26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Календарне планування з інформатики для 10 класу (рівень стандарту)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до: – чинної програми, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407; – листа МОН України від 03.07.2018 № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році». – листа МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів”. Навчальна програма з інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Мін. освіти і науки №1407 від 23 жовтня 2017 року Календарно-тематичне планування вибіркового модулю Креативне програмування (35 год. на весь курс 10-11 класи) здійснено за навчальною програмою вибірково- обов’язкового предмету інформатика для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). В 10 класи були вивчені 3 теми вибіркового модуля: Цифрове мистецтво та творчість, графічні побудови та взаємодії, функції.
Перегляд файлу

 

Календарне планування з інформатики для 10 класу (рівень стандарту) на 2019-2020 н.р.

Складено за  навчальною програмою ВИБІРКОВО-ОБОВ’ЯЗКОВОГО ПРЕДМЕТУ ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ  (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ)

Базовий модуль -35 год, вибірковий модуль " Креативне програмування "- 9 год.

1,5 год на тиждень

(І семестр: 10 А- 20 годин, 10-Б  -22 години, ІІ семестр: 10-А -24, 10-Б -24 год.)

10-А

10-Б

Зміст навчального матеріалу

за планом

фактично

за планом

фактично

Базовий модуль (35 год. за програмою, 33 - за календарним планом: І сем - 22 години, ІІ сем. - 11 год.))

Інформаційні технології в суспільстві (6 год)

1

09.09

 

1

09.09

 

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі

2

16.09

 

2

09.09

 

Інформаційні системи у сучасному суспільстваі

3

16.09

 

3

16.09

 

Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення

4

23.09

 

4

23.09

 

Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього

5

30.09

 

5

23.09

 

Системи електронного врядування

6

30.09

 

6

30.09

 

Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології

Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних (9 год.)

7

07.10

 

7

07.10

 

Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент

8

21.10

 

8

07.10

 

Основи статистичного аналізу даних

9

4.11

 

9

21.10

 

Пошук та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних

10

04.11

 

10

21.10

 

Розв’язування рівнянь

11

11.11

 

11

04.11

 

Розв’язування систем рівнянь, оптимізаційних задач

 

12

18.11

 

12

11.11

 

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків

13

18.11

 

13

11.11

 

Візуалізація рядів і трендів даних

14

25.11

 

14

18.11

 

Інфографіка

15

02.12

 

15

25.11

 

Розв'язання задач з різних предметних галузей

 

 

 

Системи керування базами даних (7 год.)

16

02.12

 

16

25.11

 

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. Модель «сутність-зв’язок» предметної області

17

09.12

 

17

02.12

 

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі

 

18

09.12

 

Створення та відкриття бази даних

18

16.12

 

19

09.12

 

Впорядкування, пошук і фільтрування даних

19

16.12

 

20

16.12

 

Запити на вибірку даних

20

23.12

 

21

23.12

 

Створення звітів за однією та кількома таблицями

 

22

23.12

 

Узагальнення навчального матеріалу за темою

 

 

 

ІІ семестр

 

10-А

 

10-Б

Зміст навчального матеріалу

за планом

фактично

за планом

фактично

 

 

 

Мультимедійні та гіпертекстові документи (11 годин)

21

13.01

 

23

13.01

 

Технології опрацювання мультимедійних даних

22

13.01

 

24

20.01

 

Проектування та створення об'єктів мультимедіа

23

20.01

 

25

20.01

 

Системи керування вмістом для веб-ресурсів

24

27.01

 

26

27.01

 

Створення та адміністрування сайту

25

27.01

 

27

03.02

 

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

26

03.02

 

28

03.02

 

Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

27

10.02

 

29

10.02

 

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці

28

10.02

 

30

17.02

 

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

29

17.02

 

31

17.02

 

Роль електронних медійних засобів в житті людини

 

30

24.02

 

32

24.02

 

Узагальнення навчального матеріалу за  базовим модулем

31

24.02

 

33

02.03

 

Узагальнення навчального матеріалу за  базовим модулем

 

 

 

 

Вибірковий модуль

 

 

 

 

Креативне програмування (9 годин)

 

10-А

 

 

10-Б

Зміст навчального матеріалу

за планом

фактично

за планом

фактично

 

 

 

 

Цифрове мистецтво та творчість (4 год.)

32

02.03

 

34

02.03

 

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі

33

16.03

 

35

16.03

 

Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво

34

30.03

 

36

16.03

 

Програмування як середовище для творчості

35

30.03

 

37

30.03

 

Особливості середовища розробки. Структура програмного проекту

 

 

 

 

Графічні побудови та взаємодії (5 год.)

36

06.04

 

38

06.04

 

Основні елементи мови програмування. Використання змінних і виразів

37

13.04

 

39

06.04

 

Полотно. Пікселі. Координати. Кольори.Основні форми:

точка, лінія, прямокутник, еліпс

38

13.04

 

40

13.04

 

Використання змінних і виразів

39

27.04

 

41

27.04

 

Інтерактивність. Обробка подій.

40

27.04

 

42

04.05

 

Правила написання читабельного коду. Коментарі у тексті програми

 

 

 

 

Функції (4 год.)

41

04.05

 

43

04.05

 

Метод функціональної декомпозиції задачі. Модульність

42

18.05

 

44

18.05

 

Функції. Бібліотеки та модулі. Передавання значень у функцію та з неї. Формальні та фактичні параметри

43

25.05

 

45

18.05

 

Рекурсія. Рекурсивні побудови. Фрактали як самоподібні структури

44

25.05

 

46

25.05

 

Семестрове та річне оцінювання

 

pdf
Додано
4 вересня
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку