робрта №3. Створення графічного зображення.

 

27

 

Проєктуємо діяльність робота-художника. Типи алгоритмів.

92-96

28

 

Проєктуємо діяльність робота-художника. Типи алгоритмів.

96-97

29

 

Проєктуємо діяльність робота-художника. Лінійні алгоритми.

98-100

30

 

Проєктуємо діяльність робота-художника. Лінійні алгоритми. (продовження)

100-103

 31

 

Створюємо орнамент. Закономірності навколо нас.

104-107

32

 

Створюємо орнамент. Закономірності навколо нас. (продовження)

107-110

 33

 

Створюємо орнамент. Побудова орнаментів у Скретч.

110-114

 34

 

Складаємо алгоритми. Складання алгоритмів із командами повторення.

115-119

 35

 

Складаємо алгоритми. Поєднання команд повторення.

120-121

 36

 

Складаємо алгоритми. Добір кращої стратегії для створення алгоритму.

122-124

37

 

Практична робота №4. Знайомство з інтерфейсом. Створення простої анімації для спрайта Кіт.

Тематичне оцінювання.

 

Розділ 3. ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ З ТЕКСТАМИ

38

 

Працюємо з текстами. Програми для опрацювання електронних текстів.

125-127

39

 

Працюємо з текстами. Програми для опрацювання електронних текстів. Об’єкти текстових документів.

127-129

40

 

Працюємо з текстами. Програми для опрацювання електронних текстів. Внесення змін до тексту.

130-132

41

 

Працюємо з текстами. Форматування об’єктів текстового документа.

132-135

42

 

Працюємо з текстами. Форматування об’єктів текстового документа. (продовження)

136-138

43

 

Поєднуємо текст і графіку. Вставлення малюнків до текстового документа.

139-141

44

 

Поєднуємо текст і графіку. Вставлення малюнків до текстового документа. (продовження)

141-143

45

 

Поєднуємо текст і графіку. Створення векторних зображень.

143-147

46

 

Поєднуємо текст і графіку. Створення векторних зображень. Працюємо в проєкті «Логотип для сортування сміття»

147-148

47

 

Практична робота №5. Створення, редагування та форматування текстового документа.

 

48

 

Створюємо анімовані історії. Робота з графікою в середовищі текстового процесора.

149-151

49

 

Створюємо анімовані історії. Створення анімованих історій у середовищі скретч.

152-155

50

 

Використовуємо мережі. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа.

156-161

51

 

Використовуємо мережі. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. (продовження)

161-162

52

 

Досліджуємо інтернет. Пошук інформації в інтернеті.

163-167

53

 

Досліджуємо інтернет. Пошук інформації в інтернеті.

167-172

54

 

Досліджуємо інтернет. Зберігання даних з інтернету.

173-177

55

 

Поважаємо авторське право. Однорівневі списки.

178-182

56

 

Поважаємо авторське право. Авторське право.

182-186

57

 

Створюємо вікторину. Створення вікторини.

187-193

58

 

Створюємо вікторину. Повне розгалуження.

193-197

59

 

Практична робота №6. Пошук матеріалів в інтернеті та їх оцінювання.

Тематичне оцінювання.

 

Розділ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТА АНІМАЦІЇ

60

 

Працюємо з презентаціями. Програми для створення та відтворення комп’ютерних презентацій.

198-203

61

 

Працюємо з презентаціями. Редагування та показ презентації.

203-208

62

 

Розробляємо мультимедіа. Редагування об’єктів презентації.

209-214

63

 

Розробляємо мультимедіа. Анімація об’єктів презентації.

215-220

64

 

Створюємо рекламу. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

221-224

65

 

Створюємо модель. Налаштування показу презентації.

225-235

66

 

Презентуємо проєкт. Виступ із презентацією. Друк презентації.

236-241

67

 

Розробляємо гру. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями.

242-246

68

 

Розробляємо гру. Використання таймера в іграх.

247-250

69

 

Практична робота №7. Алгоритми та проєкти з циклами та розгалудженнями.

 

70

 

Повторення вивченого за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку