Календарне планування з інформатики для 10 класу (рівень стандарту) на 2019-2020 н.р. Складено за навчальною програмою ВИБІРКОВО-ОБОВ’ЯЗКОВОГО ПРЕДМЕТУ ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ) Базовий модуль -35 год, вибірковий модуль " Креативне програмування "- 9 год. 1,5 год на тиждень (І семестр: 10 А- 20 годин, 10-Б -22 години, ІІ семестр: 10-А -24, 10-Б -24 год.) |
||||||
10-А |
10-Б |
Зміст навчального матеріалу |
||||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
|
Базовий модуль (35 год. за програмою, 33 - за календарним планом: І сем - 22 години, ІІ сем. - 11 год.)) |
||||||
Інформаційні технології в суспільстві (6 год) |
||||||
1 |
09.09 |
|
1 |
09.09 |
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі |
2 |
16.09 |
|
2 |
09.09 |
|
Інформаційні системи у сучасному суспільстваі |
3 |
16.09 |
|
3 |
16.09 |
|
Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення |
4 |
23.09 |
|
4 |
23.09 |
|
Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього |
5 |
30.09 |
|
5 |
23.09 |
|
Системи електронного врядування |
6 |
30.09 |
|
6 |
30.09 |
|
Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології |
Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних (9 год.) |
||||||
7 |
07.10 |
|
7 |
07.10 |
|
Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент |
8 |
21.10 |
|
8 |
07.10 |
|
Основи статистичного аналізу даних |
9 |
4.11 |
|
9 |
21.10 |
|
Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних |
10 |
04.11 |
|
10 |
21.10 |
|
Розв’язування рівнянь |
11 |
11.11 |
|
11 |
04.11 |
|
Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач |
12 |
18.11 |
|
12 |
11.11 |
|
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків |
13 |
18.11 |
|
13 |
11.11 |
|
Візуалізація рядів і трендів даних |
14 |
25.11 |
|
14 |
18.11 |
|
Інфографіка |
15 |
02.12 |
|
15 |
25.11 |
|
Розв'язання задач з різних предметних галузей |
|
|
|
Системи керування базами даних (7 год.) |
|||
16 |
02.12 |
|
16 |
25.11 |
|
Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. Модель «сутність-зв’язок» предметної області |
17 |
09.12 |
|
17 |
02.12 |
|
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі |
|
18 |
09.12 |
|
Створення та відкриття бази даних |
||
18 |
16.12 |
|
19 |
09.12 |
|
Впорядкування, пошук і фільтрування даних |
19 |
16.12 |
|
20 |
16.12 |
|
Запити на вибірку даних |
20 |
23.12 |
|
21 |
23.12 |
|
Створення звітів за однією та кількома таблицями |
|
22 |
23.12 |
|
Узагальнення навчального матеріалу за темою |
||
|
|
|
ІІ семестр |
|||
|
10-А |
|
10-Б |
Зміст навчального матеріалу |
||
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
|
|
|
|
Мультимедійні та гіпертекстові документи (11 годин) |
|||
21 |
13.01 |
|
23 |
13.01 |
|
Технології опрацювання мультимедійних даних |
22 |
13.01 |
|
24 |
20.01 |
|
Проектування та створення об'єктів мультимедіа |
23 |
20.01 |
|
25 |
20.01 |
|
Системи керування вмістом для веб-ресурсів |
24 |
27.01 |
|
26 |
27.01 |
|
Створення та адміністрування сайту |
25 |
27.01 |
|
27 |
03.02 |
|
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа |
26 |
03.02 |
|
28 |
03.02 |
|
Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках |
27 |
10.02 |
|
29 |
10.02 |
|
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці |
28 |
10.02 |
|
30 |
17.02 |
|
Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів |
29 |
17.02 |
|
31 |
17.02 |
|
Роль електронних медійних засобів в житті людини |
30 |
24.02 |
|
32 |
24.02 |
|
Узагальнення навчального матеріалу за базовим модулем |
31 |
24.02 |
|
33 |
02.03 |
|
Узагальнення навчального матеріалу за базовим модулем |
|
|
|
|
Вибірковий модуль |
||
|
|
|
|
Креативне програмування (9 годин) |
||
|
10-А |
|
|
10-Б |
Зміст навчального матеріалу |
|
№ |
за планом |
фактично |
№ |
за планом |
фактично |
|
|
|
|
|
Цифрове мистецтво та творчість (4 год.) |
||
32 |
02.03 |
|
34 |
02.03 |
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі |
33 |
16.03 |
|
35 |
16.03 |
|
Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво |
34 |
30.03 |
|
36 |
16.03 |
|
Програмування як середовище для творчості |
35 |
30.03 |
|
37 |
30.03 |
|
Особливості середовища розробки. Структура програмного проекту |
|
|
|
|
Графічні побудови та взаємодії (5 год.) |
||
36 |
06.04 |
|
38 |
06.04 |
|
Основні елементи мови програмування. Використання змінних і виразів |
37 |
13.04 |
|
39 |
06.04 |
|
Полотно. Пікселі. Координати. Кольори.Основні форми: точка, лінія, прямокутник, еліпс |
38 |
13.04 |
|
40 |
13.04 |
|
Використання змінних і виразів |
39 |
27.04 |
|
41 |
27.04 |
|
Інтерактивність. Обробка подій. |
40 |
27.04 |
|
42 |
04.05 |
|
Правила написання читабельного коду. Коментарі у тексті програми |
|
|
|
|
Функції (4 год.) |
||
41 |
04.05 |
|
43 |
04.05 |
|
Метод функціональної декомпозиції задачі. Модульність |
42 |
18.05 |
|
44 |
18.05 |
|
Функції. Бібліотеки та модулі. Передавання значень у функцію та з неї. Формальні та фактичні параметри |
43 |
25.05 |
|
45 |
18.05 |
|
Рекурсія. Рекурсивні побудови. Фрактали як самоподібні структури |
44 |
25.05 |
|
46 |
25.05 |
|
Семестрове та річне оцінювання |