Календарне планування з курсу "Культура добросусідства"

Про матеріал
Календарне планування курсу за вибором "Культура добросусідства" . Може бути використане для 2 або 3 класу, бо цей курс вивчається частинами. Це планування розроблене до 2 частини.(Сумщина)
Перегляд файлу

Культура добросусідства

Курс за вибором

1 год

Тема

Дата

 

Корегуюче навчання

Частина 1

«Я, моя сім’я і мої сусіди.Сумщина»)

 

1

Сумщина. Розмаїття культур Сумщини. Свята.

 

2

Календарний фольклор людей, які живуть на Сумщині.

 

3

Розмаїття страв нашого краю. Вчимося готувати улюблену страву.

 

4

Ремесла  та різні види декоративно-ужиткового мистецтва.

 

5

Твори національних літератур про родину, друзів та сусідів.

 

6

Поняття «Святиня».Цінності моєї сім’ї.

Свята нашої родини.

 

7

Вигадаємо й проведемо свято нашого класу.

 

 

Частина 2.  «Місце, де ми живемо»

 

 

8

 Край, у якому ми живемо.

 

9

Кожен/кожна з нас особливий/особлива, але  всі ми маємо багато спільного.

 

10

Фольклор про Батьківщину, дім, сусідів у культурі людей, які живуть у краї.

 

11

Вірші, легенди та казки про наш регіон.

 

12

«Пам‘ятка» від слова «пам'ять».

 

13

Святі та пам‘ятні місця й пам‘ятки поряд з нами, турбота про них.

 

14

Уявлення про наш край як перехрестя культур.

 

15

Пам‘ятки та святі чи пам‘ятні місця, які нас об‘єднують.

 

16

Різноманіття споруд. Архітектура. Культові споруди.

 

17

Знайомство з професією архітектора.

 

 

Очікувані результати

 

 

  • визначає та описує місце свого проживання;
  • розповідає про улюблені куточки свого краю;
  • показує розташування свого краю на карті України та свого району чи населеного пункту на карті області;
  • розповідає про символи України і свого краю;
  • формує власне ставлення до батьківщини у процесі створення нової символіки свого населеного пункту;

- усвідомлює свої бажання й може про них розповісти;

- розповідає про курс «Культура добросусідства»;

  • розмірковує про роль і значення доброго сусідства, співробітництва і доброзичливості у громаді;

- розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому;

- збагачує власний емоційно-чуттєвий досвід, розвиває мовленнєво-творчі здібності;

- розвиває практичні навички для спілкування, здатність безпечно використовувати засоби інформаційно-комунікаційної компетентності вжиттєвих ситуаціях;

- виявляє зацікавленість до знайомства і спілкування зі своїми сусідами й людьми в найближчому оточенні;

- встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі, расової та культурної належності, з дітьми з інвалідністю;

- виявляє цікавість до знайомства з мовами та фольклором культур, представлених у регіоні;

- висловлює своє ставлення до батьківщини та Батьківщини;

- розмірковує над цінністю рідної оселі, свого краю і Батьківщини для кожної людини; - ідентифікує себе як громадянина/громадянку України;

- активно використовує рідну й державну мови в різних комунікативних ситуаціях з однокласниками;

- розмірковує про співіснування та взаємодію із сусідами по вулиці чи багатоповерховому будинку, аналізуючи прислів‘я;

- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;

- формує вміння і навички, необхідні для подальшого навчання;

- залучається до різних видів фольклорної творчості

- пояснює, що пам‘ятки можуть бути створені природою чи руками людей- залучається до різних видів мистецької творчості (образотворче мистецтво), створюючи уявних людей, які жили в населеному пункті багато років тому;             

- співпрацює з батьками та з іншими особами родини для створення монологічного висловлювання про місця та пам‘ятки свого регіону, які можуть об‘єднувати людей;

- визначає правила поведінки під час відвідування пам‘яток;

- залучається до художньої творчості (образотворче мистецтво), створюючи власний пам‘ятник, який би об‘єднував однокласників або мешканців населеного пункту

- отримує уявлення про архітектуру і професію; архітектора;

- збагачує власне мовлення новими лексемами, пов‘язаними з темою;

- розрізняє різні види споруд, намагається їх класифікувати;

- складає розповідь про свій будинок та про старовинні сільські хати, які бачив у бабусі чи під час подорожі або екскурсії;

- називає, які громадські споруди є в населеному пункті;

- розрізняє давні і сучасні будинки, культові споруди різних релігій та конфесій;

- дізнається з різних джерел про різноманіття архітектурних та культових споруд;

- розвиває уміння і навички аналізу, синтезу, критичного мислення, необхідні для подальшого навчання;

- збагачує словниковий запас лексемами, пов‘язаними з професією архітектора;

- розрізняє серед різних професій професію архітектора, пояснює важливість навчання для її опанування;

- знайомиться з діяльністю видатних архітекторів, які працювали в краї;

- розповідає про те, без яких спеціалістів (професій) не можна побудувати сучасний затишний будинок;

- висловлює шанобливе ставлення до будь-яких робітничих професій;

- розмірковує про працю представників різних професій і їхній внесок у розвиток регіону та створення затишного й красивого місця для життя;

- моделює власне бачення майбутнього свого населеного пункту;

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2021
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку