Культура добросусідства
Курс за вибором
1 год
№ |
Тема |
Дата |
|
Корегуюче навчання Частина 1 «Я, моя сім’я і мої сусіди.Сумщина») |
|
1 |
Сумщина. Розмаїття культур Сумщини. Свята. |
|
2 |
Календарний фольклор людей, які живуть на Сумщині. |
|
3 |
Розмаїття страв нашого краю. Вчимося готувати улюблену страву. |
|
4 |
Ремесла та різні види декоративно-ужиткового мистецтва. |
|
5 |
Твори національних літератур про родину, друзів та сусідів. |
|
6 |
Поняття «Святиня».Цінності моєї сім’ї. Свята нашої родини. |
|
7 |
Вигадаємо й проведемо свято нашого класу. |
|
|
Частина 2. «Місце, де ми живемо»
|
|
8 |
Край, у якому ми живемо. |
|
9 |
Кожен/кожна з нас особливий/особлива, але всі ми маємо багато спільного. |
|
10 |
Фольклор про Батьківщину, дім, сусідів у культурі людей, які живуть у краї. |
|
11 |
Вірші, легенди та казки про наш регіон. |
|
12 |
«Пам‘ятка» від слова «пам'ять». |
|
13 |
Святі та пам‘ятні місця й пам‘ятки поряд з нами, турбота про них. |
|
14 |
Уявлення про наш край як перехрестя культур. |
|
15 |
Пам‘ятки та святі чи пам‘ятні місця, які нас об‘єднують. |
|
16 |
Різноманіття споруд. Архітектура. Культові споруди. |
|
17 |
Знайомство з професією архітектора. |
|
|
Очікувані результати |
|
|
- усвідомлює свої бажання й може про них розповісти; - розповідає про курс «Культура добросусідства»;
- розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому; - збагачує власний емоційно-чуттєвий досвід, розвиває мовленнєво-творчі здібності; - розвиває практичні навички для спілкування, здатність безпечно використовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності вжиттєвих ситуаціях; - виявляє зацікавленість до знайомства і спілкування зі своїми сусідами й людьми в найближчому оточенні; - встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі, расової та культурної належності, з дітьми з інвалідністю; - виявляє цікавість до знайомства з мовами та фольклором культур, представлених у регіоні; - висловлює своє ставлення до батьківщини та Батьківщини; - розмірковує над цінністю рідної оселі, свого краю і Батьківщини для кожної людини; - ідентифікує себе як громадянина/громадянку України; - активно використовує рідну й державну мови в різних комунікативних ситуаціях з однокласниками; - розмірковує про співіснування та взаємодію із сусідами по вулиці чи багатоповерховому будинку, аналізуючи прислів‘я; - підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення; - формує вміння і навички, необхідні для подальшого навчання; - залучається до різних видів фольклорної творчості - пояснює, що пам‘ятки можуть бути створені природою чи руками людей- залучається до різних видів мистецької творчості (образотворче мистецтво), створюючи уявних людей, які жили в населеному пункті багато років тому; - співпрацює з батьками та з іншими особами родини для створення монологічного висловлювання про місця та пам‘ятки свого регіону, які можуть об‘єднувати людей; - визначає правила поведінки під час відвідування пам‘яток; - залучається до художньої творчості (образотворче мистецтво), створюючи власний пам‘ятник, який би об‘єднував однокласників або мешканців населеного пункту - отримує уявлення про архітектуру і професію; архітектора; - збагачує власне мовлення новими лексемами, пов‘язаними з темою; - розрізняє різні види споруд, намагається їх класифікувати; - складає розповідь про свій будинок та про старовинні сільські хати, які бачив у бабусі чи під час подорожі або екскурсії; - називає, які громадські споруди є в населеному пункті; - розрізняє давні і сучасні будинки, культові споруди різних релігій та конфесій; - дізнається з різних джерел про різноманіття архітектурних та культових споруд; - розвиває уміння і навички аналізу, синтезу, критичного мислення, необхідні для подальшого навчання; - збагачує словниковий запас лексемами, пов‘язаними з професією архітектора; - розрізняє серед різних професій професію архітектора, пояснює важливість навчання для її опанування; - знайомиться з діяльністю видатних архітекторів, які працювали в краї; - розповідає про те, без яких спеціалістів (професій) не можна побудувати сучасний затишний будинок; - висловлює шанобливе ставлення до будь-яких робітничих професій; - розмірковує про працю представників різних професій і їхній внесок у розвиток регіону та створення затишного й красивого місця для життя; - моделює власне бачення майбутнього свого населеного пункту; |
|